2021. október 1., péntek

Lush Halloween 2021

Sziasztok!

Ma a Lush Halloween kollekcióját szeretném nektek megmutatni, mert ennél tökéletesebb Halloween hónap (köznyelven: október) kezdő bejegyzést nem is lehet találni. Az ajándékcsomagokon és kendőcsomagolásokon kívül minden beköltözött hozzám. Vannak újdonságok, visszatértek régi kedvencek, és visszatértek régi kedvencek új külsővel. Szerintem egy nagyon jópofa kis kollekció lett, bár őszintén szólva van némi hiányérzetem bizonyos dolgoknál. De mielőtt belevágnánk a termékekbe, néhány szót az új felületről. Laptopon az egész oldal széthúzódott, minden túl nagy volt és folyamatosan görgetnem kellett és görgetnem kellett és alig leltem meg valamit...nagyjából olyan, mintha böngészőből ráközelítettem volna az egészre. Rengetegszer kidobott hibát is, a pontos hibaüzenetre nem emlékszem, de a termékeket nem lehetett kosárba helyezni, mert "Nem elérhetőek" és az áraik sem voltak ott - ez a teljes kollekcióra vonatkozott, nem csak a limitált termékekre. Amikor sikerült kosárba tennem őket és mentem volna fizetni, akkor meg azt írta ki, hogy üres a kosaram és kezdhettem előről az egészet - kivéve, hogy aztán újra megjelentek a termékek a kosaramban és szedegethettem ki a duplákat. A bankkártyás fizetés kényelmes, bár én sokkal jobban szeretem az utánvétes fizetést (meg az előre utalást), amire jelenleg nincs lehetőség. Miután elutaltam a pénzt, rögtön kaptam egy e-mailt, miszerint "a rendelésemet törölték", majd küldenek még egy e-mailt az információkkal (abban megköszönték a rendelésemet), ami egy ekkora összegű rendelésnél rögtön azután, hogy a kártyáról eltűnt a pénz, eléggé ijesztőnek tűnt, de feltételezem, valami fordítási hiba lehet a dologban...Összességében a vásárlási élmény rémes volt, és nem igazán vágyom rá, hogy többet rendeljek az oldalról, amíg nem állnak át rendesen erre az újra - mondjuk ez esetemben azt jelenti, hogy van idejük a cuki nyuszis húsvéti dolgokig belerázódni, vagy jövő Halloweenig,mert amúgy is általában ez a két időszak, amikor szeretek vásárolni tőlük. A termékek nevére kattintva juthattok az oldalra, ha valamelyiket ti is megnéznétek magatoknak.

Idén 12 termékkel jöttek ki, és kicsit szomorú vagyok, hogy a Pumpkin habfürdő (tudjátok, az a nagyon csillámos) idén nem került be a válogatásba. Egyébként két szappan, három tusfürdő (egy tusfürdő, egy tusoló slime és egy tusfürdőzselé), egy ajakradír, két habfürdő és négy fürdőbomba található a kínálatban. Ezenkívül két ajándékcsomag, négy ajándékcsomagoló, és két terméktartó jelent meg, ezeket nem vettem meg.
A Bat art fürdőbomba visszatért, bár tavaly megfogadtam, hogy ha még visszahozzák, nem fogom megvenni, de végül ez volt az egyetlen olyan termék, amit nem vettem volna meg, és...hát...tulajdonképpen gyönyörű volt a kádban, olyan volt, mintha az éjszakai égboltban fürdenék, rengeteg apró csillám csillaggal, kellemes volt az illata, és már egy terméket csak nem hagyok ott. Remélem változott a formula, ugyanis mikor legutóbb használtam ezt a terméket, nem bírtam kisúrolni utána a kádat...többször nekiestem, a végén azt mondtam, hogy majd használat közben hátha kiázik (ez úgy nagyjából megtörtént).
Tudom, hogy nem tűnik ismerősnek, de a Lord of Misrule is visszatért. Amikor először megláttam a promoképeket, azt hittem, a káosz ura próbál engem is megviccelni, de mikor ideért a fürdőbomba, pont ugyanúgy nézett ki, mint a képen. Szerintem ez egy borzasztó váltás volt. Azonkívül, hogy hiányozni fog a "borfürdő", amit együtt tölthettünk el mindig, ez egy kimondottan "unalmas" színkombinációnak számít a Lush termékek között...Ne értsetek félre, nagyon szépnek tűnik a képek alapján, de rengeteg tavaszias fürdőbomba használja ezeket a színeket, és nekem nem is annyira őszi hangulatú a sok élénk szín - csak azt remélem, hogy a zöld, ami a végső árnyalat lesz, hasonlítani fog a régi termék színére. Szerettem volna sokkal szigorúbban állni ehhez a termékhez, mikor megtudtam, milyen szörnyűség lett vele, de a LoM a KEDVENC illatom, és őszintén szólva még a "kaki emoji" alakú fürdőbombát is megvenném, ha ilyen illata van - pedig nem vagyok elég fiatal ahhoz, hogy értékeljem az emojikat.
Punkin Pumpkin idén sem világító szemekkel tért vissza, de ennek a tökfejnek a mosolya már évek óta meglágyítja a szívemet - és a bőrömet - úgyhogy örömmel üdvözöltem újra otthonomban. Nem különösebben szórakoztató a feloldódása, de ha szeretnétek tökmezőben úszni, TÖKéletes termék.
Ghostie idén fogja először kísérteni a fürdőszobánkat, és a képek alapján nagyon fogom élvezni. Sajnos még mindig be van dugulva az orrom (mikor írom a bejegyzést), így nem tudom, milyen illatú, de a leírás alapján citrusos, én meg imádom a citrusos lush termékeket, szóval borzasztóan izgatott vagyok, hogy milyen lesz ez a kis szellem.
Az Alien habfürdő is idén jelent meg először, de imádnivalóan néz ki, és imádom a színét, és imádom a habokat - és amúgy is mifelénk szokás UFO-n utazni - szóval készen állok a földöntúli habpartira, csak az elrabolt zenészt erre az eseményre felkért előadót kell jól megválasztani.
Screamo habfürdő is újdonság és a neve szörnyen találó, viszont nekem valahogy mindig a zenei műfaj jut eszembe erről a szóról (és ha screamot kéne hallgatnom, valószínűleg én is olyan arcot vágnék, mint ez a habfürdő - és aki ezt személyes sértésnek veszi, az meg is érdemli, mert túl öreg vagyok ahhoz, hogy bocsánatot kérjek a zenei ízlésemért, és ostoba dolog megbántódni azon, hogy emberek nem szeretik ugyanazt, amit mi). Imádom ezt a buborékfújós ötletet, amit a Lush már csinál egy ideje...DE nekem még egyszer nem sikerült buborékot fújnom ilyen termékükkel...ez mondjuk nem azt jelenti, hogy feladom a próbálkozásokat, csak azt, hogy eddig még nem volt sikerélményem.
Ghost in the dark szappant évek óta visszahozzák, és nagyon kedvelem, bár nem vettem meg minden évben, mivel engem iszonyatosan szárít, és nem túl kényelmes használni. Világít a sötétben és az arcfelismerő a telefonon lecsapott rá, mint fejre...Egyébként egy régebbi bejegyzésemben készítettem róla képet a sötétben, ha kíváncsiak vagytok, hogy néz ki ezt a bejegyzést ITT találjátok.
Trick or Treat ajakradír is újdonság, de az illatot és ízt leszámítva ugyanolyannak tűnik, mint a tavalyi, meg a húsvéti, meg az állandó kollekciós...Tehát valószínűleg nagyon hidratáló lesz, szépen fog radírozni és a mérleg a "treat" irányba fog dőlni...leszámítva, hogy lime illata van a leírás alapján, ami azt is jelentheti, hogy WC-illatosító illatú, na az "trick" lenne, de ettől függetlenül, biztos vagyok benne, hogy a termék működni fog.
Lord of Misrule tusfürdő is visszatért végre, aminek én nagyon örülök, mert nagyjából szerelmet tudnék vallani ennek az illatnak, és a múltkor képes voltam egy ajándékcsomagot rendelni csak azért, hogy a 100 grammos LoM tusfürdőhöz jussak...ami nem túl költséghatékony...Sajnos idén is csak a 100 grammos verzió fért bele a keretbe (öhm...talán nem vagyok eléggé szerelmes ahhoz, hogy a kollekció nagy részéről lemondjak és vegyek belőle egy kilósat), de ennél boldogabb én még nem voltam tusfürdővel. A tavalyi LoM illatú slimeból még van bőven, bár utálom azt a formulát, ezért az illatért sok mindent megtennék...Igazából borzasztóan vonz a parfüm is, csak nem vagyok benne biztos, hogy elég magabiztos vagyok ehhez az illathoz - szeretem magamon a fűszeres illatokat, de egyik sem ennyire "karakteres", úgyhogy ezt majd még át kell gondolnom...
Ha már nem kedvelt formulák meg slime-ok: idén az Ectoplasm is ebben a formában tért vissza, ami őszintén szólva a legtökéletesebb párosítás, mert amennyire művelt vagyok szellemügyileg (amúgy semennyire mondjuk, de azért ha az ember szereti a horrort, sok szellemet "lát") pont valami ilyen állagúnak képzelem el azokat a nyomokat, amiket a földöntúli jelenések hagynak maguk után...Bár szellemügyi műveltségem azt is mondja, hogy kicsit zöldebbnek kéne lennie, és ha már úgyis zöldebb, a '80-as évek iránti rajongásom azt mondja, nevezzük el Ragacsnak és minden tökéletes.
Általában nem szoktam ráizgulni a "sima" kinézetű szappanokra, de most valami meleg, fűszeres, tökös szappanra vágytam, és a Pumpkin Spice pont ilyennek tűnt. Melengető őszi hangulatot ígért, és szükségem is van rá, úgyhogy remélem, betartja.
Monster Octopus zárja a sort. Nagyon kedvelem ezeket a tusfürdőzseléket, és nagyon kedvelem, hogy néha ilyen jópofa formákban is gyártják őket. Az illatáról nem tudok nyilatkozni, viszont egy zuhanyzást már csináltunk együtt, és ugyanannyira imádnivaló, mint az eddigi összes tusfürdőzselé - csak ő sokkal cukibb. Mondjuk elég morbid vele zuhanyozni, főleg, ha még le is ugrik az emberről, és úgy kell összeszedni a zuhanytálcából...lehet le fogom vágni a lábát a könnyebb használat érdekében (mármint azért, hogy kisebb darabokkal tudjak tusolni).

Ez lenne az én csodakupacom. Ti szereztetek valamit a kollekcióból? Várjátok már a Halloweent? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)