2021. október 20., szerda

Revolution Halloween (ajakrúzs teszt+színminta)

Üdv mindenki!

Az idei Revolution Halloween bejegyzésem eléggé vérszegény lett, de elég régóta itt vagyok, szóval ha olvastatok az elmúlt években, biztos vagyok benne, hogy sejtitek, miért...Ha nem ismertek eléggé, akkor jövő héten, Halloweenkor, rájöttök!

Az utóbbi időkben a sminkgyorsdivat elég problémássá vált, és ennek még a világban történő dolgok sem szabtak gátat, ami egyrészt meglepő, másrészt valahol szomorú...Eredetileg akartam egy bejegyzést írni erről, mert szerintem ez károsabb, mint a ruha gyorsdivat (csupán azért, mert a ruhák könnyebben újrahasznosíthatóak, akár használatban, akár elbontva), de ha őszinte akarok lenni magammal, Halloweenkor én is sokkal fogékonyabb vagyok erre a dologra...Ha egész évben vásárolhatnám az ijesztő cuccaimat, akkor nem lenne veszélyes a halloweeni időszak, de ilyenkor mindig fel kell raktároznom egy évre, hogy a sötét kis lelkecskémet egész évben csodálatos sminkekkel pátyolgathassam. Igazából pont a saját halloweeni vásárlási szokásaim voltak/lettek volna az alapja ennek a bejegyzésnek, de aztán valami történt, és arra jutottam, hogy akármennyire önkritikus bejegyzést készítenék, és akármennyire csak "azokat veszem meg úgyis, amik tetszenek", ez nem működhet...idén semmiképp. Amúgy teljes mértékben tisztában vagyok vele, hogy sokat pazarlok sminkeknél...sokat vásárolok, sokat halmozok fel, és bár általában tudatos vagyok, a sminkekkel rengeteg kárt okozok...A smink egy kreatív hobbi, így ha valamit csak néhány bizonyos dologhoz szerzek be (és beszerzem akkor is, ha tudom, hogy csak akkor fogom használni, hosszú távon nem), és azokhoz a dolgokhoz sikeresen alkalmaztam, akkor úgy érzem: megérte...Ez elég káros gondolkodás, de az utóbbi időkben ennyi szín van az életemben, amit magamra kenek, és ha EGY DARAB KINÉZETHEZ nekem citromsárga szemfesték kell, meg fogom venni a citromsárga szemfestéket, akkor is, ha többet nem használom, mert annyi minden elnyomja az emberek kreativitását meg gondolkodását, hogy én nem fogok pluszba gátat szabni neki...Akármennyire fontos, hogy vigyázzak a környezetemre, az még fontosabb, hogy kitörjek a mindennapok "kell" világából, és szórakoztató dolgokat csináljak. Mindenből a legkevésbé káros opciót választom, de nem mondok le a "káros" dolgokról...(Ha már itt járunk van egy ötletem jövőre, amihez tényleg szükségem lenne egy citromsárga szemfestékre...hónapok óta ülök az ötleten, és még mindig jónak tűnik, valószínűleg egy egész palettát fogok venni hozzá, hogy legalább a többi színt használjam később is...de "szükségem van" citromsárga szemfestékre.)

A mai rúzs is ennek a vásárlási "kényszernek" az eredménye, bár itt nem a csomagolás volt a lényeg...szerettem volna egy klasszikus fekete rúzst, és a Revolution kijött ezzel a koponyással, szóval megvettem. Évek óta nincs fekete rúzsom (megint), és ha elég régóta itt vagytok, akkor tudjátok, hogy a blog elindulásától kezdve vágytam egy jó fekete rúzsra (sőt már előtte is volt fekete rúzsom, a legelső saját rúzsom 13 évesen egy fekete miss sporty rúzs volt), és azt is tudjátok, hogy az éveken át vágyott Stargazer fekete rúzsom a végén nem hozta, amit szerettem volna. A fekete rúzs számomra az a kategória, mint a zöld rúzs: ha lenne elég tartós, elég szép, én simán hordanám "csak úgy" a mindennapokban is. Hát ez a Revolution rúzs sem alkalmas rá.

A csomagolása nagyon szép, bár a rúzstartómba nem fér bele, kénytelen vagyok mellette tartani. Az a koponya valami rajta egy gyűrű, de nekem nagyon vékony ujjaim vannak, és nem hordok gyűrűt (sem más ékszereket), így nekem marad rúzs dísz. Amúgy nagyon szimpatikus, hogy állítható a mérete minimálisan. Az árnyalat neve "Midnight", ami nem túl fantáziadús mondjuk, de nem számít. A termék doboza nagyon hangulatos: száraznak tűnő sárgás és halvány rózsaszín rózsák mellett sárgás koponya, nem tudom, miért nem fotóztam le nektek, nagyon jól néz ki.

A Revolutiontól megszokott csomagolást kapjuk: a kupak tetején koponya alakú domborminta van (ez általában egy ajak szokott lenni), ami egyezik a rúzs színével (oké ez egy fekete rúzsnál a fekete csomagoláson annyira nem jön ki, de a többinél látványos). Illetve magában a rúzsban is benne van a kis koponya minta (ami amúgy szintén ajak szokott lenni). A gyűrű helyén "bemélyedés" van a csomagolásban, ami minimálisan látszódna csak, ha visszazárnám a kupakot a gyűrű nélkül, de mivel én úgyse fogom hordani a gyűrűt, ott tartom, ahol érkezett.

napfényben
A termék formulája kemény, viaszos, nem siklik szépen az ajkakon, nehézkes a felvitel. A fedése gyönyörű, elég erősen pigmentált termékről van szó, és imádnivalóan szép a színe (fényes fekete...szeretem a feketét). Azonban a tartóssága az úgy nagyjából a semmit közelíti. Ha az ember bezárja a száját, a termék áttapad az egyik ajkáról a másikra, és foltossá válik...így ha semmit nem csináltam vele, csak beszéltem, akkor is foltossá vált rögtön. Nagyjából fél óra kellett neki, hogy az összes létező apró vonalba beüljön az ajkaimon (ez egy ajakprimerrel orvosolható, de nekem magasabbak az elvárásaim a rúzsaimmal), és ha ez nem lenne elég, még ajakkontúrral is képes lefolyni a szájról (azzal az ajakkontúrral, amit amúgy az olcsó rúzsaimhoz is sikeresen szoktam alkalmazni). Ha véletlenül iszik az ember, iszonyatosan rondán, foltokban kopik, mindenre rátapad, és ha véletlenül az a bolond gondolatunk támadna, hogy együnk vele, akkor az első harapásnál elérhetjük az "ovis ellopta az anyja rúzsát" hatást...Elképesztően ronda...Szerintem maximum fotókon vagy videóban mutathat jól, ahol az ember elég messze áll mindenki mástól, hogy ne látszódjon, hogy foltosodik a rúzsa.

félárnyékban
Ti milyen halloweeni termékekre csaptatok le?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)