2019. október 4., péntek

Az idei LUSH zsákmányok?

Sziasztok!

Igen, megint eltűntem...illetve nem egészen, írtam egy összefoglalást az Az-ról, de aztán úgy döntöttem, hogy nem osztom meg, mert nem éreztem megoszthatónak (nem a film miatt, az oké volt)...Aztán összejöttek a dolgok, tulajdonképpen még mindig beteg vagyok, most már nem is tudom mi bajom van éppen, de tanulok folyamatosan, és amikor mégse, akkor totál életkedvtelenül fekszek és várom, hogy az összes testrészemből eltűnjön a fájdalom - és nem, ez nem "pszichés", hanem szerintem az időjárás szórakozik velem (ez a sok hirtelen változás).
Mindenesetre most egy borzasztóan ambiciózus bejegyzést hoztam...és a következő is az lesz (csak lista lesz, de majd meglátjátok)...csak a fényképeket elkészíteni a telefon automatikus beállításával több, mint egy óra volt...Bár a következő termékek közül rengeteget ajándékba kaptam, és valszeg néhány már nem is elérhető, úgy gondoltam sokkal jobb kihasználása az ember pénzének, ha nem csak én élvezem egy órán keresztül kádban ázva a termékeket, hanem írok is róluk, mert ha már mást megmentek a pénzköltéstől, megérte megvenni...ez volt a blog eredeti célja is, mivel Lush termékekről van szó, elég jó minőséggel állunk szemben, de így is vannak problémásabb dolgok is. Természetesen a Halloween-kollekció is beköltözött hozzám - anyukám megvette nekem, mert én betegen feküdtem itthon a fővárosi látogatás helyett.
Az idei Halloween is hozott néhány sötétben világító terméket, szóval tekintettel az évszakra, és a hangulatra (illetve annak hiányára, mert MINDENHOL a Karácsonyt nyomatják - komolyan úgy érzem magam, mintha a Karácsonyi lidércnyomás fordított verziójában lennék, és azért harcolnék, hogy ősszel Halloween legyen, ne Karácsony xD) úgy gondoltam ezzel a képpel kezdem...mivel...35 másik kép is lesz - tehát HOSSZÚ bejegyzésről van szó, nem akartam egészet kezdőlapra nyomni...tudjátok, mire kell kattintani, ha érdekelnek a termékek és a véleményem azokról, amiket már kipróbáltam. ;)

Üdv itt, kitartó olvasók, remélem készen álltok! :)
Első körben a csomagolással rendelkező termékeket szeretném megmutatni, mert...őszintén bevallom, mire idejutottam, elfogyott a türelmem, szóval az utolsó néhányat csoportképre nyomtam rá, külön képek helyett...
  • Catastrophe cosmetic ~ Egy friss arcpakolás, ami azt ígéri, hogy nyugtatni és hidratálni fogja a bőrünket, tele van antioxidánsokkal, meg vitaminokkal...A bőrömet nagyszerűen puhította, még a pattanásaimat is visszafogta (ami meglepett), mattított, de természetesen nem szárított. Nem mondom, hogy a "nehéz napok" környékén megbirkózik az arcommal, viszont átlagos bőrnapokon tökéletesen rendben tart. A használata is egyszerű volt, felvinni és leöblíteni sem okozott problémát, és nem dugította el a lefolyót sem, nem fogta meg a csapot. ITT találod.
  • Veganese ~ Az én jó öreg megbízható hajkondícionálóm, ami az erősen szőkített, aztán feketévé vált, és most vörösödő hajamat is rendben tartja. A New samponkorongot használom (amiből szintén vettem újat, de az a múltkor már kapott egy teljesen saját bejegyzést, úgyhogy ide nem fotóztam), ami kicsit szárít, viszont ezzel a termékkel meg lehet szabadulni a töredezett hajvégektől, anélkül, hogy zsírosítaná a fejbőröm, ami szintén nagy problémám...250 grammos kiszerelésben szoktam venni, nagyon lassan fogy, INNEN szerezhetitek be.
  • American cream ~ A tusfürdő, amiből teljesen elegetek lesz, mire a bejegyzés végére érek, ez az "utolsó 100 grammos" verzióm...Vanília illatú, szépen habzik, nem szárít, használat közben melegséggel tölt el...huzamosabb használatnál pedig égési sérülés szerű kiütésekkel, mert eperlevet tartalmaz. ITT vehetitek meg.
  • 9 to 5  ~ Ez egy arctisztító "tej", ami kimondottan praktikus, ha nem sok időtök van rendes, vizes arcmosásra...Én reggelente és néha esténként is használom, ha nincs kedvem rendesen arcot mosni...Bár általában szükségem van mitesszer/pattanás elleni termékekre, ez sem okoz problémát, nagyon szép, friss marad a bőröm, egy-egy nap alatt fel sem tűnik a hiánya a megszokott termékeimnek. Én a 100 grammosat vettem, mert csak kipróbálni akartam, és bár bevált, nem érzem úgy, hogy az arcápolási rutinom elengedhetetlen részét képezné. ITT bújkál.

Szóval, eddig tartott az újévi fogadalmam, miszerint nem használok olyan termékeket, amikre érzékeny vagyok...Vettem még egy 100 grammosat, mert félig azért még tartom magam az újévi fogadalmamhoz...
...aztán anya kapott szülinapjára egy 250 grammosat, amire szintén lecsaptam, mert imádom ezt a terméket...és nem ez az utolsó, hogy hallani fogtok róla...

  • BOO! ~ Bevallom, ez a "shower slime" téma kimondottan ijesztően hatott rám, de nem tudok ellenállni semminek, ami fekete (és csillog) és Bubblegum illata van. Az ilyen állagú dolgoktól általában nagyon kellemetlenül érzem magam, de mégsem akadtam ki a használata közben, ami mindenképp jó dolog. A termék is jó, a bőröm puha és tiszta lesz. Leginkább egy folyékony jelly bombhoz hasonlítanám. Meglepően szórakoztató vele a zuhanyzás, DE! ugyanaz a probléma merült fel nála, mint a Snow Fairy tusfürdőnél: kabinunk van, és annyira kaparja a torkomat és fullasztó, hogy teljesen hányingerem van tőle...Az illatát kedvelem, jól szellőző helyen szívesen használom is, de kabinban nekem nem megy...ITT rejtőzik ez a halloweeni csoda! :)

De komolyan: hát lehet neki ellenállni?! :)

  • Mamma mia ~ Ez egy zuhanyradír, kellemes vanília és (kevésbé kellemes) agyag illattal. Azt hiszem ez a 300 grammos kiszerelés, de nem tudom, hogy volt-e belőle más is, sajnos már nem kapható. Nagyon kellemes a használata, szépen, finoman radírozza le az elhalt hámsejteket, könnyű használni, hetente 2-3-szor szoktam, egész lassan fogy...Természetesen, egy "nagy" teljes körű testcsiszoláshoz kevés, de az általános zuhanyzási rutin mellett hosszú távon is érezteti a hatását: szép, puha, hidratált bőrt ad.

És ha teljesen őszinte akarok lenni, úgy néz ki, mint valami puding.

  • Ocean salt ~ Én ezt csak arcradírként szoktam használni, tökéletesen bevált, imádom! Kicsit erősebben radíroz, érzékeny bőr esetén lehet karcolhat is, de számomra ő tökéletes: puha, tiszta, egyenletes bőrt eredményez, hosszútávú használat mellett látványosan csökkentek a pattanásaim, és annyira jó érzés használni, szinte hallom, ahogy az arcom megköszöni a törődést...Ez a "sima" verzió nem, de az öntartósító vegán. A  120 grammos verziót szoktam venni, ITT található...További előnye egyébként, hogy nagyon lassan fogy, hetente egyszer is elég használni.

Itt járok az enyémben, de hogy teljesen őszinte legyek mostanában kicsit - nagyon - hanyagolom az arcradírozást, ami látszik is.

  • 1000 millihelens ~ A zselés arcpakolás is kíváncsivá tett, milyen lehet. Az állaga oké, a felvitellel nem volt gondom, a lemosással sem volt gondom, viszont tele lettem tőle pattanásokkal, szóval a hatásáról nem tudok nyilatkozni...ITT találjátok, ha ti is adnátok neki egy esélyt.

És...mint már mondtam, feladtam az újévi fogadalmam...ez nagyjából négy használat alatt fogyott el, mert annak ellenére, hogy mennyire nem bírja a bőröm, folytattam a használatát...:'D
  • Glow worm ~ Újabb Halloween, újabb világító termék (a legelső képen ő az a csík fent). Ez életem első "Fun" terméke, szóval fogalmam nincs, mit kell tőle várni. Elvileg használható habfürdőnek, tusfürdőnek, samponnak, szappannak, és természetesen különböző figurákat is ki lehet gyúrni belőle. Az illata nagyon kellemes, citrusos, de én még nem próbáltam, mert annyira sokoldalú, hogy nem tudom, mivel kezdjem. ITT vehettek belőle.

  • American cream (naked) ~ Két 100 grammos kis tusfürdő után úgy döntöttem, hogy abbahagyom a bolygónk lassú elpusztítását, és csomagolás mentesre váltok...ÍGÉREM, ez az utolsó AC ma...Még sajnos nem volt lehetőségem élesben tesztelni, mert épp a második kis 100-asomon dolgozom (alig van már benne), de nagyon kíváncsi leszek rá milyen, ugyanis ez az első meztelen termékem. ITT találjátok.

  • Argan dragon ~ Életem első tusfürdőolaja, még nem jutottam el addig, hogy kipróbáljam - mert az AC-álmomat élem még, plusz a TBS tökös tusija is hatalmas kedvenc - de nagyon kíváncsi vagyok...Egy extrémen hidratáló, enyhén radírozó terméket ígérnek, szóval lehet csak télen veszem elő, hogy megnézzem mit is tud...ITT találjátok.

  • Strawberry whip ~ Mert ha az ember allergiás az eperre, minden terméket meg kell venni, amiben van. Még a tavalyi epres szappanom végére sem értem, viszont nagyon tetszett ez is, mert epermagok vannak benne, meg tesztek alapján szimpatikus volt nagyon. Őt még nem próbáltam, és nem is kapható, de az illatát IMÁDOM.

  • Ghost in the dark ~ A tavalyit nem próbáltam ki, mert sajnáltam volna használni...szóval most végre én is kipróbálhatom ezt a szappant, már be is készítettem a fürdőszobába magamnak, hogy ha nem felejtem el a következő zuhanyzásnál velem jöjjön. Az illata frissítő, citrusos, és - mint a legelső képen is láthatjátok - világít a sötétben...Egyébként meg nagyon aranyos, szellem formájú szappanka...ellenállhatatlan! Ha szerintetek is, ITT tölti a Halloweenját! :)

  • Cocoa sugar scrub ~ Mert ha nyuszi, akkor kell! Ez egy kakaóillatú testradír...Elég durva szemcsék vannak benne, első használatnál varasra karcoltam vele a bőröm, de amint rájöttem a titokra (hogy be kell nedvesíteni az egészet), remekül bevált. Az egyetlen problémám vele, hogy most, hogy már elég sokat használtam úgy néz ki, mint egy darab...kaki...és amikor próbálom kiszárítani, akkor úgy néz ki, mint egy darab NEDVES kaki...Elég undorító, de az illata jó, és hatékony, szóval egyáltalán nem bánom...És nagyon cuki volt, amíg nem kezdtem használni...:D

  • Milky bath ~ Ez egy habfürdő, méghozzá egy borzasztóan unalmas darab. a víz színe sem lett túl érdekes, erős, olcsó szappan szaga volt, kevés habot képzett, és nagyon gyorsan eltűntek a kádból. Viszont minden kétséget kizáróan remekül hidratált, szóval hogy ha nem habokra vágytok, meg fürdőélményre, hanem hidratáló fürdőre, akkor próbáljátok ki bátran INNEN.


  • Candy bubble brush ~ Egy többször használható habfürdő, hogy igazi kihívás legyen a fürdés! De komolyan, teljesen összezavart ez a termék...Habokat képez (nyilván), aztán ha benedvesíted, tudsz velük rajzolni a habokra...és igen, működik, láttam videókat, de nem értem, mert ha túl erősen nyomod, eltűnnek a habok, meg amúgy is milyen varázslat lakozik ebben a Bubblegum illatú termékben?! (Feltételezem gyerekeknek szórakoztató, viszont én öreg vagyok már, lassabban dolgozom fel a dolgokat, és nem igazán tudom, mit kellene kezdenem vele...mármint nyilván, rajzolni, és fogok is valamit...de...kinek és miért jutott eszébe? Mondjuk feltételezem innen már csak egy fokra van az, hogy feltalálják azt a terméket, aminek FEKETE HABJA lesz...Kedves Lush, a festegetés túl sok meló, adjatok készen színes habokat! Aki meg szeretne szórakozni vele a kádban, ITT megtalálja.)


  • Rose jam ~ Ettől nagyon féltem, mert nem bírom elviselni a rózsa illatát, viszont ez nem az a kellemetlen rohadó növényzet illatú, hanem egész elviselhető rózsaszerű illata van...Tele van csodálatos csillámokkal, és azt hiszem "bubbleroon"-nak számít ő is? Meglepően nagy termék, biztos vagyok benne, hogy több használatra is elég lesz, de én még nem próbáltam. Ha ti kipróbálnátok, ITT találjátok.


  • Sparkly pumpkin ~ Elég mazochista vagyok ahhoz, hogy előhalásszam a termékek képeit és a termékeket visszamenőleg egy évre, de azt még tőlem se várhatjátok, hogy ezt a csillámbombát kiszedjem a zacskóból használat előtt! A "Mi van, kiverted Edwardnak?" viccek tökéletes alapja, mivel semmit sem enyhít a dolgon, hogy a saját töködtől csillog a kezed - és az ezzel viccelődő barátoknál azért át fut az ember agyán, hogy mégis milyen emberekkel van körbevéve. Mindenesetre elég sok és tartós habot képez, a víz olyan lesz, mintha egy csillámló, folyékony tökmezőben úsznál - na nem mintha ez a bennszülött gyár-városi ember látott volna olyat fényképeken kívül. Hangulatos, szép, illatos, ezért vettem újra, és bátran javaslom nektek is! ITT érhető el.


  • Bewitched ~ Az enyém sajnos harcba keveredett az Alkotóval, és kifolyt a szemecskéje, de nem a külső a lényeg...Gyönyörű, világos fekete (nem szürke, a világos fekete az egy külön árnyalata a feketének), csillámos, citrus illatú fürdőt ad a Gazdinak, tele habokkal! A tavalyi darabom egész macska szerűen nézett ki, de úgyis összefogom törni használat közben, szóval nem számít...ITT található. :)
  • Punkin pumpkin ~ Közcélú hirdetés következik: "Óvakodj a sötétben leselkedő punkoktól, akik félelemmel és hangos zenével töltik meg a fürdőszobát." És még a szemük is világít és hoznak nekünk fahéj illatot is...Ne értsetek félre, hatalmas rajongója vagyok a Lush humorérzékének (érdemes a Rump UK leírását meglesni, ITT, a US oldal VALAMIÉRT nem vette át xD), de az embereknek eleve van egyfajta ellenszenve a punkok irányába, szóval lehet nem kellene velük ijesztgetni őket...mármint...a Misfits smink nélküli punkoktól is gyakran félnek az emberek, úgy egyáltalán az utcán és általában el sem jutnak a hangos zenéig, csak a hajig vagy testékszerekig, ami borzasztó. Úgy mellesleg ez lett volna a tökéletes alkalom, hogy Pumpkinhead-re utaljanak (1988. amerikai slasher horror gyöngyszem - a folytatásról most ne beszéljünk xD). A szája és a szemei egyébként valóban világítanak a terméknek (bal alsó sarok, az enyémen sok a fürdőbombapor, szóval annyira nem látszik), és ha szeretnétek a tökös punk indulóját elolvasni, vagy beszerezni a terméket, ITT megtehetitek - de komolyan, rímbe szedték az egészet...néha azzal szórakoztatom magam, hogy az UK oldalon olvasgatom a leírásokat, tényleg rajongok a humorérzékükért...:D 

  • Lord of misrule ~ A kedvenc Lush illatom, ebből kettőt is szereztem, csodálatos fűszeres, zöld bomba, aminek a belseje még csodálatosabb sötét bordó...Olyan, mintha borban fürdene az ember (leszámítva, hogy sokkal kellemesebb ennek az illata), a legősziesebb hangulatú fürdőbomba mind közül, és a legnagyobb kedvencem is...:)
    Ha szeretnétek, ITT találjátok meg.
  • Mercury retrograde ~ Sajnos ezt a fürdőbombát egyáltalán nem értem, ugyanis nem értek semmihez, amiben "asztro" van, de nagyon megtetszett a leírás alapján...Na meg FEKETE van benne, hogy ne kellene? Ha valami fura dolgok kezdenek el történni, mindenképp segítségül hívom - ha már ezt javasolták a honlapon, addig meg élvezem a látványát...ITT találhatjátok meg.

  • Marshmallow world ~ Ez a fürdőbomba felépítését tekintve tökéletesen egyezik az előzővel, azonban AMERICAN CREAM ILLATA VAN, és nyilván sokkal pasztellebb színekkel operál. Ha szeretnétek egy édes fürdőt, ITT tudjátok megrendelni.

  • Calavera ~ Egy hulla jó fürdőbomba! Na jó, nem az...vannak benne szárított gazok, ami a honlap alapján körömvirágszirom, de egy fürdés vele, és máris nem fogsz rájuk virágként gondolni. A víz nagyon szép, élénk zöld lesz, az illata is kellemes és frissítő, a virágszirmok azonban borzasztóak! Rátapadnak az ember bőrére, és akárhogy öblíted, vagy csipegeted, néhány csak akkor jön le, mikor már teljesen megszáradtál (te is, meg a virág is)...leltem meglepő dolgokat még az ágyamban fürdés után, a kád kitakarítása pedig szörnyű volt ezután a termék után...Arról nem is beszélve, hogy képzeljétek mennyire lehet jó érzés a sok apró ragacsos virágszirmocska, amikor hozzátok ér...Egyébként a bőröm puha volt fürdés után, és a szirmokon kívül nem tudok rosszat mondani róla...Ha ti is kipróbálnátok a kádgyomlálást, INNEN megvehetitek.


  • Yuzu & cocoa ~ Ez az illat kicsit se vele, se nélküle számomra. Túl édes, túl savanyú, nem tudom hova tenni, ezért gondoltam, kipróbálom fürdőbombában is. Frissítő, kellemes fürdőélmény volt, azonban nem venném újra...Érdemes megszagolni, ha tetszik az illat, mindenképp jó élmény lesz...Ha bátrak vagytok, akkor meg INNEN rendelhettek belőle.


  • Avobath ~ Nagyon kellemes, frissítő illata van, és szörnyen egyszerűnek tűnik maga a bomba is szárazon...Sajnos, hogy mit varázsol a kádba, azt még nem tudhatom, ugyanis ez egy újabb szerzemény, és az utóbbi időkben nem volt időm fürdeni (zuhanyzáspárti vagyok amúgy is). ITT megtaláljátok. :)

  • Melusine ~ Ki ne akarna sellővé változni néha? Én mindenképp, szóval azt hiszem kimondottan élvezni fogom ezt a fürdőbombát, ha eljön az ideje...Bár nem a mese miatt örülnék neki, be kell vallanom, hogy Ariel története volt a kedvencem mindig, még akkor is, ha a gyermeki, csodálatos mesevilágban a habokká válás valami varázslatos dolgot jelentett, nem pedig elpusztulást. Egy frissítő, türkiz fürdővizet ígér nekünk, hogy kicsit mi is lehessünk hableányok - ami egyébként Ariel történetéből kiindulva igazán morbid kifejezés. ITT úszkálhattok vele.


  • Golden pear ~ A szappant kimondottan nem kedveltem...nem az illattal volt baj, hanem a szappannal, szóval kimondottan örültem ennek a fürdőbombának...Viszont az a középső hidratáló rész egyáltalán nem akart feloldódni, és ragacsos, zsíros érzetű darabokban leszedhetetlenül tapadt az ember bőrére...A víz színe egyébként szép volt, és csillámos, az illat is jó volt, de ez a körte-dolog a Lush és köztem nagyon nem működik...ITT szedhettek magatoknak.


  • More tea and sympathy ~ Azzal kezdeném, hogy fogalmam nincs, hogy ennek van-e bármi köze a Tea and sympathy fürdőbombához...De iszonyatosan cuki kancsó formája van, még egy tea filter is van benne...Hatalmas tearajongó vagyok, várom a tökéletes alkalmat, hogy bedobjam a kádba, de azok a gazok a termékben előrevetítik a kádtakarítási nehézségeket is, szóval egyelőre gyönyörködöm még a kis kancsómban...:)


  • Lemon butterfly ~ Ez egy igazán csodálatos, frissítő fürdés volt...A víz nagyon élénk fűzöld lett, és nagyon erősen citrusos illatot árasztott...Azt hiszem tavaszi megjelenés volt, de én nyáron használtam...Nem kellett utána takarítani, a bőrömnek kellemes érzetet adott, és úgy egyáltalán nagyon jó kis fürdés volt az...:)

  • Bunny bomb bomb ~ Egyike a lefejezhető fürdőbombáknak...A feneke hatalmas (pont, mint a mi nyulunknak), szóval abból akár két használat is kijött volna, de én már amiatt bűntudatot éreztem, hogy lefejeztem csórit. Egyébként a víz színe sima, rózsaszín volt, az illata nagyon kellemes, édeskés, és iszonyatosan cuki ez a nyuszi...nem beszélve az elképesztően jó hidratáló hatásáról! Nem tartom valószínűnek, hogy fogok még ilyen dupla bombákat venni - nincs helyem, ahol egyben tarthatnám őket - de nyuszmókokkal mindent rám lehet sózni! :)


  • Golden egg ~ Ennek az illata nagyon közel áll az előbbi nyusziéhoz, ennivalóan édes és a víz csodálatos, csillámos, de unalmas sárga lett...A hidratáló hatása szintén kiemelkedő volt, és meglepő módon egyáltalán nem tapadtak meg a csillámok, se rajtam, se a kádon...
Szóval ezekkel a Lush termékekkel múlattam az elmúlt egy évemet, igyekeztem mindenhova elérhetőséget keresni - nem ígérem, hogy minden elérhető lesz még, közzététel előtt már nem kattintgattam végig a linkeket...

Ti használtátok valamelyiket? :)
Legyen kellemes hétvégétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)