2019. október 17., csütörtök

Halloweeni sminkforradalom

Sziasztok!

Annyira szeretnék mesélni róla, hogy mi folyik körülöttem! Hamarosan egy nagyon izgalmas társasági eseményen veszek részt - vagyis kivételesen programom van...tudjátok, más emberekkel, mint minden normális embernek...Viszont sajnos még nem áll készen se a blog, se én, hogy megoszthassam ezt a dolgot - így is mindenki furának néz, ha mindenki felismerne itt...illetve mielőtt bárki felismerne itt, igazán ráférne egy cenzúrázás a fejemre...Mondjuk úgy, hogy új baráti társaságba keveredtem, és imádni valóak és rengeteget segítenek a szociális szorongásomon is (anélkül, hogy tudnának róla) meg szakmai dolgokban is, képes vagyok teljesen idegen emberek fele nyitni, odamenni, beszélgetni, bár még csak egyesével, a nagyobb társaságok kicsit...ijesztőek...Mindenesetre a csapat fantasztikus, és reményeim szerint egyszer bővebben is írhatok az egész élményről itt is, mert hatalmas élmény, és a szorongásom ellenére nagyon jól érzem magam velük...a magam módján, nyilván...(Nem mintha bújkálnék, vagy titkolóznék, csak magamhoz képest igyekszem mindig a legjobbat kihozni magamból, és nem engedni a szorongásomnak, és még nem állok készen arra a nyitottságra, amit itt a blogon megengedek magamnak...persze így is megtalálhatnak, és nincs vele gond, de a kis lépésekhez hozzátartozik, hogy nem ugrok ekkorát...)

Ma viszont egy nagyon izgalmas bejegyzéssel készültem nektek! Évek után először kezdem úgy érezni, hogy kezdek kicsit kiengedni - és újra borzasztóan izgatott leszek, ha sminkekről van szó, és az elmúlt két hétben még időt is találtam rájuk, szóval megünnepeltem egy gyors...sminkvásárlással...A halloweeni időszak a kedvencem vásárolni, akár díszekről, akár ruhákról, akár sminkekről van szó, hiszen ez az az időszak, amikor előjön a sok-sok sötét, és "ijesztő" dolog a raktárból...Ezúttal a Revolution háza táján néztem szét - és okoztam károkat a pénztárcámnak. Az évben - bár nem írtam róla - többször is vásároltam már sminkeket, kaptam ajándékba is sminkeket (lett újra rózsaszín rúzsom), és konkrétan megvettem a Trend it up adventi kalendáriumát leárazva, hogy felturbózzam a kollekciómat, és még néhány Inglot terméket is beszereztem...Szóval a javuló (spórolás szempontjából romló) tendencia végigkísérte az évemet, de még így is túlnyomó részt olyan borzasztóan unalmas dolgokat vettem, mint alapozó, korrektor (utóbbi rendszeresen fogy)...Mivel elmaradtak a mennyire kegyetlen a kollekcióm bejegyzések, majd egy ilyen keretein belül megmutatok mindent (sajnos néhány vegán barát, kísérletmentes terméktől is búcsúznom kellett - leginkább elhasználás miatt, de vannak dolgok, amiken gondolkodom, hogy újra kellene vennem őket, de annyi cuccom van, minek?). Most viszont az igazán fontos dolgokra fogunk összpontosítani: HALLOWEEN sminktermékekre...és az ajándékra, amit a rendelés mellé kaptam, ha már úgyis itt vagyok...
Szóval ez a teljes kupackám, tele olyan dolgokkal, amikre nagyon kíváncsi vagyok ÉS amik nagyon jól fognak mutatni a sminkes asztalkámon...Nem is emlékszem, mikor vettem utoljára valamit, aminek ennyire ötletes a csomagolása - oké azt hiszem, félig hazudok, a 183 days by trend it up cushion szemhéjtusa a klasszikus toll formával nem olyan rég volt, de nem emlékszem mikor vettem.

Az első termék a vinyl liquid lipstick, Scream árnyalatban, ami a legkevésbé izgalmas az összes termék közül, hiszen ez csak egy folyékony rúzs...Egy nagyon sötét piros árnyalatra esett a választásom, nem mintha szükségem lett volna rá - vagy még több rúzsra egyáltalán - de nagyon kíváncsi vagyok az állagára...És nagyon tetszik a csomagolása: piros alapon fekete rózsák és fehér pókhálók vannak a kupakon, és ez a "tejüveg" hatású (?) műanyag tubus is nagyon aranyos...olyan, mintha évek óta porosodna valahol, a fényes piros feliratról nem is beszélve...Nem tudom, hogy idén sort tudok-e keríteni rá, mert igyekszem csak annyi terméket felbontva tartani, amennyit használni is tudok (és most éppen egy sötét piros Sleek rúzst nyúzok, mert még nem tudom, hova tegyem magamban), de nagyon régóta kíváncsi vagyok a folyékony formuláikra...

Körömlakk forrásaim jócskán megcsappantak, ami fel sem tűnt, amíg nem volt időm körmöt lakkozni, most, hogy igyekszem időt keríteni rá, komoly utántöltést igényeltek...Az essence kínálatából megvettem a világ legunalmasabb színeit (amik hiánypótlók): Absolute pure, Fame fatal, Black is back (áttetsző, piros, fekete). Ezt bármelyik drogériában megnézhetitek, viszont az igazán izgalmas dolgot ez a két koponya jelenti...A csomagolás elképesztően cuki: a koponya formán egy fekete alapon piros rózsa és fehér pókháló kupak van (a minta ugyanaz, mint a rúzsnál), és biztos vagyok benne, hogy csodás dísze lesz a sminkes asztalomnak...A két szín, amit választottam a Monster illetve a Horrorshow. Előbbi a legcsodásabb zöld körömlakk, amit valaha láttam, tele van arany csillámokkal, és remekül illik a highlighterhez (amit mindjárt mutatok), utóbbi pedig egy fekete csillámos körömlakk, ami hiánypótló volt a kollekciómban...Ahhoz képest, hogy két színt viselek el magamon leginkább (fekete és piros) szerintem elég durva, hogy pont ez a két szín hiányzott teljesen a körömlakkjaim közül - és nem, nem szelektálás áldozatává váltak a dolgok, elhasználódtak, és nem vettem újra őket, mert úgysincs időm lakkozni...Az ősz és a találka miatt bordó karmokat akartam következőnek, de ez a zöld annyira ellenállhatatlan, hogy ő lesz a következő...Ha van rá lehetőségem, le is fotózom nektek, bár nem valószínű, hogy telefonnal menni fog...

Ez a termék a folyékony highlighterek Ghosted árnyalata, és úgy emlékszem már tavaly is előkerültek - vagy valami nagyon hasonló. Fehér alapú, tele rengeteg zöld, és arany csillámmal, amit sajnos a telefonom nem fogott meg...A színe csaknem teljesen megegyezik a Strobe highlighterek közül a Northern lights árnyalatával, így én őket együtt használtam. Nagyon durva az eredmény: intenzív, és ha olyan szögből kaptok fényt, úgy néztek ki, mint az űrlények...Nekem nincs problémám, mivel nagyon világos bőröm van, de a fehér alapszín "csíkot" hagy...Tehát ha sötétebb bőrötök van - az áttetszőnél - akkor lehet fehér folt marad az arcotokon, de nekem csodásan beleolvad a saját szellemes árnyalataimba...Mivel a körömlakk (fentebb) hasonló zöld aranycsillámokkal, mint a zöld (és arany) csillámok ebben a termékben, biztos vagyok benne, hogy egy borzasztóan ütős párosítás lesz...alig várom már! :)

MÉG TÖBB HIGHLIGHTER!!! Ezek a szemek elképesztőek, ilyen szivacsos a kis fél szemgolyó, szóval azzal szórakozom mindig, hogy nyomkodom őket...Mindenesetre kettőt választottam, képek alapján mindkettő jól ki fog jönni a bőrömmel, de azért szánjunk néhány pillanatot arra, hogy értékeljük ezt a csomagolást...elképesztően jópofa! :D
Az én két árnyalatom a Terrif-eye és az Eye scream...Mert a kis szemtelenek képesek voltak telenyomni szóviccekkel a termékeket...A fényes piros felirat a dobozról átkerült a csomagolásra, és alatta a kis sávban a highlighter színe látható...Az egyik egy arany, a másik pedig fehér...mindkettő remekül használható az én bőrömön, azt hiszem a harmadik rózsaszín volt. A doboz alján pedig kis nyuszi hirdeti büszkén, hogy Peta igazoltan állatkísérletmentes ÉS vegán termékekről van szó...Már az is meglepett, mikor először megláttam, hogy hivatalos állatkísérletmentes pecsétkét kaptak, de hogy még az összetevőkre is bevizsgáltatták őket, kimondottan boldoggá tesz...(Mivel a Petának van néhány érdekes állatkísérletes ügye - khmm Dove khmm - de az állati összetevőkön nem igazán tudnak mit "csalni"...egyébként több Revolution termék is megkapta a vegán pecsétet, és az állatkísérletmenteset már mind, de sajnos a termék csomagolásán ebben az esetben nincs feltüntetve, csak a dobozon, rám meg nem jellemző, hogy megtartom a dobozokat, szóval valószínűleg elég gyorsan meg fogok feledkezni róla.)
Ez az áttetsző műanyag, csillámos rózsaszín feliratos neszeszer jött ajándékba néhány termékkel...Mikor a kezembe került rendesen rosszul voltam tőle...FÚJ...Azt gondolom magamról, hogy nagyon elfogadó ember vagyok, és nem igazán akadok ki a rózsaszín dolgokon, de ez túl megy minden határon...Arról nem is beszélve, hogy a fent említett sláger eredetileg egy férfi előadótól származik, és az nem túl rózsaszín és csillámos dolog, ha végig gondolja az ember a szöveget...Szerencsére az utóbbi időkben vannak CD-im (erről majd később), így megmenekültem a feldolgozástól, ami szörnyen idegtépő (még a régi elhíresült is, nem beszélve a legújabbról), szóval majdnem mindenhol sikerült kiiktatnom ezt a szörnyűséget az életemből...a szörnyűséget, amik egyesek szórakozásnak neveznek...
A kettes számú ajándék a Mayani ecsettisztító szilikon "szíve" volt...ami szintén rózsaszín, és egyáltalán nem érdekel...Van ecsettisztító szilikon bigyóm már, és nagyon kedvelem, de a mintát elnézve ezen a darabon, azt hiszem lesznek ecseteim, amiket hatékonyabban tudok majd súrolni ezzel...
Aztán kaptam egy Red hot sauna arcmaszkot, ami melegítős arcmaszk vörös agyaggal, limelével, és jázminnal. Cruelty-free international és Peta igazolt állatkísérletek ellen, illetve a Vegetarian society kis pecsétkéje is rajta van, szóval feltételezem vegetáriánus is...Sok mindent nem tudok róla, a leírtakon kívül, de rá akarok szokni az arcmaszkokra (mivel a múltkor négyet is kaptam ajándékba), úgyhogy kíváncsian várom ezt is...
Na de a legizgalmasabb darab...A Revolution reloaded palettája az Iconic Division árnyalatban, amivel a megjelenése óta szemezek...Ezek az én színeim, de mivel megvettem a sokkal drágább NYX in your elements Earth palettát, amiben nagyon hasonlóak az árnyalatok, eszemben sem volt olcsóbb - és vélhetően jobb minőségű - palettára váltani...Most viszont itt van, és nagyon izgatott vagyok, hogy mit tud...Igyekszem a NYX-et kihasználni, de borzasztóan túl van árazva és eddig minden Revolution termék megbízhatóbbnak bizonyult...

Szóval ez az én szörnyen izgalmas sminkes zsákmányom, és alig várom, hogy kicsit jobban elmerüljek újra a smink témában...:D
Ti vettetek mostanában sminkeket? :)

Legyen kellemes hetetek! :)

2 megjegyzés:

  1. Pont a rúzs érdekelne.
    Én szó szerint merülök a sminkekben... egyáltalán nem használom őket, vagy csak keveset. Valahogy érdektelenné váltam az irányukba, pedig tényleg szó szerint sok piperém van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tesztes videók/bejegyzések alapján pigmentált, de foltosan fed, egyenetlen, építeni szépen lehet, úgy egységes összképet ad, de ezek a fényesek nem száradnak meg teljesen, végig fognak, és hajlamosabbak kopásra. Van matt is a "családban", azok mattra száradnak, nem fognak meg semmit, és dörzsölésállóak is...bizonyos mértékig.
      Hogy én miért fényeset választottam, arról fogalmam nincs, mert a matt külsőt (és formulát) is jobban kedvelem mindig, de a kíváncsiságom legyőzte az eszemet...:D

      Sajnos én se igazán használom őket...Most jó hetem volt, kétszer is összekoszolhattam az ecseteimet, és nagyon élveztem. Az elmúlt évek kellemetlenségei után jó érzés visszakapni egy részét legalább az egyetlen megmaradt kreatív hobbimnak. :D

      Lehet még te is visszatérsz hozzájuk...a portermékek úgyis elállnak sokáig (főleg, ha annyira lazán kezeled a lejárati dátumokat, mint én). :)
      De ami fertőtleníthető és biztos nem lesz szükséged rá később, azt lehet érdemes továbbadnod, hogy ne romoljon meg, és használja őket valaki.

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)