2021. szeptember 1., szerda

TOP5 (+1) kedvenc rúzsom őszre

Sziasztok!

Úgy fogunk tenni, mintha mindig itt lettem volna, és csak a saját, csapongó szokásomhoz hűen (nem) fogunk beszélni az elmúlt évről. Szakszerű segítségre van szükségem, amit sajnos még mindig nem kaptam meg, mivel lehetetlen időpontot szerezni AKÁRHOL is. Az egyetemet is félbe kellett hagynom. Viszont a blog hiányzott...EZ a blog hiányzott...Ezt viszont muszáj címeznem, mert "eltűntek" a bejegyzéseim...Nem töröltem ki semmit, csak visszaállítottam piszkozattá őket...Tudom, egyszerűbb lett volna új blogot létrehozni, de szeretem a blogomat...Szeretem a blogomat akkor is, ha nincs semmihez energiám (beleértve a blogot is), és szeretem akkor is, ha az elmúlt 9 év bejegyzései egy olyan énemet tükrözik, amivel most nincs energiám szembenézni...Valószínűleg egyszer visszaállítom a bejegyzéseket, de ha nem, nekem akkor is kellenek emlékbe és emlékeztetőnek. Az elmúlt évben sok minden történt, sok jó dolog is történt, és annyira rendbejöttem, hogy igényem legyen a hobbimra...a blogomra...a sminkjeimre...Egyébként ez egy fantasztikus felfedezés volt, ugyanis amióta nem írtam a blogot, és nem nehezedett a "megosztási kényszer" terhe a vállamra, SOKKAL több sminket vettem és sokkal jobban élveztem a használatukat is...Ne értsetek félre, nem kényszer volt sminkekről írni, de nem voltam jó állapotban és minden kényszer volt, amit csinálnom kellett, beleértve azokat a feladataimat, amiket TÉNYLEG csinálnom kellett (még mindig nem vagyok túl jó állapotban, de azt hiszem ezen már túlléptem).

Túlzás lenne azt állítanom, hogy megújult erővel, de egy zombinál több energiával készen állok rá, hogy megosszam veletek a kedvenc rúzsformuláimat őszre! (A swatch dolgot még meg kell fejtenem, mert új telefonom van - ez elég nagy technikai akadályt tüntetett el a posztolás útjából, mivel az előző telefonomnak levált a képernyője - és nem igazán értem, hogy működik a macro dolog, nem tudom elkapni a színeket. A blog dolgot is meg kell még fejtenem, de most éppen azzal áltatom magam, hogy menni fog, aztán majd kiderül.)

Ja és mielőtt elfelejtem...Újra kezdem ma a 100 happy days dolgot is, mert az legutóbb is segített egy picit - magamnak gyűjtöm a képeket csak ezúttal...az első napom boldog pontja az, hogy megírom ezt a bejegyzést. <3

Az elmaradhatatlan csoportkép, amire a rejtélyes plusz egy már nem fért be. De legalább az elején próbáljunk meg úgy tenni, mintha tudnám tartani magam a saját címemhez...A lentebbi képeken egyébként a többi árnyalatjavaslatomat is megmutatom, itt csak a kedvenceimet fotóztam.

Balról jobbra: Girl, bye; Soft spoken; Cherry skies; Vintage

Az első javaslatom a NYX suede matte ajakrúzsa, ami a világ legkényelmesebb klasszikus rúzsformulája...Az én kedvencem a Soft spoken (elöl), ami számomra a tökéletes nude árnyalat, de a képre azért összeválogattam néhány olyan árnyalatot, ami szintén tökéletes őszi szín lehet (élénk zöld a hajam - nem csapongok, áh dehogy - szóval mostanában annyira nem ragaszkodom a sötét színeimhez, mert ehhez illenek az élénk színek is, ellenben a vörössel, bár továbbra is a sötét színek a nagy kedvencek)...Elképesztően kényelmesek, és ahhoz képest, hogy matt termékről van szó, engem kicsit se szárítottak. A termék állaga kicsit púderes, de gyönyörűen siklik az ajkakon, nagyon pigmentált, és szépen, egyenletesen terül. Végig fognak, de a kopásuk egyáltalán nem feltűnő, és ha az ember javítani akar, nagyon egyszerű az is, nem nehezíti el az ajkakat a rétegezés sem. A Soft spoken speciel kibírt rajtam 8 órát úgy, hogy nem feltétlen kellett volna megigazítanom se - az ebéd picit megviselte. A honlap alapján vegán termékről van szó - aminek nagyon örülök, mert a már meglévő 6 darab mellé szívesen befogadnék még egy párat.

26-os árnyalat

A második javaslatom az Inglot HD liptint matte, ami egy új szerelem, az elmúlt hónapban nagyon sokat használtam, és nagyon beleszerettem. Szerettem volna kipróbálni ezt a formulát, mert sokat hallottam már róla, és kíváncsi voltam, ez a legdrágább rúzsom (akciósan vettem, de akkor is), és az árnyalatválasztás úgy nézett ki, hogy megmondtam az eladónak, hogy szeretném kipróbálni ezt a rúzst, mit javasol? Az én fura színleírásommal ez egy "füstös mályva", kitűnő árnyalat őszre, kitűnő árnyalat az év bármely időpontjára, és szerintem a legtöbb bőrtípuson is jól mutat. Nagyon szépen, intenzíven és egyenletesen lehet felvinni egy rétegben is, de rétegezhető is igény esetén. Egyáltalán nem nehezíti el az ajkakat, nem szárít, és végig kényelmes viselet, olyan, mintha ott se lenne...Teljesen minden álló: puszit, maszkot kibírja, poharat, flakont nyom nélkül hagyja, és ha csak nem valami szörnyen olajos ételt eszik az ember, még az evést is túléli. Bejavítani nagyon könnyű, és én többször használtam EGÉSZ NAPOKRA. A vacsorára evett pizza kifogott rajta, meg egyszer nap közepén megigazítottam, hogy jól nézzen ki egy fotón, de ezt leszámítva egész nap tartott, egész nap szép volt. Ez egy olyan termék, amit bátran felkenek nap elején akkor is, ha tudom, hogy a következő 12 órában nem lesz lehetőségem megigazítani - oké, talán nem pizzát eszek vacsosára. Ez az árnyalat vegán, azonban arról nincs információm, hogy a termékvonal többi tagja tartalmaz-e állati összetevőket.

Balról jobbra: Courage code; This is my statement

A következő ajánlatom a Catrice Matt pro ink folyékony ajakrúzs. Maszkállóként reklámozzák magukat, na nem azok - néhány árnyalat kimondottan szeret elkenődni az ajkakról - de egyébként a tartósságuk egész jó. Könnyen javíthatóak, annyira nem zavaró a kopásuk se, bár 6 óránál többet egyik árnyalatom se bírt ki rajtam (4 darab van összesen a tulajdonomban). Egy rétegben is nagyon szépen, egyenletesen lehet eloszlatni őket, a viseletük pedig borzasztóan kényelmes...Ez a kedvenc folyékony rúzs formulám, nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire jó érzés viselni őket...Egyáltalán nem szárítanak, teljesen mattok, és szerintem ezek a legolcsóbbak a listámon. Vegán termékek.

Guilty Conscience

Az L.O.V LIPaffair ajakrúzsa számomra egy csakazértis termék. Ez a második darabom belőle, az elsőt nagyjából 4 használat és rengeteg balul elsült mentési kísérlet után sikerült annyira tönkretennem, hogy nem lehetett többet használni. Elég drága ahhoz, hogy szíven üssön, hogy újra kellett vennem, viszont egy gyönyörű fedésű, nagyon kényelmes rúzsról van szó. Szintén kicsit púderesebb az állaga, de szépen siklik, kényelmes használni. Egész napot kibír, bár folyamatosan kopik és megfog mindent, ez a kopás egyáltalán nem feltűnő. Az olajos ételek elbánnak vele, de egyébként bátran javaslom. Az összetevőiről sajnos semmit nem tudok.

Előről hátra: French maid; Exotic; Embellishment

Az utolsó (előtti) termék a NYX Lingerie push-up ajakrúzsa, aminek kellemes mentolos illata van, és valószínűleg az egyetlen olyan rúzs (azok közül, amikkel eddig találkoztam, mindenképp), ami tényleg dúsabb hatást kölcsönöz az ajkaknak - ennek nem sok köze van a mentolhoz, inkább ahhoz, hogy teljesen természetesen néz ki, ha az ember túlrajzolja enyhén az ajkait. Nagyon kényelmes viselet, szintén nagyon szépen, egyenletesen fed, könnyen javítható, de nem igazán kopik, még a maszkomat se kente össze száradás után. Hosszú órákon keresztül fentmarad, evést (ha nem túl olajos az étel), ivást bírja. Van benne egy kis faragó az aljában, de szerintem még ha megkopik a hegye is elég precízen lehet használni. Hogy őszinte legyek én a kedvencemet (French maid) tavaly ősszel használtam először, és egész nyáron azt vártam, hogy végre ősz legyen, és újra használhassam...Sajnos ez a sötét barna árnyalat nem olyasmi, amit az ember lánya nyáron, élénkzöld hajjal "jól" tud viselni, de most, hogy újra itt az ősz, végre élvezhetem ezeket a termékeket is. A termékcsalád vegán.

Exotic

A ráadás termék a NYX Lingerie folyékony rúzsa - amennyire tudom, ez volt az első a termékcsaládban - és bár a legelső ilyen rúzsomtól meg kellett már válnom (French maid), az új árnyalatomat ugyanannyira kedvelem. Nagyon szépen terül, egy rétegben is kitűnően fed, és nagyon könnyed az ajkakon. A tartóssága hihetetlen, nagyjából olyan, mintha egy második bőrréteg lenne az ajkakon, egyáltalán nem szárít. A tartóssága nagyon jó, nem kenődik, nem fog, nem kopik feltűnően. Azonban bejavítani nehéz, ugyanis nem bírja a rétegezést. Az én javaslatom a használatra az egy vékony réteg, ugyanis, ha az ember vastagon keni fel, akkor összeszárad, és repedezik és pereg a termék - épp ezért nem könnyű javítani se egyenlezetesen. Emiatt a rétegezős probléma miatt az eredeti TOP5-be nem fért volna bele, de szerintem mindenképp említésre méltó, nagyon jó formuláról van szó. A termékcsalád vegán.

Ezek azok a rúzsok, amiket reményeim szerint az ősz folyamán rendesen ki tudok használni végre, és nagyon izgatott vagyok miatta - leginkább a lingerie push-upok miatt, már hiányoztak.

Ti próbáltátok valamelyiket?
Nektek mik a kedvenc őszi rúzsaitok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)