2020. szeptember 26., szombat

Catrice ICONails - My heart beats green right now

 Sziasztok!

Ma is egy körömlakkot mutatok nektek...Az essence-catrice vonalon elég nehéz naprakésznek lenni a gyakori kollekció váltások miatt, így őszintén szólva abban sem vagyok biztos, hogy ezt a lakkot gyártják-e még...A bejegyzésen nem ülök sokáig most, szóval mához (a közzététel napjához) képest két hete vásároltam a lakkot, de ma a honlapjukon nem találtam az árnyalatot...

Lusta (vagy élelmes?) bloggerként kénytelen vagyok felhasználni a múltkori árnyalathoz írt dolgokat is, mivel a színükön kívül semmi különbség nincs a két lakk között. Az eredeti ára 899 Ft (ha kifuttatták, akkor 50% kedvezménnyel lehet megvenni) és 10,5 ml terméket kapunk. Vegán, acai olajjal gazdagított formulát ígér - és utóbbiról még mindig nem tudom, hogy mit takar. A csomagolás téglalap alakú, a kupakot le lehet venni, alatta pedig van az "igazi" kupak...Továbbra is kényelmetlen megoldásnak tartom, az előző árnyalatot is használtam azóta párszor, de nem tudom megszokni. Az ecset közepes méretű, nagyon kényelmesen lehet használni. A termék nagyon szép egyenletesen felvihető, gazdagon pigmentált a szín, két rétegben is tökéletesen fed. A száradási ideje a körömlakkszárító cseppjeimmel is borzalmas továbbra is...és a tartóssága is szörnyű ennek az árnyalatnak is, nekem a köröm végeimen már másnapra (mára) elkezdett kopni a szín.

Az árnyalat nagyon tetszik és a nem túl jó minőség* ellenére is javaslom továbbra is, ha leltek nektek tetsző színt...nekem összesen három van már belőlük...mert pont olyan színek, amikre vágyok, és máshol nem találtam belőlük.

*Lehet nem a körömlakk hibája, hogy túl nagy körmökön akarom túl sokáig fenntartani.

Most megyek vissza tanulni, kellemes hétvégét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)