2014. október 26., vasárnap

The Rocket

Sziasztok! :)
A hét lezárásaként egy nagyon pozitív posztot szeretnék hozni (és ezzel lelőttem a poént is). A spirál megtalálása nem egyszerű feladat, mindenkinek másféle pillái és másféle igényei vannak, más elvárásokat emel a termékekkel szemben. Számomra is nagyon sok év és sok tapasztalat kellett, hogy megleljem A spirált...Voltak tökéletesen működő darabok (maxfactor spirálok), de sajnos túl drágák voltak - jó a minőséget meg kell fizetni, és amúgy teljesen megérték az árukat, de mégiscsak egy gimnazista vagyok...hiába csak alkalmakra használtam, így is elfogytak, szóval új "alkalmi" spirál kellett...hétköznapokon el vagyok a "sima" (olcsóbb/gyakran gagyibb - avon, essence és társai) spirálokkal is...A Maybelline márkával eddig volt pár tapasztalatom, de őszintén szólva egyik se volt olyan hű de elhagyhatatlan spirál...bár állítólag a legerősebb drogériás szempillaspirálokról van szó, én valahogy háromszor is belebotlottam olyan termékekbe, hogy egyszerűen nem izgatta a fantáziámat az újabb és újabb spirálcsoda tőlük...pedig a csomagolásaik igazán szépek, igényesek, és nekem a keféikkel sincs bajom...Ez elég sokáig nem is változott, aztán neten belefutottam a "Rocket" nevezetűbe, aminek a keféje ránézésre egy álom volt, a visszajelzések, és tesztek után rájöttem, hogy nekem tulajdonképpen valószínűleg rá volt szükségem eddig is - DE ha már beruházok egy drágábbra, és van vízálló verzió is, inkább őt veszem meg...Így a vásárlási stop és a glamour-kihagyás ellenére is fél áron (1000 forintért) megvettem őt.
A csomagolás formája a megszokott maybelline forma, és szerintem ez az egyetlen olyan spiráljuk, aminek semmi különleges minta nincs a kupakján (a legegyszerűbb spirálba szerettem bele...), ellenben ronda kék csomagoláson még rondább kék felirat található, ami bár szépen illik egymáshoz, nagyon nem szeretem a kéket...Jó mondjuk a csomagolásokkal szemben nekem sosincsenek elvárásaim, de azért olcsóbb termékek között szeretek úgy válogatni, hogyha már gagyi, legalább a színe tetszedjen a csomagolásnak - ez is bizonyítja azt, hogy milyen jó termékről van szó. A hátán található egy kép arról, hogy milyen keféje van a terméknek, és 9.6 ml-t kapunk, ami szerintem egész jó...Ennek még az eredeti ára is 2000 forint, ami nem egy meghalós összeg, szóval kupon nélkül se vészes annyira...Az enyém fekete színű, de nem árt megnézni a kis matricán az árnyalatot, ugyanis nem csak feketében gyártják, és ezt nem tüntetik fel a terméken máshol...
A keféje ilyen csonka kúp (valaki tud erre jobbat?) formájú szilikon kefe, tele különböző méretű sörtékkel. Nagyon kényelmesen kézre áll, és nagyon könnyű használni...Megfelelő mennyiségű festéket vesz fel, melynek állaga közepes (szerintem pont jó), egyenletesen lehet eloszlatni, és nagyon szépen fésüli a pillákat, sőt még picit göndörít is (bár mivel én a bal szememet fotóztam, bal kézzel meg bénán spirálozok - az én hülyeségem, hogy még a tus vonalat is bal kézzel húzom meg a bal szememen...pedig jobb kezes vagyok...na spirálozni is így szoktam...xD - az nagyon nem fog látszani, de a jobb szemem vállalhatatlanul nézett ki, mint akit megvertek...duzzadt, véreres, piros, fúú...na mindegy...lehet lassan aludnom kéne...egy hete két-három órákat alszok, és azért látszik is rajtam, mondjuk a bal szemem is táskás...hmm na elkalandoztam, szóval vissza a témához...). Nagyon szép fekete pillákat kapunk, nem póklábasít, dúsít, hosszít, meg minden ami kell...önmagában is látszik, hogy rajtunk van, és smink nélkül is csodásan kiemeli a szemünket (mint a jó minőségű spirálok nagy része)...A száradási ideje mondjuk közepes, de miután megszáradt érintés álló és cseppálló, a vizes dörzsöléssel el lehet kenni, de egyébként mozdulatlanul fent marad, és nem "konyul le" a pilla több órányi viselés után se...Az én szememet nem irritálta még így se, hogy mostanában elég érzékenyek szegénykéim, de azért az összetevőket elnézve (és azt a mű festék szagát érezve) óvatosságra intenék minden érzékeny szeműt...
Az egyetlen negatív tulajdonsága az, hogy kb lehetetlen leszedni...Alig bírom a nivea lemosómmal ledörzsölni magamról, gondolom olajos alapúval könnyebben lejön, de én azokat a bőröm miatt nagyon nem szeretem...Mindenesetre a sok dörzsölés és szenvedés miatt egy kicsike szempillahullás (vagyis konkrétan kitépkedés) előfordulhat, viszont én ezt járulékos veszteségként nem rovom fel a terméknek, ugyanis amúgy teljesen meg vagyok vele elégedve...és szerintem fantasztikus, hogy még a lemosóval szemben is így tartja magát...
nélküle

egy réteg

két réteg
Igazából szerintem már egy rétegben is tökéletesen kiemeli a szemet, de két rétegben valami fantasztikus a végeredmény...Amúgy a képeket megnézve egészen büszke vagyok magamra, hogy nem kentem szét az egész szemhéjamat bal kézzel - igen, megesik, mindig a bal szemem a smink legkritikusabb pontja, ezért szoktam a tesztekhez meg a sminkekhez is a jobbat fotózni...Mindenesetre a három réteget már fel se kentem, mert így is picit össze tapasztja a szempillákat (két rétegben, de egyébként szerintem ez se zavaró...nekem igazából tetszik is...:D).

Hmm na jó egy kis személyes összegzés: számomra ő A spirál, tökéletesen pigmentált, tökéletes tartósságú, csodálatos végeredményt ad a pillákon, de az a csomagolás valami iszonyatosan néz ki - igényes, de akkor se szeretem a kéket...

Ti szeretitek a maybelline spirálokat? Számotokra melyik márka gyártotta le A spirált? :)
Szép vasárnapot és kellemes pihenést mindenkinek! :)

6 megjegyzés:

  1. Én is hasonlóképpen vagyok a max factor spirálommal, baromi nehéz leszedni, kb. percekig kell a szememen hagyni a micellás vizes korongot, és még utána is kicsit dörzsölni kell.
    Nem rossz egyébként ez a spirál sem, kicsit hasonló a keféje a max factorhoz, de mintha picit tapasztana, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az én ügyességem volt...jobb szemen tökéletes, és gubics sincs...itt picit göbös a képen...bal kézzel nem tudom normálisan eloszlatni a festéket se...
      De egyébként egy minimálisan tényleg...viszont engem ez nem zavar, mert általában felette tusvonal van, amivel teljesen elterelődik a figyelem róla, és viselés közben meg kényelmes teljesen...
      Amúgy igen, láttam, hogy ilyesmi a keféje...én szeretem a "duci szilikon" keféket, jobban mint a hagyományos fajtát...:)
      És igazából én is néztem azt a spirált is, de a maxfactor az...nem "ócsó"...de szerintem, ha túl leszek a spórolós dolgon a következő beruházásom nekem is az lesz...(vagy a következő kuponos dolognál...

      Törlés
  2. Nekem is tetszik rajtad, tényleg szépen kiemeli a pillákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár egy rétegben is...az ilyen ritka, hozzászoktam, hogy 2-3 réteg is kell a megfelelő fedés érdekében...:/ :)

      Törlés
  3. Hú, hát szerintem eléggé összetapasztja a pillákat. A sima Rocket sokkal jobb. Nekem a The Falsies Black Drama a kedvenc Maybelline spirálom, már 3 tubussal elhasználtam belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm...szerintem kipróbálom azt is majd! :) (Mivel nekem ez is nagyon tetszik már, gondolom az is hasonló jó lesz...:D)
      Csak most vízálló spirálom nem volt...(ezenkívül még mindig nincs) :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)