2014. október 25., szombat

Hello Autumn

Sziasztok! :)
Bár az ősz már jó ideje tart, és az essence ezen kiadása előző hónapra volt kiírva (ami azt jelenti, hogy kb előző hónap közepétől lehetett kapni...), még biztos vagyok benne, hogy leárazva itt-ott lehet pár darab ezekből a csodákból...ez talán annak köszönhető, hogy essence-ék mostanában nagyon megosztó termékeket, és még megosztóbb trendkiadásokat dobnak piacra...Általában engem se bűvölnek el annyira, hogy bevásároljak, ha mégis, akkor nagyon nagy valószínűséggel nem hozzák be Magyarországra azt a kiadást...Így kimondottan örültem annak, hogy ez nálunk is kapható...Bár őszintén szólva elsőre annyira nem keltette fel az érdeklődésemet, de rúzsmániásként elég egyértelmű volt, hogy neki esek az ajakkrémeknek, megnézem őket, és ha úgy van be is szerzek belőlük (az essence stay matt ajakkrémje nekem bevált, én nagyon szeretem a silky red nevezetűt is). A pirosat ki is néztem...aztán Simone Simons blogján (aki egyébként fantasztikus énekesnő) láttam róla a tesztet, és az elismerő szavakat...a szín felől amúgy se lett volna kétségem, de a minőségéről ott győződtem meg először...de mivel spórolok, nem árt, ha meggondoltam cselekszem, szóval utána még rengeteg tesztet és képet néztem róla/róluk...aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen a rózsaszín sokkal jobban illik hozzám, mint a piros (a piros túl meleg, a rózsaszín hűvösebb árnyalat), de egy ilyen szép pirosról nem tudok lemondani...szóval hosszas gondolkodás után kép nézegetés, teszt olvasgatás után...teljesen döntésképtelen voltam...A végén addig nézegettem őket kipakolva, hogy csak nem tudtam otthagyni egyiket se, és mindkettőt haza hoztam...
Csomagolásilag teljesen megegyeznek az előbb említett ajakkrémmel...kicsi (a mostani szájfényeikhez képest mindenképp) áttetsző műanyag, ezüst színű kupakkal, rajta a nevük...az applikátor teljesen sima, régi féle szájfényes (tudjátok, az a ferde szivacsos/szőrös).A termék illata egy kicsit parfümösebb illat, ami eleinte zavaró, de felkenve egyáltalán nem érezni (nem olyan kellemes édes, mint a silky red). Állagát tekintve előbbinél hígabb, ebből adódóan kevésbé pigmentált is, de a fedése csodálatos, bár picit lassabban "szárad rá" az ajakra...A piros árnyalat fedése sokkal egyenletesebb, mint a rózsaszíné, ami engem nagyon meglepett, általában az élénkebb színekkel van a több gond. A színek bár félmatt hatásúak (silky red teljesen bemattult), sokkal kevésbé élénkek, mint a másik ajakkence...csodálatosan illenek az őszhöz egyébként tényleg...ezt most tényleg eltalálta az essence nagyon - igen tudom mondtam már, de ritkán vagyok ennyire elégedett velük...
A tartósságuk jóval gyengébb, mint elődjüké...Bár egyenletesen kopnak, és eléggé ragaszkodnak (kicsit mintha bele is ivódnának az ajakba), az evés-ivás megviseli őket...Ezenkívül sajnos eléggé szárítanak - és kivételesen, mivel mindkét színt szoktam használni most csodásan szétszáradt (és szétrágott) ajkak miatt "felejtődött" el az éles kép készítése, pedig a rózsaszínt csaknem minden nap használom (nem érdemes, nagyon megterheli az ajkakat...).
Szerintem teljesen megérték, és annak ellenére, hogy burgundi szemfestékért indultam (tipikus női vásárlási módszer...xD), szerintem így is nagyon jól jártam...sőt talán így még jobban...:)
Szóval ők lennének szépen eldolgozva a karomon, felül a beauti-FALL red, alatta pedig a keep calm & go for a walk...
(Egyébként már elég erőteljesen gondolkodom rajta, hogy ha sikerült végre rendbe tennem az ajkaimat, akkor visszamenőleg befotózgatok minden rúzst, ami elmaradt fotó szempontjából a teszteknél - jó mondjuk valószínűleg ez csak hirtelen fellángolás, ugyanis sajnos mostanában nagyon ritka, hogy lefotózok valamit ajkon is...tehát nincs kizárva, hogy a folyamatos törölgetés és fényképezgetés még jobban megviselné az ajkamat...xD)

Nektek hogy tetszenek? :)

2 megjegyzés:

  1. Én a környékünkön lévő drogériákban nem találkoztam még ezzel a trendkiadással, bosszús is vagyok, mert az ajakkrémek nekem is tetszenek, meg a színváltós pirosító :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DM-ekben én egyáltalán nem láttam, Rossmannok közül is csak néhányban...én konkrétan egy egy órás úttal (oda-vissza két óra volt) átmentem a város túlsó felébe (a legtúlsó felébe...) és ott vettem meg őket a Müllerben...szóval én is elég sokat utaztam érte, de teljesen megérte...:3
      A színváltós pirosító nekem is nagyon tetszett egyébként, de nem szoktam pirosítót használni...van egy rózsaszín...és ennyi, pedig még egy pirosat meg egy bordós-barnást fogok venni de úgyse használom (csak néhány sminkhez nagyon jól mutatna), így nem érzem annyira hiányát...:/ De azért utána néztem ennek a színváltós dolognak megjelenéskor, és hatalmas ötlet...:D
      Ez a kiadás (már minimum ötödszörre írom, de még mindig...xD) HATALMAS lett...:D (amúgy nem tudom mi alapján döntik el, hogy melyik üzletekben van és melyikekben nincs ilyen...azt tudom, hogy a dm ritkán hoz tk-t, amikor hoz akkor is jóval később csak...:/)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)