2021. december 9., csütörtök

Revolution fast base blush pirosító ~ Blush (teszt)

Üdv mindenki!

Ma egy viszonylag újdonságnak számító pirosító tesztjével készültem. Két olyan arcra való termék is került hozzám most a Revolutiontől, amiről kivételesen nem késő írni, de nem tudom, hogy tudnék púderalapozóról értelmes színmintát készíteni, úgyhogy azt hanyagolom...Bízhattok benne, nagyon jó a fedése, kényelmes, csak a nagy pórusokkal gyűlik meg a baja, de nem igazán tudom megmutatni.
Ellenben ezt a pirosítót meg tudom mutatni. Egyáltalán nem kedvelem a pirosítókat, nagyon keveset is használtam őket eddigi életem folyamán és a kollekciómban található mindkét darabot idén nyár végén/ősz elején szereztem be, hogy "legyen". Ez a pirosító kimondottan érdekesnek tűnt, ajakra is használható, és úgy voltam vele, hogy ha másra nem is, arra még jó lesz...

A csomagolása nagyon praktikus...Strapabíró műanyag, a benne lévő termékkel egyező szín, és kitekerős megoldás, ami teljesen visszahúzható, így nem valószínű, hogy az ember véletlenül belenyomja a kupakot. 14 gramm terméket kapunk, ami elég nagy mennyiség, figyelembe véve, hogy nagyon keveset kell belőle egyszerre használni. Az illata kellemes, kókuszos, az állaga pedig olyan "könnyed", nem nehézkes, inkább ilyen géles krém, nem sűrű krém. Vegán termék, hat árnyalatban kapható.

A felvitel is egyszerű, nagyon szépen építhető a szín, elég intenzív hatást is el lehet érni vele, de mivel nekem elég világos a bőröm, én inkább ecsettel vagy ujjal szoktam felütögetni az arcomra, hogy ne legyen annyira feltűnő. Az állaga amennyire kényelmesnek tűnik elsőre, annyira használhatatlanná teszi számomra amúgy a terméket. Próbáltam többféleképpen használni, de olyan olajos érzetet hagy az orcákon, és megül az alapozó, meg a saját bőröm tetején is. Fixálás után is kellemetlen, "nedves" érzete van, bár amennyire láttam nem igazán csúszik el. Gondoltam, hogy ez a hidratáló érzet kellemes lesz az ajkaknak is, de az ajkakon nem hidratál eléggé, ott is csak kellemetlenül megül az ajkakon, és valami érthetetlen okból még szárazabbnak is érzem az ajkaimat utána. Én nem ajánlom, de mivel nem kedvelem a pirosítókat, nincs elég tapasztalatom, hogy össze tudjam más márkák termékeivel hasonlítani. Én csak azt tudom, hogy kényelmetlen, és hiába néz ki szépen, nem bírnám magam rávenni, hogy mostantól gyakrabban használjak pirosítót.

napfényben

félárnyékban

Ti a krémes vagy púder pirosítókat kedvelitek jobban? Próbáltátok ezt a terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)