2021. november 24., szerda

Catrice plumping ajakkontúrceruzák (teszt)

Sziasztok!

Ma a kedvenc ajakkontúrceruzáimról fogok írni. Ahhoz képest, hogy mekkora rúzsrajongó vagyok, az ajakkontúrceruzákat sosem kedveltem túlzottan. Többnyire lusta voltam használni őket, de a sok rúzs próbálgatás közben azért ki is alakult bennem az az elvárás, hogy a rúzs MAGÁTÓL is tartson...Tudjátok, ha bizonyos márkák termékei képesek rá, igazán képesek lehetnének a többiek is.

fentről lefele: 050, 060, 080, 090, 130
Nekem 5 árnyalatom van meg, ami úgy nagyjából le is fedi a kollekciómat. A termékek vegánok és maxi-lip formulát valamint mentaolajat tartalmaznak. Dúsító hatást és kellemes bizsergető érzést ígérnek, na én ebben nem vagyok annyira biztos mondjuk, de akit esetleg zavar az ilyen, vagy érzékeny az ajka, annak nem javaslom.
A termékek állaga nagyon jó: könnyedén siklanak az ajkakon, de nem túl puhák, teljesen kényelmes a viseletük, nem szárítanak. Ha precízebb felvitelre van szükségünk, az aljában kis faragót találunk hozzá, bár én még egyszer se használtam egyiken se, mert nem tompul el annyira a hegyük, hogy ne lehessen használni. Nagyon tartósak, bár önmagukban nem tudtam viselni őket, mert kicsit száraz összképet mutatnak (ami egyébként egyáltalán nem érződik, de nem szép), viszont evést ivást bírták így is. Rúzs alatt, ha a rúzs megkopik is, ez az ajakkontúr még ott lesz alatta, így ha sikerül jól összepárosítani az árnyalatokat, akkor szinte "lekophatatlanná" teszi a rúzst. (Én a NYX soft matte lip cream egyik áttetszősebb árnyalatával is próbálkoztam, és hihetetlen jól mutatott még órák múlva is.)
Egy melegebb, barnásabb nude (050, License to kiss); egy mályvásabb nude (060, Cheers to life); egy piros (080, Press the hot button); egy sötétebb bordós (090, The wild one); és egy áttetsző (130, Tranclucent grace) került hozzám. A színeseket gondolom nem igazán kell megmagyarázni, viszont úgy vettem észre, hogy nem fogadják túl nyitottan mindenhol az áttetsző ajakkontúrokat. Nekem ők a kedvenceim: ugyanúgy tartósabbá teszik a rúzsokat, nem hagyják, hogy kimászkáljanak az ajkak vonalán túlra, és MINDEN alá lehet használni, színtől függetlenül is.
napfényben, balról jobbra: 050, 060, 080, 090

félárnyékban, balról jobbra: 050, 060, 080, 090

Összességében: azt nem állítanám, hogy dúsítják az ajkakat, de nagyon kényelmes, tartós és megbízható termékről van szó, úgyhogy mindenképp javaslom, hogy lessétek meg ti is. :)

Nektek melyik a kedvenc ajakkontúrotok? Használtok egyáltalán?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)