2016. október 28., péntek

Rimmel Scandaleyes vízálló szemhéjstift ~ Guilty grey

Sziasztok!

Mai bejegyzésem témájaként egy ezeréves kedvencet választottam...Őszintén szólva már nem is emlékszem, hogy mikor került hozzám a termék, de azt tudom, hogy azóta is töretlen rajongója vagyok.
A borítása fa (szerű?), a hegyezése ennek ellenére okozott néhány kellemetlen pillanatot, csúszott rajta a faragóm, nem vitte szépen - bár ez lehet a faragóm hibája, lassan kukás lesz szegényke. A termék veszteség elég nagy, én a faragóból kiszedett krémes "forgácsot" általában külön tégelyben elteszem, és tusként onnan használom még. Egyébként a termék állaga nagyon kellemes, géles, szépen siklik, intenzíven fed, építhető, satírozható, remek önmagában és alapként is. A tartóssága az én zsírosodásra hajlamos, félig rejtett szemhéjamon elég jónak mondható, alappal kibír 10 órát is akár, bár az ígért 24 órát természetesen nem tartja. Nem ül a ráncokba, nem mászkál, minimálisan kopik.
Egy színminta a kézfejemen, a dörzsölést nem bírja, de minimális szemvakarászást túlél - én nem szoktam mondjuk dörzsölni a szememet, de tudom, hogy vannak sminkbenyúlkálós emberek, és ez a termék bizonyos szintig tűri az ilyesmit. 
Ha csak beáztatom, vagy dörzsölés nélkül megmosom (leöblítem folyóvízzel, áttörlöm), akkor vízálló is, viszont a vizes dörzsölés eléggé megkezdte, és csak foltokban maradt nyoma a kezemen...

Összességében az egyik legjobb jumbo, amit valaha használtam (egy másik Rimmel termékkel együtt, amiről hamarosan írok majd), és elég magasra tette a lécet a leendő jumboimmal szemben, és - spoiler veszély - a NYX termékei nem ütötték meg ezt a szintet, holott jóval drágábbak.

Ti hogy álltok a Rimmel szemhéjstiftjeivel? :)
További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)