2016. június 10., péntek

Sleek eau lala liner (Noir)

Sziasztok! :)

Mint múlt héten ígértem, itt is van a másik sleek szemceruza tesztje - végre egyszer tudtam magam tartani a blogos időbeosztásomhoz! :D

Sajnos erről a termékről nem készítettem termék fotót, ugyanis finoman megfogalmazva voltak problémák a hőmérséklettel, így az enyém áprilisra szétolvadt, aztán megfagyasztottam, de megint szétolvadt ugye, és...gusztustalanul néz ki egyszerűen, szóval nem akartam lefotózni.
A faraghatóság és a siklás természetesen ugyanolyan könnyed, mint az előzőnél, és nagyon szeretnék majd egy újat is venni, bár ez se fogy olyan gyorsan, de nagyon megkedveltem az elmúlt három hónapban. :)

A szín nagyon szép intenzív megint, de hogy is lehetne csúnya, hisz fekete! :)

Mielőtt a termék minőségének elemezgetésébe mennék: nincs szempillaspirál a pilláimon, az elmúlt hónapokban nem használtam a szempillagöndörítőt se, és fogalmam nincs, hogy mi lelte a pilláimat a képen...gondolom megirigyelték a hajam önállóságát, és úgy döntöttek, hogy önálló életbe kezdenek a szemem felett...
Na és vissza a termékre: a tartóssága alap nélkül 4-5 óra (még mindig félig rejtett, zsírosodásra hajlamos szemhéjról beszélünk), vízvonalon is kibír pár órát, és nagyon szépen eldolgozható...De úgy vettem észre, hogy nagyon szárítja a szemhéjam bőrét...Vagyis gyorsan szárad, de kezelhető, viszont a képen látható, hogy a pillatövemben nincs termék...Az azért van, mert "összeugrott" száradás közben...Igazából korrigálható egy második vonallal, annyi, hogy egy húzással nem lehet szép eredményt elérni, csak olyat, mint a képen látható (messziről nem látszik mondjuk, de én tudom, hogy nem közvetlen a pillatövemben van, és engem zavar az a kilátszó bőr).

És amikor azt hittem, már nem tudja felülmúlni magát, kipróbáltam az ajkaimon, felkészülve a legrosszabbakra (khmm, Venom). És...fantasztikus...Vagyis a legapróbb ráncokban is megül, és szörnyen szárít, ezért előtte-utána hidratálás kötelező, de könnyen kezelhető, sokkal egyenletesebben fog, és a tartóssága remek! Rászárad az ajkakra, de két óra múlva kezd el csak leperegni, és igazából ez kitolható valamennyire, ha nem eszünk/iszunk - én azért kihívás elé állítottam.

A kérdés ugyanaz: próbáltátok már ezt a terméket? Nektek bevált? :)
Kellemes hétvégét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)