2015. június 8., hétfő

Kiss of Life

Sziasztok! :)
Ma a Rimmel by Kate rúzsok matt verziójából hoztam el a 111-es tesztjét nektek! Ha érdekel, nálam hogy teljesített a termék, tartsatok velem! :)
Már a csomagolása is nagyon tetszik: egyszerű piros, fekete Kate szignóval, és fekete márkajelző gyűrűvel...A kupak ferdén "hasított" tetejébe nyomva megtalálható a márka logója...Nagyon masszívan zár a tok, a rúzs tekerője tökéletesen működik...(és egyébként nekem nagyon tetszik ez a piros-fekete összhatás is...)
A rúzs illata nekem picit kesernyésnek hat, de inkább mű gyümölcsösnek mondanám, egyáltalán nem zavaró...
Kellemesen siklik az ajkakon - mondjuk annyira nem krémes, bár ha száradásra hajlamos a szád, érdemes előtte hidratálni (én száraz ajkakra kentem, majd látjátok a képeken is, de nem szárított tovább)...Gyönyörűen lehet építeni, nagyon intenzív színe van (az árnyalatról nem is beszélve, abszolút szerelem, ő a tökéletes vörös szín), és viszonylag könnyű felkenni kontúr nélkül is...
Hosszú órákon keresztül ül az ember ajkán, nem mászik el, nem kopik, nem ül bele a redőkbe/ráncokba se...egy idő után az ember el is felejti, hogy rajta van...
...és mint már írtam korábban is...
...a termék minősége ezt lehetővé teszi teljes mértékben!
Bár a dörzsölést, vizes dörzsölést, meg ilyesmiket nem viseli túl jól, viszonylag érintés álló, és nekem minimális kopással túlélte a reggelit és egy csomó ivást is! (Minimális kopás alatt azt értsük, hogy nem volt már olyan szép az összhatás, de a szín intenzíven ragaszkodott az ajkaimhoz...)
Sajnos fog mondjuk - tehát a poharakat megjelölte, de szinte beleivódott az ajakban, és nagyon sokáig ott maradt...
Bár estére majdnem teljesen eltűnt, nagyon szolidan csinálta, egyenletesen, szépen kopott, még a sminkleszedős vattakorongomon is láttam nyomát...

Eleinte azt hittem, hogy egy csodás köntösbe bújt újabb vörös vagy megint vörös rúzs lesz...de ajkon egészen másra jutottam...


...TÖKÉLETES a kicsike!

(Viszont legközelebb ajakradír, hidratálás, mert úgy határozottan jobban nézett ki, és nem volt "recés" a teteje se...)

Ti megtaláltátok már a tökéletes vöröst? :)

4 megjegyzés:

  1. Hű, de dög! Nagyon tetszik rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem is drága - most látom az lemaradt - szóval nagyon jó vásár volt...:3

      Törlés
  2. Na ezt nevezem én merész színnek *.* Nagyon jól áll, bár én lehet kontúrt is használnék hozzá, hogy ne mászkáljon ki az ajak redőibe a rúzs :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képen az összes előkészületem az volt, hogy leszedtem az előző rúzsomat - tehát se hidratálás, se radírozás, se kontúr, se semmi, csak ki kell próbálnom rögtön, ilyesmire nincs időm...xD
      (Nem kicsit voltam izgatott, hogy milyen zsákmányom van...a fotót is csak a kézfejes próba után készítettem a termékről, pedig általában önmegtartóztatok, amíg nincs képem az érintetlenről...xD)

      Mondjuk a többi sötét rúzsomnak nem szavazom meg ezt a bizalmat azért (bár valamelyik még kontúr, púder, ápolás, radírozás, minden ellenére is elmászkál), de úgy gondoltam, hogy ő megérdemli normális előkészületek után...és pénteken ki is érdemelte (8 óra, evés, ivás, rokonpuszilgatás, és a drága még mindig nem költözködött...persze akkor sokat segített, hogy megfelelően előkészítettem a bőrömet és az ajkamat is a sminkelésre, igazából egy csepp száraz rész se volt, amibe belegyűlhet...a sima ránc meg vagy nem "elég" mély az enyém neki, vagy nem zavarja)...:3

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)