2022. augusztus 9., kedd

Milyen sminkeket vittem egy 10 napos nyaralásra? (2022)

 ...avagy termékek, amik még az én bőrömön is fentmaradnak egész nap, 38°C-ban is...

Üdvözlök mindenkit!

A mai bejegyzésben, mint a címben is olvasható, a nyaralásra vitt termékeimet fogom megmutatni. A nyaralások nálunk úgy néznek ki, hogy reggeltől estig kirándulunk, nézelődünk, ami általában rengeteg izzadással és napsütéssel jár - nem mintha a kombinált bőröm nem lenne elég kihívás a sminktermékeknek. Ilyenkor általában praktikusan szoktam pakolni, a lehető legkevesebb terméket viszem magammal, de mindenképp olyanokat választok, amikben teljesen megbízok, hogy nem fognak cserben hagyni. A szemfestékekkel van általában a legtöbb gond, ugyanis ráncos, rejtett és olajosodó a szemhéjam, és bár van jól bevált módszerem a mindennapokra, nyaraláskor kimondottan szükséges, hogy a termékeim MIND jól működjenek. Az ajakra szánt termékeknél általában "elengedem magam", és több opciót is pakolok arra az esetre, ha véletlenül kedvem támadna hozzá, viszont ezek a termékek olyan kevés helyet foglalnak, hogy sosem érzem úgy, hogy feleslegesen vittem el őket - akkor se, ha egyáltalán nem használom őket.

Nagyjából a felvitel sorrendjében fogok haladni...
  • Revolution x The Simpsons Treehouse of horror alien slime primer ~ Amellett, hogy ez a kedvenc primerem, mert nagyon szépen megfogja a sminket és kellemesen hidratál, be kell vallanom, hogy jelenleg igazából ez az egyetlen higiénikusan használható primer a készletemben (mivel a többi tégelyes, belenyúlkálós). Természetesen arcra való fényvédővel kezdem a sminkelést mindig (Sundance pro climate), de ez a termék rendkívül jól működik fényvédőn is, így egyáltalán nem bánom a "plusz egy réteget" az arcomon. V
  • Catrice HD liquid coverage alapozó (Light Beige) ~ A csodálatos, természetes fedés mellett ez az alapozó évek óta bizonyítja újra és újra, hogy az egész napos tűző napon sétálás sem fog ki rajta...Így mindig újra meg újra megveszem, és ha teljesen őszinte akarok lenni, ez a legnagyobb kedvenc nyári alapozóm. Az árnyalat választás meglepő lehet, viszont amikor először kijöttek ezzel a termékkel, akkor ez volt a legvilágosabb árnyalat. Túl azon, hogy extrém világos bőröm van - ami egyébként nagyon gyorsan le tud nagyon szépen barnulni - ez a termék borzasztóan oxidálódik az arcomon...Szóval így, hogy a vállam/karom/nyakam legalább öt árnyalattal sötétebb, mint a hasam, ez az "egykori" legvilágosabb árnyalat még mindig megállja a helyét - bár kimondottan örülök, hogy azóta kicsit több árnyalattal is kijöttek már. V
  • Catrice liquid camouflage high coverage korrektor (Porcellain) ~ Ez a termék maga a tökéletesség egy kis műanyagba zárva...Az elképesztően jó fedése mellett, a borzasztóan erős tartósságával és azzal, hogy még az én szemalatti ráncaimba se ül bele, a megjelenése óta ez a kedvenc korrektorom...Nem tudom hány éve van piacon, de azóta állandóan újraveszem - és ha nem változik túl sokat a bőröm, ez így is fog maradni, egyszerűen nincs értelme korrektorokat tesztelnem már...Egyetlen hátrányának az iszonyatosan erős illatát tartom, amivel érzékeny bőrűeknek esetleg meggyűlhet a baja, de szerencsére ez a probléma engem nem érint. V
  • Catrice 5in1 setting powder (Transparent) ~ Életem első valóban működő vízálló púderét a Catrice-nak köszönhetem. Bár az évek folyamán több új formulával kijöttek, az összes ugyanannyira megbízhatónak tűnt. Ha egy púdert tarthatnék meg, biztosan ez lenne az, és mindig az aktuális Catrice vízálló púderrel pótolnám, amikor elfogy. Nagyon szép, vékony rétegben megy fel az arcra, így nem fehéríti ki a bőrt, szépen, tartósan mattít, megfogja a sminket, és az én bőrömön nem hagyja azt se, hogy az olajosodás és izzadás elrontsa az összhatást. SPF 10-et tartalmaz, ami ugyan semmire nem elég, úgy gondolom, MINDEN arcra való termékben alapnak kellene lennie a fényvédőnek. V
  • Relove by Revolution trio contour (sugar) ~ Oké, szóval SPOILER, ez a kedvencem a három hasonló termékből, amiket egy későbbi bejegyzés folyamán meg fogok mutatni. Egész nap fent marad, gyönyörűen, frissen mutat este is. A felvitel egyszerű, egyáltalán nem porol vagy pereg. A bronzosító a fehér bőrömön tökéletes, viszont lebarnult bőrömön nem elég pigmentált (bár én kimondottan szeretem a "dramatikus" orcákat - köznyelven szólva a bohócarcot), így azt építeni kell, viszont a pirosító és a higlighter gyönyörűen néz ki mindig. Bár pirosítónak nem feltétlen ezt a színt választanám magamnak, a tíz nap alatt, amíg "össze voltunk zárva" ez lett az egyik kedvenc termékem. V
  • Catrice prime&fix spray ~ Őszintén bevallom, én ezt a fixálót leginkább azért használom, mert elveszi (elvenné) a poros hatását a felvitt termékeknek - meg néha lusta vagyok megvárni, hogy megszáradjon a primerem, és ez tökéletes annak. Tulajdonképpen akármelyik random sminkfixálót magammal vihetném, annyira megbízok a többi alaptermékemben, most viszont ez volt a soron következő. Amit nagyjából annyira komoly válogatás előzött meg, hogy felemeltem az első fixálót, amit megláttam, és bedobtam a neszeszerbe. V
  • Revolution eyebrow crayon ~ Adventi kalendáriumból szereztem ezt az áttetsző, viaszos szemöldök fixálót. Valamennyire segít megzabolázni az önálló életet élő szemöldökeimet, viszont az eredmény általában nem tartós...Amire tulajdonképpen nincs is nagy szükség, én a vékony szemöldökök pártján állok, és a sok modern, művészi szemöldök teljesen hidegen hagy - gondolom jobban tudná ezt a terméket tesztelni az, akinek dús a szemöldöke. Számomra ez a termék egy teljesen felesleges lépés, de szeretném elhasználni, ezért gyakran még a sminktelen napokon is előveszem, hogy megformázzam a szemöldökömet vele. V
  • Essence eyebrow designer (Black) ~ Túlzás nélkül állítom, hogy az elmúlt 13-14 évben mindig ezt a terméket vettem újra és használtam. Teljesen rendben van, a tartóssága átlagos, nagyon olcsó, és ez volt az egyetlen olyan FEKETE termék, ami nem tette élettelen színűvé a szemöldökömet. Az évek folyamán rájöttem, hogy a szemöldök téma nem különösebben érdekel, ha tehetném, két ceruzavonással letudnám az egészet, de egyáltalán nem érzem úgy, hogy ennél többet kellene költenem szemöldök termékekre. V
  • Revolution brow gel ~ Egy áttetsző "mini" szemöldökzselé, amit szintén az adventi kalendáriumban kaptam. Néha el-elfogyasztok egyet ezekből a termékekből, de tökéletesen felesleges plusz lépésnek bizonyul mindig, ugyanis nem képes helyén tartani (EGYIK SE) a szemöldökeimet. El fogom használni, de lehet a jövőben meg se próbálok majd pénzt kiadni hasonló termékekért....Nem működnek, és nincs szükségem a plusz egy lépésre - az egyetlen oka, hogy magammal vittem, hogy el akarom használni ezt is. V
  • Essence volume hero waterproof szempillaspirál ~ A szempillaspirál készletemet mindig arra az egyszerű elvre építem, hogy kell egy sima és egy vízálló fekete spirál, amit felváltva használhatok. Most éppen ez volt a bontott vízálló szempillaspirálom. A tartóssága rendben van, viszont a pilláimat nem igazán teszi szebbé. Egy teljesen átlagos termék, unalmas végeredménnyel. V
  • NYX proof it vízálló szemhéjpúder alap ~ Bevallom, nem leltem még meg az igazi szemhéjpúder alapot...azért vittem ezt magammal, mert ez az egyetlen bontott darabom. A hatását teljesen átlagosnak nevezném, vízállóvá nem teszi a szemfestéket - természetesen - illetve valahogy mindig foltosabb rajta a szemfesték, nehezebben eloszlatható, mint amennyire én szeretném. Ettől függetlenül a dolgát teszi, és nem tudok róla semmi rosszat mondani.
  • TheBalm Autobalm paletta (DAY2NITE) ~ Ezt a terméket nem mindennapi használatra vittem, hanem konkrétan "eseményre". Tudtam, hogy egyik este vacsorahajóra fogunk menni, és úgy gondoltam, arra a pár órára szívesen vennék némi extra csillogást. A termék egész héten nem került elő a hajóig, azt a pár órát pedig gond nélkül kibírta.
  • ELF bite size eyeshadow (Cream & Sugar) ~ Az elf a kedvenc drogériás márkám, bár nálunk nem túl egyszerű a beszerzése a termékeknek - illetve mire itt megvesszük őket, jóval többe kerülnek, mint amennyire megfizethetőek külföldön. Bár a színek egyáltalán nem számítanak nagy durranásnak, ennél tökéletesebb mindennapi palettát nehéz lenne elképzelnem. Nekem hiányzik valami közepes matt árnyalat, de mivel EGÉSZ NAP ráncokbaülés, pergés, elfolyás nélkül bírja a szememen, nem panaszkodhatok. A tartóssága, a felvitele, az eldolgozása, minden tökéletes, csupán a színekből örülnék más felhozatalnak. Ha könnyebb lenne beszerezni, elhasználás után rögtön újravenném gondolkodás nélkül, fantasztikus termék. V
  • Essence longlasting szemceruza (Black Fever) ~ Még egy öreg kedvenc. Az elmúlt 14-15 évben szinte zabáltam ezt a terméket. Ez volt a legjobb fekete szemceruza vízvonalra, amikor tini voltam, és ha őszinte akarok lenni, a mai napig ezt tartom a legjobbnak (és még olcsó is). Régebben nagyjából kéthavonta újra kellett vennem, olyan tempóban használtam őket. A sminkelési szokásaim változtak, de a rajongásom ezért a termékért töretlen. V
  • NYX vinyl liquid liner (Black) ~ Egy megbízható, fényes finishű fekete folyékony tus mindig jól jön. Ebből is ez már nem az első darabom, de nagyon kedvelem még mindig. Akár tizenöt órát kibír az én szemhéjamon mindenféle repedezés, elfolyás, ráncokba beleülés nélkül, és ha még gyártanák (és vegán lenne) valószínűleg bármikor újravenném.
  • Catrice plumping lipliner (Translucent Grace) ~ Általában nagyon kedvelem az áttetsző ajakkontúrokat, ugyanis sok rúzsom van, és így nem kell külön árnyalatokat választanom mindhez. Ezt a formulát is nagyon kedvelem a színes ajakceruzák esetében, azonban sajnos az áttetsző nekem túl "vékony" réteget hagy, és ugyanúgy nem tartja meg a rúzsokat, mintha fel se kenném. Azért vittem magammal, hogy az összes ajaktermékemmel tudjam használni, de végül csak néhányszor vettem elő. V
  • Catrice better than fake lips plumping lip primer (Pump Up The Lips!) ~ Ez az egyetlen olyan ajakprimer, ami bevált: egyrészt nem hagyja, hogy kiszáradjon a szám, akármilyen rúzst használok, másrészt pedig nagyon szépen megtartja az ajakrúzsokat. Száradás után enyhén ragacsos réteget képez az ajkakon, amibe formulától függetlenül mindenféle szájkencének a pigmentjei beletapadnak. Nagyon kedvelem ezt a terméket, már el is használtam belőle egyet, és tulajdonképpen a mindennapi rutin részét képezi - kivéve amikor kimondottan termékek minőségét akarom tesztelni, nem lenne fair, ha rásegítenék ezzel a darabbal. V
  • Essence cool collagen plumping ajakrúzs (My Advice) ~ Ennek a terméknek elképesztően jó minősége van. Pigmentáltságát tekintve inkább színezett hidratáló terméknek nevezném, nem rúzsnak, de nagyon kellemes viselni, szép az eredmény, és valamennyi pigment még a nap végén is marad az ajkakon. A tartóssága ennek ellenére nem túl jó, a krémes, szinte géles formulának köszönhetően mindent megfog, és viszonylag gyorsan, de szépen kopik a termék nagy része. Akár tükör nélkül is lehet igazítani rajta, és az egyik kedvenc rúzsommá vált az elmúlt időszakban. V
  • Hypoallergenic by Bell melting moisture lipstick (03) ~ Akciósan vettem néhány árnyalatot, amikor a Müllerben ajakkontúrceruzához csomagolva árulták őket. Sajnos a csomagoláson magán nincs rajta az árnyalat neve, de ez egy barnás nude szín. Ez is egy olyan termék, ami nagyon kényelmes az ajkakon, jól néz ki, de pigmentáltságát tekintve inkább színezett ajakápolónak nevezném, nem rúzsnak. Ennek ellenére is nagyon kedvelem az összeset, mert hidratál, szép színeket válogattam össze magamnak, és a kényelmes viselet mellett a felvitel is nagyon kényelmes. Ha nem tudom, hogy mit akarok az ajkaimra kenni, általában ezek közül a rúzsok közül szoktam választani, és a nyaralásra a leguniverzálisabb színt vittem magammal épp ezért.
  • NYX liquid suede krémes ajakrúzs (Soft Spoken) ~ Ez az örök kedvenc nude árnyalatom, a sima formulából is megvan a termék, illetve ebből a folyékony verzióból is használtam már el. A fedése tökéletes, nem szárítja az ajkakat és nagyon jó a tartóssága is. Ha mégis megkopik, nem feltűnően teszi, és nagyon könnyen javítható plusz rétegek hozzáadásával.
  • Essence make beauty fun plumping lipgloss (Happy Smile, Happy Life!) ~ Ez a termék az essence 20. születésnapi trend kiadásából származik, és csak az ombre hatása miatt vettem meg - ami néhány használat után egyébként teljesen eltűnik. Általában nem kedvelem a szájfényeket, viszont ennek kimondottan kellemes a formulája. Enyhe, mentolos érzete van az ajkakon, egyáltalán nem ragacsos, a csillámok nem zavaróak, viszont szinte teljesen átlátszónak tűnik felvíve. Amióta megvan, meglepően sokat használom, mert amikor nincs kedvem sminkelni, de egy kis csillogásra vágyok, akkor is ezért a termékért szoktam nyúlni. V
  • Catrice matt pro ink folyékony ajakrúzs (This Is My Statement) ~ Mivel a piros a kedvenc színem, és viszonylag gyakran nyúlok piros termékekért, úgy gondoltam, egy erőteljes, pigmentált és kényelmes piros is jól jöhet. Bár a tartóssága nem annyira jó ennek a rúzsnak, mint amennyire reklámozzák, ez a kedvenc folyékony piros rúzsom...Sőt, egyáltalán ez a Catrice formula a kedvenc folyékony rúzs formulám: nem tudom szavakkal körbeírni, hogy mennyire kényelmes, nagyjából olyan érzés, mintha semmi nem lenne az ajkakon. Kopni szépen kopik, nem pereg, nem mászkál, és nagyon könnyen javítható rétegzéssel. A végén nem volt lehetőségem használni, mert egész napos programra nem megbízható, a hajózásra meg végül mást kentem fel, de örülök, hogy opcióként elkísért ő is. V
  • Isadora glossy lip treat hidratáló ajakszínező (Poppy Red) ~ Egy ajándékcsomagban vettem meg, és egyszerűen IMÁDOM! Nagyon szép színt kölcsönöz az ajkaknak, csodásan kopik, nagyon könnyed formulája van, szinte nem is érezni, hogy viseli az ember, ÉS még hidratál is. Egy nagyon kellemes élmény ezt használni, és az egyik kedvenc termékemmé nőtte ki ő is magát. A javítása kicsit nehéz, nekem ez az adagoló nem igazán jön be, de ez az egyik leggyakrabban használt termékem a nyáron, úgyhogy nem hagyhattam itthon. V
Ezek lennének tehát a termékek, amikkel együtt bármikor el mernék indulni még egy tíz napos, vagy két hetes, vagy akár három hetes útra is...Tudom, hogy megbízhatok bennük, és annyira kedvelem mindet, hogy biztosan nem unnék rájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)