2022. augusztus 23., kedd

I Heart Revolution x Looney Tunes - kis szemhéjpúder paletták (színminta)

 Üdv mindenki!

A mai bejegyzésnek nagyon sietve kellett megíródnia, így nem volt lehetőségem ezeket a termékeket élesben tesztelni még. Viszont iszonyatosan jó hírem van azoknak, akik szeretnék kipróbálni a kollekciót: a Pepcoban megtalálják Taz, Sylvester, Lola kis palettáit, illetve a neszeszert 2700 Ft-ért! Illetve, ha szeretnék kipróbálni az ajakolajakat, azok kétezer forint alatti áron szintén kaphatóak. Én bár szemmel tartom a Revolution kollekcióit - kissé ijedten szemlélem, hogy hétről hétre kiadják ugyanazokat a termékeket és inkább gyűjtői darabok mintsem hasznos sminkek ezek már - és beleszerettem a Taz palettába...Taz palettája egy nude árnyalatokat tartalmazó termék, azonban annyira az őszre emlékeztetett, hogy úgy éreztem, ha valamikor jó akció lesz rá, akkor azt megvárja a kívánságlistámon...A Sylvester paletta is nagyon tetszett, hisz tele van narancsos árnyalatokkal, amiket imádok, és amiből bőven több van a kollekciómban, mint amennyire szükségem lenne...Meg még Tapsi Hapsi is megtetszett, bár ebben az esetben nem a színek, hanem sokkal inkább a nyuszi a paletta elején - ilyenek ezek a nyuszisok, megőrülnek, ha bármi nyuszit látnak. Mivel igazán nincs szükség sminkkészlet bővítésre, és nem is különösebben van rá vágyam, úgy döntöttem, hogy ha egy palettát megveszek, az Taz lesz...Azt tudnám a leginkább kihasználni, de elvből sem fogok 5190 forintot kiadni egy 9 színt tartalmazó palettáért...Aztán megláttam, a Pepcoban őket...és úgy voltam vele, hogy majdnem két palettát tudok venni egy árából, így ha már Tazra rá tudtam volna beszélni magam, és pont van a második legjobban tetsző paletta, hazahozom őt is. A színminták iszonyatosan bénák lettek, nem tudom, hogy sikerült összehoznom őket, de a lényeg így is látszik.

A két termék 9x1g szemhéjpúdert tartalmaz darabonként, ami szerintem egy elég elhasználható mennyiség, ha az embernek kicsi a kollekciója és rendszeresen tudja használni őket. Ugyanakkor meg kell ismételnem: Pink Pandán 5190 Ft 9 grammnyi termék...Egyáltalán nem éri meg...2700-ért rendben van, az egy elég jó árnak tűnik, tekintve hogy licensz termékről van szó (és az eredeti ára 8 font). A csomagolás a megszokott, kényelmes karton-mágnes kombináció, rajta fényesen nyomva a szereplők, a doboz mintája egyezik a terméken található mintával. A termékek puhák, szinte krémes állagúak, egyedül a Taz paletta Easily Fooled árnyalata volt keményebb és kevésbé pigmentáltak, az összes többi gyönyörű volt felkenve - annak ellenére, hogy ujjal nyúltam bele és alapot se használtam.

Taz

Taz

Sylvester

Sylvester

Ha őszinte akarok lenni, feleslegesnek tartom ezt a kollekciót, mert semmi újdonságot nem kapunk a csomagolás mintáján kívül - amúgy is csak a gyalogkakukk meg a préri farkas voltak a meghatározó részei a gyerekkoromnak, mert a többi szereplő bosszantott. Ugyanakkor ez mind olyan szín, amit más palettában is szívesen megvettem volna, a legunalmasabb, színtelen és mintátlan csomagolással, úgyhogy biztosan tudom, hogy bőven lesznek használva...Na meg van néhány különleges árnyalat, ami az én kollekciómban eddig még nem volt.
Egyébként a folyamatos kollekció kiadások ellenére még nem tűnt fel, hogy minőségi romlásnak indultak volna a termékek, így ha valakinek valami tetszik, bátran javaslom őket megvételre...A revolution esetében szerintem inkább a dolgok kreatív része sínyli meg ezt a folyamatos "pörgést"...De komolyan, mondjátok már meg, Sylvester miért NARANCSOS?...És egy nude palettának miért lila és türkiz a csomagolása?

Ez van srácok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)