2021. szeptember 21., kedd

Sminkkollekció - 2. rész: Körömlakkok

 Sziasztok!

A mai sminkkollekciós bejegyzésben a körömlakkjaimat fogjuk sorra venni. A körömlakk készletem hatalmas változáson ment keresztül, ez az egyetlen olyan terméktípus, ahol MINDEN régi terméktől megváltam*: több, mint a két harmadától szabadultam meg, és idén vagy 30 új körömlakkot vettem, viszont most ez az a kupac az egész kollekciómban, amire a "legbüszkébb" vagyok. Idén három körömlakkot elhasználtam, és most olyan az összes, amit szintén szívesen használok, vagy tesztelés előtt áll. Viszont amire büszke vagyok, hogy mivel itt többnyire új körömlakkok vannak (gondolhatjátok, ha megváltam majdnem az egész régi készletemtől, és újratöltöttem), többnyire sikerült a vegán vonalon mozognom...Szerintem a körömlakk készletem lesz a legelső, amit teljesen vegánná tudok tenni - bár a körömlakkok egyébként nem fogynak annyira nagyon gyorsan, és az elhasználtak közül kettő is vegán volt, úgyhogy nem csak a nemvegán lakkok fogynak. A néhány megmaradt essence, Trend it up és S-he termékeken kívül mindenem vegán-barát, a Revolution, ÚJ Catrice és Kia Charlotta körömlakkok pedig a Peta logoját is magukon viselik (illetve utóbbi a Vegan Society által is bevizsgált termék). Én nem szoktam ragaszkodni a logokhoz egyébként (meg a Peta olyan szervezet, amilyen...de meggyőződésem, hogy egy összetevő bevizsgálásban nem lehet semmit elrontani), de azért elég motiváló érzés látni azt a sok vegán feliratot...motiváló arra, hogy első sorban a nélkülük lévő termékeimet használjam el, és teljesen "megtisztulhasson" a kollekcióm. :)

*Muszáj volt, mert az amúgy borzasztóan erős körmeim elkezdtek szétrepedezni az öreg körömlakkoktól, felváltak a felső körömlemezrétegeim, és szarrátörtek, beszakadtak, leszakadtak, letörtek stb...Úgy döntöttem, a körmeim egészsége fontosabb, minthogy bizonyos - már nem gyártott - színek a kollekciómban maradjanak.

Alapvetően három nagy csoportra osztanám a színeket, amiket viselek: természetes (taupe), piros(as árnyalatok), zöldek. Úgy érzem, teljes a kollekcióm, és nem hiányzik egy árnyalat se most már. Minden színem megvan, amire valaha vágytam, és amit használnék - így csak akkor tervezek új lakkot venni, ha valami nagyon izgalmas különleges újdonságot ad ki valaki. Azt hiszem, 50 lakk van a kollekciómban, viszont csak 49-et tudok megmutatni, mert az 50. az egyik fedőlakkomnak a pótlója (a Catrice sleep proofból van még egy), és azokat a termékeket a szekrény mélyében tartom bedobozolva, és nem volt kedvem kiszedni...Egyébként a múltkori listás módszerrel haladunk.
fedőlakkok
Catrice sleep proof top coat
Barry M matte top coat
essence shine last&go (Absolute pure)
essence shine last&go (A star is born)
taupe-ok
Kia-Charlotta Vegan Nail Polish (Courageous)
essence the gel nail polish (tip top taupe)
Catrice iconails (Dream me to NYC)
Catrice iconails (Taupe Leauge)
Catrice iconails (Ready, set, taupe!)
Trend it up soft matte nail polish (025)
metálok
Catrice iconails (rusty rust)
Revolution skull nail polish (Goblin King)
Revolution skull nail polish (Poltergeist)
essence colour&go (icy princess)
szürkék, feketék, kékek
essence shine last&go (say something)
essence shine last&go (black is back)
Revolution skull nail polish (horror show)
Kia-Charlotta Vegan Nail Polish (Dark crystal)
essence shine last&go (into the unknown)
Catrice iconails (sneakers & denim)
rózsaszín, lilák
essence shine last&go (Rock your body)
Kia-Charlotta Vegan Nail Polish (Inhale exhale)
Lovely gloss like gel (128)
essence shine last&go (sweet dreams)
Revolution high gloss nail polish (galaxy)
Catrice iconails (Berry Mary)
Catrice iconails (ready to grape off)
essence pretty fast (purple express)
zöldek
Trend it up no1 (158)
Trend it up summer glow (040)
Revolution high gloss nail polish (camo)
Catrice iconails (olives and wine)
Catrice iconails (my heart beats green right now)
Trend it up Christmas nail polish
S-he quick'n crazy (785)
Kia-Charlotta Vegan Nail Polish (Sweater weather)
Kia-Charlotta Vegan Nail Polish (Independent)
essence shine last&go (dusk teal down)
essence shine last&go (never say never)
Revolution skull nail polish (Monster)
narancs, korall, pirosak
Catrice iconails (orange is the new black)
Catrice iconails (nail up and be awesome)
essence pretty fast (ready steady red)
essence pretty fast (cherry on the run)
Trend it up UV powergel (050)
Catrice iconails (holy chic)
Catrice iconails (Bloody Mary to go)
Catrice iconails (caught on the red carpet)
Trend it up double volume&shine (340)

Ez az egyik olyan termékkategória, aminél nagyon izgatottan várom a jövő, évet, hogy mennyit fogok tudni elhasználni, hiszen a legtöbb lakk még új, és egyébként folyamatos váltásban használom őket, ami ennyi lakknál elég lassú elhasználáshoz vezet...De ha idén is sikerült hármat, biztos vagyok benne, hogy jövőre is még kevesebben leszünk, mikor visszajövök "ellenőrizni". :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)