2017. július 19., szerda

Pixibag PALM (2017. július)

Sziasztok! :D

Kicsit késve, de nem törve elhoztam a legutóbbi pixibag tartalmát...
Sajnos akadtak problémák a kiszállítással, ugyanis a két hatalmas "POSTÁN MARADÓ" felirat sajnos értelmezhetetlen volt a logisztikai intézőknek, így a csomagot visszatartották, de még így is a legfantasztikusabb pixi-élményem volt: N-nel együtt csomagoltuk ki a baget! Mindig arra vágyok, hogy veletek csomagoljam ki, mert olyan izgalmas, úgy szeretem az ilyen videókat, és szeretném veletek is megosztani ezeket a pillanatokat - ez sose valósul meg, mert nincsen önuralmam, és nem bírom megállni a bontogatást...De azt kell mondjam, hogy a legjobb barátnővel csomagkibontás a legfantasztikusabb zsákbamacskaélmény! :D
Egy elég nagy tornazsákban kaptuk meg a termékeinket, ez nagyon praktikus, kényelmes, és dekoratív. Bár őszintén szólva, engem ez a része érdekelt a legkevésbé...Szeretem a zsákokat, bageket, szatyrokat, de azért a belső fontosabb. xD
A Vöslauer ásványvizek a kedvenc ízesített ásványvizeim, a mangót pedig nagyon kedvelem, így nem is tudom, miért nem találkoztam korábban ezzel a mangós őszibarackos változattal...Ezt már természetesen megittam, nagyon finom volt, a legtöbb boltban és drogériában beszerezhető, vegán termék. Az ára picit talán magasabb, mint a többi ízesített ásványvíznek, de 750 ml a normál kiszerelés, és nagyon praktikus utána az üveg - azokat mindig későbbi innivaló hordozásra használom, ezt a picit pedig nyúlhűtőnek fogom befogni.
A B.U. in action fresh&clean dezodora egy kellemes, púderes illatú dezodor, az izzadást hatékonyan gátolja, de nem igazán lett a kedvencem: az illata se tetszik, illetve foltot hagy a ruhán. Ezenkívül az a kellemetlen dezodorszokás is jellemzi, mikor a fehér por rászárad a hónaljadra, és ha megmozdulsz, akkor lepereg rólad - ez a harmadik ilyen dezodorom...a lényeg, hogy nagyon "koszos" a használata. A másik a bingo berries tusfürdő, ami egy nagyon kellemes, frissítő illatú termék, ezt még nem próbáltam ki.
A bag árát mindenképp behozta a Signal white now touch fogfehérítő tolla, ami ugyanannyiba kerül, mint ez a kiadás...Ezt még nem próbáltam, és mondhatnám, hogy nagyon izgatott vagyok, de egyrészt nem igazán fogott meg a reklám/blogger vélemények/vlogger vélemények után se, másrészt a Krémmánia kutatás illetve a leírás/összetevő lista ellenőrzés is eléggé kiábrándító volt...Ki fogom próbálni, kíváncsi vagyok, de nem túl sokat nézek ki belőle. Kaptunk egy kis kiszerelésű fogkrémet is a márkától, ez nagyon jó lesz utazni, szóval ezt egyelőre nem bontottam ki.
A Catrice Glam&doll szempillaspiráljára nagyon kíváncsi leszek, ugyanis egész évben balszerencsés vagyok a spirálokkal, és jó lenne lelni egy megbízható állatkísérletmentes spirál márkát...Sajnos az évben már volt hatalmas mellényúlásom ezzel a márkával is spirál ügyileg, szóval kicsit tartok tőle, de nagyon örülök, hogy ilyen terméket kaptunk, mert most éppen az új tökéletes spirálomra vadászok. :D
A Herbioticum márka nem igazán volt szimpatikus, mert nem kedvelem ezt a természetesebb vonalat, egy aloés gyógynövényes testápoló krémet kaptunk, reményeim szerint géles állaga lesz és gyorsan beszívódik, de úgy nem különösebben hozott lázba a dolog.

Összességében szerintem ez egy jó összeállítás lett, azt hiszem az egyik legerősebb - ha már csak a fogfehérítőtollat nézzük is - ha a posztból másképp tűnik, az azért van, mert nagyon fáradt/kialvatlan vagyok (és igen, ezt a bejegyzést most - közzététel előtt - írtam), és nincs erőm online örömködni...(Ha érdekel, amikor kibontottuk mindketten "hűűűű" "áááááá" és hasonló hangok közepette néztünk össze, hogy milyen izgalmas dolgokat kaptunk...xD)

Ti megszereztétek ezt a csomagot? Hogy tetszik az összeállítás? :)
Jó éjszakát mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)