2021. október 31., vasárnap

Revolution x The Simpsons Treehouse of Horror (teszt+smink)

 Sziasztok!

Ma elértük az év legijesztőbb napját, amit én nagyon stílusosan a legijesztőbb dologgal  ünneplem, amit el tudok képzelni: szembesítem magamat azzal, hogy mennyit költöttem. Na jó, nem, még most se vagyok képes rá, és egyébként is ezt a bejegyzést már kereken 3 hete írom (mármint ahhoz képest, amikor megosztom veletek, nyilván, most még három héttel korábban vagyok - tiszta időutazás)...A Revolution kijött egy olyan kollabbal, amire látatlanban közöltem, hogy MINDEN KELL. Akik elég régóta itt vannak, valószínűleg tudják, hogy IMÁDOM a Simpson családot (még régen olyan szörnytalp mamuszom is volt, minth Homer-nak...nem viccelek, csak lejött a karmukról a borítás)...és a Simpson családon belül is természetesen a legjobban a halloweeni részeket kedvelem. Ennek legfőbb oka, hogy IMÁDOM a Halloweent, meg mindent, ami horror, ijesztő, cukin ijesztő, viccesen ijesztő, lényegében mindent, ami sötét és akármilyen formában a horrorhoz lehet kapcsolni. A másik elég nyomós oka: elképesztően okosak ezek a részek, annyira zseniálisan parodizálják ki a kult filmeket, és imádnivaló az összes referencia...nagyon gyakran előfordult korábban, hogy a Simpson család epizódok alapján kerestem rá az eredeti filmekre...Mert akármekkora horror rajongó vagyok, elég nagy hiányosságaim vannak filmek terén, leginkább azért, mert az időszak, ami kimondottan kedves számomra az volt a horror filmek felemelkedésének időszaka, és tömegesen gyártották a b-kategóriás (meg véletlenül jó) horror filmeket, és egyszerűen lehetetlen MINDENT látnom...Szerintem még az "eredeti" (1988) Pumpkinhead filmet se láttam, csak a folytatásokat; arról nem is beszélve, hogy sose láttam a '73-as Ördögűzőt...Tudom, nagyon ciki, ne is nevezzem magam horror rajongónak, és ezek még csak a legismertebb címek, amik kimaradtak a listámról, de egyszerűen nincs annyi időm, hogy mindent pótoljak (meg őszintén szólva a tökfejhorrornak az újabb részei még az én szememmel is elég gagyik lettek, pedig én aztán imádom a rossz horrorfilmeket). Arra, hogy az Ördögűzőt miért nem láttam, és a gyilkos űrparadicsomok és gyilkos puncik miért fértek bele a filmnézős időmbe, nem igazán tudok értelmes magyarázatot adni (vagyis az ördögűzős tematika nem különösebben köt le, a horror vígjátékokat meg kedvelem, mondjuk a fentebb említettek közül pont egyik sem volt életem filmje, de nyitottabban állok a gagyi paródiákhoz, mint az olyan KOMOLY filmekhez, amiknek az alaptémája nem annyira köt le)...

A kollekció(m)

Na mindegy, térjünk vissza a kollekcióhoz...Sokkal nagyobb lett, mint amire számítottam, így természetesen a "minden kell" dologra nem volt kapacitásom, így inkább megadtam magamnak egy keretet (6 évvel ezelőtt érettségiztem, az érettségis pénzemből szedtem ki a termékek árát, mert egyébként ennyire jól tudok spórolni, ha akarok)...ebből csak két dolgot bánok: azt a hatalmas sminkestatyót, meg az ecsetszettet...De mindenképp szerettem volna inkább sminkeket venni, amik látványosak (meg legyünk őszinték, úgyis meg fogom tartani az összeset még akkor is, ha megromlanak), amiket nagyon sokat tudok használni, és amiket az "elhasználódásuk" után is meg tudok tartani dísznek. HÁROM rendelésben szereztem be mindent, mert egyszerűen nem jól voltak elérhetőek a termékek, féltem, hogy elfogynak, meg volt, amiben nem is voltam biztos, hogy meg akarom venni, így a postaköltség árából kijött volna az egyik ajakmaszk is.

Mivel ez egy eléggé hosszú bejegyzés lesz, és rengeteg termékről fogok írni, arra gondoltam, hogy mindenkinek könnyebb, ha három részre osztom...Első körben megmutatom nektek a termékeket érintetlenül, csomagolással együtt; itt leírom a legelső véleményemet róluk (miért vettem meg őket, milyen első benyomásaim voltak velük). Azután következik a színminta és teszt; itt értelemszerűen a termékek minőségéről fogtok tudni olvasni, ami alapján eldönthetitek, ha szeretnétek ti is valamit (de fontos, hogy az összes színminta ALAP nélkül készült, bizonyos termékekkel együtt használva sokkal intenzívebb eredményt lehet elérni velük). És végül lesznek a sminkek, ahol a legtöbb terméket élesben is megmutatom nektek, ezeknél a sminkeknél csak a kollekció felhasznált tagjait fogom felsorolni, az egyéb termékeket, amiket használtam, nem (mindezt az unalmas mindennapi sminkemmel fogom csinálni, csak a színeket változtatom meg, szóval ne számítsatok túl izgalmas dolgokra, az a lényeg, hogy a kézfejemen kívül is lássátok a dolgokat - igyekszem minimális "egyéb" terméket használni, de sajnos az arcpaletta sincs most /okt. 10./ nincs nálam, és már most elkezdem befotózni a dolgokat, hogy időben kész legyek. Reményeim szerint be tudom szerezni, és tudom élesben is fotózni, mire kirakom ezt a bejegyzést, de ez majd kiderül 3 hét múlva, a csoportképen ti már láttátok, én meg még nem fotóztam le a csoportképet, mert három termékre várok még mindig).

1. A termékek

Alien gel slime primer
Először nem is akartam megvenni a primert, mert a slime-os dolgok és én nem igazán jövünk ki jól...De aztán mindenhol pozitív dolgokat hallottam róla, hogy mennyire hidratáló, mennyire tartóssá teszi a sminket - és primerem amúgy kettő van csak ezenkívül - úgy éreztem velem kell jönnie neki is...Ami nagyon meglepett első fogásra, hogy a gagyi műanyag csomagolás helyett üvegben érkezik, és elég strapabíró üvegnek tűnik.

Witch Lisa mini higlighter
Ezt a terméket valószínűleg akkor is megvettem volna, ha nincs rajta Lisa, ugyanis tökéletes highlighter duo az én bőrtónusomhoz. A felső szín egy ilyen pezsgősebb, hűvösebb árnyalat, az alsó pedig gyönyörű arany, és ha egy highlightert tarthatnék meg az egész kollekciómból, az biztosan ez lenne, mert ez a két szín tökéletesen lefedi a mindennapos highlighter igényeimet. (Plusz pont a cuki mintáért.)
Spooktacular face palette
Ezt a kis palettát két okból vettem meg: egyrészt tetszik a csomagolása, másrészt igazán hasznos multifunkciós termék. Alapjáraton nem ruháztam volna be rá, ha nincs a Simpson minta, de hasonló terméket mindenképp szívesen vettem volna (a pirosító túl sötét, a highlighter túl rózsaszín az ízlésemnek, valószínűleg egy világosabb palettát vettem volna). Nagyon praktikusnak tűnik egyébként, ha az ember használ ilyeneket, de én utazáshoz inkább a jó öreg kontúrpalettámat vinném, mert egyáltalán nem használok pirosítót.
Donuthead Homer lipset
Nem akarom az összes szettnél elmondani: de imádom az enyhén színezett átlátszó szájfény ötletét, mert így a rúzsra felvíve sem színeződik el (jobban) a termék...Egyébként a szájfény annyira átlátszó, hogy nem is csináltam külön képet róla, mert tényleg semmi színe nincs. Meglepő módon, mikor megláttam ezeket a szetteket, rögtön úgy éreztem, hogy ez egy olyan kategória, amiről szívesen lemondanék, és amikor először kibontottam, az iszonyatosan gagyi műanyag csomagolás (ami kb az IM-hez csomagolt szájfények minőségét éreztette) szintén megijesztett...A rúzsrajongásom nem engedte otthagyni. Kicsit tartottam ettől a terméktől, mert nehéz JÓ nude rúzst találni látatlanban az én bőrtónusommal, de élőben nagyon tetszik a színe is. Nem tartom valószínűnek, hogy a szájfénnyel fogom használni, de magát a rúzst mindenképp fogom használni. 
Devil Flanders lipset
Ez a készlet nagyon tetszik, és itt igazán örülök a szájfénynek is, ugyanis van egy rakás (jobb minőségű) matt és szatén piros rúzsom, de az életem felét azzal töltöttem, hogy jó piros szájfényt találjak (elég sok essence és Avon szájfényen mentem át eredménytelenül)...Úgy érzem, hogy ez a szett lesz az, amit én "piros szájfény" címszóval használhatok.
Vampire Mr. Burns lip set
Ez sem tűnt túl izgalmasnak elsőre, mert van egy rakás sötét piros szatén és matt rúzsom is, de elég gyakran hordok ilyen árnyalatokat ahhoz, hogy elférjen még egy...Valószínűleg őt sem szájfénnyel fogom használni, mivel - meglepetés - nem szeretem a szájfényeket, de egy elég kellemes rúzsnak tűnik.
The Raven Bart mini shadow palette
Ez egy olyan termék, amit valószínűleg megvettem volna a Simpson minta nélkül is, ugyanakkor semmi szükségem nincs/nem lenne rá, mert van egy majdnem ugyanilyen palettám (szintén a Revolutiontől egyébként), de elég multifunkcionális a kevés szín ellenére is, lehet füstös sminket is készíteni vele, meg természetes sminket is, és igazából olyan palettának tűnik, amit jól ki tudok használni.
Alien Maggie mini shadow palette
Ez számomra a tökéletes őszi paletta, és nemhogy megvettem volna Maggie nélkül, szerintem egy tucat palettám van, ami hasonló színeket tartalmaz...Ugyanis három színt kedvelek nagyon ősszel magamon: a zöldet, a pirosas-bordós árnyalatokat, és a narancsot...Ebben a palettában mind van, és ránézésre ez a tökéletes őszi mindennapi paletta számomra. Komolyan el tudnám képzelni magamat, hogy egy hónapig csak ezt a palettát használom, anélkül, hogy megunnám, de a teszt előtt nem volt egy hónapom rá.
Spooktacular shadow palette
Sose volt színes palettám...nem viccelek, 13 éve sminkelek, sose voltak élénk színeim...Leginkább azért, mert nem szeretem a színeket. De ez a paletta volt a fő paletta, imádom a csomagolását, és igazából megkedveltem a színes paletta ötletét is, mert ha ránézek mindig az jut eszembe, hogy maga a rajzfilm is ennyire színes...mármint rendesen látom a karaktereket a palettában (a ruhájukat, a hajukat, a bőrüket). Na meg talán egy színes paletta rábír arra, hogy kicsit kreatívabb legyek, és amúgy is szükségem volt egy citromsárga szemhéjpúderre - így legalább nem kell megvennem a Batman palettát is. Ami viszont fura volt számomra, hogy az árnyalatoknak nem mindig volt köze a nevükhöz - mindegyik referencia egy-egy epizódra, de a legtöbbnél nem igazán értem, miért az a neve, ami (pl a második sor utolsó színe Halloween, ami sehogy sem Halloween nekem, a világos barna Ghoul árnyalatot szintén nem értem, és a Black magic nevű sötét barna helyett igazán jól jött volna egy fekete a palettába). Persze néha eltalálták, például az a gyönyörű kék (3. sor, 1. szín) Bearded lady lett, ami ugye Marge hajából lett, vagy a Raining donuts árnyalat, ami a Simpsonos fánk cukorbevonatára emlékeztet, és a "nagy tök" (2. sor, 4. szín) is elég tökszínű lett.
Witch Lisa gel liner
Ha hiszitek, ha nem...amúgy is vettem volna fekete géles szemhéjtust magamnak, mert szeretek velük dolgozni...Lisa egy aranyos plusz, bár a hozzákapott ecset használhatatlan és kusza és túl vastag első ránézésre is...Mikor kipróbáltam, akkor is használhatatlan volt (spoiler: egyébként maga a tus is használhatatlan volt, jó hogy kettő is van belőle).
The Bart Raven gel liner
Tetszett a színe, és miért ne? Nagyon rég volt utoljára hasonló színű szemceruzám is, próbálok nyitottabban állni a sminkekhez, és ez igazából - megfelelő minőséggel - egy elég hasznos darabja lehet(ne) a kollekciómnak.

2. A tesztek
Alien gel slime primer
Az illata nagyon enyhe, kellemes, valamire emlékeztet, de nem tudom mire...valamire tinédzser koromból...Az állaga inkább géles, mintsem slime-os, aminek én nagyon örülök. Kevés is elég belőle, könnyű eloszlatni, nagyon hidratált érzésűnek hat utána a bőr. Ahogy leszárad/felszívódik, enyhén ragacsos érzetet hagy, azonban nem kukacosodik fel még ekkor sem. Az alapozó (NYX Can't stop won't stop) gyönyörűen mutat rajta, és azt hiszem tartósabb is lett tőle - vagy legalábbis nem volt olyan ronda nap végén, mint amúgy lenni szokott. Sajnos későn érkezett a primer, így csak két használatot tudtam belőle kiszedni a bejegyzés előtt, de nagyon megkedveltem így is, és szerintem jövő tavaszig vagy nyárig is ez lesz a használt primerem.
Witch Lisa mini highlighter
Balról jobbra: Haunted House, Ghost Story.
A termékek állaga nagyon kellemes, nem porolnak. Szép, természetes fényt adnak, de építhetőek is, ha extrémebbre vágyik az ember. Nem glitteres, poros hatásúak az arcon, bár tele vannak csillámmal, ezek egyáltalán nem peregnek. A tartósságát én közepesnek nevezném, de mindig por állagú terméken próbáltam, így esélye sem volt megragadni az alapozóban pl.
Spooktacular face palette
Balról jobbra: Evil Twin, Brains, Cursed
Elsőre nagyon intenzívnek tűnt a bronzosító és a pirosító is, meg is ijedtem, amikor felvittem az arcomra, de nagyon szépen eldolgozhatóak, és még az én halvány bőrömön is lehet természetes hatást elérni velük. A highlighter ugyanolyan jó minőségű, mint az előző palettában, nem pereg, nem poros, nem túl csillámos hatású, nem emeli ki a pórusokat, egyedül az árnyalata miatt nem nyúlok érte annyira gyakran.
Lip sets
Balról jobbra: Donuthead Homer, Devil Flanders, Vampire Mr. Burns
A képen már megvannak száradva a színminták, nincs rajtuk az átlátszó szájfény se; matt folyékony rúzs létükre egyáltalán nem száradnak mattra. Az állaguk leginkább a NYX powderpuff lippie állagára emlékeztet, ami egy nagyon kényelmes és púderes termék, egyáltalán nem szárít, nem emeli ki a száraz részeket, és nagyon intenzív színe van, viszont egyáltalán nem tartós. A rúzsoknak elég erős süti illatuk van, amit mindenki kellemesként jellemez, meg hozzátesz valami édességet, amit kedvel (láttam sok videót), engem a rohadó meggyre emlékeztet, és olyan erős, hogy még felkenve is érződik (a szájfénynek kávé illata van, amit szintén nem kedvelek, de sokkal kellemesebb ennél). A csomagolása iszonyatosan gagyi, nem vagyok benne biztos, hogy nem fogom véletlenül széttörni használat közben, és nagyon óvatosan kell becsukni is, mert amúgy nem záródik be rendesen. Az aplikátor a szokásos klasszikus, ferde aplikátor, ezzel nagyon kényelmesen és precízen lehet dolgozni.
The Raven Bart mini shadow palette
Felső sor balról jobbra: The Raven, Monkey' paw, Hell Toupée, Nevermore
Alsó sor balról jobbra: Eel Pie, Unearthly, Zombie, Gravestone
A termékek pigmentáltsága elsőre nem a legjobb, de többnyire szépen építhetőek és eldolgozhatóak, kivéve az első és az utolsó feketét, azok iszonyatosan rondák, foltosak, porolnak, peregnek, és semmit nem tudok tenni ellene. A termék tartóssága közepes, megfelelő előkészületekkel olyan 5-6 órát kibírnak a szemhéjon, de aztán nagyon rondán kopni kezdenek, meg beleülnek a szemráncokba.
Alien Maggie mini shadow palette
Felső sor balról jobbra: Candle In The Wound, Seance, Space Alien, Rigel VII
Alsó sor balról jobbra: Graveyard, Head Vampire, Crypt keeper, Paranormal
Az első szín iszonyatosan darabos, közepesen pigmentáltak az árnyalatok, hajlamosak peregni, de szépen lehet velük dolgozni, építhetőek, elsatírozhatóak. A zöld árnyalatot mondjuk alig bírtam felépítgetni, hogy ne legyen foltos, és úgy tűnt, mintha satírozásnál eltűnne, a mellette lévő szín meg igazán siralmas kifogás egy szemfestéknek. A többi árnyalat gond nélkül használható, bár ennek a terméknek a tartóssága még előkészületekkel is csak 3-4 óra, ami nekem még egy bevásárlásra sem elég sajnos. De online óráknál esetleg jól jöhet.
Spooktacular shadow palette
Felső sor balról jobbra: Stretch Dude, Bad Dream House, Frogurt, Clone, Keepin' It Kodos, Uncanny, Hocus-Croakus, Colossal Donut, Trick Or Treat, The Grand Pumpkin, The Shinning, Halloween, Bearded Lady, Gremlin, Full Moon
Alsó sor balról jobbra: Magic Spell, Happy Thoughts, Caramel Cod, Pet Cemetary, Nightmare Cafeteria, Eye Of Newt, Ghoul, Super Fun Happy Slide, Broomstick, Raining Donuts, Sorcery, Frinkenstein, Possessed, Black Magic, Undead
A termékek állaga elég változatos, vannak matt és csillámos színek is, amik peregnek, viszont a legtöbb elég jól kezelhető. Vannak színek, amik nagyon intenzívek elsőre is, vannak amik gyengébben pigmentáltak, de építhetők. Ezeket a dolgokat nagyjából láthatjátok a színmintán is, hogy mik az erősebbek, és mik a kevésbé erősek. Mindegyik árnyalattal könnyű dolgozni egyébként, szépen satírozhatóak, nem tűnnek el, és gyönyörűen egybe lehet őket dolgozni. Az intenzívebb színek is szépen építhetőek, ha még intenzívebbé akarjuk tenni, és még a gyengébben pigmentált árnyalatok is nagyon szép egyenletesen eloszlathatóak. Igazán kényelmes a használata, és eddig ennek a legjobb tartóssága, a 6-7 órát simán kibírja (megfelelő előkészületekkel) a szemhéjamon. Néhány szín hajlamos tartósabban megszínezni a bőrt, de zuhanyzásnál az is lejött (ugye még a színmintákról beszélek, a szemhéjamon használtam alatta más terméket is, ott nem volt ilyen gondom....egyébként az erős rózsaszínekkel kell óvatosan bánni, ha nem akartok olyanok maradni túl sokáig). Meglepő módon ez lett a kedvencem a három paletta közül, minden szempontból ez sikerült a legjobban, és ebből is ki tudom kaparni az unalmas minden napi sminkemet, úgyhogy függetlenül a színektől (amiket konkrét dolgokhoz akarok használni), nagyon praktikus része lesz a kollekciómnak a minden napokban is...
gel liners
Balról jobbra: Witch Lisa, The Raven Bart
Mindkét árnyalat nagyon darabos, szinte száraz, pergős. Lehetetlen szépen felvinni őket, mert foltosak, aztán a következő réteggel csak lehúzzuk az előző réteget, nagyjából olyan állaga van, mint a túrónak, ami elég problémás, ha az ember precízen akarna dolgozni velük. A tartósságuk elviselhető, 3-4 órát kibírnak megfelelő előkészületekkel, de nekem egy tustól sokkal több minden kellene.

3. A sminkek
  • The Raven Bart mini shadow palette:
    Monkey's Paw
    Hell Toupée
    Nevermore
    Unearthly
    Zombie
  • Witch Lisa mini highlighter:
    Hounted House
  • Donuthead Homer ajakrúzs
  • Witch Lisa gel liner
  • Alien Maggie mini shadow palette:
    Candle In The Wound
    Seance
    Space Alien
    Rigel VII
    Graveyard
  • Witch Lisa highlighter:
    Hounted House
  • Witch Lisa gel liner
  • Vampire Mr. Burns ajakrúzs
  • Spooktacular face palette:
    Evil Twin
    Brains
  • Spooktacular face palette:
    Evil Twin
    Brains
  • Witch Lisa mini highlighter:
    Ghost Story
  • Donuthead Homer rúzs+szájfény
  • Witch Lisa gel liner
  • Spooktacular shadow palette:
    Bad Dream House
    Colossal Donut
    Happy Thoughts
    Pet Cemetary
    Eye Of Newt
    Ghoul
    Black Magic
    Uncanny
    The Shinning

Összességében: a kollekció minősége eléggé változatos, de én nem vagyok túl elfogult a Revolution termékekkel úgy általában se...néhány jó, néhány kevésbé, de mindig ez az általános tapasztalatom velük. Egy elég jól használható kollaboráció lett így is, ne értsetek félre, csak azt nem mondanám, hogy még ma szaladjatok el, hogy MINDENT beszerezzetek belőle. Nagyon élveztem az elmúlt három hetet, amíg csak ezeket a termékeket használtam, hogy rendesen letesztelhessem őket, és ahogy "kényszerítettem" magam, hogy újabb és újabb dolgokat próbáljak ki. Ez a kollaboráció borzasztóan boldoggá tett: egyrészt, mert két hozzám nagyon közel álló témát elegyített, másrészt mert a termékek nagy része amúgy olyan, hogy használni tudom a mindennapjaimban, de leginkább azért voltam boldog, mert ennyire régen élveztem a sminkelést, mint ezekkel a termékekkel. A problémáik ellenére is mindig izgatottan vártam, hogy adott napon mi fog kisülni ebből a kollekcióból, és attól, hogy nem osztottam meg mindenről képet, mindig nagyon elégedett voltam az eredménnyel, akkor is, ha nem tartott sokáig az eredmény. Illetve most, hogy végre van színes palettám is, mindennél izgatottabban várom, hogy más termékeimmel együtt is használhassak belőle árnyalatokat. Azt hiszem ez a legjobb ebben a kollekcióban - persze azonkívül, hogy nagyon jól néz ki sminkasztal díszként...A két szemhéjtuson kívül mindent fogok tudni használni a későbbiekben is, és így sokkal indokoltabbnak érzem azt a sok pénzt, amit beleöltem, amit egyébként egyáltalán nem bántam meg - csak azt sajnálom, hogy majd vennem kell egy normális géles szemhéjtust is valamikor.

Kellemes Halloweent mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)