2021. október 12., kedd

A TÖKéletes páros

Sziasztok!

Ma egy olyan szemhéjpúder-rúzs párosítást hoztam megmutatni nektek, amire egész nyáron vágytam, hogy végre ősz legyen és használhassam. Nekem a narancsos árnyalatok nem nyári színek, hanem ősziesek, azon belül is leginkább októberiek (a november már a hidegebb őszi hónap, olyankor a sötét árnyalatokat jobban kedvelem). A szóban forgó páros a Makeup Obsession Feelin' Spicy (mini) palettája illete a TheBalm Meet Matt(e) Hughes Trustworthy árnyalata.

Általában nem kedvelem a túl meleg árnyalatú rúzsokat, viszont ez a kettő valahogy működik. A paletta mágneses karton csomagolásban érkezik, a 9 árnyalat összesen 3,42 g terméket tartalmaz (én leárazva 1100 forintért vettem, de úgy láttam a PinkPandán a teljes ára 2990.-). Kis mérete ellenére van benne egy tükör, ami egész tűrhetően használható (meglepő módon), így kimondottan utazóbarát terméknek nevezném. Az ajakrúzst egy szettben vettem, azt hiszem 40% kedvezmény volt a szettre, ami nagyon jó üzletnek tűnt, és nem találtam meg, hogy külön kapható-e...Mindenesetre ez csak egy mini kiszerelés, a teljes méretű termékek 7.4 ml terméket tartalmaznak és olyan 5-6000 Ft között lehet megvásárolni őket...(Sajnos nálunk egyik Müllerben sem kapható a márka, így én online rendeltem, de szerencsésebbek szétnézhetnek személyesen is.)
A szemhéjpúder paletta árnyalatai nagyon kellemesek, egyáltalán nem porolnak, igaz kicsit keményebb az állaguk. A pigmentáltságuk jó: elsőre is elfogadható, de gyönyörűen lehet építeni, és amit én nagyon szeretek bennük, hogy az én szemhéjamon egyáltalán nem néznek ki porosnak, és szinte a ráncaimat is "kisimítják"; ha nem lenne ilyen lehetetlen színük, azt mondanám, hogy olyan, mintha a bőröm lenne...viszont ez a fura állag megbosszulja magát a tartósságnál...Nagyjából 5 óra múlva elkezd kopni, átolajosodni és beleülni a szemredőkbe (az én szemhéjam olajosodásra hajlamos, félig rejtett és enyhén ráncos, úgyhogy még megfelelő előkészületekkel is igen nehét dolguk van a szemfestékeknek, gondolom kevésbé problémás szemhéjon tovább bírná ez is).
A rúzs állaga nagyon híg, és annak ellenére, hogy nagyon gyakran használok folyékony rúzst, szerintem ha az életem múlna rajta se tudnék szépen felvinni egy ilyen állagú terméket (lássátok: a képen). Mindenfele folyik és még az ajakkontúrceruza sem jelentett akadályt neki. Az én trükköm az, hogy ajakecsettel viszem fel az ajkaim szélére, és így nagyjából elfogadhatóan néz ki (a kép készültekor nem volt tiszta ajakecsetem, így azt nem láthatjátok). Nagyon kellemes mentolos illata van, az aplikátora egyébként egész kényelmesen és precízen használható, és nagyon kényelmesre szárad az ajkakon...szinte nem is érezni, hogy ott van és egyáltalán nem szárít, nem emeli ki a száraz részeket se (a piercingem sem okozott károkat benne)...Egy rétegben is tökéletesen és egyenletesen fed, és igazából nem is érdemes több réteget használni, mert úgy vagy felszedjük az előzőt, vagy csak ronda foltos lesz. Az óvatos ivást bírja, az evésnél olyan tempóban kopik, mintha egy klasszikus rúzs lenne, és nagyjából 4 óra elteltével észrevettem, hogy megült az ajkaim ráncaiban, ami szintén nem egy szép kinézet. Egyébként nehezen javítható is, érdemesebb leszedni az egészet és újrakezdeni.
napfényben
A swatchok mindenféle alap nélkül készültek egy ujj húzással (kivéve az ajakrúzst, ami egy rétegben került ugyan fel, de nem az ujjamat használtam - oké, még szerintem se vagyok vicces, bocsi).
félárnyékban
élesben
A sminkes fotó kedvéért mind a 9 színt használtam magamon, és a lehető legalapabb mindennapi sminkemet készítettem el (tudom, unalmas, biztos sok mindent ki lehet belőle hozni amúgy, ha az ember kreatív). Én szoktam még fekete szemhéjtust használni ehhez a külsőhöz, de úgy gondoltam a fénykép kedvéért egy napot kibírok nélküle. Amit még megjegyeznék: a Revolution conceal&define púderalapozója van rajtam, ami csodásan fed, de az enyhén száraz részeken és a pórusaimon (az orrom körül meg az orcámon) szegénykének esélye nincs.
(Ha valakit a zöldes árnyalat érdekel a hajam körül, a Manic Panic Enchanted forest árnyalatú amplified festékét használom, de szerencsére annyira le van nőve a hajam, hogy el tudtam tüntetni a képen, és amit láttok az többnyire az eredeti hajszínem - tudom, durva, én is rég láttam magamat "csak" a saját hajszínemmel...mindenesetre az a zöld nem annyira illik ehhez a narancsos sminkhez...)

Ti használtátok valamelyik terméket? Kedvelitek őket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)