2019. október 24., csütörtök

Monster (Revolution Halloween körömlakk)

Sziasztok! :)

A "szocializációs esemény" remek volt! Egyszer mesélek róla, de tényleg! Fantasztikus emberekkel találkoztam, nagyon jól éreztem magam, és annak ellenére, hogy felnőttként nehezebb barátkozni, úgy érzem barátokra leltem...túlzás nélkül...Mindenki más dolgokat szeret, mindenki mással foglalkozik, mindenki más ízlésű, mindenki MÁS, viszont szerintem igazán remek összhang van köztünk...Még két hobbifotós is megfogott minket a nagy találkozósdi közben! (Illetve az egyiket a "főszervező" - én a "társszervező" voltam - szólította le, a másik meg odajött, hogy megengedjük-e, hogy készítsen pár képet...)
A lényeg, hogy a hangulat remek volt, a társaság remek volt, és majd ha egyszer eljutok addig, hogy mesélhessek bővebben ezekről a dolgokról, azt hiszem Ti is megfogjátok érteni...Hihetetlen volt ennyi felnőttet látni...ilyen nyitottan, ilyen közvetlenül, nagyjából olyan volt, mintha ezer éve ismernénk egymást! De komolyan, az egésznek olyan hangulata volt...Remek embereket ismertem meg, és nagyon remélem, hogy máskor is lesz lehetőségem találkozni velük. (Illetve...kettőnek már szóltam, hogy nem úsznak meg, mert...mert nem úsznak meg, majd ezt is érteni fogjátok, mindenesetre őket előkerítem még egyesével is a közeljövőben.) :D

Ezer éve volt már itt teszt, és valószínűleg elég ritkásakká válnak, mert a telefonommal komoly küzdelmek árán tudok csak képeket készíteni...

A mai áldozatom viszont egy igazi szörnyeteg lesz...:)
A bal oldalon lévő csodás kis koponya tartalmáról fogok beszélni...Csak a teljesség kedvéért kezdjük az üveggel: koponya alakú átlátszó üvegecskén fekete alapon piros rózsa és pókháló mintás kupakocska van...ami még mindig nagyon aranyos és hangulatos így Halloweenre...Azt hittem, hogy tárolásnál a forma gondot okoz majd, de nagyon szépen beleillett a körömlakkjaim sorába, szóval nem csak szép, hanem tárolás szempontjából is praktikus.
12,5 ml terméket kapunk 1990 forintért, ami figyelembe véve a csomagolást - és a mennyiséget és a minőséget - nem rossz...Ugyanakkor az első használattól kezdve látszik a csík, hogy mennyi termék van benne, ami kevésbé teszi alkalmassá sminkasztal dísznek már...
Az ecset mérete megfelelő, nagyon kényelmesen lehet használni, nem csíkoz, szépen egyenletesen terül vele a körömlakk.
A körömlakk állaga pont jó, megfelelően pigmentált, két réteg is bőven elég a teljes és átlátszatlan fedéshez. A száradási ideje sajnos csak közepes, én 5 percet hagytam a két réteg között, aztán meg szárítócseppeket használtam. Nem lett se bubis, se ágylenyomatos, pedig éjszaka, lefekvés előtt festettem...Most van 5 napja a körmömön, semmiféle kopást nem tapasztaltam a körömvégeken, sehol se pattant le, pedig két körmömet is széttörtem (ahol eltörtek, ott azért a körömlakk is megrepedt, és ezek nem is a körmöm végénél, hanem még a bőröm feletti körömrészen lévő törések, borzasztóan fájdalmas amúgy, de a körmöm még nem esett le, és a körömlakknak köszönhetően nem látszik az se, hogy bevérzett-e alatta, legyünk pozitívak), túl vagyok egy nagy takarításon, nyúltakarításon, fürdésen, és három hajmosáson is...Az egyetlen oka, hogy sürgetem a bejegyzést, hogy muszáj levágnom a körmeimet, mert nem viselném túl jól, ha a törés mentén leszakadnának, így sajnos nem tudom, összesen meddig bírnák, de 5 napot simán kibír...
A színe jóval kevésbé őszies, mint amire számítottam...Gyönyörű középzöld, tele arany csillámokkal, viszont én inkább ünnepi (Karácsony), vagy tavaszi lakknak használnám, mert az én fejemben az ősz a sötét színek ideje...és mint a képen láthatjátok...ez nem igazán az...Ne értsetek félre, gyönyörű és IMÁDOM, de nekem ez nem az őszi színek közé tartozik...

Ti hogy álltok a körömlakkokkal? Vannak bejáratott őszi színek, esetleg natúrban vagy körmössel nyomjátok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)