2015. június 9., kedd

Rockin' curves

Nagy szeretettel köszöntöm a Tisztelt Nagyérdeműt!
A színpadon a mai est főszereplője, egy igazi sztár: a Rimmel scandal eyes rockin' curves 001-es black árnyalatú szempillaspirálja!
Már az öltözetével is magára vonja a figyelmet, a klasszikus és elbűvölő piros-fekete színkombinációt választotta egy kis kígyóbőrrel vadítva!
A tudása pedig...

...vissza a földre...

Szóval köszöntök minden kedves olvasót, a mai tesztem alanya a Rimmel fentebb említett spirálja lesz, fekete színben.
A külseje elragadó...a kedvenc színem piros, a feketéhez pedig nagyon mély kötődésem van (mint a szín maga...igen tudom igazából a fekete nem szín, blah blah blah...tanultam én is fizikát - más kérdés, hogy milyen eredményeket értem el...xD)...Szóval amikor ezer forintér' lehetett a spirálokat kapni, nem is volt kérdés, hogy lecsapok erre...Amúgy is kinéztem már korábban a keféje miatt, de a nem túl jó értékelések mindig távol tartottak tőle (az árával összefogva)...
Az essence kobrakeféje nagyon tetszett nekem (teszt a spirálról ITT), de sajnos az anyag minősége iszonyatos volt...Amikor megláttam ezt a fejet neten, akkor már biztos voltam benne, hogy valamilyen úton-módon én szeretném ezt kipróbálni, ugyanis szerintem hasonlít rá...Vagyis ez a kefe sokkal erősebben ívelt és ducibb is, de a forma miatt szerettem volna lecsapni rá...Meg hát...ha a hercegnőcske csődöt mondott, lázadjunk és legyen ROCK! (Igen, egész nap ilyen pihent voltam, és bár tudom, hogy egyáltalán nem vagyok vicces én tök jól elszórakoztatom magamat...ezt teszi a töri tanulás...nem szeretem a törit...de legalább jó kedvem van - pedig náthás is vagyok, ami önmagában is kínzás...komolyan mondom, a torokgyulladást jobban viselem, mint a mezei náthát...akkor "legalább" rendesen vagyok rosszul, így meg csak a közérzetem nagyon rossz...és arra van gyógyszer, erre nincs...:/)
Ahhoz képest, hogy elsőre megijedtem, hogy mekkora a keféje, szerintem elég gyorsan kitanultam a használatát - a képen az első festésem látható, ott még nem egészen volt biztos a kezem, de azóta minden nap használom, és már szép eredményeket vagyok képes elérni - feltéve, hogy nem sietek...rohanós reggeleken kimondottan tiltólistás lenne ez a termék, mert a kapkodás nagyon megnehezíti a felvitelt...Egyébként érdemes egy fülpiszkálót tartani kartávolságon belül az első pár használatnál...
Egyébként kicsit nagy mennyiségű festéket visz fel, érdemes lehúzgálni, mielőtt magára keni az ember, de úgy érzem ez a spirál még így is jobban teljesített, mint az...Az anyag maga nem egy nagy szám, kicsit hígabb, a száradása alsó határos közepes (vagyis...átlagspirálhoz képest lassú), éppen ezért elég könnyen elkenődik frissen még, illetve fel lehet pislogni...
A spirál egészen tartós, nem pereg, 10-12 órát kibír, nagyon szép, intenzív pillákat csinál...Ha ügyesen forgatja az ember, akkor szépen göndörít (na ezt a részét volt a legnehezebb kitapasztalnom xD), és dúsít...meg egy minimálisan hosszabbít is szerintem...
Minden pillát csodásan befed, de túl sok réteg esetén már összetapasztja őket...
A lemosása nagyon egyszerű, és nekem a pilláim se maradtak a sminklemosós vattakorongon - szóval sokkal előrébb vagyok, mint az essence spiráljával...
kiindulás - és igen, belelóg egy vörös hajszál, tudom...xD
egy réteg - szép természetes hatás
két réteg - szépen szétválasztja a pillákat
három réteg - póklábasodás elkezdődött, de csodásan megnyitja a tekintetet
Őszintén szólva ez a spirál messze üti az "elődjét", és akciósan megéri megvenni - teljes árat én sajnálnék rá kiadni, de valószínűleg ki fogom próbálni a "legfeketébb fekete" árnyalatot (aminek szintén gyönyörű a tubusa), és ha akciós lesz, akkor szerintem még újra fogom venni ezt is...

Témától eltérő, teljesen random asszociáció: olyan rég voltam cirkuszban, szerintem ovis korom óta nem voltam, most itt vannak, és nincs időm elmenni...:(

Nektek beváltak a Rimmel spirálok? Próbáltátok ezt a spirált? :)
Szép estét Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)