2017. július 14., péntek

Tesztelgettem - Balea termékek

Sziasztok! :D

Nagyon rég volt már tesztelgetős bejegyzés...legalábbis annyira rég, hogy késztetést érezzek elmesélni, mi is ez...Ezek azok a bejegyzések, ahol néhány termékről írok egy rövidebb véleményt...Általában azok a szépségápolási termékek kerülnek ide, amik a szerzeményes és elfogyottas posztokon kívül maximum egy "Kedvencek" vagy egy "Nem váltak be" bejegyzés erejéig tűnnének fel a blogon. Tehát külön figyelmet nem kapnának, és mégis úgy érzem, hogy írni szeretnék róluk bővebben...A hónapban viszonylag aktív voltam amúgy, jól esik, hogy van időm, és sokat tudok írni, viszont a tesztelős bejegyzések így is elmaradoztak az utóbbi időkben.
Szóval úgy gondoltam, hogy ebben a bejegyzésben az elmúlt néhány hónapban szerzett Balea termékek közül fogok ötöt bemutatni nektek is. Bár ez a bejegyzés nem "Márkamustra" bejegyzés, ez az első, hogy ilyen jellegű bejegyzést egy márka köré építek, általában teljesen random, nagyjából ami a kezembe akad dolgokról írok...
(Itt a bizonyíték, tudok én rövid bejegyzést írni is, ha akarok. :D)



Aranyos, vidám, nyárias csomagolások, ki ne csábulna el a márka hajtermékeire? Hát nekem nem kellett volna...De mint valaki, aki nagyon keveset foglalkozik a hajával, úgy döntöttem, hogy idén nyáron ez változni fog...Idén nyáron én teszek valami jót is a hajammal - hát ez amúgy nem jött össze xD - mivel a márka szárazsamponja bevált, illetve a sima samponjaik közül is voltak, amiket kedvelek, úgy gondoltam bátran nyúlok a hajlakkjuk, hajegyenesítőjük (ezeket még nem is használtam egyáltalán), illetve egyéb kis hajas cuccaik után...
Az első dolog az a Volumen púder, ez egy limitált kiadású termék kókusz és mangó illattal...A csomagolásán kubista madarak és gyümölcsök várnak, és a megnyugtató "VEGAN" felirat is a csomagolásra került...az illata is nagyon kellemes, pedig általában nem szeretem a kókuszt...Kár, hogy maga a termék pocsék...Volument se igazán ad, de ha egy kellemes illatú semmit se tevő púder lenne, még szívesen el is használgatnám, ha már megvettem és másra nem jó...Viszont olyan ragacsossá teszi a hajamat, hogy muszáj előrébb hoznom a hajmosást...a nehéz kifésülhetőségről nem is beszélve.
A Zucker spray szintén nagyon aranyos csomagolást kapott, a színvilága egyezik mindkét hajtermékemmel a márkától, illetve nagyon aranyos kis almaszerű kinézete van - én vagyok az egyetlen, akit erre emlékeztet? Az illata nagyon finom, cukorkás, szintén vegán termék. Elméletileg arra jó, hogy a hajadra fújva természetes hullámokat varázsol, de mivel nekem eleve hullámos a hajam - időjárástól függően néha egészen loknisra begöndörödnek tincsek - és általában elvetemült harcot folytatok a hajvasalómmal ellene, teljesen értelmetlen választásnak tűnhet...Viszont mivel lusta vagyok, és nyár van, és a hajam semeddig se maradna egyenes és a hajvasaló meleg (légyszíves írjátok fel, mert ilyen értelmes megállapítást ritkán fogtok látni bárkitől: a hajvasaló meleg), úgy gondoltam ez a termék megoldás lehet...Vagyis...még nedvesen ráfújom a hajamra, és ugyanúgy fog kinézni a hajam, mint amúgy nézne ki, és valszeg ugyanúgy nem fog tetszeni, de megnyugtat a tudat, hogy "direkt csináltam", és cukorka illata van...Magamat idézve az összeverekedtem egy kecskével fejet kívántam leváltani egy természetesen rendezetlen hajzattal...Egyébként nem tudom, egyenesen hajon mennyire válik be, hullámos hajra csak a kellemes illat miatt fújkálni javaslom, mert szinte semmi mást nem csinált (vagyis valamivel egyenesebb lett tőle a hajam, de még így is hullámos volt, szóval nem értem ezt a terméket)...Viszont a szinte semmi alatt azt is értem, hogy nem szárított, nem zsírosított és nem tapasztott, szóval ilyen szempontból is teljesen elégedett vagyok vele.
A Zauberhaftes hajparfüm szintén egy teljesen felesleges termék...A csomagolása színben egyezik előbbiekkel, így remek díszei lehetnek a fürdőszobának/sminkes saroknak - én mondjuk szekrényben tartom őket, ez a pasztell dolog nem az én világom, de olyan ízléses az összeállítás. Sajnos a fújókája az enyémnek nem a legmegbízhatóbb, akárhogy forgatom, valahogy mindig a hajam mellett fújódik el az anyag belőle...Egyébként elég erőteljes illata van, édes, műcukor, viszont amire én vettem, arra tökéletes...Egészen pontosan én csak azért vettem meg, mert nem szeretem a samponom illatát, és ez a termék elnyomja...Egyébként nem szárítja, nem zsírosítja a hajat, nem tapasztja össze, és viszonylag tartós, de nem tolakodó illata még a parfümökkel/testpermetekkel is jól kijön. :)
A Teint perfektion 2in1 spray már szerepelt a kedvences bejegyzésben is, semmi újat nem tudok róla mondani, így jár az, aki előre fotózza le a bejegyzés alapot. Olcsó, vegán, jó illatú, a szórófeje remekül működik. Sminktelen arcot szépen mattítja, nem szárít, nem hagy ragacsos réteget. Sminkelt arcon nem tesz kárt a sminkben, és nagyon frissítő nap közben magunkra fújni - bár azt nem tudom, hogy a sminket fixálja-e, nyárra nekem alapdarabbá vált.
A Golden shine testpermet mangós-barackos illata nagyon hasonlít a Sommerwonne testpermet illatára - amit még nem használtam egyébként, csak szagpróbát tettem. Sajnos valószínűleg szériahiba, hogy az idei kiadás feje nem működik túl jól, permetezés helyett egy trutyis aranyos valamit köp az ember bőrére, amit később el kell dolgozni a kezével - ezáltal a csillámok egy része az ember tenyerén köt ki. Egyébként az illat tartóssága egyezik a testpermetek illatának tartósságával - tehát nem túl tartós - nagyon frissítő, és csodálatos arany fénylést ad a bőrnek...Bár viszonylag nagyobb szemcséjűek a csillámok, nem zavarják a bőrt, nem peregnek, nem szúrnak (igen, találkoztam ilyen csillámos termékkel már), szóval szerintem egy nagyon szórakoztató termék lehet a nyárra. Sajnos - vagy nem sajnos - a testpermeteimről is készül bejegyzés (vagy legalábbis tervbe volt véve, de még átgondolom, hogy elkészül-e), így lehet ott is fel fog tűnni ez a termék, de teljesen elégedett vagyok vele, szóval nem bánom, hogy újra le kell írnom ugyanezeket a dolgokat.

Szóval...ennyi lettem volna mára, köszönöm, hogy velem tartottatok.
Ti kedvelitek a márkát? :)
További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)