2017. július 9., vasárnap

Négy óra a fodrásznál

Sziasztok!

A mai második bejegyzésben a legutóbbi fodrászlátogatásom eredményét láthatjátok - előtte-utána képpel. Az a helyzet, hogy nagyon lusta fodrászhoz járó vagyok, amíg nem áll meg a hajkefe a hajamban, addig nem megyek...Most viszont az élet úgy hozta, hogy két hónap is kimaradt hajfestésileg, és makacs sötét hajú emberként nem igazán sikerült már szőkére festeni a hajamat itthon...

A fodrászom eleinte nem hitte, hogy az én vékony szálú hajam ellenálló lenne - viszonylag új fodrász, az elmúlt két évben háromszor voltam nála, még nem ismeri a hajamat...aztán miután három órányi szőkítés után a szőkítés utáni hajszínező mindenki haján intenzív lett, csak az enyémen nem elég hamvas, elkezdett hinni nekem...

Szóval ez az előtte kép...bő két hónapos lenövés, elsárgult, besötétült haj...hátul már teljesen világos barna voltam, de az nem látszik...Elöl a majdnem eredeti hajszínemet látjátok, itt-ott még harcolt vele a hajfesték, illetve az itthoni szőkítő spré, amit ráfújtam - miután volt rajta egy figyelmeztetés, hogy sötét, extrémen szőkített és vékony szálú hajra se lehet fújni...xD
Egyébként amit a szőkítővel elértem az az, hogy kicsit olyan zöldes beütése lett a hajtövemnek, de semmit se csinált...Mikor a fodrász meglátta, annyit mondott, hogy "lesz mit csinálnom"...és volt is...

Szóval három órányi szőkítés, és némi miért nem szívja le a már leszívott hajamat a szőkítő, amúgy se kéne szőkíteni a hajamat után...Ami összesen négy óra szenvedést jelentett a hajam ellen...
...ez lett...
Ennek hamvasabbnak ÉS világosabbnak kéne lenni, rajtam jóval természetesebb lett, illetve kicsit foltos is, de összességében elégedett vagyok vele...Bár két fodrász állt a fejem felett már, hogy ez miért így néz ki, mikor azt használták rajtam, amit a másik fodrászom haján, és a szőkítés az szőkítés...de a lényeg, hogy tetszik...
Illetve menet közben rájöttem, hogy a hidrogén-szőke haj undorítóan néz ki...olyan sárga volt rajtam...A fejem egyébként még a másnapi fésülködésnél is zsibbadt egy kicsit - 10-es oxi alatt ülni három óráig nem túl bőrbarát dolog, de semmiféle fájdalmat, vagy égést nem éreztem...Illetve a mindent, ami el van törve vágjunk le semmit nem változtatott szinte a hajam hosszán...meglepő módon...azt hittem, eléggé tönkretettem már a hajam ahhoz, hogy széttörjön...de egyedül elöl volt egy olyan tincs, ami megsínylette a sok szőkítést és festegetést és hajvasalást, de abból végül frufrut vágott nekem, szóval most a hajam egészséges, és szép világos. :D
Mint mondtam, egy enyhe vöröses-barnás beütése maradt...pont úgy néz ki, mint anyukám haja - aki ellenben velem természetesen is szőke volt...És ez szerintem egyikünknek se jó, mert én a hamvas hajat szeretem, ő viszont inkább a természetesebbet...Ennek következtében az én hajam, amiért mindent megtettek, hogy hamvasabb legyen nem elég hamvas, az övé pedig nem elég természetes, túl hamvas...
Gondoltam kell egy kép a csodás fejemről is - nem vagyok képes normális fejet vágni a fényképeken, bocsi xD - hogy lássátok az összhatást is...A háttérben egyébként könyv- és jegyzetkupacok, illetve egy kisebb tusfürdőgyűjtemény van, ami tudom, hogy rendezetlennek tűnik, mert az is...nincs hova pakolnom...majd ha szépen egy helyen lesz minden szekrényem, rend lesz - bár ez nem tudom mikor fog bekövetkezni. xD
Egyébként a képet elnézve rám fért volna picit (sokkal) több smink, illetve itt már meg vagyok fésülködve...amit minden képemnél leírok, de egyszerűen nem képes a hajam ott maradni, ahol én akarom...xD
Apa szörnyülködött egy sort rajta mondjuk, szerinte túl közel áll a bőrszínemhez, de kíváncsi leszek ezek után a fehér hajszínezőhöz mit fog szólni...mert készülök ilyesmire is. xD

Tudom, hogy ráálltam a napi két bejegyzésre, de őszintén szólva ezt nem tartom teljes értékű bejegyzésnek, csak meg akartam mutatni az új hajamat, mielőtt "késő", és már nem lesz aktuális - gyorsan nő a hajam, már valószínűleg jövő héten is nem így fog kinézni.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett, jól áll neked! :) Amúgy a 10-es oxi hogy 10? % vagy Vol? Mert neked simán kellene 12%/40Vol. Fehér színezőnél meg pláne kell majd. :D Remélem arról is mutatsz fotót, jó téged "egyben" látni. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Százalék. Tíznél nagyobbal nem dolgozik máson se, és eleve engem szőkíteni se akart, mert vékony szálú a hajam nagyon, és félt, hogy egyben leégeti az egészet. Mindháromszor elmondta, hogy nem javasolja a szőkítést, és nem szívesen csinálja, de mindháromszor megcsinálta végül. :D
      Mindenképp lesz fotó róla, bár egyelőre egy gyöngyszőke hajfesték tesztre hajtok - mivel nem volt alá szőkítve, nem fogott be a festék nagyjából semennyire, és úgy nem akartam lefotózni. :D
      (Meg amúgy van még piros rózsaszín meg zöld hajszínezőm is, most már megvan a "fehér vásznam", amire dolgozhatok velük majd. :D)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)