2017. július 31., hétfő

Júliusi garázdálkodásom...

...avagy hogyan lehet majdnem letiltatni egy bankkártyát...

Sziasztok! :D

Eredetileg egy elég hosszú bevezetőt terveztem ehhez a bejegyzéshez a szülői támogatásról, és azokról a mocskos anyagiakról...de rájöttem, hogy külön bejegyzést érdemel a téma. Szóval a hosszú bevezetés helyett csak annyit írok: megtanultam azért az ösztöndíjért...
Amik ebben a hónapban nem kerültek képre az az új anyósnyelvem, a combom közepéig ér, és van rajta egy kis rügy is, sajnos nincs hozzá még cserepem, a műanyagban meg nem akartam összekoszolni vele semmit, szóval nem tudtam a fotót se elkészíteni. 4200 Ft volt a Bauhausban, 17 cm-es műanyagban kaptuk (a 19 centis 6000 volt, de volt 2000-ért törpe is). Illetve a New Yorkerben egy bordó esernyőt vett nekem anya őszre, mert jelenleg van három törött, de javítható esernyőm, és egy, amivel nem lehet már semmit csinálni...szóval szükségem volt rá...Illetve a H&M oldalán rendeltünk egy leopárd mintás szarongot (1190 forintért), plusz a Libresse nyereményjátékán a pontjaimat beváltottam egy rózsaszín termobögrére (a rózsaszín színt leszámítva ez egy nagyon jó kis bögre - vagyis teljesen jó minőségű, jól zár meg minden, de az "Everything is better in pink" felirattal ellenkeznék, de ismételten ki kell emelnem, hogy imádnivaló a Libresse marketingje). Ezeket elég sok időbe telt kiszállítani, ezért már nem tudtam - családi elfoglaltságok miatt - lefotózni őket. (Vagyis...egyébként vicces, mert mikor ezt a bejegyzést írom, nincsenek nálam, napokkal később kell megjönniük, de mivel aznap már nem leszek itthon, és ennek hétfőre kint kell lennie, úgy írom, mintha már elmúlt volna az az idő...Szóval, ha valahol véletlenül időt tévesztek, az valószínűleg hasonló okokból lesz, és előre is elnézést érte...nem olyan könnyű az előreidőzített bejegyzéseket aktuálisra megírni...de pozitív vagyok, hogy már semmi mást nem veszek az elkövetkezendő héten, ez majd augusztus végén fog kiderülni, hogy sikerült-e, mikor azt a szerzeményes bejegyzést írom...:D)
Illetve...ami nem tudom mennyire passzolt a bloghoz, ezért nem fotóztam le: új intimbetéteket vettem...Igen, tudom ez nagyon izgalmasan hangzik, wow betétek...De a márka a Biointimo (a hastapaszukat már korábban láthattátok a blogon...és egyébként vettem vagy öt csomag hastapaszt is a Facelle illetve Biointimo márkától, és azt se fotóztam le xD) és a betéteik úgy nevezett Anion "technológiát" használnak. Nem hittem, hogy valaha izgatott leszek néhány ilyen termék miatt, de mikor megláttam őket, rögtön felcsillant a szemem és utána olvastam a témának, és bár elég drágák a csomagok, olyan izgalmasnak tűnt a dolog...Röviden, lebutítva ez egy olyan betét, ami mindenféle illatanyag nélkül is segít elnyomni az esetleges szagokat - vagyis meggátolja a vérben a baktériumok elszaporodását illetve segít ellensúlyozni a káros szabad gyököket...bár nekem előbbivel nincs gondom sose, sokkal higiénikusabbnak hangzik, mint egy átlagos betét. Igazából...inkább olvassátok el ti is magatoknak ITT, hogy ne kelljen ennél is hosszabb intimbetétes bekezdéssel húznom az időt. Én szeretek tesztelgetni, és nem csak szépségápolási termékeket, hanem ilyesmit is, szóval gondoltam adok ennek is egy esélyt, illetve gondoltam az idetévedő embereknek is felhívom a figyelmét arra, hogy ilyen dolog létezik, és ha esetleg kíváncsiak rá, utána tudnak nézni.

Ebben a hónapban is nekiálltam a DM fosztogatásnak...
Vettem egy új Balea fertőtlenítő kéztörlőt, ami nagyon praktikus utazásokhoz, és bár sose tudom ellenőrizni, hogy hány százalékot öl meg a baktériumokból, nagyon praktikusnak találom, és mivel nem hagy ragacsos réteget és kis helyet foglal és pont elég nedves és jó anyagú, láthattátok már nem annyira rég a kedvences bejegyzésben is.
Az Alverde Smoothie kollekció valamennyi tagját felvásároltam, szóval ezekről majd külön bejegyzést szeretnék írni - augusztusban leghamarabb, mert blogon kívüli elfoglaltságaim miatt (amiről amúgy ha túl vagyok rajta lesz szó a blogon is xD) nem fér bele korábban. Első körben a Pink, White illetve Yellow jött velem, amik egy tusfürdő, testápoló és testpermet. Ezenkívül megvettem a Papaya és Bio-lime testpermetet is, amit azóta is előszeretettel használok. A hűtőben tartom (mindkettőt), így igazán frissítő indulást biztosít...bár sajnos az illata nem túl tartós, illetve egy elég erőteljes alkoholos alillata, amitől időnként émelygek - olyan, mintha alkoholos wc-illatosítót fújnék magamra, de egész kellemesre "szárad le"...de igazából így is ez a kedvenc testpermet "márkám" - legalábbis nagyon sokat használom őket.
Ez a kupac vegán.
Ezen a kupacon van egy Alverde bio-menta és bio-bergamot tusfürdő, a Smoothie kollekció Green tusfürdője illetve az Original source menta és teafa tusfürdője, amik remek frissítő nyári zuhanyzó társak, és teljesen vegánok. A fruttini Happy cranberry vibes illetve My daydream is strawberry két fantasztikus, kicsit édeskésebb, mégis gyümölcsösen frissítő, vegán testpermet, amiket szintén nagyon kedvelek, ez a másik két kedvenc testpermetem a nyárra. :D
A Balea hajszáradást segítő sprét leginkább a katasztrófa jelzővel tudnám illetni. Azért vettem meg, mert sose használok hőt hajszárításhoz - vagyis mindig hagyom megszáradni a hajamat - és úgy gondoltam, ez egy kicsit segíthet meggyorsítani ezt a folyamatot...Szó se róla, nagyon hatékony...DE mivel kétfázisú, fel kell rázni, és itt kezdődnek a gondok...El kezdtem rázni, és valahogy a kupak leesett róla, és a szórófej ellenére, egy elég szép adag termék fröccsent a(z akkor még fehér) falamra...A folt egyébként hetek óta ott van, nem baj, úgyis kell majd festeni, de ez egy iszonyatos kezdet volt...Azóta se lehet normálisan rázni, sőt akármerre tartod a fejét, biztos, hogy teljesen más irányba fog fújódni...nem tudom, hogy az enyém rossz, vagy az összes ilyen, de nem túl kényelmes használni...xD
A Himalaya ayurvédikus fogkréme (ayurvédikus jelentése: élet tudománya - nagyjából) 100+50 g terméket tartalmaz, és mindössze 900 Ft volt..Nos...az ayurvédikus dolgot nem igazán kommentálnám, mert kimondottan hülyeségnek tartom ezt is - mint a legtöbb alternatív gyógymódot - és el nem tudom képzelni, hogy egy fogkrém mitől lehet ilyen...feltételezem azért mert gyógynövényes? Valaki, aki ért ehhez, elmondhatná nekem is...Én csak azért vettem meg, mert nagy mennyiségű ínybarát, vegetáriánus fogkrémet kaptam jó áron...:D
A Catrice Deluxe Rose vintouch trioja a kifutó termékek között szerepelt, és bár nem éreztem úgy, hogy szükségem lenne rá, kicsit magával ragadott a vásárlás, ezért megvettem...Azóta használgatom, remekül használható, inkább természetesebb sminkekhez javaslom - hiába tűnik erőteljes lilának, eléggé halványak, és nem azért mert gyengén pigmentáltak, a pigmentációval nekem nincs bajom, csupán olyan..."fáradtak" a színek.
És még egy adag Alverde termék, ahhoz képest, hogy nem kedvelem a natúrkozmetikumokat, mostanában mindig náluk kezdek, hátha lelek valami jó kis dolgot, ami nélkül nem érdemes élnem...Ezúttal a szájvizemet vettem újra, amiről már sokszor írtam, még mindig kedvelem. A Smoothie kollekció Violet nevű kézkrémét is beszereztem, illetve a Hydro primert is elhoztam a sminksorról...Utóbbi egyébként vicces történet, ugyanis bementem három dologért a DM-be, észrevettem, hogy a két polcos Alverde smink részleget leváltották egy egész állványra, és annyira sokkot kaptam, hogy teljesen elfelejtettem, miért mentem be...A pénztárnál jutott eszembe, hogy szájvizet, kézkrémet és ajakápolót is venni akartam...Egyébként ezt a primert már kinéztem, rengeteg német (és ott élő magyar) dicsérte, viszont a két kis nyamvadt polcon sajnos nem volt helye...Ez volt az utolsó darab, le van ragasztva, nem hagyhattam ott...
Ez a kupac is vegán.
 Az Alverde Geschenkset limitált ajándék "dobozát" szerettem volna veletek kicsomagolni, viszont mivel blogon vagyunk, így csak képeken tudom a folyamatot megosztani veletek...
 Az egyébként újra hasznosított papír csomagolásból egy sárga, műanyag "Natürlich schön" (természetes szépség) smoothie pohárka kerül ki, amiben van egy külön csomagolt szívószál, és három 50 ml-es termék.
 Szóval az egész szett négy dologból áll, és itt egy kis csoportkép róluk, hogy mit is kapunk.
A három termék: egy tusfürdő (bio-narancs és bio-passziógyümölcs), egy testápoló (bio-papaya és bio-homoktövis), illetve egy kézkrém (bio-mangó, bio-mandarin). Mindhárom termék vegán, és bár a külön posztban lesz róluk szó, muszáj itt is leírnom, hogy elképesztően imádom a csomagolás "mintáját", annyira ötletes, és ízléses, és esztétikus...:D
 Ezen a kupacon a kicsit "nyáriasabb" termékek kaptak helyet...
Mivel tavaly lemaradtam a TBS koktélokról, fővárosi unokatesómat ráküldtem a két kis kiszerelésű (50 ml) testvajra...A Pinita colada egy könnyedebb állagú termék, bár féltem tőle, az ananász a domináns, nem a kókusz. A Virgin mojito valamivel súlyosabb krém, erőteljes lime illattal...Bár tudom, hogy később is lesz rá lehetőségem a posztban, muszáj itt is megjegyeznem, hogy a márka termékei vegetáriánusok, és számomra ez volt az év legnagyobb örömhíre...
Megvettük az állítólag 3,95 euróba kerülő kókuszos Balea utazó csomagot, 1700 Ft-ért...nekem ez sehogy se jött ki váltani, ugyanis ez még jó esetben is legalább 5 euró lenne (vagyis az 1700 Ft, mikor a bejegyzést írom, 306 Ft egy euró). Ebben van egy kézfertőtlenítő aranyos övre/táskára akasztható szilikon tartóval, egy tusfürdő, egy sampon és egy testápoló...A csomagolásuk vidám, a kókusz illatuk se zavaró, és most már van két adag utazótermékem, szóval nem érhet váratlan meglepetés...:D
Vettem egy tubusos Carmex ajakápolót, ami állítólag állatkísérletmentes, én nem igazán bízok ebben - nekem gyanús a cég, tudom, problémás vagyok - viszont mivel én ezt a terméket a herpeszemre szoktam csak használni, úgy voltam vele, hogy még mindig jobb ennyi pénzért megvenni egy ajakápolót, ami megszünteti a herpeszt, mint a gyógyszeripart támogatni...Szerencsére nagyon ritkán van herpeszem, mert a mosogatógép fertőtleníti az evőeszközöket és a poharakat, illetve mindig szemmel tartom a poharaimat, de néha még így is előfordul, hogy apa beleiszik, és nekem nem tűnik fel...illetve vannak dolgok, amiket csak kézzel lehet mosni, mert nem férnek bele a mosogatógépbe, szóval nem árt, ha van egy ilyen a közelben...
Megvettem nagyjából 700 forintért a Kallos másik színvédő samponját, ez a kiszerelés kényelmetlenebbül adagolható, mint a másik, ami nekem van, de úgy terveztem, hogy átöntöm annak a tartójába, ha az elfogy, és akkor használhatom a pumpát...egy liter termék található benne, és bár a másik verzió nagyon nem vált be, én kitartóan próbálkozok, mert állatkísérletmentes, magyar márka, és a legjobb hajfestékeik nekik vannak...volt némi tévelygésem, de nagyjából hat éve csak az ő termékeikkel festek hajat...
Rászabadultam a Catrice leárazásra is, és felvásároltam az összes Noir körömlakkot...Ezek a körömlakkok "fekete alapú" színes lakkok, tehát mind nagyon sötét, és mély szín, kitűnőek lesznek őszre. A 01 (marron) egy barna árnyalat, és ez kivételesen hiánypótló, ugyanis egyáltalán nincs barna színem - mert nem kedvelem a barna színt, de úgy megtetszett ez a kollekció, kicsit sajnálom, hogy a szürkéről anno lemaradtam. A 02 (rouge) egy gyönyörűséges bordó árnyalat, a 03 (cassis) egy szilva, azt hiszem ezt a kettőt magyaráznom se kell, hisz a körömlakkjaim mellett a rúzsok esetében is leggyakrabban erre a két színre megyek. A 04 (bleu) egy kék, nem szeretem a kéket, de ez a csaknem fekete kék csodálatos. A 06 (vert) pedig egy gyönyörű sötét zöld, ugyanis zöld lakkokból sose elég...plusz szerintem hamarosan el tudom használni legalább egy zöld lakkomat, és kell valami utánpótlás...:D
A pirosító a Sunrose Avenue árnyalatban került hozzám, sajnos a tetejére nyomták az árcédulát, de a defining blush "család" tagja. Gyönyörű, világos, fényes szín, a hozzám hasonlóan halvány bőrű embereknek igazán jó vásár lehet...Mivel én nyáron is elég fakó vagyok, ki tudtam már próbálni, nagyon szép tartós, jól kezelhető, viszont a nagy meleg hatására egy folt kikopott az egyik felemen - igen, az egyik orcámon a pirosításban volt egy bőrszínű folt...ezt nem igazán tudtam hova tenni, de szerintem szeretni fogom. :D

A fővárosi látogatás során három nagy kedvenc boltomat is meglátogattam, bár a pénztárcám kimondottan rosszul járt velem.
Először a NYX márkaboltba ugrottam be, ahova három dologért mentem, a neten kinéztem és összeadtam a termékek árát, így a végösszeg 9900 Ft-ra jött ki, és úgy döntöttem, még így is megéri...aztán a boltban meglepődve tapasztaltam, hogy két termék bizony 1100 forinttal olcsóbb a valóságban, és az egész kupacka 7700 forint lenne...És ha tudnék spórolni, akkor ez lenne a történet vége, de mivel a tízezer forintot már rászántam a boltra, hiába mentem be úgy, hogy nem veszek rúzst, 2400 forintért vettem egy Soft Matte Lipcream-et...ez a 20-as Copenhagen árnyalat, a Budapest nagy kedvencem lett, és úgy gondoltam őszre valami sötétebbet is beújítok - igen, a Budapest az nálam a természetes árnyalatokhoz tartozik...Viszont a jó hír, nem hagytam ott a három terméket, amiért mentem, mert amúgy úgy szoktam, hogy bemegyek a boltba valamiért, és minden szart összevásárolok, csak azt nem, ami kellett volna...
A Matte és Dewy finish sminkfixálókat is beszereztem, ezek 2700 Ft/db áron jöttek velem, mindössze 60 ml terméket tartalmaznak, ami elég kis kiszerelés, de nincs normális sminkfixálóm, és nem tudtam volna választani a kettő közül...majd kiderül, melyiket kedvelem jobban, vagy hogy egyáltalán kedvelem-e őket.
Az utolsó pedig a Proof it vízálló szemhéjbázis, amiből nekem a 01-es, színtelen verzió landolt a kosaramban - bár fogalmam nincs, van-e színes is, a dobozkán ez áll. Erről annyi jót olvastam már, és annyira kíváncsi voltam rá, hogy alig vártam, hogy márkaboltba jussak. 2300 Ft volt, és ha nem is vízálló, nagyon remélem, hogy segít normál körülmények között a félig rejtett, olajosodásra hajlamos szemhéjamon tartani a sminkemet...:D
A TBS termékei teljesen vegetáriánusok, illetve elméletileg a L'oréal eladta (vagy el akarja adni) a céget, így hamarosan hivatalosan is állatkísérletmentesek lehetnek - bár nem rég kampányoltak is a dologért, számomra így is azok...és mégis egy csúnya történet...30% lejött a legnagyobb (400 ml) testvajaikból, így 10580 Ft helyett "csak" 7405 Ft volt...Ez nagyon megéri, mert a nyolcadennyit tartalmazó kiszerelés 2300 Ft, viszont öt bontott mellett, nem hiszem, hogy szükségem volt rá...Mindenesetre megvettem, így legalább lesz utánpótlás az epresből, ami az egyik kedvencem. Szerencsére le van ragasztva, így elég kicsi a valószínűsége, hogy bárki belenyúlt volna előttünk...
A másik dolog egy mézes mandula tejes kis kiszerelésű (60 ml) tusfürdő, amit konkrétan egy eseményre vettem, amit röviden összefoglalni nem tudok előre, viszont ha túl leszek rajta, ráérek akkor írni róla - mondjuk úgy, hogy nyaralunk, de nem egészen nyaralás, mindegy...990 forint volt, és utazni fog velem. xD
A LUSH-ban két dolgot néztem csak ki, aminek a nagy kiszerelése összesen 12240 Ft lett volna, végül úgy döntöttem, a kisebbet veszem, és néhány kincset is beszerzek melléjük - így 11820 forintot költöttem. A márka termékei teljesen vegetáriánusok, és ha elfelejteném a termékeknél leírni, a mintám kivételével mind vegán is. Ezenkívül a csomagolások újrahasznosított anyagokból készülnek, támogatják az etikus kereskedelmet, állatkísérletmentesek és kézzel készített termékeket kívánnak...Ezért szerettem bele annyira a márkába, hogy már a büdös, drága termékeik se tartanak vissza a támogatásuktól - olyan jó érzés ilyen márkáknak fizetni.
A két termék a Veganese (500 g 5890.-) illetve az Ocean salt (250 g 6350.-) lett volna...és tudom, ez borzasztóan sok, de nagyon gazdaságos illetve sokkal olcsóbb, mint mindig a kis verziókat venni - vagyis ár-mennyiség arányban...Végül aztán csak a 250 grammos Veganese-t vettem meg, ez 3490 forint volt, és kiszámoltam előre, olyan 9-10 hónapig elég lesz ~ 350 Ft/hónap egy jó minőségű, vegán hajkondícionálóra nem rossz...Illetve a 120 grammos Ocean salt-ot 3450 forintért...ebből végül nem a simát vettem meg, hanem az öntartósítót, ami annyiból jobb, mint a sima, hogy vegán, és a limitált csomagolásban kapható...kíváncsi leszek, mennyire fog beválni az eredetihez képest. Mindkét termékről volt korábban szó, nagyon beváltak.
Aztán megvettem a Créme de menthe szájfrissítő tablettát, amiről anya a múltkor lebeszélt. Erre azért esett a választásom, mert legutóbb két hét alatt háromszor tudtam volna használni...sokan nem értik ezt a terméket, szerintem remek étterembe/randira egy "kiugrok a mosdóba" idő alatt a gyors tamponcsere/orrpúderezés/rúzsigazítás mellett felfrissíthetjük a leheletünket is...Illetve bizony néha úgy alakul az ember élete, hogy nem jut haza reggelig, és így ha a fogmosás ki is marad, még mindig tehetünk valamit a szájunk higiéniájáért...Ezenkívül utazáskor is sokkal kényelmesebb ezt a dolgot magunkkal vinni, mint egy szájvizet...Arról nem is beszélve, hogy gyönyörű, csillámos zöld a külseje, és még szemfestékként is elfogadnám - ez igazán fontos szempont, tudom. A termék 2690 forintba kerül, 45 g, nagyjából 80 tabletta van benne, és vegán.
A következő bűnözésem, amivel magamat is megleptem a Yuzu and cocoa tusfürdő. Nem szeretem a LUSH illatokat, és sose értettem, hogy lehet LUSH függővé válni...drága, büdös...és mégis rajongó lettem, annyira hatékony...Ennek a terméknek elviselhető az illata, és ez a legpozitívabb jelző, amit a márka illataira tudok mondani, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. 100 g 2190 Ft, vegán. A szebb megfogalmazása az illatának a narancsos csokoládé - ha hihetünk a csomagolásnak - számomra viszont olyan, mintha leöntöttük volna wc tisztítóval a mézeskalácsot...na ezért nem szoktam a LUSH illatokat meghatározni...xD
A kis minta a D'Fluff borotválkozó szappan, ami epres-kakaóvajas, és nem merem megvenni a teljes kiszerelést az eper allergiám miatt...bár a bőröm elég erős, nagyon vékony, ellenben a szőrömmel, ami vastag és erős...az eper mindig borzasztó irritációt okoz a bőrömön, nyaktól lefele vörös vagyok foltokban, mint akit leforráztak, és ehhez jönnek a kiütések, szóval egy ilyen bőrt nem szívesen kínzok borotvával...kipróbálom, és ha beválik, esetleg később megveszem...Az illata rohadt virág sziromra emlékeztet...a hivatalos megfogalmazás epres pillecukor, azt hiszem gyakrabban kéne LUSH illatokat körbeírnom, igazán szórakoztató, hogy a szaglásom mennyire eltér a készítőkétől (akik a honlapon azt állítják, hogy ezek kellemes illatok)...xD

Hát ezek lettek volna a júliusi szerzemények, borzasztó, mennyire gyorsan eltelt ez a hónap is...szurkoljatok egy ösztöndíjért szeptemberre...(bár szerencsére sok dologra már nem lesz szükségem, ha minden jól megy...kuponnal azért majd szeretnék néhány dolgot beszerezni még)

Ti miket vettetek mostanában? :)
Kellemes hetet mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Úgy örülök én is az egész pult Alverde sminkeknek. Mondjuk nem megyek mostanában vásárolni DM-be (faluhelyt nincs, meg most megy el az összes pénzem fényképezőre), de kíváncsi leszek milyen újdonságok lesznek. Bár az Alverde pult mindig össze van barmolva. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk nagyjából mindig üres...de több DM-ben is - pedig annyira nincsenek nagyon jó tapasztalataim a termékeikkel, hogy így lerámolják...vagy nem töltik újra? :O

      (A fényképező mondjuk jó befektetésnek hangzik - tovább fog tartani, mint az én kupacaim. :D)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)