2017. július 25., kedd

Hogy áll az állatkísérletmentes sminkesdi?

Sziasztok! :)

A mai bejegyzés egyfajta "frissítése" lesz az "újévi fogadalmas" bejegyzésemnek...Az az igazság, hogy amikor rámoltam ki a sminkkollekciómból a dolgokat, akkor csak dobozokba tettem mindig...Szóval most ott járok, hogy van négy (kis) doboznyi sminkem, amiket nem kívánok a későbbiekben megtartani, vagy nem vagyok benne biztos, hogy hosszú távon kellenek-e, és száműztem a kollekciómból őket...El fog jönni az a pillanat, mikor ezeket mindet kigórom, és külön válogatom, hogy mit kinek akarok adni, mit akarok megtartani szentimentális okokból, és mi maradhat velem játszani...bár őszintén szólva fogalmam nincs, hogy ez mikor lesz...elég sok munkának tűnik, én pedig gyűjtögető életmódot folytatok, szóval elég sok és nehéz munkának tűnik...Viszont folyamatosan szórom ki a termékeket, és ami fél évig nem hiányzik (kivéve szemfestékeknél), annak nincs helye a kollekciómban...a fél év alatt is megváltam néhány terméktől, amikről úgy éreztem nem fogom már használni, bár most még az esetleg kevésbé jó minőségű állatkísérletmentes termékekhez ragaszkodtam is, inkább a másik csoporttal voltam szigorú - szigorú alatt értsétek, hogy fél év alatt megváltam öt rúzsomtól, ez vagyok én, mikor szigorú vagyok, és ebből egy szerintem már most hiányzik...Amúgy ha egyszer lesz elegendő időm, ugyanezt körömlakkokkal is megcsinálom, de több, mint száz körömlakkom van, és nagy részük essence és AVON...szóval szerintem ott nagyjából fele-fele arányban lennének...Nem tudom a lényeg, hogy egy körömlakk válogatás (főleg most, hogy már kevésbé lakkozok/vagyok lakkrajongó) elég nehézkes tud lenni. Viszont büszkén jelenthetem, hogy szépségápolási témában vegán opciókat lelni szörnyen egyszerű, rengeteg kitűnő minőségű terméket próbáltam ki az utóbbi időkben, bár én inkább ettől féltem...A sminkektől nehéz megválni, de a bőrömet inkább egyéb kencéktől féltem...Viszont szerencsére a bőröm is jól reagált a dologra, és én is boldog vagyok, hogy sok dolgot már le tudok teljesen vegánra cserélni, amint elhasználom a kisebb házi drogériám kínálatát. Igazából nem hittem, hogy ennyire jó érzés lehet a váltás, olyan, mintha egyfajta egyensúly alakult volna ki: a bőröm jól érzi magát, én meg jól érzem magam, amiért a bőröm jól érzi magát úgy, hogy kevesebbet ártunk a világnak...Persze néha besikerülnek dolgok így is, de viszonylag könnyen a kísérletmentes oldalon tudok maradni akkor is, mikor nincs vegán opció...:D
Szóval nagyon eltértem a témától, de a lényeg, hogy megmutatom, hogy fél évvel később - rengeteg vásárlással és némi szelektálással - hogy néz ki a sminkkollekcióm...:D
Az előző ilyen témájú bejegyzést ITT tekinthetitek meg, hogyha a nagyjából szeptemberi (akkor készítettem a képeket) kupacomat össze szeretnétek vetni a mostaniakkal...Szerintem egyébként egész látványos a változás, de lehet csak én érzem úgy - a sminkrutinomban nagy változás volt, hogy ez azért van, mert tényleg ügyesen megválok a dolgoktól és jól vásárolok, vagy azért, mert inkább az ilyen termékeket helyeztem előtérbe, azt nem tudom. A mai bejegyzésben is négy csoportom lesz: arc, ajkak, szem, és szemhéjpaletták, a múltkori sorrendben...Egyébként tervezek a témában értelmesebb bejegyzést is írni, csak valamiért úgy éreztem, hogy motiváló lehet, ha megosztok egy fél éves frissítést - nekem mindenképp motiváló volt. :D
(Igazából szívem szerint csak a négy képet osztottam volna meg "frissítés" címszóval, de sikerült ismét egy több bekezdéses bevezetőt írnom...xD)
Természetesen az ajkas képeknél az ajakbalzsamok nem lesznek ott, a TBS Born lippy szettje így kicsit kilóghat a sorból, de igazából én azt mindig is hidratáló szájfényként tartottam számon, szóval úgy gondoltam ők öten is idekerülhetnek. Egyébként én ezzel a kupaccal úgy érzem, hogy a rúzskollekcióm a mini kategóriába került, több mint százból ennyire csökkenteni kihívás volt, és valljuk be...még így is iszonyatosan sokan vannak, de nem elegen (67 rúzsom maradt, ha jól emlékszem 101-ről 61-re csökkentettem év elején, de azóta rengeteget vettem, illetve néhánytól meg is váltam)...Az "elég rúzs" az pontosan annyira nem létező kifejezés, mint a "túl sok piros rúzs", bár igyekszem a vásárlásaimat is csökkenteni egyelőre a "muszáj alternatívákat találnom" tökéletes kifogás a költekezésre - meggyőződésem, hogy így megalapozhatom a tudatos vásárlást a későbbiekben, mert ha csak egy valamim van összesen, és az is rossz, az nem segít...xD
Ami az arcra való termékeket illeti, nagyon nagy szükségem lenne JÓ FEDÉSŰ állatkísérletmentes alapozóra, bár az Alverde alapozómat kedvelem, túl természetes, és nem mattít eléggé - persze szeretem, mert amúgy nagyon szép, egységes bőrképet ad, és vegán, de nem igazán egy olyan termék, amire rábíznám magam egy hosszabb napon.

Jöhetnek a képek, az előzőhöz hasonlóan itt is a fenti kupac a "káros", a lenti az állatkísérletmentes:

Szóval így nézünk ki fél évvel később, viszont a fényképek készülte óta már jó néhány terméket vettem megint - borzasztó vagyok xD - tehát már most van egy kisebb változás...bármi, ami a vásárlás megállását igényelné nem lehet aktuális ezen a blogon...xD

További szép napod mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)