2017. július 9., vasárnap

2017 első felének kedvencei

Sziasztok! :D

Ebben a bejegyzésben az év első felének legjobban bevált szépségápolási termékeiről lesz szó. Pár hónappal ezelőtt közzétettem egy "Téli kedvencek" bejegyzést (ITT olvashatjátok), viszont rájöttem, hogy a "régi", fél éves beosztás sokkal jobb volt...Így nem kell három havonta egy "kötelező" bejegyzéssel többet írni...Illetve fél év alatt sokkal jobban meg lehet ismerni a termékeket, mint három hónap alatt...Egyébként ez a poszt rendhagyó lesz, ugyanis több üres doboz is került a képekre, ezt a későbbiekben szerintem nem fogom tudni megoldani, ha hamarabb kidobódnak a flakonok - havonta ürítem a dobozkát.

Az első kupac a Lush kupac lesz, ugyanis a márkával mindig...ellenszenves voltam...A termékeik nagy részét büdösnek találom, és olyan fura állaguk van, néhánynak fura kinézete is, szóval az első Lush vásárlásom mindenképp egy kilépés volt a komfortzónából...A Lush egy büdös, drága márka...Elképesztően jó minőségű, nagyon hatékony termékekkel...A második vásárlás után váltam függővé - ha valaki tudja, kinek adhatom el a lelkem, mennyit fizetne érte, hogy még több terméket kipróbálhassak, az jelezze - és nagyon örülök, hogy a szag mögé láttam. Külön kupacot azért kaptak, mert eleve úgy őrzöm őket, mint a szépségápolási készletem kis kincseit, és mivel külön bejegyzést még nem írtam róluk, legalább külön fényképet kapjanak. Egyébként a külön márka poszton kívül is vannak olyan termékek, amiknek teljesen különálló bejegyzést szeretnék adni, szóval sok esetben elég rövid leírásokat kapnak csak. :D
  • Ayesha sajnos még az arcápolós rutinomról szóló bejegyzésig se bírta ki. Ez egy friss arcpakolás, tehát hűtőben kell tartani, és igazából ez a leggusztustalanabb Lush termék, amivel találkoztam...Hányás színű, szagú és állagú, úgy vettem meg, hogy kinéztem neten, és megszagolás nélkül hoztam el - nagyon jól tettem...Viszont a borzasztó "külső" tulajdonságok ellenére ez egy nagyon hatékony termék, elméletileg segít kisimítani a ráncokat - én erről nem tudok nyilatkozni - feszesít, és elnyeli a zsírt. Utóbbi igaz, a használat után pihe-puha, friss arcbőröm lett, és anélkül tűnt el az olajos érzet, hogy kiszárított volna. A pattanások kialakulását is gátolta valamennyire, illetve segített a már meglévők ellen. Én azt mondanám, hogy kúra szerűen, mikor az ember bőre olajosodik - kombinált bőröm van,  vannak zsíros időszakjaim - a legjobb választás. A 75 g úgy másfél hétig volt elég, viszont nagyjából egy hét alatt "helyrehozta" a pofimat, szóval ha nem féltem volna, hogy megromlik (elég közeli lejáratú volt), akkor valószínűleg elteszem a következő rossz bőr időszakra. Javaslom, és valószínűleg újra fogom venni valamikor.
  • A Mask of Magnaminty már szerepelt a blogon, ott kitértem, hogy sokkal intenzívebb ez, mint az öntartósító változat. Remek pattanástalanító, frissítő pakolás, akár napi használat mellett se szárítja a bőrt, de én sokkal jobban kedveltem fontosabb események előtt használni - lásd vizsgák, mikor alig aludtam, és kellett valami, hogy a stressztől és fáradtságtól kiütött bőröm jobban nézzen ki.
  • A Whoosh tusfürdőzselé egy nagyon szórakoztató valami. Egyrészt igazán friss illata van, és frissítő a zuhanyzás vele, másrészt olyan vicces egy ilyen zselés izével tusolni. Én hűtőben tartom, így a frissítő illaton, és azon a sok "csodaolajon" kívül, ami elvileg benne van a hűvös zselével való testdörzsölés is segít felébreszteni az embert.
  • És ugyanez igaz a Refresherre. Bár ebben valamivel több az olaj, sokkal jobban hidratáltnak is érzem a bőrömet utána, de egyébként ugyanúgy frissítő és szórakoztató zuhanyzást biztosít, és elvan a hűtőben. Sokan mondták, hogy könnyen szétesik, nekem a 100 g van meg mindkettőből, és akármennyit használom őket, egyik se kezdett el töredezni se. Egyébként nagyon megéri az árát, ugyanis rengeteg használatra elég ez a "kis kiszerelés" is.
  • Az Ocean salt arc- és testradírt poénból vettem meg...Vodkavarázs, mi? Aztán a vélemények miatt nem mertem az arcomra kenni, mert "durvák a szemcsék"...viszont mikor kipróbáltam arcon, rájöttem, hogy a vodkavarázs igaz...Igen, durvák a szemcsék, de nem karcolják fel a bőrt, gyönyörűen leradírozza az elhalt hámsejteket, frissé, selymessé teszi a bőrt, a pórusokat is egész jól kitakarítja, és a pattanásoknak se sok esélye van ellene. Az illata...na az iszonyatos...DE számomra ez a tökéletes arcradír, szóval amint bolt közelben járok, veszek még egyet. Heti egyszer lehet használni, és bőven elég is annyiszor, így elég gazdaságos is a kiszerelés, egyelőre nem lesz pénzem nagyobbat venni belőle úgyse.
  • A Chocolate ajakradírról nem tudtam, hogy limitált...Csak...csokis...és...kellett...Az ajakradírjaikat egyébként kedvelem, a Bubblegum amióta megvan, azóta kedvenc. Aztán megvettem ezt, ami ugyanolyan jól radíroz és hidratál, mint a rágós, csak sokkal finomabb íze van...még kis csoki darabkák is vannak benne, és nincs fura mellékíze...Igazából...mondhatnám azt is, hogy nem csak hatékony, hanem finom is, de túl drága ahhoz, hogy ez ember ezt csemegézze ebéd után, szóval maradjunk annál, hogy hatékony. (Bár legszívesebben én is megenném az összeset. :D)
  • A Veganese egy ajándék volt N-től, én eléggé...hadilábon állok a hajkondícionálókkal, semmi nem hatékony, minden csak elnehezít, zsírosít, nem szívódik be, nem lehet kiöblíteni...Viszont ez a termék tökéletes...Az illata is kellemes - nem mondanám azért, hogy tetszik, de nem rossz, és nálam ez elég nagy dicséret xD - citrusos, frissítő, a hajam szinte pillanatok alatt beissza a számára szükséges hatóanyagot, aztán csak puha, selymes, nem ragacsos érzet marad öblítés után. Nem zsírosítja a fejbőrömet, és az extrémen kiszőkített hajamnak is elegendő tápanyagot kínál. Legszívesebben megvenném a fél kilósat, mert nem kell olyan sok az én hajamra, így nagyon praktikus, sokáig elég, és megéri az árát is, de anya azt mondta, hogy előbb csak az eggyel nagyobbat vegyem, mert lehet meg fogom utálni az illatát...És igaza van, nincs kizárva, de ez a legjobb hajápoló cucc - és az egyetlen, amit elviselek - szóval remélem, hogy az illata se fog kifogni rajtam.
  • A Serendipity külön posztot kap...szerelmes vagyok...és a szavaim is elakadnak, ha erről a szappanról van szó. Még nem egészen alakult ki a koncepció a fejemben, hogy hogyan, de valahogy mindenképp szeretném az én kis tökéletes szappankámat a lehető legjobban bemutatni - lehet tényleg szappan összehasonlítós dolog lesz, lehet levendulás, lehet, hogy egy teljesen külön bejegyzést kap, még nem tudom.
  • A From dusk till dawn illatát tekintve nagyon közel áll a Veganese és Refresher termékekhez, szóval nagyon szeretem ezt a hármat együtt használni. A masszázs eleve jót tesz a vérkeringésnek, viszont ez a citromolajas frissítő dolog még inkább segít feléledni. Tele van apró csillámokkal, így amellett, hogy egy kellemesen frissítő, nagyon jól hidratáló termék, gyönyörű, fénylő bőrt is biztosít. A csillámok nem kopnak, nem peregnek, és eléggé "kevés" van belőle, így az egységes fénylést anélkül lehet elérni, hogy rengeteg hatalmas csillám kerülne a bőrünkre. Nem olvad olyan könnyen, mint a Strawberry feels forever, így sokkal kényelmesebb a használata és a tárolása is.
  • Original source vanilla& raspberry tusfürdő ~ Ez már szintén üresen került csak ide, ami csak azt bizonyítja, hogy mennyire kedvelem (jelesül: nagyon lassan használok el tusfürdőket, ezt meg nagyjából egy hónap alatt elfogyasztottam). Igazán kellemes eperpuding illata van, egész jól habzik, tisztaság érzetet ad, nem szárít, és nekem nem is igényelt hidratálást a bőröm utána. A termék vegán és állatkísérletmentes, a csomagolása pedig újrahasznosított műanyagból készült, az egyetlen problémám, hogy a kupak az alján van, és féltem, hogy rosszul zárom vissza, és kifolyik, de ez egyben előnye is, mert sokkal könnyebb az összes terméket kinyerni belőle. Az ára a DM-ben kedvezőbb, mint a Tescoban, ha valakit érdekel - legalábbis, mikor legutóbb jártam ott, olcsóbb volt.
  • Alverde nutri-care bio-argan bio-mandel sampon ~ Őszintén szólva nagyon féltem ettől a terméktől, mert nem kedvelem a natúrkozmetikumokat...De mindenképp szerettem volna egy kis kiszerelésű terméket a nyaralásra...A kis kiszerelés, amennyire "praktikus", annyira nem környezetbarát - csomagolóanyag használatilag, bár árban se igazán érik meg, olcsóbb és természetkímélőbb üres konténereket venni, amibe átönthetjük a terméket, majd elhasználva kiöblíthetjük és tehetünk bele mást, de nem az indulás előtti napon kell elkezdeni ilyenre vadászni - így mindenképp a legkevésbé káros kis terméket próbáltam megtalálni...És valami, ami a tavalyi öko teszten "sehr gut" minősítést kapott ÉS vegán azt hiszem ilyen szempontból lekörözi az összes többi miniterméket...Szóval megvettük, és félve használtam először, mert nem bízok a natúr termékekben, és a Krémmánián se igazán dicsérték...Ennek ellenére egy kellemes illatú, jól tisztító termékről volt szó. A hajam nem zsírosodott gyorsan utána, a fejbőrömet is békén hagyta, és egyáltalán nem szárított...Komolyan megfordult a fejemben, hogy megveszem a nagy kiszerelést, de az én hajam nagyon ellenálló még a szőkítés utáni festésnek is, így mindent meg kell tennem a színvédelemért. (Egy nem sokára következő posztban megmutatom a legutóbbi hajfestés eredményét, és tervezek egy "hajnaplót" is a későbbiekben a színekre építve majd - de most így is túl sok mindenről tudok ÉS akarok írni, hogy igyekszem csak a nagyon aktuális dolgokat összesűríteni. :D)
  • Aveo fresh&clean dezodor ~ Nos ez annyira nagy kedvencem lett, hogy megvettem a nagy kiszerelést és a golyós verziót is. A termék nem szárítja a hónaljat, nem irritálja a frissen borotvált bőrt - mert én vagyok az, aki borotválkozás után rögtön dezodort használ, tudom, borzasztó - nagyon kellemes illatú, tartósan gátolja az izzadást, és a kellemetlen szagokat. Ezenkívül nem hagy foltot egyáltalán a ruhát, ezáltal messze lekörözi valamennyi "színtelen" Nivea dezodoromat, mindössze 195 (!!!!) forintért...A nagy kiszerelés illetve a golyós verzió 325 Ft, szóval olcsó, jó minőségű termékről van szó, és azt hiszem most viszonylag hosszú távra elkötelezem magam mellette - azt leszámítva, hogy az utóbbi időkben feltankoltam dezodorokból, szóval jelenleg vagy 5 golyós deom van, a spray számolástól meg félek...szóval, ha minden elfogy, kitartok mellette, amíg a bőröm igényei nem változnak...Illetve amíg nem lelek jobb, bizonyíthatóan állatkísérletmentes alternatívát - a saját márkákkal szemben jóhiszemű vagyok, hiszen drogériáink nem igazán hagyják el a kontinenst, illetve Németország élen jár az ilyesmiben, de azért jobban megnyugtatna, ha biztos forrásom lenne.
  • Balea fertőtlenítő nedves törlőkendő ~ Nem tudom, hogy mit tudhat rosszat egy nedves kéztörlő kendő, hiszen nem tudom ellenőrizni, hogy elpusztítja-e a baktériumok 99%-át (ahogy ígéri), viszont nem hagy ragacsos érzetet, és vegán, elérhető áron beszerezhető, és amint DM közelben leszek, veszem is az utánpótlást.
  • Balea 2in1 sminkfixáló és mattító arcpermet ~ A sminkfixálás örök problémám, amióta elromlott az avon sminkfixáló pumpája, illetve amióta rájöttem, hogy nem akarom soha többé megemlíteni a márkát nyilvánosan...Szóval kinéztem két NYX sminkfixálót, de nem olyan egyszerű itt hozzájutni...végül úgy döntöttem, hogy ez olcsó, vegán, és ha nem is jó, valamire jó lesz...Nos...nem tudom, hogy a sminket fixálja-e, az biztos, hogy a szemöldököm fixálhatatlan, és azon se ez a termék, se a zselék, se semmi nem segít...Viszont nagyon frissítő érzés az arcomra permetezni, "tiszta" (sminktelen) arcon szépen mattít, de nem szárít, nem hagy ragacsos érzetet, sminkelt arcon meg szépen felfrissíti az összhatást, bár a tartóssághoz nem tesz hozzá, nem bántja a sminket, és nem oldja fel a szempillaspirált se - khmm avon. Szerintem ez nyáron menetközbeni arcfrissítésnek remek, így ha elfogy és jövőre is lesz, nagyon valószínű, hogy a világ legjobb sminkfixálója mellett is szerzek még belőle...:D
  • Helia-D micellás sminkeltávolító kendő ~ Elég drága, amit sajnálok, nekem 1000 Ft 24 db kendőért nem igazán éri meg...Viszont...sajnos a termék tökéletes...Nem irritál, nem hagy ragacsos érzetet, nem szárad be gyorsan, megfelelően nedves, az anyaga jó, magyar márka, szóval csupa jót tudok mondani...És amúgy se mondanék semmi rosszat valamiről, ami dörzsölés nélkül eltávolítja azt a vízálló szempillaspirált, amit tíz-húsz perc sírva röhögés, és könnyezés utáni dörgölés, a zuhanyzás, és az arcmosás se távolít el...dörzsölés...nélkül...Tehát a minősége mindenképp megéri az árát, elképesztő termékről van szó, de valahogy nem érzem magam jól, ennyit fizetni egy csomag kendőért...
  • The Body Shop mangó testradír ~ Hatalmas rajongója vagyok a TBS cukorradírjainak...És amikor azt mondom hatalmas, azt úgy értem, hogy ezenkívül van még egy 250 ml-es shea testradír is tőlük, és egyszerre vettem a kettőt. Nagyon jól radíroz, nagyon jól hidratál, nagyon tartós az illata, nem hagy kellemetlen réteget a bőrön...Ha selymes, puha, illatos bőrt szeretnétek, mindenképp próbáljátok ki...Én nagyjából valami ilyesmit érzek a használata után: link. (És igen, szörnyen kreatívan linkként hivatkoztam a YouTube videóra, de nem akartam előre lelőni a poént. :D)
  • Yves Rocher mangó koriander testpermet ~ Őszintén szólva nem tudom, hogy került a kedvencek közé, mert a mangót elnyomja a koriander, az illata nem túl tartós...De nagyon gyakran használom, mert olyan frissítő és hűsítő, jelenleg ez a leggyakrabban használt testpermetem, szóval nem tudom, hogy mit tud, de azt nagyon tudja. :D
  • NYX soft matte lipcream - Budapest ~ Erről a termékről következetesen nem akarok sokat írni, mert lesz róla teszt - csak hiányzik néhány fotó, viszont ha tudom, hogy sokáig leszek oda, és valszeg enni-inni fogok, akkor biztosan ehhez nyúlok...Amióta megvan, akárhányszor normálisan sminkelek ezt viselem, nagyon kellemesen ráolvad az ajkaimra, és mindent kibír, amit kell - szárítani se szárít, bár van negatív oldala is, de valamit hagynom kell a tesztre is. IMÁDOM. :D
  • NYX ajakkontúrceruza - Burgundy és Cabaret ~ A legjobb ajakkontúrjaim, amikkel eddig dolgom volt. Bár a hegyezős megoldás nagyon nem tetszik, nagyon szép, intenzív, telt színük van, puha hegyük, amivel mégis precízen és szépen lehet dolgozni. A tartósságuk kitűnő, és mindenképp szeretnék még több színt beszerezni belőlük.
  • Alverde korrektor duo ~ Az egyik végén egy koffeines szérum van, a másik felén pedig egy rózsaszín, szemalatti karikákra való korrektor. Bár hozzám véletlenül került csak, és eleinte voltak nehézségeim vele, tökéletesen elfedi a szem alatti karikákat...Gondolkodom, hogy készítek róla tesztet, de ha erre nem kerülne sor, a termék titka: alapozás előtt kell használni! Alapozóra felvíve egy ronda nagy rózsaszínes folt lesz a szemünk alatt, viszont alapozó alatt tökéletesen eltünteti a vékony, fehér bőrön átütő monokli szerű kékséget is, és az alapozót ha rákenjük, teljesen szépen egybeolvad a bőrünkkel, és nagyon tartósan fennmarad, nem ül bele a ráncokba (a szem környéki ráncaimmal csak a bajom van általában)...Olyan lesz a hatás, mintha lett volna időnk aludni - az elmúlt két évben...xD
  • Catrice liquid camouflage korrektor - 10 porcellain ~ Ez a kedvenc korrektorom, mivel sokkal kevesebb munkát igényel, és mégis majdnem olyan szép a hatása, mint a fentebbinek. Vékony rétegben kell felvinni, így nem ül bele a ráncokba, a fedése gyönyörű, a tartóssága is hihetetlen, és tényleg vízálló! Az ára egész kedvező, elég sokáig kibírja, és nagyon világos színekben kapható, aminek nagyon örülök - bár ez lehet valakinek hátrány, nekem a 05-ös is megvan. Néha alapozó alatt bőrhibákra is rákenem, de egyszer véletlenül elméreteztem a pöttyömet, és egész arcon alapozóként használva is tökéletes a termék - bár elég drága mulatság. Az egyetlen hátrányának azt mondanám, hogy tele van nyomva parfümmel, ami esetleg érzékeny bőrűeknél nem lehet előnyös, viszont leragasztva érkezik, szóval biztosan bontatlan lesz a termék - és ez pozitívum mindenképp. Nagyon kedvelem, jelenleg összesen három van a kollekciómban - ennek az utánpótlása, meg a másik árnyalat...
  • Rimmel match perfection korrektor - 10 ivory ~ Hány korrektorra lehet egy embernek szüksége? Tényleg nem tudom, én csak a szemkörnyékemre szoktam használni (minden korrektort), hogy kevésbé nézzek ki zombinak...Végre egy Rimmel ivory, ami passzol hozzám...Ez az ecsetes megoldás nagyon nem tetszik, a fedése inkább közepes, de tele van ilyen apró fényvisszaverős cuccokkal, amitől nagyon szép lesz az összhatás, frissebbnek láttatja a szemünket, és a tartósságára se lehet semmi panaszom...Bár kevésbé ragaszkodik a bőrünkhöz, és idővel bizony hajlamos kicsit megülni a ráncokban, még a legnagyobb melegek se fogynak ki rajta.
  • Maybelline affinimat alapozó - 02 light porcelain ~ Ezt már nem gyártják...Fényvédőt (SPF 17) tartalmaz, a fedése inkább gyenge, de nagyon szépen, természetesen mattít, egységes bőrfelszínt kölcsönöz, nem szárít, és 10 órát kibír tűző napon gyaloglással is leolvadás nélkül...Eldolgozni egyszerű, bár elég híg az állaga, építeni szépen lehet, de egy közepes fedésnél többet lehetetlen kihozni belőle...Ennek ellenére nagyon kedvelem.
  • Alverde BB 2in1 alapozó és fedőlakk ~ Fedőlakknak pocsék, elrontja a lakkozást, és furán bemattul, ha vízhez ér, alaplakként szintén nem jó, mert foltokban beszívódik...Viszont ha kerestek egy ápolót, ami mellett töredezés nélkül centis körmöt tudtok növeszteni, ez az...Sajnos narancssárgássá teszi a körmöket, és nem lehet teljesen lemosni acetonos körömlakklemosóval is, de akármilyen rossz termék, a hosszú körmeim nélküle nem lennének, szóval innentől mindent megbocsájtok. :D
  • Catrice Ultimate körömlakk - It's time for Lovender ~ Nem szeretem a levendulaszínt, magamtól nem vettem volna meg ezt a lakkot, viszont amióta megvan, folyton ezt használom. Gyorsan szárad, szép, fényes a finishe, és 5 napot kibír a körmeimen pattogás nélkül...A képen láthatjátok a csíkot, hogy mennyit elhasználtam már belőle...Ha időm van lakkozni, biztos, hogy érte nyúlok - a színe ellenére is. :D
  • essence live laugh celebrate (TE) 4 reasons to celebrate és 8 reasons to party (üres paletták) ~ Az essence eleve elvarázsolt ezzel a palettás dologgal, bár kicsit kicsi a beletehető termékekből a választék...Akárhányszor megláttam a palettákat elbűvöltek, viszont a limitált kiadású palettákat tényleg nem lehetett otthagyni...Miért lett kedvenc? Azonkívül, hogy praktikus, a világ legmegnyugtatóbb dolgai közé tartozik a kis gyöngyöket gurígatni benne...negyed óráig képes vagyok lefoglalni magam azzal, hogy forgatom a palettát, és nézem, ahogy a kis színes bigyók mennek benne...annyira kielégítő, mint Lush fürdőbombás videókat nézegetni YouTube-on (igen, engem az ilyen dolgok nyugtatnak meg...xD).
  • essence my must haves - mauvie-time szemfesték ~ Ha már paletta, legyen valami bele is...Ez az egyetlen matt szemfesték a kínálatban, ami az én bőrömmel is kijön, és bár van három másik fényes szemfestékem, inkább matt párti vagyok. Egyébként a szokásos essence mono minőséget kapjuk, sőt a szokásos essence mono színekből is került a kollekcióba, nekem mégis ez a kedvencem mind közül...matt, tartós, szépen eldolgozható, csodálatosan használható akár teljes szemhéjon, akár mélyítővonalba, akár csak a szempillatövekbe, és a legtöbb árnyalattal jól kombinálható...
  • Trend it up! elastic eyeshadow - 020 ~ Oh...wow...amilyen szkeptikus voltam a márkával, annyira szerettem bele ebbe a termékbe...Nagyon krémes állaga van, selymesen simul a szemhéjra, hihetetlenül intenzív, a csillámok nem peregnek, akár ujjal visszük fel, akár ecsettel, remekül kezelhető. és alappal az én zsírosodásra hajlamos, félig rejtett szemhéjamon is tíz órát kibírt szétcsúszás nélkül...Ami durva teljesítmény...tíz óra után lemostam, nem tudom, meddig tartott volna amúgy, erről is lesz teszt, de még kép híja van a dolgoknak, mindenesetre abszolút szerelem! :D
  • Trend it up! metallic eyeshadow - 010 ~ Őszintén örülök, hogy nem adok fel márkákat egy próba után, mert ez is imádni való termék! A minősége megelőzi a Max Factor wild shadow potjának a minőségét (ami amúgy már az egyetlen Max Factor termék, amiben még nem csalódtam, bár nem tudom ilyen ár mellett miért engedett el a pant tartó ragasztó...xD), nedvesen és szárazon is használható, de már szárazon olyan intenzív és csodálatosan csillogó (pergés nélküli) eredményt kapunk, hogy teljesen felesleges a nedvességgel játszani...Szintén tíz órát bír ki a fentebbi technikával, együtt is nagyszerűen használhatóak, és egészen kedvező az ára...Amióta megvan ez a két termék, azóta igyekszem minden sminkembe legalább az egyiket belecsempészni...és nem tudok csalódni bennük...hihetetlenek...mármint...tényleg, nagyon meglepett, hogy ilyen jó minőségű termékeket kaptam egy ilyen unalmasnak tűnő márkától.
  • Maybelline volum'express the rocket waterproof black szempillaspirál ~ Szégyenteljes bukásom ékes bizonyítéka...Mint már írtam...hat szempillaspirálból öt vállalhatatlanul szar, muszáj volt megvennem, sose csalódtam benne...A szilikonkeféjét imádom, az eredményt imádom, sose hagy cserben: sírva röhögés, szemdörzsölés utána, zuhanyzás, arcmosás, zuhogó eső, mindent kibír - és a pilláim se hullanak tőle...Jelenleg ő a mindennapi spirálom, próbálok leszokni róla de sajnos akármennyit próbálkoztam, még mindig ő A spirál számomra...
Szóval ezek lettek volna az elmúlt nagyjából fél év kedvencei! Ti miket szerettetek az elmúlt időszakban? Van közös kedvencünk? :)
További kellemes vasárnapot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)