2017. június 10., szombat

Tavaszi termékkatasztrófák

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben azokról a termékekről lesz szó, amiket az elmúlt néhány hónapban szereztem, vagy kezdtem el használni rendszeres(ebb)en és egyáltalán nem váltak be...Bár a tavasznak már vége, az időbeosztásom csak most engedte meg a bejegyzés megírását. És miért ne kezdhetném a nyarat azzal, hogy kipanaszkodom magam a rossz termékekre? :D

Egyébként egyáltalán nem ezt és nem így terveztem, de vasárnap óta mandulagyulladással szenvedek, mert hát miért ne Pünkösdkor (amikor se gyógyszertár, se orvos nincs) betegednék meg? A lényeg, hogy szerdán jutottam el orvoshoz, és ezzel lőttek a pénteki fogászatnak is, szóval örülök, hogy egyáltalán valamit sikerült összehoznom a hétvégére legalább, többnyire a gép előtt se voltam, csak feküdtem, és szenvedtem a lázzal...ami elmúlt, mire az orvoshoz jutottam...de a hőemelkedés visszajött...xD
A szépségápolási szégyenkupac...Az egyetlen dolog, ami megnyugtat, hogy valamennyi termék szépségápolási dobozokból (pixibagből és a KM dobozából) vagy rendelés mellé ajándékként került hozzám...
Az első borzasztóan pocsék termék a Yamuna szőlőmagolajos tusfürdője...Kimondom...nem szeretem a márka termékeit...a szappanjaik közül NÉHÁNNYAL elégedett vagyok, de többnyire pocsék szagú, kicsit se hatékony ÉS szörnyen félrevezető termékeik is vannak. Ez a tusfürdő konkrétan napon érlelt, izzasztott alkoholista szagú, ami a bőrömön nagyjából úgy jön ki, mintha valaki leöntött volna Koccintóssal...Bízzatok bennem, öntöttek már le vele, tudom miről beszélek...A kiszerelés borzasztó, vizes kézzel lecsavarni a kupakot kihívás, de a terméket kinyerni a merev dobozból a szűkítőn keresztül még nagyobb kihívás...Persze szépek az összetevők, nem habzik, az állaga annyira nem érdekes, egy teljesen átlagos természetes tusfürdő lenne számomra, de egyszerűen utálom használni, mert annyit nem ér, amennyire "körülményes" a használata, és még büdös is...Lehet az én bőröm az egyetlen, ami ellenáll ennek az illatnak...nem tudom.
Az Ilcsi sárgabarack habkrémje egy másik szörnyű termék...Gyanús lehet, hogy "nem érzékeny bőrre" való, de mivel nem is érzékeny a bőröm ezen túllendültem...Azt hiszem a doboznál már írtam róla, de gyors ismétlés és összefoglalás: az állaga szörnyen nehézkes, a legvéknyabb réteg se akar beszívódni, megül az arcomon, smink nélkül is legörög, narancssárgás-fehéres (!) foltokat kölcsönöz, és még 18 fokban is olyan érzés, mintha olvadna le rólam az arcom...A kellemes rohadt barack illatról nem is beszélve...
A Nivea kombinált bőrre való termékével a legnagyobb bajom az, hogy nem lehet a vattakorongra nyomni...ez az első termék, ami a nyílására szorított vattakorong ellenére is a földön köt ki...Ami mégis a vattakorongon marad, az meg szétolvasztja a vattakorongot...Egy jó vattakorong minden nő barátja, és én imádom a vattakorongomat, soha semmitől nem foszlik szét...ez a termék viszont rengeteg kis fehér foszlányt tapaszt az arcomra, és cserébe még a sminket se távolítja el, akárhogy dörzsölöm vele a fejemet...
A Schüssler 1+8 testápolóját már szidtam korábban is...ismételten, nem szeretnék belemenni a márka filozófiájába - kimondottan hülyeségnek tartom az egészet, de valaki hisz benne, jó neki - ez a termék egyáltalán nem hatékony...gyorsan beszívódik és nem csinál semmit...huzamosabb használat után pedig a szagától is megcsömörlöttem, pedig az volt az egyetlen jó dolog a termékben...
A Manna jojobaolajat próbáltam használni hidratálásra (körömágybőrre, sarokra, szóval extra száraz részekre), de nem szívódott be sehol se, próbáltam sminklemosóként, de nem szedte le a sminket se, szóval szép olajos lettem mindenhol, és semmit se csinált. A szaga szintén iszonyatos, el fogom kevergetni magamnak más termékekbe, de önmagában nem ért semmit.
A phi pazar café szemkörnyékápolónak az állaga nagyon kellemes, a felvitelével nincs gondom, az illatát nem szeretem - nem szeretem a kávé illatot - de ezen túllendültem volna. Hidratálni nem igazán hidratál, nem tűnik tőle "frissebbnek" a szemkörnyékem, viszont ha sokáig használom, teljesen eltömíti a pórusaimat, és a szemkörnyékem alatt kis fehér gríz szerű dolgok jönnek ki...amit nem túl szórakoztató egy ilyen vékony bőrfelületről eltávolítani, mert se arcradír, se alkohol, se szalicilsav nem mehet a közelébe...
A Geek&Gorgeus smooth out hámlasztója se vált be végül...Egyáltalán nem csinált semmit az arcommal, csak éppen annyira szárított, hogy kellemetlen legyen rásminkelni, de nem hámlasztott, nem lett "szebb" vagy "egységesebb" a bőröm. A kiszerelése utazás biztos, a kinyerése nem könnyű, és nem egyértelmű a használati utasítás se...Gondolkodom, hogy a saját bőrtípusomnak megfelelőt megveszem, de elég drága ahhoz, hogy ennyire "hatékony" legyen.
Sminkek terén is volt néhány melléfogásom, ezek közül is voltak dobozból szerzett (pixibox, pixibag, dm vevői ajándék) termékek, de itt néhány saját vásárlás is előfordult.
Szempillaspirálok terén például teljesen el vagyok átkozva...hat bontott szempillaspirálból 5 szar...Nem tudom szebben mondani, rondák a szempilláimon, vagy nem is látszanak, nincs tartósságuk, és nem tudom, melyik a hibás, de még a szempillám is hullani kezdett - ezért vettem meg a Maybelline spirált, szégyelltem magam miatta, de az sose hagyott cserben. A Revlon Growluscious nekem a barnás fekete árnyalatban van meg, ami meglepő módon csak akkor látszik a szememen, ha elkenődött már, és szerencsére nagyon gyorsan elkenődik...a pilláimmal semmit se csinál a kefe nagy és merev, nem kényelmes használni, és nem is látszik az eredményt. A Catrice Rock Couture vízálló spirálban reménykedtem nagyon, hogy leváltja a maybellinet. Tetszik a csomagolása, szilikonkeféje van, megfelelő mennyiségű anyagot vesz fel, viszont a tubusban lévő termék borzasztó. Félreértések elkerülése végett, a hatása gyönyörű...LENNE, ha megszáradna úgy öt perc alatt, ugyanis ha öt percen belül véletlenül pislogsz a termék nagy része a szemhéjadon/szemed alatt köt ki, amit iszonyatosan nehéz lekaparni a bőrödről. De legalább a szempilládról gyorsan lejön...úgy fél óra múlva lepereg, és ami nem pergett le, az lefolyik, aztán ismét küzdhetsz vele, hogy lejöjjön a bőrödről...és mindezt könnyek, és dörzsölés nélkül.
A Rimmel Oh my gloss szájfény Pretty in pink árnyalatában reménykedtem, ugyanis a kedvenc szájfényem is a Rimmeltől van (Stay glossy - always lovely), az illata ugyanolyan, a kefe kialakítása kényelmes, a szín nem lenne borzasztó. Nagyon nem kedvelem a szájfényeket, mert ragadnak, de ez még szájfényhez képest is gusztustalan állagú...Mivel szájfény, leküzdtem az ellenszenvemet a ragacsosságával szemben, viszont foltosan fed...és nem lehet eloszlatni sehogy egyenletesen. De gondoltam, itthon adok neki egy esélyt, nézzük a foltoska meddig marad fenn...semeddig.
Én vagyok az egyetlen ember, akinek a Clinique Chubby stick nem vált be. Ez a termék ikonikus, és nagyon drága, és egyiket se értem...Minősége vetekszik a 300 forintos Müller sajátmárkás színezett ajakápolóval, ami még mindig jobb, mint ez a termék. Egyáltalán nem hidratál, idegbeteg módjára húzgálom a sticket a számon mire legalább egy kicsi fényt kinyerek belőle, nincs illata, és a tekerőkéje nyekereg...gyorsan fogy, elhasználom, de úgy érzem, hogy egy feliratért sok az a pénz, és még ha kétszáz forint lenne, valószínűleg akkor se venném meg...soha...
Aztán a Max Factor újabb gyöngyszemmel bekerült ide...A márka felső árkategóriás drogériás termékeket gyárt, és az ember - legalábbis én - ezért valamilyen minőséget is elvárna, de rajtam speciel sorra szerepelnek le a termékeik...A Marilyn Monroe rúzskollekcióból a 03-as (bőrtípusomnak megfelelő) berry árnyalatot kaptam meg. Kezdjük az elején...én, mint hatalmas piros rúzsrajongó, biztosíthatok mindenkit, hogy EZ NEM PIROS...egyébként nagyon halvány színe van, foltosan fed, csúszik-mászik, ráncokba ül, és amellett, hogy ronda (ajkakon mindenképp) még kellemes citrusos WC-illatosító szaggal is ellátták. Eleve elég taszítónak tartom, hogy egy halott emberrel reklámozzanak valamit, pláne valamit, ami ennyire silány minőségű. És ezt úgy mondom, hogy nem kedvelem azt a nőt, de ebbe most nem megyek bele. Viszont javaslom a rúzs helyett az essence long lasting on the catwalk rúzsát, ami olcsóbb, nem ilyen büdös, és még állatkísérletmentes is. SŐT az enyém már vagy négy éve megvan, majdnem romlott (az első néhány használathoz képest kevésbé tartós) és még így is SOKKAL jobb minőségű, mint ez...
És ha már essence...A metal shock rúzs akkora sokk volt, hogy bekerült ebbe a válogatásba is...erről a tesztet ITT találhatjátok, és gondolom nem lep meg senkit, hogy itt van.
Ezen a képen nagyjából 3-4 réteg látható a szájfényből, a chubbysticket az "idegbeteg óvodás színez" módszerével vittem fel, a Monroe rúzs is kapott 3-4 réteget, az essence pedig egy réteggel került fel, mert arról úgyis van több kép a tesztben.
A Sally Hansen körömlakk is befutott a pixibagből, bár ő lemaradt a csoportképről. Nagyon lassan szárad, nem elég pigmentált, nem tudok vele kényelmesen dolgozni, a körmömről másnapra lejön, a bőrömről lehetetlen leszedni...Viszont a színe az nagyon szép.

Szóval ezek lettek volna a legutóbbi borzasztó termékeim. Nektek mik nem jöttek be mostanában? Van valami, ami ezek közül bevált?

2 megjegyzés:

  1. Imádom, ahogy fogalmazol, a humorod simi a lelkemnek. :D Szerencsére egyik terméket sem próbáltam, bár azt a Maxfactor rúzst egyszer megnéztem a boltban, de nem volt szimpatikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! :)

      Akkor megúsztad...bár rengeteg dologtól függ, és sok olyan van köztük, ahol én voltam az egyetlen, aki annyira lehúzta az adott terméket...A MF rúzsra is érkezett rengeteg pozitív vélemény, már gyanús volt az is, hogy tök másik termék került az én piximbe...De nem jöhet be minden mindenkinek. :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)