2017. június 4., vasárnap

Elfogytak XI. (2017. tavasz)

Sziasztok!

A mai bejegyzésben az elmúlt három hónapban elhasznált szépségápolási termékekről lesz szó, mivel az előző ilyen jellegű bejegyzést katasztrófa volt elkészíteni, úgy döntöttem, visszatérek az eredeti koncepcióhoz és hónapokra bontva fogom megmutatni ezeket a termékeket.

Március
  1. Kallos Glow hajfesték - 128 Gyöngyszőke ~ Sajnos az elmúlt két hónapban egyáltalán nem volt időnk hajat festeni, ami egyrészt ez iszonyatosan ronda lenövést eredményezett, másrészt pedig lehetetlenné tette az itthoni hajfestést...Egyszerűen az utóbbi hónapok hajfestései is csak sötét szőkére fogták be a hajam, pedig alapjáraton ez egy nagyon jó minőségű termék, és ez a kedvenc hajfesték márkám...Szóval van még itthon pár darab, egyelőre jövő héten megyek szőkíteni és szerintem jövő hónapban elkészítem róla a bejegyzést is. De nagyon olcsó, nagyon tartós, és messze ez a legjobb szőke, ami a fejemet érte. (Úgy mellesleg egy magyar márkáról van szó, ami állatkísérletmentes.) :D
  2. Yves Rocher Jardins du monde tusfürdő - Floridai narancs ~ Nagyon kedvelem ezeket a tusfürdőket, viszont engem ez - mint minden narancsos illat és ital xD - a vodkanarancsra emlékeztet idővel...Vagyis eleve nem szeretem a narancsot...se a gyümölcsöt, a narancslét kimondottan utálom, a fantát se szeretem, az olcsóbb szénsavas narancsos dolgokról nem is beszélve, de eleinte nagyon kellemes, friss illat volt...Aztán olyan kellemetlen mellék szaga lett a bőrömön, és a végén már nagyon megszenvedtem vele, hogy elfogyjon - eleve nagyon lassan használok el tusfürdőket, mert mindig 5-6-7 is használatban van egyszerre.
  3. The Body Shop testvaj (2015 tél limitált kiadás) ~ Imádtam, nagyon spóroltam vele, hogy nehogy elfogyjon, de sajnos így is a végére értem, szerencsére elég gazdaságos és kitűnő minőségű...viszont már nem gyártják, így esélyem nincs újravenni...de nagyon kedveltem. :)
  4. Vichy slow age arckrém minta ~ Nem volt rossz, viszont sose venném meg, ugyanis minden eddigi találkozásom a Vichy termékekkel borzasztó volt...és amúgy se olyan márka, amit támogatnék...Elkenegettem, de nem különösebben volt maradandó élmény...
  5. AVON matte mauve rúzsminta ~ Ezt annak idején újra is vettem, így azóta a teljes kiszerelést használom néha...Nem túl tartós, de nagyon szép színe van, nálam a természetesebb kategóriába esik, szóval egy tavaszi matt rúzsként tudnám jellemezni...Nem kopik feltűnően, kényelmes viselet.
  6. essence stay natural korrektor - 01 soft beige ~ Ezt a korrektort csak azért vettem, mert ez volt a legolcsóbb, és színben illett a bőrömhöz...Annyira nem voltam elragadtatva tőle, ezt az ecsetes adagolást kényelmetlennek találtam, illetve nem túl higiénikus...a fedése közepes volt, a tartóssága közepes volt, tényleg természetes hatást nyújtott...A csomagolásának a minőségét láthatjátok: teljesen lekopott a felirat, viszont perforált fóliában érkezik, szóval könnyen ki lehet szűrni a bontott termékeket. Nem volt rossz termék, viszont a Catrice liquid camouflage korrektora messze megelőzi (meg egyébként az Alverde és a Rimmel korrektorom is). Ha természetes fedésre vágytok, vagy esetleg most kezdtek sminkelni, és csak apró dolgok elfedésére szeretnétek valamit, szerintem remek opció, viszont az én "mintakinekbevertek" karikáimmal nem csinál semmit.
  7. facelle intimtörlőkendő ~ Ez szerepelt kedvences posztban, azóta újra is vettem, újra el is használtam, és mikor lecseréltem nagyon megbántam. Kellemes illatú, pont eléggé nedves, nem irritál, friss érzetet ad, és nagyon olcsó.
  8. Yves Rocher pur bleuet két fázisú sminklemosó (express eye makeup remover) ~ Ki nem állhatom a két fázisú és olajos lemosókat, viszont ezt az újabb verzióval együtt használtam...A sminket eltávolítja, a szememet nem csípi, viszont nagyon bosszantó, hogy folyik végig az arcomon az olajos lötyi. Természetesen nem fogom újra venni - és várom a szemfesték lemosó javaslatokat, ugyanis a nivea csodalemosóm nélkül meg vagyok lőve.
  9. Alverde bio lime - bio alma arcmaszk kombinált és normál bőrre ~ Hát...ez egy ritka pocsék termék volt, réteget hagyott, semmi nem szívódott be, és még ha lemostam is lekukacosodott az arcomról - eredetileg csak beledörzsölni kell...Az illata se volt jó, nem is csinált semmit, azt hiszem még van egy fél tasak valahol. Ha jól emlékszem vegán volt.
  10. Balea lehúzható arcmaszk kombinált bőrre ~ És még egy arcmaszk katasztrófa...Nagyon szépen egyben lejött, de semmit nem csinált...Hogyha valaki szeret hámlást tépkedni magáról, megveheti esetleg, hogy ezt húzgálja le, de hatást azt nem vettem észre...és igen, vannak olyan emberek, akik szeretik a hámlást letépkedni még másokról is...xD
Április
  1. ebelin vattakorong 140 db ~ Évek óta ezt használom, rengetegszer leírtam, hogy mennyire jó minőségű, és mennyire kedvelem, így most nem írnék róla többet.
  2. himalaya herbals sensi-relief fogkrém ~ Ezt a fejápolós posztban láthattátok, hatékony volt, újra vettem.
  3. Bomb cosmetics fürdősüti "Owl city" ~ Elvileg levendula illatú volt, gyakorlatilag inkább valami púderes illatot lehetett érezni, a vizet nem "puhította" eléggé, és őszintén szólva elég nagy csalódás volt...Cuki meg minden, de nem szívesen használtam. Viszont a Bomb FAQ életem legfantasztikusabb hasonló jellegű oldala volt...Imádnivaló a humor, amivel hozzáálltak a dolgokhoz. :D
  4. Alverde 5in1 szájvíz ~ Eleinte nehezen indult a kapcsolatunk, de mint láthattátok azóta nagy kedvencem lett, többször újra vettem, szintén írtam a fejápolós posztban róla. Vegán, könnyen hozzáférhető, olcsó.
  5. L'oréal micellás víz kombinált bőrre ~ Ez volt a kedvenc micellás vizem, számos flakont elhasználtam belőle, nagyon szépen leszedte a sminket, nem hagyott kellemetlen réteget a bőrön, nem foszlott szét tőle a vattakorongom. Ha valakit nem zavar, hogy L'oréal és még keresi a tökéletes micellás vizét, annak javaslom, én megpróbálok mást keresni - javaslatokat itt is elfogadok.
  6. H&M ecsettisztító folyadék ~ Ezt a fajtát nagyon kedveltem, viszont az új mintha picit más lenne...Már nem gyártják, de egész jól tisztított - a nagy mosást nem pótolta - és fertőtlenített. Ha gyártották volna még, újra vettem volna.
  7. Playboy play it spicy dezodor ~ Ez egy régi nagy kedvenc, a kedvenc parfümillatom is, izzadást nem gátolt, de nagyon jó illata volt, így szívesen használtam. Már nem gyártják ezt se.
  8. Balea soft&clear lehúzható pattanástalanító arcmaszk ~ Nagyon viccesen nézett ki, és tényleg segített megtisztíani a pórusokat, de nem különösebben kihagyhatatlan darab.
  9. Labello med repair spf 15 ajakápoló ~ Hatalmas labello rajongó voltam, az áttetszőket mindig magamnál hordom, hogy nap közben tudjak frissíteni, ezt is kedveltem, sokkal jobban hidratált, mint az "Original" vagy a "Hydro". Nagyon szépen rendbeszedte az ajkaimat, és kellemes volt az illata - nem tudom mit fogok csinálni, ha minden labellom elfogy.
  10. Avon ultra sexy parfümminta ~ Szintén a kedvenc parfümjeim közé tartozik, ironikus módon akkor kaptam, mikor megrendeltem a teljes méretet, így inkább ezt használgattam ahelyett...Az illata nagyon hasonlít a Playboy play it spicy, a BU Rockmantic illetve az Avril Lavigne Black star parfümökére - ezek a kedvenc illataim. :D
  11. Uriage light cream water kombinált bőrre való arckrém minta ~ Bár a márka termékeit kedvelem, nem kimondottan voltam elragadtatva ettől a terméktől. Nem igazán hidratált, és rásminkelni se lehetett, a kiszerelése miatt pedig nagyon kényelmetlen volt használni.
  12. Uriage water serum hidratáló szérum ~ Ez viszont hatalmas kedvenc volt, villám gyorsan beszívódott, rá tudtam sminkelni, és gyönyörűen hidratálta a bőrömet - a kiszerelés szintén kényelmetlen volt.
  13. Lush Ayesha friss arcpakolás ~ Ennek a terméknek az állaga, a szaga és még a színe is olyan volt, mintha hányást kennék a fejemre, egyszerűen gusztustalan volt...viszont gyönyörűen tisztította és simította a bőrömet, és bár az egy hónap alatt gyorsan elhasználás miatt nem feltétlen éreztem gazdaságosnak, mindenképp veszek még belőle majd, ha a bőrömnek nehéz időszaka volt.
  14. AVON plump pout szájfény clearly plump ~ Végre...utálom a szájfényeket, régen nagyon kedveltem az áttetsző "dúsító" (csípős xD) szájfényeket, így van még egy essence is, de olyan ragacsosak, hogy már nem igazán szeretnék ilyesmivel foglalkozni...a szájfények nagy részétől megváltam, és igazából nagyon meglepődtem, hogy ez elfogyott.
  15. Catrice made to stay ajaklakk jen& berry's ~ Ennek valahogy beletört az aplikátor feje a tubusba, mint a képen is látszik...Imádom ezeket a termékeket, nem ragacsosak, nagyon megfogják az ajkakat, így igazán tartós színt kapunk, nehezen kopnak le, és nem kenődnek el...Nyáron megpróbálok valamit kezdeni az aplikátorral, de a kollekciómból távoznia kellett...Kellemetlen lenne, ha nyúlnék érte és nem tudnám használni.
  16. Kallos high gloss körömlakk 0 (átlátszó) ~ A kedvenc áttetsző körömlakkom, most essence-t vettem, és ez messze jobb minőségű volt, gyorsabban száradt, tartósabb volt, olcsóbb volt, és nagyobb kiszerelésű volt. Én fedőlakként szoktam az ilyesmit használni, szóval nagyon fontos szempont az is, hogy ne bántsa az alatta lévő lakkot - és ez nem bántotta.
  17. miss sporty lasting colour körömlakk 080 (fekete) ~ Legalább 8 üvegcsével elhasználtam ebből a lakkból kamaszkorom óta, ugyanis fekete körömlakk rajongó voltam, illetve vagyok is, és a Miss sporty körömlakkjai a legjobbak az én körmeimen. Nagyon tartós, gyorsan szárad, csodálatos színe és fénye van...Sajnos elfogyott, de szerencsére van még egy belőle...szintén próbálkoztam essence lakkal, de az pocsék minőségű volt, így nem tudom mivel lesz fekete körmöm, ha elfogy a másik is-
  18. miss sporty lasting colour körömlakk 150 (piros) ~ Ez a körömlakk 9 éve nálam van...ez volt az egyik legelső körömlakkom egy sötétlilás és egy fekete (mint az előző) körömlakkal együtt...A legtökéletesebb piros körömlakk! Imádom ezt az árnyalatot, és szintén tartós és gyorsan szárad...Szerencsére van több hasonló árnyalatom is, mert borzasztó ember vagyok, és legalább 20 piros körömlakkom van, de ennek volt mind közül a legjobb minősége...
  19. Yves Rocher flawless skin púder rosé clair ~ A sárgás bőrtónusomra rózsaszínes púdert venni nem feltétlen volt a legjobb ötlet, de szerencsére tökéletesen semlegesítette a túl narancsos alapozókat, így nagyon szépen illeszkedett a bőrömhöz. A tartóssága remek volt, az összhatás pedig egyszerűen gyönyörű! Olyan hibátlan volt délután is, mint mikor felkentem, bár mattítani nem mattított, nem zsírosodott át , és nagyon kedveltem. Az állaga picit túl puha volt, így mikor egyszer elejtettem apró darabokra tört benne minden, és összezúzva kellett használnom - egyébként ezért ilyen koszos is  a doboza - de nagyon jó termék volt, a tükör is nagyon jól használható, a hozzá kapott ecsetke meg olyan jó minőségű, hogy azóta is azzal kontúrozok...:D
Május
  1. Alverde 5in1 szájvíz ~ Mint mondtam, új kedvenc, fogjátok még párszor látni a későbbiekben.
  2. Balea more blond sampon ~ A szaga iszonyatos volt, illetve az én hajamon már sokat nem tudott segíteni, de a lenőtt, erősen kopott hajszínemet nagyon szép hamvason tartotta, nem hagyta, hogy benarancssárguljon, és eltüntette a zöldes (a hajszínezésből fent maradt türkiz) árnyalatot is a hajamból.
  3. BU my secret dezodor spray ~ Csak az illata miatt használom ezeket a termékeket, egyébként nagyon sok hatása nincsen, szerettem, elfogyott...
  4. Yves Rocher jardins du monde malajziai csillaggyümölcs tusfürdő ~ Ennek végig nagyon kedveltem az illatát, az állaga jó, igazán frissítő volt vele a zuhanyzás, sajnos az enyémnek ragadt a kupakja, amit a körmöm, és egyszer a borotvám feje is bánta - mármint azt, hogy megpróbáltam felfeszegetni.
  5. facelle intim törlőkendő ~ Mint mondtam, új kedvenc, és vissza fogok térni hozzá, amint tudok.
  6. ebelin 140 dbos vattakorong ~ Nem tudok semmi újat mondani, nagyjából eszem ezeket a vattakorongokat - nem szó szerint, ne aggódjatok. :D
  7. Avon körömlakkszárító spray ~ Hatalmas kedvencem volt, ritkán lakkoztam körmöt, de ha lakkoztam, akkor biztosan ezt használtam, bár olajos érzetet hagyott és picit szárított, nagyon gyorsan megszárította a legfelső körömlakkréteget, így ha még nem is tudtam komolyabb dolgokat csinálni anélkül, hogy ne csússzon el a lakkozás, ha véletlenül beleértem, megmentette...:D (Most az essence hasonló termékét fogom kipróbálni.)
  8. sminkszivacs ~ Fogalmam nincs, honnan van, de már nem tudtam kimosni, szóval kidobom.
  9. Max Factor cc krém 40 fair ~ Nagyon kellemes volt az illata, nagyon szép textúrát kölcsönzött a bőrömnek, tartós volt, az árnyalat tökéletes volt, DE ha három napig hordtam egy huzamban, tele lettem apró pattanásokkal...már nem gyártják.
  10. Garnier pure 3in1 arctisztító ~ Kamaszkoromban rengeteget elhasználtam ebből a termékből, kb havonta elfogyott, és újra vettem, de nem tudom miért...Szárított, büdös uborka szaga volt, és bár szépen radírozott, azokat a műanyag golyócskákat nem éri meg...és jó lett volna, ha esélyt adok valami természetesebbnek, amit nem hittem, hogy én fogok mondani valaha. Teljesen rendben vagyok a szalicilsav-alkohol kombóval, de ez a termék pocsék...És az utolsó pár használatot kézradírként iktattam be, mert undorodtam a gondolattól, hogy az arcomhoz érjen...Ismétlem, éveken keresztül havonta elhasználtam belőle egyet. Gondolom a bőröm igényei is változtak, meg a termékekhez való hozzáállásom is.
  11. Yves Rocher sebo végétal 2in1 tisztító micellás víz ~ Ebből számos kicsi, közepes és több nagy flakonnal is elfogyasztottam már, nagyon szépen tisztít, segít a pattanások és mitesszerek elleni küzdelemben, praktikus a kiszerelése, sajnos nem állatkísérletmentes, de az YR az én bűnös szenvedélyem - mert gyenge vagyok, és mert az arcom egyszerűen IMÁDJA ezt a terméket, én meg meg akarom adni az arcomnak, amit csak szeretne - így valószínűleg még fogok belőle venni...Tonikként használtam egyébként, a szemkörnyékemet túlságosan kiszárította, és a sminket se igazán hatékonyan távolította el.
  12. alverde iszapos arctonik ~ Az új kedvenc arctonikom: hatékony, könnyen hozzáférhető, olcsó, vegán, és már belejöttem a rázogatásba is, így mostanában nem köp le iszappal...Írtam róla a fejápolós bejegyzésben, újra vettem.
  13. balea aktív szenes fátyolmaszk ~ Undorodom a fátyolmaszkoktól, olyan nyálkásak és gusztustalanok...viszont...ez fekete volt...és aktív szenes...az aktív szén a bőröm barátja, a fekete meg...most komolyan, majd biztos ott hagyok valamit, a boltban, ami fekete...és vegán...Hatékony nem igazán volt, viszont nagyon jó volt az állaga, így nem émelyegtem, amíg rajtam volt, és nagyon metál kinézete volt...Valószínűleg újra veszem, mert...nem tudom, miért...de szórakoztató termék.
  14. balea arctisztító kendők grapefruit ~ A kendők mérete és nedvessége megfelelő volt, engem nem irritált, nem szárított, réteget képzett az arcon, de a sminket eltávolította...Az illatát nem kedveltem, de sokkal jobb volt, mint amit most használok, és sokkal rosszabb, mint a Solitent kendők - bár  az igazsághoz hozzátartozik, hogy ennek jobb minőségű az anyaga.
  15. geek&gorgeus smooth out 12%AHA hámlasztó (30 ml) ~ Nem csinált semmit...Éppen csak annyira szárított, hogy rondán mutasson rajtam a smink, de nem hámlasztott, nem lett sima, pihe-puha bőröm tőle, és nem egyértelmű az útmutató se a hátán. Szerettem volna szeretni, hisz KM-es márka, és még gondolkodtam is rajta, hogy megveszem a kombinált bőrre valót, de nem bízok ezek után abban se, és elég drága ahhoz, hogy ennyire hatástalan legyen.
  16. dr házi anti age szérum (5ml) ~ Nagyon kedveltem, gyorsan beszívódott, szépen kisimította a bőrömet, rá lehetett sminkelni, viszont elképesztően büdös gyógynövényes szaga volt....A kis kiszerelés is kapható a boltokban, egyébként ez egy magasabb árfekvésű termék, én javaslom próbálkozzatok a kisebbel, mielőtt beruháztok a nagyra, mert elég erőteljes az illata - amit van, aki szeret, van aki nem, én speciel megkaptam, hogy hülye vagyok, és a mű parfüm illatot kedvelem...tudjátok mit? Igen, azt, nem szeretem, ha rohadt növény szagom van...
  17. lancome visionnaire arckrém minta ~ Kivéve, ha a mű parfüm ennyire erős...Tegyük fel, hogy van 27 ezer forintom, amit arckrémre kell költenem, és nem zavar, hogy a Lancome nem állatkísérletmentes, és támogatni akarom a márkát...sose venném meg...Hatása semmi nem volt nagyjából, kellemes volt az állaga, de olyan erős parfümös szaga volt...Ne értsétek félre, kellemes illata volt...ha egy 50 éves nő lennék, szívesen magamra fújnám valószínűleg, de az arcomra nem kenném...Nem érzékeny a bőröm, és tényleg semmi rosszat nem csinált a fejemmel - se jót, de ez más téma...semmit nem csinált igazából - viszont indokolatlannak tartom ezt a parfüm mennyiséget...Persze a luxus érzethez parfüm kell, és ennyi pénzért nem árt, ha az ember feje illatozik, de majdnem elnyomta a saját parfümömet...ami tényleg parfüm volt...miért?
Szóval ezek a termékek fogytak el az elmúlt pár hónapban, ti miket használtatok el mostanában?
Ezek közül használtok valamit? :)

Kellemes pihenést mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Imádom, hogy ennyi mindent elhasználsz. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig most még négy termékkel többre is számítottam. :D

      De egyébként a dolgok megvásárlásánál csak a megvásárolt dolgok elhasználása jobb érzés...:3
      (Mondjuk nagyon nehéz eldugdosnom magam elől a szemetet, hogy ne dobjam ki, de olyan jó aztán egyszerre ránézni a kupacra, hogy igen, megérte elköltenem annyi pénzt...és a számomra rossz termékek elkerülnek tőlem időben, szóval még jobb érzés, hogy ennyi használható termékre költöttem.:D)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)