2017. június 23., péntek

Burgundy cabaret (NYX ajakkontúrceruza teszt)

Sziasztok!

Ha ezt olvassátok, valószínűleg én már Romániában vagyok...vagyis...viccet félretéve, tényleg ott nyaralunk, és az időzített posztok nem mindig kerülnek ki időben...

A mai bejegyzésben két NYX ajakkontúr ceruzáról szeretnék írni, darabját 1000 forintért lehet beszerezni a márkaboltban, ezért én egyből kettőt is vettem...A két választott árnyalat a Burgundy (803) és a Cabaret (804), mindkettő illik a NYX soft matte lipcream Budapest árnyalatához (erről majd később, mert még nincsenek képeim), és biztosan fogok még többet is venni - ezzel előre lelőttem a poént, nagyon jó, viszonylag olcsó ajakkontúrokról van szó.
Klasszikus faragós ceruzák, amiket én nagyon nem kedvelek, de...olcsók voltak, és az árnyalatok olyanok voltak, amilyet akartam...A kupak egyébként nem csúszkál le, és nincs műanyag borítás se, így a faragásuk kimondottan egyszerű, bár javaslom tegyétek hűtőbe előtte, ugyanis nagyon puha hegye van.
Kicsit csalóka a csomagolás, mert a Burgundy hosszabb, és véknyabb a hegye, mint a másiknak, mindössze 1 g terméket kapunk, míg a Cabaret árnyalatból 1,04 grammot...Persze ez a mennyiségbeli eltérés nem számottevő, amúgy is elfaragunk valamennyit a termékből, így nem tudjuk rendesen kihasználni a ráírt mennyiséget...
A termék maga puha, krémesen siklik, csodálatos, egyenletes fedése van, még önmagában is megállja a helyét. A tartóssága kitűnő, óvatos evést és ivást remekül bír, akár 6 órán keresztül kitart így az ajkakon, anélkül, hogy szárítana vagy elkenődne.
Végül a Budapest árnyalathoz inkább a világosabb, Cabaret árnyalatot kedveltem jobban, mindkettő gyönyörű szín, és akár együtt, "ombre ajkakhoz" egybedolgozni is csodálatosak.
 Fent a Burgundy, alatta a Cabaret...A képen látszik, hogy milyen szépen "kijönnek" egymással - legalábbis szerintem jól néznek ki együtt.
Itt pedig balra a Burgundy, jobbra a Cabaret. Sajnos ajkon nem készültek képek se külön, se együtt, de igazából olyan erőteljes színek, hogy az ajak sötétebb alapárnyalata nem befolyásolja a színt.

Összességében remek minőségű, remek árú termékek, és mint mondtam fogok még belőlük venni...A színválaszték hatalmas, szóval szerintem mindenki találhat ízlésének megfelelőt közülük. Mindenképp javaslom mindenkinek! :)

Ti próbáltátok már? Nektek bevált? :)
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)