2017. április 18., kedd

Krémmánia Beauty Box - Hungarian edition

Sziasztok! :D

Végre eljött ez a bejegyzés is, végre eljutottam oda, hogy bemutassam nektek ezt a csodadobozt. Hogy őszinte legyek, az első nem igazán bűvölt el - AVON-t tenni egy meglepetés dobozba a doboz halálos ítélete, szerintem legalábbis. Így számomra ez a második doboz az első doboz...
Nagyon izgatott voltam a csupa magyar termék miatt, hisz mindig jó érzés magyar márkákat támogatni (köszi EU, a kozmetikai célú állatkísérletek tiltását is :D), viszont úgy vettem észre a magyar márkák többnyire a természetesebb vonalon mozognak - amit én nem igazán kedvelek...illetve a bőröm nem kedveli (pedig az esetek nagy részében ezek jóval környezetbarátabb termékek, mint kemikáliás társaik - jobban figyelnek a fenntartható anyaghasználatra, illetve sokkal több az újhasznosított anyag felhasználása is a csomagolásban - ezek pedig fontos dolgok).
Akárhogy is, most már egy ideje nálam volt a kis dobozka, sok terméket már használgattam is, így rövid kis összefoglalókat is tudok megosztani veletek. :D
És éppen ezért előre leszögezném: mikor megkaptam, madarat lehetett volna velem fogatni, teljesen elvarázsolt az összeállítás, azt hittem imádni fogok mindent, de sok esetben kiderült, hogy az én bőröm bizony inkompatibilis...Ettől függetlenül fantasztikus összeállítás lett, és sajnálom, hogy mégis ilyen negatív bejegyzésbe lett foglalva.
A doboz külleme nagyon esztétikus, és bár én az első dobozról lemaradtam, az állítólag eléggé...silány minőségű volt. Ez viszont teljesen masszív, strapabíró kis dobozkának tűnik - természetesen papír doboz, nem ugráltam rajta...nem csináltam semmiféle nyomástesztet, vagy hasonló dolgokat.
Ha kinyitjuk a dobozkát, a fedőhöz illő kis kinyitható brosúra fogad minket, ami eltakarja előlünk a doboz tartalmát - illetve ha kinyitjuk, segít megismerni azt, ebben találhatóak a termékek nevei és rövid leírásuk.
Aztán a papírt levéve elszabadult a pokol, és nagyjából fél percembe se telt, hogy minden terméket kikapkodjak belőle, és aztán soha ne tudjam szépen visszatenni, így fényképezés előtt a dobozka tetejébe ültettem be a termékeket egy csoportképre...Kivételesen rendes voltam, és a kuponokat, és szórólapokat a termékek mellett lefotóztam, mielőtt kidobtam volna őket - szelektív gyűjtőbe, természetesen, bár komoly kétségeim vannak a szelektív hulladékgyűjtéssel szemben, ha csak a legapróbb segítséget is jelenti a szemét szétválogatásában, és az újrahasznosítható dolgok kiválogatásában, megéri! :D
Az első termék a DRHÁZI anti age szérum, ami egy nagyon könnyed, gyorsan beszívódó kis szérum. Remekül hidratál, sokkal feszesebbnek és rugalmasabbnak érzem utána a bőröm, igazi felfrissülés az arcnak...
...és kínzás az orrnak, iszonyatosan büdös, gyógynövényes szaga van (mint tudjuk, nem szeretem a gyógynövény illatát se). Ha titeket az ilyesmi nem zavar, javaslom nektek is. :)
 Schüssler 1+8 hidratáló testápoló...Nem szeretnék belemenni, hogy mennyire tartom igaznak az...alternatív módszereket - nevezzük így a dolgot...Viszont ez a termék pocsék...villámgyorsan beszippantja a bőröm, de kicsit se hidratál...legalább az illata jó...Aki hisz a homeopátiában, az próbálja ki, biztos be fog jönni - sok alternatív gyógymód csak azoknak hat, akik hisznek benne, én eléggé szkeptikus vagyok az ilyesmivel, nyilván ezért nem működik a gyógynövények nagy része. Mondjuk szeretem a gyógyteákat, egészségesebbek, mint a boltiak, és ha véletlenül mégis hatnak valamit, akkor tök jól jártam, de többnyire azért iszom, mert szeretek teázni...illetve vannak olyan csodanövények, amik tényleg hatottak még nálam is, de alapjáraton nem hiszek az ilyesmiben, ha valami beválik, azt elismerem...na ez nem vált be.
A következő a Phi pazar cafe ébresztő szemkörnyékápolója volt. Mint tudjátok hatalmas szemkörnyékápoló vadászatokat szoktam rendezni, nagyon jó lenne, ha az idő előtti szemkörnyék ráncaim ellen találnék valamit, illetve mivel nagyon vékony és nagyon világos bőröm van és keveset alszok, elég látványosak a karikáim is...Nos...ez a termék szörnyen rossz szagú (nem szeretem a kávé illatát, de ez még annál is büdösebb, mint amire számítottam). Kellemesen beszívódik, az állaga jó, de nagyon zsíros hatású, így nem lehet rásminkelni, illetve nem csinál semmit a karikákkal...Ezentúl eltömíti a pórusokat, így most sok kis szemkörnyéki faggyúpuklim (? - tudjátok, amikor eltömődnek a pórusok, és nem mitesszer lesz bennük, meg nem is pattanás, csak ilyen kis fehér fejű valamik) lett...szüneteltetem a használatát, bár irritációt még az allergia által megviselt szememen se okozott.
Geek&Gorgeous smooth out hámlasztó...Őszintén szólva engem sose érdekelt az ilyesmi - az otthoni hámlasztás - valamiért sok dolognál úgy érzem, hogy jobb a szakemberre bízni...Például a szőkítés is ilyen, hiába lehet megvenni otthonra is a szükséges dolgokat, az én hajam nehéz eset, nem szeretnék kopasz lenni, szóval marad a fodrász...Persze meg lehet ügyesen csinálni mindent magunknak is, de én még hiszek abban, hogy szükségünk van a szakemberekre...szemöldököt is lehet otthon szedni, mégis milyen jó a kozmetikus...Viszont meglepően jó termék...Bár az útmutató nem egyértelmű, még megvan az egész arcom, nagyon puha lett utána a bőröm, és nem szárított, nem irritált...Egy alapos arcradírozást mondjuk szerintem nem tud helyettesíteni, de nem rossz termék, szeretném még használni, mielőtt végleges véleményt alkotok róla - illetve gondolkodom, hogy megveszem az én bőrtípusomnak megfelelő verziót is, hogy kipróbáljam...
Ilcsi sárgabarack habkrém, normál, NEM ÉRZÉKENY bőrre...Már ez gyanús volt, de hé, az Ilcsi termékekkel jók a tapasztalataim...eddig...Ez a termék borzasztó...a szaga iszonyatos, az állaga valami elképesztően undorító, felkenésnél zsíros, nehéz és sárgás-fehéres foltokban RÁSZÁRAD az arcomra, nem beszívja az arcom, hanem megül rajta...És egész napra/éjszakára zsíros érzetet biztosít, de hidratálni véletlenül se hidratál...Nem adom fel, biztos elkenegetem magamnak - vagy másokra - de eléggé megrendült a bizalmam a márkában...
A Yamuna szőlőmagolajos "családja" egy olyan dolog, amivel nagyon régóta szemezek, a szappan például nagyon régóta kívánságlistás darab nálam, de a krémüket is néztem már...A tusfürdőnek is örülök persze, hiszen nagyon finom az illata, és bár ezt még nem próbáltam, egy tusfürdőt nehéz elrontani - a Palmolive-nek sikerült, de azt hiszem tusfürdőknél a legmagasabb az ingerküszöböm, mert az egy olyan kategória, ami annyira nem érdekel...vagyis...ez csak egy tusfürdő - egy nagyon finom illatú, és nagyon izgalmas tusfürdő, ugyanis sose volt még "natúr" tusfürdőm.
A Tibolina classic kéz- és testkréme is egy olyan dolog, amire nagyon régóta nagyon kíváncsi voltam már. Az illata finom, krém illatú, a tégelye nagyon tetszik, elég gyorsan beszívódik a bőrbe, viszont a hidratálását inkább közepesnek nevezném csak...itthoni kézkrémnek, szárító szappanok utánra elkenegetni tökéletes, de nem nevezem ki csodakrémnek - testápolóként is próbáltam, de mint mondtam: kézkrémként fogom használni a gyors beszívódás miatt.
A legaranyosabb mintatermék, amit valaha kaptam egyértelműen a Barilent masszázsgyertyája, ennek Lime, Ylang ylang és levendula illata van, kaptunk egy gyufát, egy pici gyújtósávot, és egy nagyon aranyos kis icipici gyertyát - igen, rendesen van kanóca is ennek a valaminek. Ezt még nem próbáltam eddig, de kíváncsi vagyok rá - ez egyébként a Harmonizáló verzió - viszont egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ilyet nem tudnék én is készíteni magamnak...
A Kell A Púder is egy mintát dobott a dobozkába, ez az ásványi szemhéjfestékük Awesome árnyalata, ami egyébként nagyon szépnek tűnik, de kimondottan előnytelennek tartom ezt a csomagolást...Vagyis ecsettel könnyen bele lehet nyúlni a zacskóba, és kiszedni az anyagot, de ha valaki olyan ügyes, mint én, első kibontásnál az egész terméket a földre/asztalkára önti - még nem bontottam ki a sajátomat se.
Az utolsó termék az a Helia D regenero hajvégápoló széruma, ami annyira nem hozott izgalomba...Nagyon lusta hajápoló vagyok - úgy értem, NAGYON lusta...A balzsamozást is rendszeresen elhagyom, és semmit se kenek a hajamra samponon kívül egyáltalán - vagyis de, szárazsampont, ha úgy van, de ezen a két dolgon kívül semmit...Szóval nem igazán tudtam hova tenni a dolgot...Bár kétség kívül a hajamra férne a hidratálás, a fodrász is, és amíg nem vágatom le szép egészségesre, addig nem fogom kipróbálni ezt se - feleslegesnek tartom, illetve most a Lush Veganese hajápoló cuccát használom (hát...nem túl rendszeresen, de el akarom használni, mielőtt ezt megkezdem). A hajápoló dolgok sose hoztak lázba, szóval azt nem mondom, hogy izgatottan várom, hogy milyen lesz, de azért kíváncsi vagyok rá. :)

Ti megrendeltétek ezt a dobozt? Ismeritek a termékeket? Szeretitek őket? :)
További szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon vegyesek az érzéseim ezzel a boxszal kapcsolatban. De még jó, hogy nem vettem meg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én így se bántam meg, mert legalább tudom, hogy mik azok a termékek, amiket nem akarok megvenni. :D
      (Bár ha nem vettem volna meg, azt se bántam volna. Az előző tartalmát nézve viszont ez jobb volt. :))

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)