2017. április 9., vasárnap

Az idei Glamour-napok (DM üzletnyitás, nyelvvizsga, lapos kerék)

Sziasztok! :D

Az idei Glamour-napozás kicsit...érdekes...volt az előzőekhez képest, ezért úgy éreztem mindenképp megérdemel egy külön posztot...Az elmúlt hetekben nagyon nem volt időm semmire, és ez még a lehető legfinomabb megfogalmazása annak, amit az elmúlt néhány hétben "átéltem"/végig "szenvedtem" (bár szerintem ezt már írtam korábban is, nem emlékszem most, sajnálom). Hamarosan egy kis információadaggal is ellátlak titeket a blog jövőjét illetően (nem úsztok meg, épp ellenkezőleg: szeretnék rendesebb lenni...de erről majd később).
Az idei Glamour-napok pont a nyelvvizsgám idejére estek, szombat nyelvvizsga, előtte kuponozás, így a szokásos vadászatomra nem tudtam elmenni - amúgy is csak néhány kupont akartam felhasználni - hanem igyekeztem útba ejteni mindent, ha épp arra volt dolgom...Így is nagyon bevásároltam, aminek az eredményét - kupontalanságuk ellenére - szeretném megmutatni, és majd a hó végi vásárlós bejegyzésnél erre a bejegyzésre fogok hivatkozni csak (de ez még messze van).

Szóval, ha érdekel, hogy miket vettem, és hogy telt ez a pár nap, olvassatok tovább! :)

0. nap
A Glamour-napok szervezői egy ideje bevezették a nulladik napot, ami remek kibővítése a Shopping ünnepeknek, annak ellenére, hogy többnyire csak a DM és Rossmann kuponok néhányára vonatkozik...Viszont így, hogy a vasárnapi zárvatartást eltörölték, öt napos kuponozást kapunk.
Nekem a szerdám 8-18-ig tart, reggeltől estig bent vagyok, közte három és fél óra üres járatom van (nem egyszerre, hanem annyi szünetem van összesen egész nap, kajára meg mindenre, és mivel elosztva, nem tudok hazajönni, mert messze lakunk). A német tanárom Rossmann közelben lakik, így gondoltam elviszem a kocsit, és majd azt le tudom, visszaviszek néhány könyvtári könyvet, kiveszek újakat...Ha sokat kéne cipekednem, akkor szeretek kocsival menni, mert olyan mint egy giga nagy gurulósbőrönd, és egy órával gyorsabban felérek az egyetemre, mint tömegközlekedve (busszal, villamossal egy és egy negyed óra, kocsival, ha nem sietek 16 perc...). Kicsit nehézkesen indultunk el, de hát nem gond, gurult...aztán az egyik emelkedőn nem bírtam felmenni...majdnem minden nap nálam van, majdnem minden nap arra járok, és lefulladt...négyszer egymás után...kipörgött a motor aztán leállt...ez már gyanús volt, hogy valami gond van, de nagy nehezen felküzdöttem magam a hegyen, szépen leparkoltam, kiszálltam, és...tök lapos a kerék...Mint kiderült apáék már látták, hogy lapos a kerék, de nem szóltak (illetve felhívtam apát, ő azt mondta, kibírja, de ő nem látta élőben csak képen, és élőben rosszabbul nézett ki)...ez nem bírta volna ki a másik hegyet (tanárnő egy másik elég magas domb tetején lakik - miskolciaknak: az egyetemre a Vargahegyen keresztül megyek, Bükkszent fele, a tanár Avas tetején lakik; nem miskolciak esetleg kitérképezhetik a magasságokat), szóval kitaláltam, hogy hazahozom a kocsit és visszabuszozok, max lekésem az órát...Plusz poénért rám álltak, nem tudtam volna kitolatni, csak ha lezúzok legalább egy, de inkább két autót (mögém álltak keresztbe)...Szóval fél óráig vártam, hogy valaki jöjjön a parkolóba, valaki, aki nálam jobban vezet és kimanőverezi a kocsit a parkolóból, vagy eláll mögülem. Ekkor jött egy Smartos, nagyon megörültem, végre valaki, aki vezet, és a Smart sofőr nem tudott egy fortwo-val beállni egy Fiat Punto helyére...öt percig szenvedett (háromszor befért volna keresztben O.o), aztán átállt egy másik helyre...mondom oké, ezt akkor nem kérem meg...Aztán jött a megmentőm, valami férfi Szegedről, egy professzorral jött, elmondtam, hogy mi a bajom, azt mondta megoldjuk, csak figyeljek a kocsijára, mert nyitva hagyta...Odajött velem a kocsihoz, meglátta a kereket, és közölte, hogy ezzel a kerékkel ő nem indulna el, mert szerinte amint alászedem szétmegy, és egy felnicsere drágább, mint egy abroncs. Szóval jöttek a kérdések, van pumpa vagy kompresszor? Hát...nincs...Ezért elmentünk a karbantartókhoz, kért nekem kompresszort, aztán a karbantartóval felfújták a kereket, és ki is állt nekem - és mint később kiderült ezt az osztatlan tanárképzősök végignézték az ablakból...Óra előtt vagy hárman odajöttek, hogy mi volt a kocsival, unatkoztak órán, és azzal szórakoztatták magukat, hogy nézték, hogy mit csinálunk, meg látták az eszközt, de nem bírtak rájönni mi az...Akárhogy is, hazahoztam a kocsit, letettem, és visszabuszoztam Avasra, ami elég sok idő volt, de a hegyen, ha lerobban a kocsi, kikerülhetetlen, mert nagyon kanyargós és beláthatatlan, szóval elég veszélyes lett volna plusz kört tennem...És ezek után mentem be a Rossmannba, ahol beváltottam a kuponokat...vettem anyának is néhány dolgot, meg magamnak, utóbbiakat árral együtt a kép alatt találjátok.
Megvettem a szokásos Wilkinson borotváimat, amióta borotválom magam, azóta ezt a kettőt használom felváltva. Az Xtreme3-t "teljes testre" (emlékszem a legelső darabomat valami újsághoz hozzácsomagolva kaptam anno), ennek nagyon rugalmas a feje, nagyon szépen, vágás nélkül le tudom szedni mindenhonnan a szőrt vele, és a 3+1 darab 1200 forint teljes áron, és ebből jött le 33%. A másik pedig a "mindennapi" borotvám, ez az Extra2, ami egy kétpengés borotva, és a napi hónalj borotválásra használom, ugyanis iszonyatosan gyorsan nő az összes szőröm, és zavar, hogy akárcsak a borostáimba is beleragadjon a dezodor - tuti nem akartátok tudni, mi? Muhaha, így jártatok...Egyébként 5 db 700 Ft, és ebből jött le a 33%.
Fogkrémnél szerintem már elmondtam, hogy a parodontax nagy kedvencem, az éveken át tartó fogszabályzás elég terhelő az ember ínyének, illetve én még menni akarok még egy körre, mert az egyik fogam visszaállt (és legalább négy rúzsomat tettem tönkre vele...xD), így bár keresem az alternatívákat, nem akarok fogatlan lenni, és biztos póttermék nélkül nem cserélem le. Teljes áron 1200 forint, ami nem kevés, de higgyétek el, megéri, ha nem akartok idő előtt fogatlanok lenni, és a ti ínyeitek is ennyire megviseltek. Egyébként a zöld (fluoridos) verzió a kedvencem, és sajnos a blokkon nincs odaírva, hogy mennyit vontak le belőle, de volt rá kupon.

1. nap
Ellógtam a reggeli órát, hogy el tudjak menni N-nel a DM üzletnyitására, bár általában nem szeretem az üzletnyitogatásokat, volt egy darab kuponom, amit be akartam váltani, meg őt is ritkán látom, és nem akart egyedül menni és én se mentem volna egyedül, szóval tökéletesen kijött, és a délutáni órámra beértem...A találkozó már vicces volt, mert zuhogott az eső, és nem leltem a (törött) esernyőmet, aztán a lakáskulcsomat...Aztán az ajtóban láttam, hogy valaki van az ajtó túloldalán...nem kicsit meglepődtem, mert apáéknak van kulcsa, és mindketten dolgoznak amúgy is, kinyitottam, hogy ki az, és mit akar? És az eléggé idős szomszédnénink állt az ajtóba, mert szigetelik apáék a házunknak azt az oldalát, ami az ő telkéről elérhető csak, és leszedték az ereszt, és mivel csengetett (ki van kötve a csengő), de senki nem jött (akár itthon se lehetünk nem?), átmászott a kerítésen, hogy keressen vödröt...Mondtam, hogy nem tudok segíteni, sietek, és hazaküldtem apát, hogy csináljon vele valamit - a nénit nem rég engedték ki a kórházból, nem jól van, azért kezdtek gyorsan szigetelni apáék, mert ez a néni még megengedte nekik, és átmászott a kerítésünkön vödörért...öregek...legközelebb mindenesetre rendőrt hívok, egyrészt mert borzasztó szomszéd (fenyegetőzik és morog mindenért), másrészt, mert ha beszari vagyok és nem merek ajtót nyitni, akkor honnan kellene tudnom, hogy a szomszéd áll ott, betörő is lehetne - eleve bejött, mert nem jött ki senki, ha nem vagyunk itthon, ez a kertünkben mászkál?! (Nem vagyok az, azért nyitottam ajtót, de akkor is...ilyet többet nem játszunk...ha öreg, ha szomszéd, ha nem nyitunk neki kaput, ne legyen a portánkon...kivéve ha előre megbeszélte bárkivel, és tudunk róla, hogy valamiért átjön - bár akkor gondolom kaput is nyitnánk neki, ha már várjuk...)
Maga az üzletnyitás nagyon hangulatos volt, kevesen voltak - mindenki dolgozik délelőtt nyilván - a gyerekzene is cuki volt, a DM kabalamacija is cuki volt (le kellett volna fotózkodni vele, de sajnos későn jutott eszembe xD), kedvesek voltak az eladók, és nem voltak sokan...Mi pont 11-12 időintervallumban fizettünk, amikor a DVTK sportolói pénztárosat játszottak (az ez idő alatt befolyt összeget elvileg a miskolci GYEK egyik alapítványa részére ajánlják fel), az én pénztárosomnak volt is egy kis gondja a vevői ajándék dologgal, de a nő megoldotta mögötte...Aztán kaptam ajándékszatyrot, meg lufit, meg szerencsekereken kipörgettem egy neszeszert magamnak...És továbbra is esett...szóval készítettem egy képet, amin láthatjátok hogy a disznólopó kis női táskám, a KIS DM szatyrom (tele cuccokkal) és a lufi hogy nézett ki, ehhez adjatok hozzá egy törött esernyőt, ami alatt eláztam, és képzeljetek mellé egy fél órás busz utat, meg húsz perc sétát...És ennek ellenére a giga pakkal, a lufival, a semmit se érő esernyővel, és egy hatalmas vigyorral a fejemen sétáltam végig a hazautat, mert sikeres volt a vásárlás (bár kupont nem váltottam be, mert azt az egy dolgot nem leltem, amiért kuponnal mentem), illetve jó volt N-t látni, illetve olyan jó dolgokat vettem...*-* (Be akartam ugrani a Müllerbe is, mert ott a vásárlás végösszegit ki akarom használni, de túl sok cuccom volt, és időm annyira nem, hogy átszenvedjem magam rajta...)
képzeljétek el a buszon, egy összehajthatatlan esernyővel
Onnan tudod, hogy öreg vagy, hogy amint meglátod a tisztítószereket, elfog az izgalom, hogy mennyi minden van itt, amit te még nem próbáltál...A Denkmit (DM saját márka) nedves törlőkendői FSC pecsétkét és az újrahasznosított anyagokból készült dolgokat jelző pecsétkét is magukon viselik, nagyon praktikusak, és olcsók...A következő takarítás után tervezek a maradék kettőről is írni egy-egy bejegyzést. Újravettem a bútorokra valót (399.-), megvettem az ablakra valót (419.-) és a műszerfalra valót (399.-). Utóbbiban nem voltam biztos, hogy kell-e, mert anya kocsiját mindenki hordja, és bár nem én vagyok a "legkoszosabb" használója - apa szerszámait mondanám a fő koszforrásnak - mostanában leggyakrabban nálam van, és gondoltam egy kis törődést megérdemel ő is...Plusz zavar, hogy nem tiszta...verhetetlen érv, muszáj volt megvennem. xD
Csak, hogy fiatalosságomat bizonyítsam vettem a márkától még szagsemlegesítőt (399.-) illetve légfrissítőt (Vanilla exotic, 289.-). Mindkettő olcsó, jó illatú, és hatékony. A Profissimo szemüvegtörlőkendőjéből is vettem egy dobozzal (399.-), és szerintem ez sokkal hatékonyabb, mint néhány drágább verzió: ez az egyetlen, ami nem hagyja csíkosan és ragacsosan a szemüvegemet...És egyébként elgondolkodtam, hogy a DVTK-s srác, aki lehet még fiatalabb is volt nálam, mit gondolt, hogy hány éves lehetek - most komolyan egy ilyen kosárt látva...? xD
(Még jó, hogy nem érdekel, mit gondol rólam, de azért vicces belegondolni, hogy mindenki ölte egymást a sminkes pultok előtt, én, a sminkrajongó pedig alig győztem válogatni a háztartási dolgok közt...)
A vásárláshoz ajándékba járt egy Naturland "minta" (egy filter) tea, én tőzegáfonyásat kaptam, ami remek a "női dolgokra" (ilyesmi jellegű bejegyzést majd írni is akarok, ha lesz időm normálisan felépíteni a koncepciót), szóval nagyon örültem neki - amúgy is szeretem a gyógyteákat.
És azért vettem néhány IZGALMAS dolgot is, a Balea lehúzható szenes arcmaszkja megjelenése óta kívánságlistás (ami nagyjából két hét, ha azt vesszük, hogy ide minden lassabban ér), 200 forint volt, nagyon kíváncsi vagyok már rá. Az Alverde 5in1 szájvizét meg a végén újravettem 800 forintért...Tudom, múltkor voltak kétségeim, de az itthoni majdnem elfogyott, és végülis hatékony ez a termék, és nem drága, és vegán, szóval remek választásnak bizonyult.
Szerencsekereken kiforgattam az "ajándékot", így kaptam egy Trend it up! neszeszert. Egyébként ez a DM új sminkmárkája, és országjáró sminkes turnéznak - bár gondolom ezt mindenki tudja nélkülem is.
Aztán kiváltottam a Rimmel 75 pontos neszeszerét, mert imádom a neszeszereket, és bár eredetileg készültek a tartalmáról is képek, mindkettőt kipróbáltam és olyan pocsékak voltak, hogy még csak meg se maradnak a kollekciómban hosszabb távú használatra. Az enyém a Neon fest volt, így ez a körömlakk volt benne (aminek a gusztustalan színénél csak az állaga rosszabb), illetve a Pretty in pink Oh my gloss szájfény (ami még szájfényhez képest is ragacsos, egyenetlen, rondán néz ki, fúj). De milyen szép már a neszeszer, nem? :D

2. nap
A terv az volt, hogy egész nap tanulok, fel is keltem rendesen reggel, hogy tanuljak, de aztán délután el kellett mennem nyúlkajáért, meg kenyérért, meg ilyenek, és mivel nem vittem elég pénzt, ezért haza kellett jönni, szóval a kocsival fél óra út nekem két órába telt, hogy egyszer hazasétáltam közben (futólépésben), de legalább van nyúlkaja, most vagy két hétig nem kell mennem - három kiló talán kibírja két hétig? Illetve az új wc-nek is nagyon örülök, mert az előzőt szétrágta, és amikor dörgöli az állát hozzá, hogy megjelölje, mindig attól félek, hogy elvágja magát vele...

3. nap
Ritka rossz passzban keltem, kipihenetlenül és idegesen...Elmentem a nyelvvizsgára, de kb olyan volt, mintha zombi lennék, ha nem kellett volna elmennem (27,5 ezer volt a vizsga...nem beszélve a külön tanár áráról), akkor tuti nem megyek. De elmentem, alig vártam, hogy túléljem. Az Olvasásértéssel nem volt különösebb problémám, a Levélírásnál viszont időhiányában nekem nem jött ki a szószám - de azért szurkoljatok, hogy az Írásbeli vizsga rész meglegyen...ugyanis a Szóbeli nem lesz meg...A Hallott szöveg értése mindig problémás, mivel huzatot kapott a fülem még korábban, a fél fülem be volt dugulva és zúgott, ennek ellenére az egyik szöveg nem volt annyira vészes, a másodikból meg semmit nem értettem, mert hadart a nő...Aztán jött a Szóbeli, ami leginkább a katasztrófa jellemezhető, kezdve azzal, hogy ez a harmadik nyelvvizsgám (az első angolon is megbuktam xD), és hiába ECL mind, teljesen más volt a felépítése...aztán három tételt nem igazán tudtam, ebből kettőt megkaptam, ilyenekről kellett volna beszélnem, hogy mi a különbség az M1 és az RTL adókon sugárzott műsorok közt - évek óta nincs tv-m...annyit tudtam hozzáfűzni, hogy az egyik állami a másik pedig köz tv...Aztán jött a kegyelemdöfés: önálló téma kifejtésre SPORT...Itt már legszívesebben felkeltem volna és kijövök, hogy ennyi volt végeztem, de azért vagy tíz percet elszenvedtem a párommal - aki szintén ezekkel a témakörökkel volt bajban - mielőtt kitettek minket...xD
Ezután mentünk vásárolni - igazából csak a Müllerbe meg egy DM-be - de már annyira nem volt élni se kedvem, hogy még a vásárlás se dobott fel...Eleve nem leltem mindent, amit akartam, de három rúzst vettem öt helyett, most ez nem olyan nagy baj...Inkább az a baj, hogy fantasztikus dolgokat vettem, és annyira nem tudtam már nekik se örülni...jobban örültem volna, ha valami jó kis témát kapok nyelvvizsgán...Vagyis persze, örülök, és igazából nagyon izgatott vagyok ugyanis, most a nyelvvizsga után már kicsit több időm lesz, és talán már lesz időm reggelente sminkelni és talán hamarosan már jöhetek izgalmas tesztekkel a most beszerzett dolgokról...:D
Szóval igazából ez egy nagyon pozitív dolog...csak...nem tudom...nagyon bánt a nyelvvizsga, csomót tanultam rá, alig aludtam még előző nap is...és az ilyen jobban bosszantja az embert, mint amikor bemegy úgy ZH-ra, hogy semmit se tanult, csak a katalógusban legyen ott a neve (csináltam már ilyet...vicces módon a pót ZH-n nem tudtam megjelenni, mert beteg voltam).
A nyelvvizsga utáni vásárlás, mert teljesen normális, hogy az ember vesz három púdert egyszerre...Egyébként mindenből lejött a végösszegi 20%, viszont a blokkon nincs külön feltüntetve a kedvezményes ár, így csak a teljes áraikat tudom megosztani veletek is - illetve majdnem mindenből, az alapozóból és szempillaspirálból 50-50% jött le.
Kezdeném is előbbivel: megvettem az Alverde habállagú alapozóját (01, porcelain), ugyanis másra akartam költeni a kuponom, de sajnos nem volt a boltban, én meg kipróbáltam a tesztert - az új dm-ben még nem volt beszáradva - és beleszerettem...Akik régebb óta itt vannak, tudhatják, hogy rajongok a habállagú dolgokért...habállagú sminkek, habállagú testápolók, habállagú bármi, ide mindet! Illetve akik figyeltek régen rám - kétlem, ha nem lennék megszállott, én se emlékeznék ilyesmire - tudhatják, hogy a legelső alapozó, amit vettem (hét évvel ezelőtt - olyan öreg vagyok) is egy habállagú volt, és azóta próbálok egy másik jó habállagú alapozót lelni...2000 Ft helyett 1000-ért jött velem ez, nagyon szépen illeszkedik, vegán, és nagyon izgatottan várom, hogy használni kezdjem (most épp egy cc krémet akarok elhasználni minél hamarabb, de lehet megszakítom a projektet ezért a termékért). Egyetlen dolog zavart benne, az illata...nem tudtam, hogy mi a fura benne, nagyon ismerős volt az illat...aztán rájöttem: az iszapos arctisztító családjuknak van ilyen illata...azok beváltak, az iszap jót tesz az arcnak, bár meglepődnék, ha habos iszapot kennék a fejemre alapozó címszóval - természetesen, tudom, hogy nem azt, és az Alverde termékek illatosítva vannak általában.
Aztán essünk túl a másik félárason, azaz szégyenteljes bukásom ékes bizonyítékán...Nem akartam megvenni, de jelenleg hat szempillaspirálból hat szar...És annyira elkeseredett vagyok/voltam: hullik a szempillám, valamelyiktől még árpám is kijött, hogy muszáj volt megvennem a tökéletes spirálomat...És most ezt fogom éjjel-nappal használni, minden egyes nap, amíg el nem fogy, és aztán térek vissza a szenvedős próbálkozásokhoz, de nagyon nagy szükségem volt most ERRE a termékre. (A maybelline volum'express vízálló The rocket spiráljáról van szó, természetesen feketében, és még mindig szerelmes vagyok belé, és soha nem akarom elhagyni...de muszáj lesz...1995 Ft a Müllerben teljes áron.)
Vettem két "kiegészítőt" is, az egyik az essence fan brush (1045.-), amit azért vettem, mert ilyenem még nem volt, és mindig elkoszoltam egy szemfestékes ecsetet a highlighter miatt - és lusta vagyok ecsetet mosni, ha külön ecset van rá, azt nem akarom másra is használni, nem kell annyira görcsölnöm a tisztításán. Illetve vettem egy express dry körömlakkszárító sprét (945.-), ugyanis az enyém már fogytán van...Nem igazán van időm körmöt lakkozni, de ha végre rászánom az időt, akkor se tudok ilyen termék nélkül meglenni, sokkal kényelmesebbé teszik az egész procedúrát, úgyhogy gondoltam akciósan beszerzem ezt a verziót...kíváncsi leszek, bár egy darabig megint nem lesz időm kipróbálni, szóval...
Jöjjenek a púderek...szóval...elfogyott egy púderem, és bár így is van még nyolc másik itthon, akciósan kell ilyet venni, nem? Plusz...meg tudom magyarázni...A Terra Naturi púder (ivory) vegán, és 1250 forint teljes áron, és nagyon régóta szemezek vele már, szóval gondoltam ez a kettő együtt a tökéletes kifogást alkotják, hogy miért is kell beszereznem...annak ellenére, hogy van bőrszínű púderem használatban, szeretném elkezdeni ezt használni, ugyanis túl régóta várok arra, hogy hozzám kerüljön, így hogy itt van, nem bírok már várni...Az áttetsző púdereket tekintve nincs túl nagy szerencsém, ami nekem van (Catrice, vízálló az is), az iszonyatos, az essence all about matt púderét pedig I_M_Á_D_O_M, szóval gondoltam veszek még egyet belőle (többet elhasználtam már)...De ugyebár az essence kijött az áttetsző púderük vízálló verziójával, és a vízálló egy olyan szó a sminkeken, amikkel engem meg lehet fogni (főleg, ha a hatás is az :D), szóval gondoltam kipróbálom...Eredetileg a sima verzióból most nem is akartam venni, de ha a vízálló nem válna be, kell legalább egy normális minőségű áttetsző púder, plusz ez volt az utolsó, és bár nem vonták ki, nem hagyhattam ott egy utolsó darabot, mert biztosan csak rám várt...1095 Ft/db áron kínálják őket, a sima verziót csak javasolni tudom, arról bejegyzést is írtam anno, a vízállót...az majd kiderül. ;)
És vettem három rúzst, sajnos a Sleek-nél nem jártam sikerrel, így csak egy true colour matt ajakrúzs jött velem, a régóta vágyott Russian Roulette árnyalatban, ezzel úgy nagyjából a Makeup pláza felfedezése óta szemezek, viszont valamiért féltem tőle, mert túl...túl...túl...nem tudom...nem akartam teszter nélkül megvenni, mert nem minden piros árnyalat áll jól a bőrömön, és drága lett volna vakon rendelni egyet. 2290.- teljes áron, és nagyon cuki a tartókája. A két essence rúzst pedig már szortimentfrissítéskor kinéztem, de az árakat meglátva (matt matt matt vibrant schock: 1095.-; metal shock: 845.-) úgy gondoltam várok még a kuponokig...ne értsétek félre, kedvelem az essence rúzsokat, de a régi 645.-/745.- árakat sokkal reálisabbnak láttam, mint ezeket, ugyanis azért annyira nem egy nagy minőség...Ha nem lennének ilyen izgalmas színek, valszeg meg se veszem őket...De szórakozni tökéletesek, nem hiszem, hogy túl nagy rutint fogok rájuk építeni, de néha az embernek kellenek "jópofa" színek. Ezekről hoztam közelebbi képeket.
 Ez a matt, az árnyalat neve "no to mainstream", ami szerintem elég ironikus, lévén, hogy mostanában az extra színes színek nagyon elterjedtek sminkelésben és hajban is...Sajnos nem volt teszter, én meg amint hazaértem felkentem, így nem sikerült megörökítenem érintetlenül.
Ez pedig a metálos verzió, ennek a neve "Venom", és ezt jóváhagyom, remek név. Engem nagyon emlékeztet mondjuk a MUR atomic serpent árnyalatára, az alapszín ugyanaz, viszont abban jóval kevesebb csillám volt...de majd kiderül ez is...:D

4. nap
Én nem is tudom mára mi volt a terv, visszamegyek-e anyával a városba, vagy nem, de a fél délelőttöt átfeküdtem, aztán elolvastam az elemzendő drámát, most itt vagyok, de olyan nyugodt vagyok, és úgy örülök, hogy végre aludhattam - volna, ha nem kelek fel csomószor éjszaka, mert a szervezetem átállt az éjszakázásra...Még van némi beadandó-ppt, amit meg kéne csinálnom, de megfogadtam, hogy ma semmi hasznosat nem csinálok, és már kitakarítottam a nyulat, rendet raktam és elolvastam egy drámát...ez vagyok én, amikor semmi hasznosat nem csinálok...

Remélem jól telt a hétvégétek, meséljetek mi jót csináltatok? Vásároltatok-e Glamour-napokon, ha igen mit? :)
További kellemes vasárnapot, és jó pihenést! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)