2017. április 28., péntek

Áprilisi szerzemények

Sziasztok!

Ma életem legrövidebb zsákmányos bejegyzését olvashatjátok...valahogy ez a hónap úgy alakult, hogy a sok dologról külön bejegyzések készültek, amik hozzám kerültek, így az egyetlen képes kupackám után belinkelem azokat a bejegyzéseket. Eredetileg rendeltem néhány (khmm ráment a havi ösztöndíjam khmm) könyvet, ugyanis vagy egy hétig rosszul voltam, és végig tudtam olvasni a kényszerpihenőm alatt két könyvet is - ezekről hamarosan írok, nem mondanám, hogy túl pozitív élmény lett volna bármelyik, de mindenképp meg akarom osztani őket - és elfogott a vágy, hogy nekem könyv kell...tök mindegy milyen (eredetileg az egyik engem is tanító professzorasszony egyik filozófiai tanulmányát illetve egy szakácskönyvet néztem ki), aztán úgy döntöttem, hogy nem, ez most nem mehet el a tanulás irányába, szórakoztató könyveket akarok...szóval a szakácskönyv és a tanulmány még várat magára...Sajnos másfél hét alatt se sikerült ideérnie a rendelésemnek, de legalább akciós volt, és a májusi zsákmányoknál nem lesz ilyen rövid a bejegyzés. :D

Mivel túl rövid lenne, és én szeretek rengeteget írni, egy személyes szösszenettel fogom indítani ezt a bejegyzést...Az egyik órámra - ami kommunikációs óra, amit én hivatalosan el se végeznék, csak kedvelem az óratartó stílusát - kisfilmet kellett készíteni "magunkról"...vagyis egy olyan filmet, ami elárul valamit rólunk...Jó bölcsészként az életem egyetemen kívüli része is a bölcsészethez kötődik - rengetegszer olvasok hozzá saját "szórakoztatásomra" az órai anyagokhoz - és bármikor szívesen beszélgetek bármilyen filozófiai problémákról, így gyakorlatilag bármit csinálhattam volna...Én viszont a bloghoz nyúltam - ami a témát illeti - az egyetemen általában egy zombi vagyok (hatalmas karikákkal), gyakran hajnalig tanulok, és gyakran hajnalban kelek, hogy még óra előtt is készülhessek, így általában nincs időm sminkelni, annak is örülök, ha időben elkészülök a dolgaimmal...A bölcsészetet (mint valamit, ami a dolgok mélyére ás) amúgy is gyakran szembeállítják a sminkekkel (mint valami, ami felszínes), így úgy döntöttem félresöpröm az amúgy egész életemet átható, így magától adódó témákat, és én sminkekről fogok videót készíteni...A legújabb problémát - az állatkísérletek - vegyítettem a vegetarianizmussal (amiről évek óta írni akarok, de valahogy mindig van más, amiről írhatnék, de egyszer talán eljutok addig a bejegyzésig is - ha több időm lesz, van néhány téma, ami nagyobb összeszedettséget igényelne részemről, és évek óta halogatom a megírásukat, de hiszek benne, hogy sorra kerülnek :D), illetve a környezetvédelemmel...Egy fiú illetve a férfi tanár volt csak, és szerintem az első fél percben rájuk hoztam a frászt, ugyanis az egész videót a sminkekből indítottam...ha valakit csak smink nélkül lát az ember, két kiló vakolat alatt megjátszottnak tűnik az egész, így úgy kezdtem hozzá, hogy ez vagyok én, a kivetítőn túli egyetemi én csak az árnyékom, mert én így jobban érzem magam...a sminkemmel vagyok teljes...viszont vannak fontosabb dolgok, és teljesen kényelmesen érzem magam smink nélkül is, de ha lehetőségem van rá, akkor azért nem hagyom el a sminkjeimet; egy ilyen kezdés két férfiból álló hallgatóság előtt nem tudom mennyire jó húzás...De egyébként jól sikerült az előadás, annak ellenére, hogy a vendégszereplő Kisszaros majdnem infarktust kapott és vagy másfél óráig kergettem, mire két percnyi videót sikerült róla készítenem - egyébként mindenkit elbűvölt, így a taktika, hogy cuki állattal bármit el lehet adni bevált, használjátok ti is bátran! És jó érzés volt végre úgy rólam készült videót vetíteni, hogy senki nem szólt be a hadonászásért illetve az arcomért - elég gazdag az arcmimikám, a szemöldököm önálló életet él konkrétan. Szóval egy élmény volt, és kimondottan örülök, hogy a sminkes indítástól a környezetvédelemig egy követhető utat vázoltam fel. És...annak ellenére, hogy sminkekre építettem, a tanár úr szerint nem tudom megtagadni a bölcsész önmagam - ami egyrészt ijesztő, másrészt örülök, hogy sikerült magamhoz találnom a bölcsészetnél, és ez kifele is látszik. :D

Mielőtt a képre térnék a képen nem szereplő termékeket is megemlíteném (a fényviszonyokat a katasztrófa szóval tudnám jellemezni, ami engem sminkekről készült képeknél is zavar, de a ruhákat egyszerűen lehetetlen lefotózni): 14 pár zokni, egy új melegítő nadrág és egy napszemüveg is hozzám került a H&M-ből, illetve felpróbáltam néhány dolgot, szóval amint lesz online akció, rögtön bevásárolok. :D

Szerencsére ITT már leírtam, hogy milyen fantasztikus barátnőm van, és milyen remek ajándékot vett, így itt már valamivel összeszedettebben, csak a termékekről, illetve arról kell írnom, hogy mennyire váltak be...(De még mindig N a legjobb! És köszönöm még egyszer! <3)
A törölköző (háttérben) nagyon jó, bár nem tudom egy törölközőről mit lehet írni, én azt hittem, hogy a felirat szúrni fog, de nem vészes, és nagyon jó nedvszívó képessége és illik a fürdőszoba csempéhez - ami a világ legfontosabb dolga?
A LUSH Mask of magnaminty öntartósító változatáról nem szeretnék sok mindent mondani, ugyanis a nem öntartósító változattal együtt szeretnék egy összehasonlító bejegyzést írni - képpel majd, hogy lássa mindenki, milyen jól nézek ki :D - és nem szeretném előre lelőni a "poént"...Annyit viszont elárulok, hogy a kettő egyáltalán nem egyforma. :D
A From dusk 'til dawn masszázstömbről is áradoztam néhány sornyit már, a fentebb említett linken ezt is láthatjátok...A gyakorlatban remekül teljesített, nem olvadt túl könnyen (mint a Strawberry feels forever), viszont nagyon könnyen el lehetett oszlatni, frissítő citrusos illata volt, szépen beszívódott, extra hidratált, pihe-puha bőröm lett tőle, és gyönyörű apró csillámainak köszönhetően szó szerint ragyogtam! (A TBS-nek a csillámos testápolója nem vált be, a csillámok foltokban megülnek a bőrömön, peregnek, mindent megfognak, és nem is néz ki jól, ez viszont csak természetes fényt adott a bőrnek.)
A Veganese hajkondicionáló illatában hasonlít a masszázstömbhöz, nagyon gyorsan felszívja belőle a szükséges tápanyagokat a hajam, nagyon jól hidratál (bár most szőkítés előtt állok éppen), nem zsírosítja a fejbőrt se, és bár utálom a balzsamokat, meg ilyesmit, ez igazán kellemes állagú, kényelmes a használata...Szóval megkedveltem. :D

A Krémmánia második szépségdobozának tartalmát, és a rövid véleményeimet a termékekről ITT leshetitek meg.
A tavaszi Glamour-napok hetéről szóló beszámolómat pedig ITT találhatjátok.

További szép délutánt! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök az előadásod sikerének, remélem a blogra is készülsz hasonló témával, bár eddig is nagy hatással voltál rám ami az állatkísérleteket illeti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha csak egy emberre is hatással volt bármi, amit írtam, már megérte! Azt sajnálom, hogyha le is fotóznám Kisszaros szemét, aki meglátja, az nem azt látná benne, amit én...azt meg milyen lenne az emberektől kérni, hogy na akkor most mindannyian nézzetek úgy a kis kedvencre, mintha kísérleti alany lenne. Kétségkívül ez lenne a leghatékonyabb - nálam ez volt legalábbis...Amúgy szerintem a videónál sokat segített, hogy látták a nyulat...mozogni...néha ha aranyos vagy meghökkentő képeket néz az ember, akkor fel se fogja, hogy az egy "igazi" kis élőlény...És nem tudom, hogy ezen fog-e segíteni, hogy Kisszaros saját TAG bejegyzést kap...De mindenképp lesz témához passzoló bejegyzés is még, ahogy haladok előre én is. :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)