2017. április 14., péntek

A hetem

Sziasztok! :)

Eredetileg ma a Krémmánia csodadobozkájáról írtam volna, de mivel az "első bontás" élményhez már késő van, a termékeket meg még nem ismerem, a hetemről meg nem írhatok jövő héten, úgy gondoltam, még pár napot kibír...Szóval a hosszú hétvégét a benne lévő termékek megismerésére szánom - nem hiszem, hogy az összes sorra kerül, de jó néhányat kipróbáltam már így is - és így amikor eljön a dobozposzt, rövidebb véleményeket, "értékeléseket" is tudok írni a termékekről...És az talán hasznosabb is, mintha megmutatom a dobozt, és nagyon szeretem - de nagyon szeretem amúgy, és ahogy próbálgatom a termékeket, csak egyre jobban szeretem a dobozkámat...Alig várom, hogy írjak róla. :D

Mivel a hetem kimondottan "mozgalmas" volt - legalábbis élménydús ahhoz képest, hogy az utóbbi időkben szinte állandóan tanultam (kivéve az előző beszámolómat xD), az elmúlt két évben nagyon ritkán mentem bárhova is, vagy csináltam bármit is (tanuláson és hozzáolvasáson kívül, amikor végre kész voltam, akkor meg általában hagytam, hogy zombiban bámuljam pár órát a plafont elalvás előtt). A hétre viszont három remek program is becsúszott, és úgy gondoltam egy rövid kis beszámoló sose árt...:D

Hétfő reggel órapótlásom volt, aminek keretein belül elmentünk a Diósgyőri várba...Még nem jártam körbe, amióta felújították (bele vagyok betegedve, hogy felújították egyébként, hiányzik a 200-asról ismert vár xD), idegenvezetéssel együtt a diák belépő 1200 Ft, az idegenvezetés pedig korabeli(es?) volt. Egy jelmezbe öltözött nő régies szavakat használva vezetett körbe minket, egyébként nagyon hangulatos volt, bár háromnegyedóra után már kicsit zavart, remek humorérzéke volt, és nagyon kis kedves volt, annyira látszott rajta, hogy szereti, amit csinál...sajnos összesen 50 percünk volt az egészre, mert tanárnőnek értekezlete volt, nekünk meg órám, így nagyjából a felét láttuk csak, de mindenképp szeretnék visszamenni, bejárni a többi részt is...Egyébként nem szeretem a történelmet, és ez úgy egy darabig elég volt a történelemből, nagyon örülök, hogy ilyen szakon vagyok, ahol óra címszóval ilyesmit is megismerhetek - mi elsősorban az építészet miatt mentünk, mert pont a kor esztétikáját tanuljuk. Kicsit sajnálom, hogy ennyire kevés még így is a lehetőség "máshol" órát tartani (egyszer voltunk múzeumban, egyszer színházban, meg most itt), de rengeteget dolgozik ez a tanárnő, így igazából örülök, hogy legalább ennyit megszervez, és lebeszél nekünk.

Szerdán vacsorával egybekötött mini stand-up est volt az Egyetemen, amiről nekem anya kedden szólt, hogy ugye tudom, hogy holnap este megyünk...Három fellépő volt...valami fiatal srác, Orosz György és Maksa...És most kimondom, amit gondolok: Maksa nem vicces...közvetlenül a színpad alatt ültünk, így elég kínos lett volna, ha nem nevetek, de erőltetett volt, és...nem volt vicces...Eleve ő volt az egyetlen, aki egy kis papírkupaccal ment fel, néhány poént onnan olvasott, és többnyire arról beszélt, hogy emberekkel találkozott, akik vicceket meséltek neki, és hogy ez milyen vicces, és elmesélte nekünk a vicceket, amiket az emberek meséltek neki?! Értem én, hogy 35 év a pályán sok idő, meg ő mondjuk végigvigyorogta a saját fellépését, de...nem...tudom...hogy maradt ENNYI ideig...mert anyáék szerint már a kezdetekkor is ilyen volt...és ezzel nyert valami versenyt? Egyszerűen nem volt szimpatikus a stílusa, és inkább kínosnak éreztem a színpadon, mintsem viccesnek - viszont a másik kettő remek volt, igazán jól esett kicsit kikapcsolódni. A vacsora...én a köret ellopásával töltöttem, ugyanis valamiért úgy gondolták a csirkehús darabkákat végig kell önteni a tányéron, szóval nehéz volt olyan krumplit horgásznom, ami nem lett csupa csirkelé - de finom volt azért. (Étteremben nem vagyok ennyire problémás, ott külön kérünk nekem enni, itt viszont előre "szabott" menü volt.)

Csütörtökön összefutottam N-nel, aki (mint tudjátok) legjobb barátnőm, és tényleg ő a legjobb...Olyan szülinapi ajándékot kaptam, hogy...wow...egyszerűen nem jutottam szóhoz, annyira figyelmes és kedves volt tőle...elképesztő...Kaptam egy törölközőt (Boldog születésnapot! felirattal), egy csodálatos ajándéktasakot (mert én szeretem az ajándéktasakokat is), és néhány Lush terméket...Egy öntartósító Mask of magnaminty-t, egy Veganese hajkondícionálót, és bár már ez is az állam a földön hagytam kategória, tudott még ennél is jobbat: egy From dusk 'til dawn masszázstömb is lapult a szatyorban...amit mikor Lush-ban voltam, sehol nem leltem...hát...nem...E_L_K_É_P_E_S_Z_T_Ő?! (Általában mindent megbeszélünk, ki mit akar, és igyekszünk úgy ajándékot választani, hogy a másik vágyjon rá, és lehetőleg hamarabb hozzájusson, minthogy megvenné magának...Mivel a masszázstömböt nem leltem sehol, kimondottan meglepett...nem tudom, honnan varázsolta, de N a legjobb! :D)
Aztán sétálgattunk, beszélgettünk, ami még a csodás ajándéknál is jobban esett, mert nagyon ritkán találkozunk - ő három műszakban dolgozik, "párja" is és nagyon ritka az átfedés, én meg órára járok, szóval nem könnyű összeegyeztetni minket. Tegnap éjszakás volt, nekem meg hosszú hétvégém van, szóval az a pár óra pont "üresben" volt mindkettőnknek (ő ünnepnapokon is dolgozik gyakran, most is fog, szóval nála a hosszú hétvége "nem létezik").
Elmentünk a miskolci Coffeeshop-ba is, Oreos blueberry shake-t inni, ami egyrészt fantasztikus volt, másrészt lefagyott a kezünk, és a torokfájásomra nem volt jó (hozzátenném, hogy kint éppen vihar volt, tehát nem egy szép fényes délutánon ültünk be lehűlni...xD). Egyébként, ha van a közeletekben, érdemes lehet beülni, nagyon finom dolgaik vannak (illetve, ha szeretitek a shake-t, az Oreo-blueberry nagyon jó választás). Sütiket, kávékat, alkoholos limonádékat, teákat, de még kis "reggeliket" (szendvicseket) is árulnak, és az üzlet is nagyon hangulatos, a kiszolgálók meg nagyon kedvesek. A miskolcit most hétvégén újítják, így nem lesz nyitva, de Húsvét hétfőn nyitnak (vasárnapi nyitvatartással), tehát gondolom ünnepnapokon is nyitva van, de az internet korában ezt már meg lehet nézni könnyen. A lényeg, hogyha szeretnétek egy nyugodt, valahova beülős, kávézgatós, sütizgetős találkozót, akkor érdemes lehet benézni egy ilyenbe. Egyébként annyira nem "új" ez a dolog, de tegnap kellett rájönnöm, hogy én nem ismerem Miskolcon az ilyen "békés" helyeket...csak a kocsmákat...Szóval amikor eljutunk oda, hogy valahova üljünk be, ami nem kocsma, akkor...meg vagyok lőve, így nekem az újdonság erejével hatott ez a bolt, de megérte bemenni. Egyébként zárásig itt ültünk már, aztán mentünk a dolgunkra - illetve N a dolgára, én meg haza. Gyakrabban kéne ilyen helyekre járni.

Most meg jön a hétvége, családi programokkal, és tanulással (talán ez a néhány nap elég lesz arra, hogy végre utolérjem magamat...

A ti hetetek hogy telt?

Kellemes hétvégét mindenkinek, jó pihenést, és kitartást azoknak, akik dolgoznak!

2 megjegyzés:

  1. Én nem találom magam. Kergetem, és nem érem utol. Annyiban tudnám csak összefoglalni az elmúlt két-három hetemet, hogy azt se tudtam, hol vagyok. Lefeküdtem, keltem, dolgoztam, ennyi maradt meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős...Kitartást hozzá! :)
      Egyszer véget ér ez a hajtás is! :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)