2017. március 8., szerda

Gyors segítség a takarításban

Sziasztok!

A mai bejegyzés elég rendhagyó lesz, hisz a blog alapvonala, illetve mellékvonalai elkerülik a témakört, de találtam egy olyan tisztítót, amibe beleszerettem, és gondoltam megosztom veletek is - hisz így végre pozitív bejegyzés lesz, és hiszek abban, hogy Nektek is fantasztikus társatok lehet...A másik oka, hogy nem igazán vannak ilyen bejegyzések, a szüleimmel élek, és általában anya a takarítószer felelős...Vagyis, ha elküld, hogy vegyek citromos ilyen márkájú olyan kiszerelésű valamit, akkor megveszem, de általában ő szokta az ilyesmit megvenni, én meg csak kiveszem a szekrényből/leveszem a polcról és takarítok.

Általában szeretek takarítani, a porszívózást leszámítva, szívesen törölgetek port, ablakot, tükröt, felmosok...Viszont valahogy mindig fél doboz prontó kell, mire végigmegyek a szobán - mindig nagyon sokat fújok egy-egy felületre, így elég gyorsan fogy...Viszont mikor hazahoztunk a Denk mit bútorápoló tisztító nedves kendőket (nincs magyar felirat, ez a legjobb, amit tudok), muszáj volt megint kitakarítanom...Szerencsére felújítunk, így nagyjából három nap alatt akkora a kosz, mintha két hete takarítottam volna, így  izgatottan kaptam kezembe, hogy mit is tud...illetve kicsit féltem is, mert pocsék a mögöttem álló időszak újdonságok szempontjából.


Kezdjük a csomagolással, amin itt is meglelhetjük az FSC pecsétet, illetve ami 24 darab kendőcskét rejt...Az örök probléma, hogy nem záródik vissza a nedves törlőkendő csomagolása, ezért kiszárad a termék, na itt nem kell aggódni, jól zár, nem szárad, és általában én már ennek örülök...Az illata nagyon finom, az anyaga is nagyon jó, és nem szárítja a kezemet se - gyakran portörlés után száraznak érzem a kezemet. A port kitűnően eltávolítja, nem elkeni, nem összegyűjti, hanem magához vonzza (tudom, az antisztatikus dolognak ez a lényege, de nem hiszek a feliratoknak soha); ragacsos érzetet se hagy a bútorokon (amitől én eléggé féltem), és nagyon friss illat lesz tőle...A fél flakon prontó helyett KETTŐ lap elég volt a szobámban lévő összes polc kitakarítására, tehát viszonylag sokat bír el egy ilyen lap...Ha csak kis porosodik a padló (a szekrények tövében például), csúszós érzet nélkül, villámgyorsan meg lehet szabadulni, mielőtt beengedünk egy esetlegesen nem várt vendéget. Bár a nagy takarítást nem pótolja, egész tartós a hatása, egy kőmosást is el lehet vele napolni, egész jól megküzd a portigrisekkel, és ha valahova nem férünk oda a porszívóval, teljesen megbízható ez a termék. Az ára egészen baráti, és mint mondtam remek társunk lehet, ha takarítást kell napolnunk, vagy hirtelen közbejön néhány vendég...
Ezenkívül praktikusan szállítható, így ha valahova nyaralni/utazni megyünk is magunkkal vihetjük, és bár a szállásokon van takarítóegység mindig, ha szépen meg akarjuk tisztítani a leöntött dolgokat (vagy bogarasak vagyunk és nem bízunk a szálloda takarítóiban), remek szolgálatot tehet...Javaslom még esetleg az autó műszerfalának tisztítására is, bár az nem fából van, a babapopsi törlőkendő ragacsos érzetet hagy.

Ti szeretitek az ilyen gyors és egyszerű megoldásokat? Tudtok valami hasonlót, ami üvegre/tükörre való direkt?
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)