2017. március 3., péntek

Februári vásárlások

Sziasztok!

A mai bejegyzésben ismét vásárlásaim eredményét - illetve névnapi ajándékaimat - láthatjátok. A hónap egész sikeres volt, bár az első fele tele volt katasztrófa termékekkel, sok újdonság nagyon bevált, így a közeljövőben mindenképp tervezek egy téli kedvencek jellegű bejegyzést is írni - még nem egészen vagyok biztos a koncepcióban, de kitalálom addig. Volt egy pixibag is a hónapban, ami őszintén szólva nagyon nem jött be - most...Ezenkívül viszont azt hiszem szerencsés hónap volt. :D

Gránátalma és csipkebogyó tea, mert mindkettőt nagyon kedvelem...Anyától kaptam néhány színes dekorcelluxot - szép csillogósat, mert a sima nem tetszett neki (nekem meg a csillogós nem tetszik, de amire kellett arra jó). Egy új vékony hegyű alkoholos filcem is lett, amit én arra szoktam használni, hogy a kozmetikumaimra ráírom a lejárati dátumot. Az a gyújtó meg gigacuki, egyszerűen nem tudtam otthagyni, tetszik a szín is, a fej is, szóval rettegjetek törött szemfestékek, nyáron ezzel fogok neki látni a házi paletta készítésnek.
Végre lett új hibajavítóm is, mert én vagyok az, aki úgy kezdte a fél évet, hogy előtte lévő nap mindkét hibajavítója elfogyott, és feltűnően hiányzott órákról...csak mindig elfelejtettem venni. A szokásos ebelin vattakorongok 300 Ft/140 darabos csomag áron is jött velem.
Az essence the gel körömlakk (I don't care) árnyalatban ajándék volt a Glamour újsághoz, amit anya vett nekem jelképes névnapi ajándéknak - egyébként egy korallos árnyalatról van szó, és akkora a körömlakk kollekcióm, hogy ez már nem fért bele, a körmöm viszont nincs olyan állapotban, hogy festegessem (a képen nem látszik, de a körmeim nagy része törött, illetve tövig van vágva). Gyors vallomás: ez az első ilyen essence körömlakkom, ami szégyen, de egyszerűen annyi körömlakkom van, hogy a gel kollekció nem igazán keltette fel az érdeklődésemet...
Ha már sminkek, és essence: a leárazásokról szereztem 350 Ft/db áron négy monot is. Az egyik a "the velvets" kiadás fluffy clouds árnyalata; a többi pedig az all or nutting, chilli vanilli illetve keep calm and berry on színek a sima termékcsaládból (?). Ezeknek egyébként nagyon jó az állaga, a tartósságuk, remekül lehet velük dolgozni, szépen pigmentáltak mind, és bár képen elég hasonlónak/egyformának tűnnek, élőben remek kiegészítői a sötétebb sminkeknek - ezért vettem több hasonló világos árnyalatot csak, mert akartam valamit, amik ha idő előtt kiesnek az astor palettáim pótolni tudják azt...Egyébként mostanában fedezem fel magamnak újra az essence márkát - kicsit kényszerből, hisz többek közt a számomra oly kedves Maybelline-t is hivatott pótolni - és nem is értem, miért szakítottam velük...Volt egy időszak, mikor minden termékük pocsék volt rajtam, de most konkrétan ezzel a négy termékkel kezdődött a "nemborzasztótermékek" időszaka (mint írtam, a január szar hónap volt ilyen szempontból).
A Himalaya herbals sensi-relief fogkrémet akciósan vettük még hónap elején, mivel a Manna fogkrém nem vált be, kimondottan örültem egy vegetáriánus fogkrémnek, ami véletlenül hatékony is, szépen tisztít, eltávolít minden lepedéket, nem kezdi ki az ínyemet, mint a Manna (meg a fogkrémek nagy része egyébként), szóval jó vásár volt.
Aztán ami a hajat illeti, elég sok mindent vettünk a hónapban...A Kallos glow hajfestékek közül két gyöngyszőkét, mert mikor vörös voltam, a kedvenc vörösöm nem volt sehol, most, hogy szőke vagyok három boltot kell végignézni, hogy van-e ebből az árnyalatból...így ha valahol lelek, inkább veszek többet egyszerre (420 Ft/db). Aztán a balea festett hajra való hajlakkját is megvettük, nem tudom mitől festett hajra való, nem szoktam hajlakkot se használni, de most egyáltalán nem volt itthon, és ha évente egyszer akarok hajlakkot használni, akkor azért jó, ha van.
A Balea "more blond" termék családjából végül nagy bevásárlást csináltunk, de mivel a sampont már korábban elkezdtem használni, külön fényképre kerültek a dolgok...Egyébként nem rossz, hogy mennyire szőkít, azt nem tudom, ugyanis pont hajfestés előtt kezdtem el használni, aztán leváltottam egy alverde samponra, ami annyiból jobban tetszik, hogy a hajam állaga kellemesebb hajmosás után, sokkal könnyebben fésülhető is, ez picit szárít.
Az egy perces hajkúra az egy szőkítő, extra hidratáló hajpakolás, amire nagyon kíváncsi leszek. És végül megvettem a hajszőkítő sprét is, bár kimondottan nem kedvelem a szőke hajszínt, és a dobozra alapozva nem is feltétlen jó ötlet az én hajamra fújni (eredetileg sötét, extrémen szőkített, vékony szálú), de elkeseredett harcot folytatok a zöld hajszínezőmmel (két szőkítés, három hetente szőkére festés mellett pasztell türkiz maradt a hajam, ami sajnos ledobja a hajszínezőt magáról), illetve a saját hajszínemmel, ugyanis az évi két professzionális szőkítéssel is az utolsó időszakban már nem szőkülök ki eléggé (eléggé alatt azt értem, hogy az átmeneti, nem színezett időszakokban se akarok természetes sötétszőke hajat). Erről a termékcsaládról egyébként tervezek bejegyzést is írni majd, ugyanis sok szőkén segíthetnek, ha beválnak...
Ezenkívül vettünk egy egy literes színvédő sampont, a Kallos-tól, aminek eltörtem a nyomókáját, így minél gyorsabban el kéne használnom - a bontott sampon néz ki úgy, mint a képen, később törtem el - 1360 Ft volt, és mivel a samponjuk bevált, gondolom ezzel se lesz gond. Illetve most elég sok samponom van, ez pedig hatalmas mennyiség, de legalább tudom váltogatni, és nem fogok ráunni. :D
Az alverde márkánál is elakadtam a DM-ben, egyrészt vettem egy almás-lime-os (bio gyümölcsös) arctisztító arcpakolást, ami normál és vegyes bőrtípusra ajánlott, mert megkívántam - ti is biztos jártatok már úgy, hogy mentetek a drogériában és rátok mosolygott valami szépségápolási cucc, amire úgy éreztétek szüksége van a bőrötöknek, nem? Másrészt régóta szemezek az iszapos termékcsaládjukkal, mitesszer és pattanás elleni termékeket tartalmaz, és nekem örök problémám a mitesszer (illetve most a Max Factor CC krémnek köszönhetően a pattanás is, ha három egymást követő napon használom, csupa pattanás leszek tőle). Megvettem az arctisztítót, ami nagyon bevált eddig, és ez az első olyan szalicilsavmentes termék, amire azt mondom, hogy lehet fel tudja venni a versenyt ezekkel az összetevőkkel. És megvettem a tonikot is, aminek a hatása fantasztikus, de soha nem sikerül eléggé felráznom, aminek következtében amikor (felrázás után) kinyomom belőle a lötyit, mindig a vattakorongra köp egy szép adag iszapot, amit aztán nem tudok sehogy se normálisan használni...hatékonynak hatékony, de kész szenvedés a használat. Mindhárom termék vegán, viszont tartalmaznak alkoholt - érzékeny bőrűeknek figyelmeztetés, én személy szerint kimondottan kedvelem az alkohol tartalmú termékeket.
A Müllerben megvettem a CV young limitált kiadású 3in1 arctisztítóját, ami tisztít, radíroz, és maszkként is használható, ez egy áfonyás szenes verzió, és nekem új taktikám van az állatkísérletmentes termékekre...A Vegan society pecsétjét nem nyerheti el ugyebár bármelyik termék, egy csomó feltétel van, hogy egy kozmetikum a leveles V-t megkapja...többek között az is kritérium, hogy a kész terméket és a termék összetevőit SEM tesztelhetik állatokon. Ebből következik, hogyha egy márka bármely terméke megkapta a leveles V-t, a márka többi terméke is állatkísérletmentes, ugyanis olyan nincs, hogy egy márka az arckréméhez való összetevőket nem tesztelteti, de a testápolóhoz valókat igen...Mivel a CV-nek van a Vegan Society által elismert, és "pecsételt" terméke, valószínűsíthető, hogy ezt a nem-vegán terméket se tesztelték soha állatokon...ami alátámasztja a drogériák nem vészesek gondolatomat...És ezért vettem egy kamillás Aveo kézkrémet is, 150 forintért. Nem volt rá szükségem, de olcsó, és kézkrém, és el fog fogyni úgyis.
A rózsaszín Cuddle me nyuszit ajándékba kaptam N-től, és így van végre egy olyan nyulam, ami nem bánt - az élő nyulam folyton rám támad, harap, karmol, mar, bőrdarabokat tépked le a kezemről, és mivel valószínűleg allergiás is vagyok rá, jól begyullad az összes sebem mindig...megoldás: plüssnyuszi...Egyébként nagyon puha és nagyon cuki, és nem harap és nem vagyok rá allergiás, és nem szarik folyton, nem pisil, nem rág meg mindent (a mi nyulunk üveggyapotot, szigetelést és festéket eszik), szóval most már olyan nyulam is van, ami elől nem kell mindig elbújnom...egyébként imádom Szarost, csak lassan használhatatlan lesz a kezem - és a lábam. x'D
Az essence we are...lovely parfüm a you're the ooohh to my lala illatban teljesen elbűvölt...Az illata elég tömeg illat, egy hasonló illatról maradtam le régebben, itthon pedig négy vagy öt nagyon hasonló illatú parfümöm is van...mit mondhatnék, IMÁDOM ezt az illatot...Illetve külön tetszik a kis illatminta csík, ami a termék esetében egy szívecske...hát nem aranyos? :)
És voltunk Budapesten is, és muszáj volt bemennem néhány boltba, amik itthon nincsenek - az esetek nagy részében nem szeretek rendeléssel szenvedni (alig vagyunk itthon), illetve sajnálom a postaköltséget is többnyire. Ezen a képen szatyrok vannak, és gondolom mindenki azt hiszi, hogy azért, mert ezzel új fejezetet akarok kezdeni a bejegyzésen belül, gondosan elválasztva a többitől, de az igazság az, hogy imádom a szatyrokat...A LUSH szatyor valami gyönyörű, a NYX fekete egyszerű kis szatyra is szuperül néz ki, a TBS szatyroknak meg mindig is rajongója voltam (vagyis ha nem webshopon keresztül rendelek éppen).
És rögtön azokkal kezdem, amik véletlenül se ezekben a szatyrokban voltak...Az IKEA illatgyertyával nem tudom mi a helyzet, szerintem engem a gyertyák fognak a sírba tenni, bár ismerek néhány vegán és cruelty-free gyertyamárkát, nem tudok ellenállni, ha beleszeretek egybe...és az IKEA az nem egy könnyen visszakereshető cég, mint kiderült, ezért elhoztam a gyertyát...25 óra égési idő, és nagyon finom eper illat...kell ennél több? (Egy biztos álláspont az állatkísérletek ellen, például.)
Illetve a Media Markt-ba is be kellett mennünk, és ha már bementünk vettem egy új pendrive-ot (16 GB, 110 MB/s*s átviteli sebesség, 3.1 USB csatlakozó) 4500 forintért. Sony, nagyon megbízok bennük, illetve fekete is, ami mondjuk nem volt elvárásom vele szemben. Az én jó öreg pendrive-om sajnos eltört, egészen pontosan az USB részt fogó műanyag tört el, így nagyon veszélyes a használata, mert bármelyiknél beletörhet teljesen a gépbe...Én pedig nagyon gyakran használom a pendrive-okat, az egész fél év munkája rajta van mindig, onnan szoktam külső merevlemezre átmenteni, tehát nem engedhetem meg azt a "luxust", hogy pendrive nélkül legyek - ami valahol szomorú, ugyanis normális laptop és pendrive nélkül alig tudnám teljesíteni a féléveket, és nem hiszem, hogy ez elvárás lehet egy diáknak...de legalább az ingyenes Office-ra jogosult vagyok.
Miután a NYX márkaboltban elfelejtettem szempillaspirált venni, bementem egy Rossmannba, és megvettem a Rock couture vízálló szempillaspirált, ami elvileg a tavaszi újdonságokkal együtt jött. Soha nem veszek szempillaspirált "csak úgy simán", mindig összecsomagolva, kuponnal veszem, vagy ajándékba kapom őket, de magamtól nem fizettem még egy darab szempillaspirálért se teljes árat (soha...szó szerint soha). Viszont amikor az embernek 5 bontottból 4 spirálja szar - és ennél szebb jelzőt egyszerűen nem vagyok képes mondani rá - akkor itt az idő megtörni a szokásokat...A végén ezt se teljes áron vettem meg, mert unokatesómnak volt egy 10%-os kuponja, így 1330.- helyett csak 1195.- volt, de hihetetlen, hogy rávettem magam, hogy spirált vegyek (még akkor is, ha nem teljes áron vettem meg végül)...A maybelline vízálló rocket-hoz mérek mindent, és nem hittem, hogy valaha mást fogok használni, ez viszont ígéretesnek tűnt a képek alapján, a csomagolás is tetszik, és igazából a nálam lévőknél rosszabb nem lehet.
A NYX márkaboltba eredetileg egy csomó matt ajakkrémért mentem, ugyanis vagy 8-9-et kinéztem (meg 3-6-ot más kiadásokból is), de sajnos élőben minden sokkal szebb volt, mint interneten, ezért úgy döntöttem, hogy a kettő helyett (5000 alatt ki akartam jönni, mert nem tudom a kártyám kódját, és a paypass csak ötezerig nem kér kódot xD) csak egyet veszek 2400 forintért, meg valami mást...És ez így leírva logikátlannak tűnik, de a Budapest árnyalatot mindenképp meg akartam szerezni tavaszra, mint természetes bogyószínt (anya szerint ez sokkal inkább erőteljes, sötét szín, de nekem még a természetes kategória xD), illetve szerettem volna egy vadabb pirosat, bordót, feketét, bármi extrémet...de nem tudtam eldönteni, mi legyen a másik árnyalat...Ezért kitaláltam, hogy veszek ajakkontúrceruzát hozzá: ajakkontúrceruzám nagyon kevés van (egy piros avon, egy áttetsző astor, egy áttetsző Yves Rocher és egy mályva Yves Rocher - tehát állatkísérletmentes egy se), mindössze 1000 Ft/db áron kínálták (ami még anya szerint is olcsó, pedig szerinte túl sok pénzt költök tök egyforma sminkekre, és semmi értelme nincs - nem tőle örököltem a sminkrajongást xD), így hülye lettem volna kihagyni a lehetőséget...Viszont a Burgundy és a Cabaret árnyalat is illett a Budapesthez, csupán előbbi túl sötét, utóbbi túl pirosas volt, a bőrön nagyon szépen kiegészítették egymást, és én megint nem tudtam dönteni...Aztán úgy döntöttem, hogy mivel ha mindkettőt megveszem se kérnek kódot, és marad még keret a TBS-re is (ahova csak azért mentem be, hogy ott legyek), mindkettőt megveszem...és a taktika a későbbiekre, hogy egyesével elhordom az egész kollekciót haza...legszívesebben beköltöznék abba a boltba, annyi csodás dolog van. (Halk megjegyzés: elképesztően édesek az eladók, segítőkészek, de nem másznak az ember nyakára, nagyon kedvesek. :))
Mint említettem a TBS márkaboltot is meglátogattam, nem mintha bármire lett volna szükségem, vagy bármit meg akartam volna nézni...de nem vagyok képes elmenni mellettük úgy, hogy ne menjek be, és ne vegyek valami totál felesleges apróságot...Most is bementem, és a biztosra vadásztam: a kedvenc termékeim a kézkrémek, testvajak és testradírok, a kedvenc illataim a mangó, az eper és a shea; tehát vettem egy mango kézkrémet (1690.-) és egy eper testvajat (2190.-)...A testvajba sajnos már belenyúlkáltam, pedig megfogadtam, hogy nyárig nem bontom ki, mert nincs eper szezon, és ha epret érzek mindig megkívánok, és allergiás vagyok az eperre, és most a nyúl miatt amúgy is nagyon csúnya allergiás reakció áldozata a bőröm (és másnap ananászos-epres likőrt ittam, amiből az ananászra is allergiás vagyok, de viszketek is rendesen tőle, szóval nem csalódtam magamban). A kézkrémet viszont még nem bontottam ki, csak elraktam a dobozkámba, hogy de jó, ilyenem is van...A TBS kézkrémekkel mindig nagyon spórolok, a 30 ml nekem egy évig is eltarthat, plusz sajnálatos módon nagyon irritálja a bőrömet az utóbbi időkben, és ha látom, hogy van és nem használhatom, csak a szívem fájdítom, viszont ha rendbe jön a bőröm, és elő tudom kapni, az hatalmas boldogság lesz...:D
És ajándékba kaptam egy füge testápoló mintát is, ami amúgy nem rossz egyáltalán, gyorsan beszívódik, kellemesen hidratál, de nem tatrós a hatása, és nekem az illata se igazán lett a kedvencem...
És végül a LUSH. A mostani névnapomra LUSH termékeket kértem, bár eredetileg magamnak akartam venni névnapomra őket - még nem derült ki, hogy van-e ösztöndíjam, vagy nincs, így azért vigyázok a pénzemre - viszont semmi jobb nem jutott eszembe névnapi ajándéknak. Az Ocean salt "vodkavarázs" arc- és testradír, amióta megtudtam, hogy létezik, kívánságlistás termék volt...De most őszintén: nem metál egy vodkás arckence? Az alkohol fertőtlenítő hatásáról amúgy is csak pozitív dolgokat tudok mondani, tudom, van, akit zavar az alkohol a termékekben, én kedvelem...És ezt a terméket is nagyon kedvelem, nem bántja az irritált bőrt, nagyon puha és friss lesz a használata után, az illata nem igazán tetszik, de biztos voltam benne, hogy rossz illata lesz (szagoltatok már vodkát?XD), így nem különösebben ért meglepetés. 3450 Ft/120 g.
Két tusfürdőzselét is elhoztam, mert a Whoosh-ba és a Refresher-be is beleszerettem, viszont a fürdőgolyó, amit kinéztem (és hasonló áron volt) nem volt a boltban, ezért úgy döntöttem, kicserélem a tusfürdőzselére, úgyis nehéz választás volt. Még egyiket se próbáltam, mert nem reggel szoktam zuhanyozni, plusz a hűtőben tartós dolog miatt sose jut eszembe, hogy azt használjam éjszaka, de tavasszal nyáron mindenképp szeretném belevetni magam ebbe a két zselés csodába. 1590 Ft/db (100g).
A Strawberry feels forever masszírozótömbből is hoztam egyet. Leginkább a kakaóvaj illatot érzem, nem az epret rajta, de nagyon régóta ki akartam próbálni egy masszázstömböt, és a kinézettek közül csak ez volt kapható. Az állaga nagyon jó, nagyon jól hidratál, finom az illata, viszont hűtőből kivéve szökni kezd, és kicsit kényelmetlen emiatt a használata is, és nem szívesen nyúlok érte. 2590 Ft/db.
És végül a valóra vált ÁLOM...A Serendipity* nevű szappanba rögtön beleszerettem: ez a név...ez a név...ez a név...és az "alcím" csak mélyítette ezt: Altatódal a francia levenduláról...ez a név, és ez a "cím"... Négy különböző (?) levendulaszármazékot tartalmaz, gyönyörű levendula színű és bordó, csodásan néz ki, és a név, a cím, és a tény, hogy a levendula nyugtató hatású, és segíti az elalvást...egyszerűen az egész annyira...szürreális...a szó álomszerű értelmében...És nem is tudom másképp jellemezni, szóval nem is fogom...120 grammot vettem 1670 forintért...:)
masszázstömb - és a betéttartó, mi mindenre jó :D

álomszappan <3
*az események véletlen szerencsés előfordulása vagy alakulása, szóval gyakorlatilag egy pozitív, nem várt véletlen...nem fantasztikus? azt hiszem ez a kedvenc angol szavam :)

Ti miket vettetek az elmúlt időszakban? Ezek közül van tapasztalatok valamivel?
Én vagyok az egyetlen, aki képes beleszeretni egy ilyen szappanba?! - ez inkább költői kérdés, de szappanrajongók, kezeket fel. :)

További szép napot, kellemes hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)