2017. február 4., szombat

TOP3 Russkaja

Sziasztok!

forrás: Google
Ismét zenét hallgatunk, ezúttal egy olyan előadót hoztam, akit szerintem mindenkinek meg kell ismernie...Illetve mi lehet jobb, mint zenével indítani a hétvégét? :D
Mi történik, ha keverjük a polkát, a ska-t a metállal (és a nem ismertem fel mást, de meggyőződésem, hogy valami orosz is van benne)? Hát ez...A zenekar egy orosz származású osztrák zenekar, a dalszövegeik oroszul, németül és angolul vannak - legalábbis ezeket ismertem fel biztosan, illetve a ma érintettek közt csak ezek fognak megszólalni - néha egy nótán belül is mindhárom felcsendül...Egyébként többek között csináltak Katy Perry, Daft punk és Avicii feldolgozásokat is...Na de most minket nem ez fog érdekelni, az érdekes hangszerelésen kívül, a ragályos dallamokon túl, és az énekes jellegzetes (és magával ragadó) hangján kívül érdemes a klipeket figyelni, mert fantasztikusak...Szórakoztatóak, elgondolkodtatóak, és sajnálatos módon bejegyzésbe ágyazhatatlanok, de azért linkelek mindent. :)

1. Change
A kedvencem mindenképp ez, a hivatalos videót ITT tekinthetitek meg...Ez teljesen angol, a szöveg tökéletesen érthető, a Vodkából Whiskey (pisi) lesz, a világból meg Amerika, még a jó öreg Olgát is Britney-re kellett cserélni, és a Lada se maradhatott, mert hát a Route 66-on jobban mutat a Cadillac, és kinek kell a saslik, ha van meki?...Loi lolo loi...Ai-rat tat tat tat tat tat tat...

2. Energia
Ivós játék, ahányszor nyelvet váltanak, annyiszor egy felest lehúzni...oroszul indul, aztán német, aztán angol, aztán a mondat vége méégis német, majd orosz, aztán angol, aztán orosz, aztán angol, aztán megint orosz.............Viszont, ha figyelmesen nézitek a klipet, megtanulhattok táncolni is, és "Come on everybody, beweg dein' Arsch!" (Gyerünk mindenki, mozogjanak azok a seggek - saját fordítás, nem is értem, miért nem lettem fordító...xD) UUUUH YEAAAH! ENERGIAAAAAA!...Az a baj, hogy így most mindenki komplett idiótának néz, de ha megnézitek a klipet ITT, érteni fogjátok...Egyébként szerencsére az orosz feliratok németül is oda vannak írva, mert egyáltalán nem tudok oroszul...illetve fel se ismerem a cirill betűket...xD

3. Barada
Oké...mi a világ legmetálabb nótatémája, ha nem a szakáll?! YEAH YEAH YEAH! Baradaaaaa! Chuck Norris, Che Guavara, a ZZtop és Pavarotti nem tévedhetnek mind, nem? Oroszul van az egész, de van angol translation és német Übersetzung, szóval ha nem értetek a cirill betűkhöz - én se - akkor is megtalálhatjátok a módot, hogy ezzel a nótával adjatok hálát az Urunknak (aki természetesen létezik, természetesen férfi, és természetesen szakálla van, szóval már csak Jézus szakálla és prosztatarákja kérdéses - szerencsére csak ateista vagyok, így az isten férfi-e vitát nem viselem annyira a lelkemen, mint a feministák, mivel meggyőződésem, hogy nem létezik isten semmilyen formában, de a liberális eszme megkívánja, hogyha létezne és nő lenne és még szakálla is lenne, akkor is fogadjuk el - és így kell nagyjából három sorban megbántani a transzvesztitákat, a liberálisokat, a feministákat és a hívőket...azért ugye nincs harag? Amúgy nagyon elfogadó vagyok, csak sokan támadásnak veszik az ember véleményét, ha nem egyezik a sajátjukkal, igen, estenként lehet cinikusan hangzik, de meg kell tanulni az embernek nem túl komolyan venni magát, a legjobb zsidó vicceket is a zsidók találják ki. Legalábbis szerintem az önirónia fontos dolog.)
Egyébként általában nem szeretem a szakállakat, meg úgy nagyjából semmilyen testszőrt, de úgy a harmadik hallgatás után komolyan elgondolkodtam rajta, hogy szakállat kéne növesztenem...xD
Szóval ha eddig nem akartatok szakállat, nézzétek meg ITT, és mondjátok azt, hogy még mindig nem akartok szakállat...:P :D

Szóval ennyi lettem volna mára, meséljetek, mit szóltok hozzájuk? Ismertétek őket? :D
További szép napot! :)

2 megjegyzés:

  1. Jujjci, de szerettem őket anno. :D Az Energia és a Change nálam is kedvenc volt. Egy évig igazából csak Napalm Records csatornán hallgattam zenét. :D
    Amúgy turbo polka a stílusuk neve népi nyelven, ha nem tévedek, magukat is így jellemzik. Szerbben/horvátban/bosnyákban/stb is van, azt turbo folk-nak hívjuk. Én imádom személy szerint az ilyen modern zene+népzene keveredéseket.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh! :D
      Végre valaki, aki tudja miről beszélek - meglepően kevesen ismerik a bandát a környezetemben. :D
      És legalább egy kicsit nosztalgiázol a vizsgaidőszakban - ha jól figyeltem, nálatok most van (nálunk pont most ért véget). :D

      A hivatalos stílus megnevezésekkel nem vagyok tisztában általában - nem szoktam utána nézni, inkább arra támaszkodok, amit kihallok magamtól, mert olyan megnevezések vannak, hogy azt se tudom enni vagy inni kell...Viszont most hogy mondod, ez teljesen logikus a megnevezés. :D

      (Én a folk metálnál lemaradtam a népzene/modern zene keveredéseknél, illetve itt, de ennek magamtól nem is tudtam megmondani a stílusát. :D)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)