2017. február 27., hétfő

Téli szépségápolási kedvencek (2017)

Sziasztok!

Mindenek előtt szeretnék elnézést kérni a "kihagyásért", meggyőződésem volt, hogy a blog érdekében teszem...Nem arról volt szó, hogy nem lett volna időm - volt olyan napom, hogy reggel nyolctól fél ötig folyamatosan órám volt, és háromtól azon gondolkodtam, hogy haza akarok menni és írni, hiányoznak a sminkjeim, hiányzik a blog, elrohadnak az agysejtjeim...
...csak...elég negatív másfél hónap állt mögöttem sminkelés/szépségápolás szempontjából, mint írtam már, akármihez nyúltam szar volt...és eredetileg ezt a vonalat követve akartam egy bejegyzés sorozatot indítani, de jött a pixi, ami szintén elég pocsékra sikeredett, meghalt a(z egyik) kedvenc basszusgitárosom, és úgy gondoltam, hogyha pozitívat írni nem tudok, nem írok semmit...így lecsaptam a termékek, amik nem váltak be bejegyzést, és úgy döntöttem várok egy vidámabb témát...

És így jutottam a téli kedvenceimhez, amit direkt hétfőre hoztam, hisz a hétfőt mindenki utálja - nem értem miért, új kezdet, új lehetőségek és a hétvége után az ember újult erővel vághat neki a következő hétnek (plusz amúgy is hétfő csak egy nap, hogy lehet egy napot utálni azért, mert nem szeretünk melózni/suliba járni, ha az iskolát vagy munkahelyet utáljuk, az nem a hétfő hibája).
Akárhogy is...az elmúlt bő két  hónap  kozmetikum- és útkeresés volt, hisz az életem új szakaszát óhajtottam kezdeni, így újra rengeteg tesztelgetés vár rám, a sok mellélövés mellett volt néhány termék, amiktől nem válnék meg egyelőre...Illetve volt néhány termék, amik nagyon beváltak, viszont valami miatt TÚL kellemetlen volt a használatuk...És én ezzel a hárommal kezdeném, mert róluk nincs kép.
Az első hatalmas felfedezésem az Alverde iszapos arctisztító tonikja, ami kitűnő termék, remekül tisztítja az arcot, segít lehúzni a pattanásos/gyulladásos dolgokat, nagyon szépen helyrerázza a mitesszeres arcbőrt is, és még vegán is, DE fel kell rázni használat előtt, hogy az iszap és a lötyi elkeveredjen...nagyon alaposan...nagyon...nagyon...alaposan...És ez nekem sose sikerül, akármeddig rázom, a dobozka mindig leköp egy adag iszappal...ami egyrészt gusztustalan, másrészt nem igazán tudok mit kezdeni vele...Ha elkeveredik rendesen, semmi probléma nincs, de mivel folyamatosan áll, nekem problémás az öt percig rázom, és aztán remélem, hogy nem lesz iszapos semmi a vattakorongon kívül dolog...
A második hatalmas felfedezésem az Alverde színvédő sampon bio-acaibogyóval és bio-gránátalmával, aminek az állaga eléggé szokatlan, vegán, és olyan fantasztikus dolgokat művel a hajammal, hogy arra szavak nincsenek...Nem szárít, nem zsírosít, nem száll, nem lapul le a hajam, nagyon könnyen kezelhető, szépen megfogja a színemet is, bár a hajmosást nem tudom kitolni vele (ugyanolyan gyorsan zsírosodik a hajam)...És miért nem lett mégse kedvenc? Mert rohadt gyümölcs szaga van...ami nagyon hosszantartó és intenzív. Egyik órán éreztem a rohadt gyümölcs szagot, hajmosás utáni nap délutánján, és nem tudtam honnan jöhet ez a bűz? Hát a fejemről jött...persze ez ízlés kérdése, biztos valakinek tetszik ez az illat, nekem nem...Ettől függetlenül lehet, hogy újraveszem, mert ilyen csodás hajam sose volt eddig, de ez a szag...
A harmadik hatalmas felfedezés pedig a Lush strawberry feels forever masszírozótömb, ami egy kakaóvaj alapú hidratáló termék...Remekül hidratál, nem okoz irritációt, az extrán irritált bőrt se bántja, nagyon gyorsan beszívódik, tök jó használni, nagyon tartós az illata (bár én a kakaóvajat érzem inkább, nem az epret), és tényleg csodálatos termék...LEHETNE, ha nem kéne hűtőben tárolni, hogy ne olvadjon meg...És így a harmadiknál már gondolom elég szőrszálhasogatónak tűnhetek, hogy a fantasztikus termékekbe apróságok miatt belekötök, de egyszerűen kényelmetlen a hűtőhöz rohangászni zuhanyzás után a testápolóért, ugyanis ha zuhanyzás előtt kivenném a fűtés és a pára szétolvasztaná az egészet...és értem én, hogy testhőre olvadni kell, de ez annyira körülményes, hogy nem éri meg az egészet, beviszek egy testvajat, és tádááá meg van oldva a hidratálás...nem érzem a késztetést, hogy használjam, és mint tudjuk nagyon lusta testápoló vagyok, szóval ez se segít hidratálásra szoktatásban.
Szóval az elmúlt három hónap zsákmányából ENNYI volt az, amire kijelenthetem, hogy maradéktalanul elégedett vagyok...és itt is van egy kis csalás, mert a Catrice mono régóta nálam van, csak nem tudtam használni (mert nem tudtam, hol van, olyan rendet tartok a sminkjeim között, mégis mindig bujkálnak előlem hónapokig a dolgok).
És ha már kiemeltem a Catrice mono szemhéjpúdert, ő volt az egyik kedvencem, az Ooops, nude did it again! árnyalat boldog tulajdonosa vagyok, egy nagyon halvány, kicsit szaténos végeredményű termékről van szó, ami az én hullafehér bőrömön tökéletes eldolgozószín tud lenni. Aztán nagyon nagy pozitív csalódás volt a két essence mono szemhéjpúder, amiket 350 forintos leárazáson vettem. Még csak a the velvets kiadás fluffy clouds árnyalatát próbáltam, illetve a "sima" vonalon lévő chilli vanilli-t, de mindkettő hatalmas kedvencem lett...Azért vettem csomó nude színt, hogy találjak valamit, amivel el tudom dolgozni a szemfestéket, utóbbi tökéletes erre, viszont a felhős sokkal inkább szaténmatt highlighterként funkcionál, aminek én hatalmas rajongója vagyok. Mindhárom termék nagyon jó állagú, selymes, kellemes használni, könnyű eldolgozni, nagyon tartós, viszont csak a velvets erősen pigmentált...Ha pigmentált nude szemfestéket kerestek, nem javaslom, de mivel nekem csak eldolgozni kellett, tökéletesen boldog vagyok velük. :)
A Yamuna mandulamagos szappan ajándék volt Karácsonyra (természetesen magát a szappant nem tettem a szőnyegre, így csak a papírja van a képen), én arcradírnak fogtam be...Apró szemcséi vannak, nagyon hatékonyan, és finomat távolítja el az elhalt hámsejteket, felfrissíti a bőrt, és nagyon szépen tisztítja a pórusokat - irritáció nélkül. Minimálisan szárít, de csak a teljesség kedvéért írom le, ugyanis annyira jelentéktelen ez a szárító hatás, hogy rendes arcápolási rutin mellett fel se tűnik (én vagyok az, aki mindig ellógja a hidratálók használatát az arcán is, szóval nekem feltűnt).
Két Manna termék is bevált, ami visszaadta a hitemet a Mannában...A levendulaolaj és a teafaolaj is remekül fertőtlenít, segítenek lehúzni a pattanásokat, kis bőrfelületen hígítás nélkül is használhatóak, és remekül keverhetőek shea vajjal, hogy hidratáló, pattanástalanító krémet keverjetek magatoknak. Egyébként én hatalmas levendula rajongó vagyok, az egyik kedvenc gyógynövényem, ugyanis nyugtat, segít az elalvásban, fertőtlenít, segít a menstruációs görcsökben, és még lázcsillapításban is segíthet, szóval igazán sok oldalú, és ezekkel a dolgokkal rendszeresen gondom van, így kimondottan hatékony számomra. Az egyetlen dolog, amit negatívumként tudok felhozni a levendula mellett az illata - szerintem a teafaolajnak sincs jobb illata mondjuk - ez egyáltalán nem zavaró, illetve elég gyorsan el is párolog, így ez nem taszította le a képről egyik terméket se (úgy, mint a sampont).
Az Alverde iszapos arctisztító a tonik-párral ellentétben viszont kedvenc lett, ugyanis nagyon hatékony szintén, és bár az állaga gusztustalan, semmiféle nehézséget, plusz kellemetlenséget nem okoz a használata. Szintén vegán, és elég valószínűnek tartom, hogy ki fogok tartani mellette, mert nem hiszem, hogy tudok jobb alternatívát lelni a Garnier és Avon lemosóimnak (utóbbiból még van egy bontatlan tubusom valahol, azt még el akarom használni).
A facelle intimtörlőkendő a Rossmann saját márkás terméke, nagyon olcsó, imádnivaló a csomagolása - kis kék vasmacsekok vannak rajta - remekül tisztít, frissít, nem irritál, finom az illata, jó az anyaga, praktikus a kiszerelése, FSC minősített anyagból van (Forest Steewardship Council - ez ilyen tudatos erdőgazdálkodós dolog, érdemes utána nézni egyébként, mert ennél tömörebben és átfogóbban nem tudnám összefoglalni a dolgot, és nem akarom az egész bejegyzést annak szánni, hogy megmagyarázom, hogy ez mi) ÉS a csomagolása 40%-ban újrahasznosított anyagból készült...Azt hiszem ez minden kétszínű divat környezetrajongó ember szívét megdobbantja, hisz ha valaminek a csomagolása újrahasznosított anyagból van, sokkal könnyebb legyinteni a többi 50-60 környezetre káros csomagolásra, amit havonta megvesz ÉS kidob (véletlenül se szelektíven - következő nagy életválságom biztosan amiatt lesz, hogy mennyi nem lebomló szemetet termelek, akárhányszor kiviszem a kukát, mindig megfordul a fejemben, hogy ez a sok szemét vajon hova mehet, és hogy fog lebomlani, de ezzel bővebben majd később foglalkozok szintén). 
Az utolsó kedvenc pedig a Balea vanília illatú szárazsampon, ami felszívja a zsírt, kitolja a hajmosást, friss hatású hajat kölcsönöz, nagyon könnyen formázhatóvá teszi azt, illetve isteni (tartós és intenzív) illata lesz tőle az embernek, ezenkívül nem hagy fehér foltot se, nem fehéríti ki a hajtövet, és nem pereg mindenfele. Valószínűleg maradok mellette.

Nektek mik voltak a kedvenc szépségápolási termékeitek az elmúlt pár hónapban? :)
További szép napot! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)