2017. február 18., szombat

Januári sminkkatasztrófák

Sziasztok!

Mint mondtam, ismét egy nem túl vidám poszttal jövök. Tudjátok mi a hátránya annak, ha mindig rengeteg sminket vásároltok és próbálgattok? Nem tudjátok befolyásolni a minőségüket...Akármennyire utána lehet nézni, nagyon gyakran zsákbamacska a dolog...Az én januárom - mint említettem - kimondottan iszonyatos volt smink és szépségápolási termékek szempontjából...Ebben a bejegyzésben előbbiről lesz szó, tehát megmutatom nektek azokat a termékeket, amik az elmúlt egy hónapban nagyon nem váltak be...Gondolkodom, hogy lesz második része a dolognak, ahol az egyéb termékekről is szót ejtek, de most a sminkes dolgok jobban zavarnak...
Én próbálkoztam, rengeteget, tényleg nagyon igyekeztem megkedvelni a következő termékeket, olvastam a véleményeket, sokról sok jó volt, de nálam csak a szar kategóriáig jutottak - olyannyira, hogy már meg se próbálom szépen mondani, hogy milyenek számomra...Egyszerűen, eljutottam oda - és azt hittem soha nem jutok ide - hogy megfordult a fejemben, hogy én többet nem nyúlok sminktermékhez se...lassan 9 éve sminkelek, imádom a sminktermékeket, de egész hónapban bármit próbáltam ki iszonyatos volt, olyannyira, hogy most épp nem merek felbontani új terméket az itthon raktározottak közül, mert félek tőle, hogy rossz lesz, és át fog futni az agyamon, hogy mennyit költöttem rájuk...És a legszomorúbb számomra az egészben, hogy tényleg csak ezeket az újdonságokat próbáltam ki a hónapban, a szó lehető legszorosabb értelmében SEMMI JÓ nem történt sminkek terén...szépségápolás terén legalább akadt kivétel.
És mielőtt elkezdeném, megemlékeznék azokról a termékekről is, amik beváltak, iszonyatos csomagolást kaptak... A Max Factor wild shadow pot szemhéjpúder monom (2200.-), a L'oréal pirosítóm (4400.-), valamint a Maybelline affinimat púderem (2000 körül) pan-je is kiesett a műanyag tokból...ELSŐ KINYITÁS UTÁN. Biztos túl magasak az elvárásaim, hogy az ilyen árfekvésű termékektől elvárom, hogy a csomagolás legalább az első használatig bírja ki, bennem lesz a hiba...(Bezzeg a párszáz forintos, ezer éves essence monoról alig bírtam letörni a műanyagot, hogy kiszedjem a pant...hogy is van ez?)
Pupa Vamp! szempillaspirál ~ Mindenki nagy kedvence...Mikor először kibontottam a kefe érdekes volt, imádok kefékkel kísérletezni, és bár nem rajongok túlságosan a klasszikus sörtékért, meglepően pozitívan álltam a dologhoz - hisz mindenki szereti, miért ne tettem volna? Aztán kiderült, hogy használat közben ez a forma szörnyen zavaró - 9 éve sminkelek lassan, elég sok különböző kefével volt dolgom ez idő alatt, amit nem tudok egy hét alatt megszokni, az nem éri meg a próbálkozást, mivel viszonylag gyorsan hozzászokok mindig az új dolgokhoz...A pilláim külső illetve belső részét se érem el vele, egyszerűen egy szenvedés a használata, nem lehet szétválasztani vele normálisan a pilláimat, bár magával az állagával semmi bajom nincs, tehát elég festéket vesz fel, viszonylag gyorsan szárad, a tartóssága is rendben van...Viszont amiért ide került, az a kinézet, amit ad...3600 forintért azért örülnék, ha csinálna valamit a pilláimmal...Egyszerűen ránézek és...meh...ezért kár volt spirált feltennem...Egy jó spirálra szívesen költök, viszont amit EZ csinál - illetve NEM csinál - arra nem...
Artdeco perfect volume vízálló szempillaspirál ~ Ez még annyit se csinál, mint az előző és a minősége is rosszabb, a nyele laza, a kupakban lötyög, ami eléggé megnehezíti a használatot...Nagyon lassan szárad, mire megszáradna, szétkenődik az egész (kivéve ha bírsz öt percig pislogás nélkül felhúzott szemöldökkel ülni), maszatolódik, leszedni iszonyatos, száraz a tubusban, mégis folyik a pillákról, nem tartós...és semmi nem látszik a pilláimon...onnan lehet tudni, hogy van rajtam spirál, hogy a szemkörnyékemen a bőröm fekete...Szóval ha 3500 forintot megér nektek, hogy megnézzétek, hogy milyen lenne a pillátok, ha ugyanolyan lenne, mint az én természetes pilláim, akkor hajrá...A legpozitívabb dolog, amit mondani tudok róla az, hogy Pixiboxban volt, és nem fizettem érte külön...El fogom használni mindkét spirált, mert sajnos a harmadik megbontott spirálom (Catrice) is iszonyatos, és nem fogok kidobni három spirált egyszerre, amikben még van.../A catrice csak azért úszta meg a bejegyzést, mert ősszel kezdtem használni, így kiesik az egy hónapból./
Pupa easy liner (T155C bézs; T148C barna; T149F fekete) ~ Gyönyörű, pigmentált, krémes színek...túl krémes színek, amiket lehetetlen eldolgozni...vízvonalban nem maradnak meg, szemhéjon nem maradnak meg, viszont szívesen folynak el mindenhova, a nem létező ráncokba úgy, mint a létezőkbe...Külön rajongok a Pupa cruelty-free státuszáért, ahol kétszer ugyanazt a mellébeszélést egymás alá írják...Tudjátok ez mit jelent? Megbízhatatlan márka, gagyi termékekkel - üzenet fogadva, köszönöm, Pupa! De hé, legalább örülök, hogy soha többet nem fogok semmit venni tőlük...:D
AVON ajakrúzs (red dahlia) ~ Én vagyok az az ember, aki szereti az avon termékeket, valószínűleg senki nem lepődik meg rajta, hogy idekerült, hisz nem egy nagy márka, de mindig megbízhatónak tartottam rúzsok terén...egészen eddig a parfümszagú, foltosan fedő, rondán kopó, mászkálós ocsmányságig...És ebben az a szomorú, hogy az ezelőtti két avon rúzsom is béna volt, ami számomra egy fajta új irányvonalat mutat...ha erre haladnak az avon termékek, nem kár értük, a régi rúzsaikat viszont a mai napig kedvelem...ezzel még nem tudom mit csinálok, de valószínűleg tovább fogom adni, ha lelek valakit, akinek tetszik ez a formula.
Rimmel Kate 15th ajakrúzs (53, retro red) ~ Ez hatalmas szívfájdalmam...Amióta megjelent vadásztam rá, végül nagy nehezen sikerült Glamour napokon, féláron beszerezni, olyan boldog voltam, kipróbáltam kézen, és imádtam, és kipróbáltam szájon, csodaszép volt, aztán letöröltem, mert mást is ki akartam próbálni...Januárban viszont gondoltam előveszem, hisz csodás színe van...A tartóssága iszonyatos, a kopása iszonyatos, mászik, csúszik, és személy szerint nem kedvelem a Rimmel rúzsok illatát se...Általában kedvelem a rúzsaikat (moisture renew, Kate matt), viszont se a sima Kate vonal, se ez, se a teljesen sima rúzsvonaluk nem vált be...A sima Kate 01 rúzsomtól megváltam, viszont erre annyira sokáig vadásztam, annyit mentem érte, és annyira örültem neki, és olyan szép, hogy nincs szívem megszabadulni tőle...akkor se, ha ilyen pocsék termék...
Rimmel lasting finish primer ~ Én nem vagyok jó a primerekkel...az avonostól meg is váltam, mert egyszerűen semmit nem csinált...És ez se csinál semmit...Placebo hatást tesztelni jó, mert van rajtam primer, hurrá, de az egyébként tartós alapozóim is lecsúsznak róla, és ezenkívül semmilyen hatást nem figyeltem meg...Kicsit sok pénz az az 1800 forint a semmiért...mondjuk ezt elkenegetem, mert rövidebb napokon nem zavar, ha négy óra után egyben lefolyik az arcszínem...
Max Factor creme puff pirosító (nude mauve) ~ Az egész szégyenkupac legkiábrándítóbb darabja...Mindenki imádta/imádja ezt a pirosítót, így nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tud...A szín remek, kézfejen néztem, csuklón néztem, csodás...csak valaki magyarázza el, hogy az arcomon miért lett öt percen belül erős narancssárga? Biztos az alapozó, hiszen ez a szín csodás, remek termék, leszedtem a sminket, felkentem egy másik alapozót, és nem lett narancs a termék, hurrá...igaz három óra múlva már az arcomon se volt a termék, csak a csillámok (amik amúgy peregnek) maradtak meg foltokban az orcámon...de legalább nem volt narancssárga...Egyébként a kiszerelés/ár arány szégyen (annál is inkább, hogy szépen lefelejtették róla a kiszerelést, bezzeg a 21 grammos púderen ott van a 21 g), alig kapunk terméket, nagyon sok pénzért, és a kevés termék, amit kapunk úgy porzik, hogy többnyire a földön, nadrágon köt ki...és ha véletlenül nem fogyna elég gyorsan így a termék, ha szeretnénk, hogy megmaradjon, három óránként újra kell kennünk...Nekem erre nincs időm, nekem erre nincs türelmem, ez a termék úgy megutáltatta velem a Max Factort, hogy szintén nem fáj elengedni - pedig hatalmas rajongója vagyok a szempillaspiráljaiknak, illetve a folyékony rúzsaiknak, de tényleg, imádom őket...És hogy mi lesz a sorsa? Elhasználom szemfestéknek, arra biztosan jobb, mint pirosítónak - ott nem zavar az se, ha narancssárga és az se ha három óra múlva elpárolog.
Max Factor smokey eye drama kit (luxe lilacs) ~ Ezt a pirosító előtt próbáltam, és már itt gyanakodva néztem a márka termékeit...Erről elég sokat panaszkodtam az előző bejegyzésben, de azért foglaljuk össze a dolgokat...Az alapkoncepció nem tetszik: milyen szemszínhez milyen színek illenek, ez még rendben van, de tesznek bele egy szemöldök színt is, ami már túl sok korlát...egy elég drága termékről van szó, szintén keveset kapunk, szintén ügyesen lefelejtik a kiszerelést a termékről, és a honlapon se írják ki...A színek porolnak, nagyon puhák, mégis nagyon szárazak a szemfestékeknek alig van pigmentáltsága, a legvilágosabb szín pedig undorítóan néz ki...Irizáló rózsaszínes lilás valami - és ez még szépnek is hangzik, de úgy néz ki, mint az unikornis hányás - az az unikornis hányás, ami négy liter koccintós után jön ki...Szóval silány minőség, magas áron, ennyire utálatos még a régi miss sporty szemfestékem se volt soha, pedig az elméletben fekete, gyakorlatban világos szürke...És szerencsére kaptam belőle egy másik árnyalatot is, amit most épp nem merek kibontani, akármennyire kíváncsi vagyok a színekre...

Szóval ezek azok a termékek, amiket kipróbáltam az elmúlt bő egy hónapban, és...nagyon nincs mit hozzájuk fűznöm...Már azon gondolkodtam, hogy elromlott az arcom, hogy minden termék rossz, de barátnőmnek se vált be néhány közülük, szóval nem hiszem, hogy az én hibám...
Ti szeretitek valamelyiket a fentebb említettek közül? :)

További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)