2017. január 22., vasárnap

Szelektálás

Sziasztok!

A mai bejegyzésben azokról a termékekről szeretnék írni, amiktől megváltam az utóbbi időkben...Egészen pontosan MÉG nem váltam meg tőlük, de már mindnek megvan az új helye is... képek a szétválogatás előtt készültek, szóval vannak olyan szereplői, amiket igazából már kidobtam (illetve volt, amit véletlenül kép készítés előtt kidobtam már, aztán gondoltam, hogy jobb, ha azok is idekerülnek, úgy jobban szemléltethető a változás), mert romlottak, az elmúlt két hónapban elfogyott termékek viszont NEM szerepelnek rajta...A többi pedig szintén jó helyre fog kerülni, házon kívül - illetve van, amit megtartok, mert anya kedveli nagyon, szóval ugyanúgy itt marad, csupán a készletemből távozik (mondjuk anya két évente egyszer, ha sminkeltetni akarja magát, de elég jól elszigetelem a termékeimet, és nem hiszek a dobozon feltüntetett tégelyekben, nyilván, ha idő közben megromlik, nem kenem már rá). Általában bejegyzés nélkül szoktam ezt megcsinálni, de úgy éreztem, hogy ezt most meg akarom osztani veletek is. :)
Az alapkoncepció az volt, hogy szétválogattam az állatkísérletmentes és nem mentes termékeket két kupacra, és először előbbit túrtam át, hogy van-e valami, amitől ideje megválnom (tehát nem használtam az elmúlt egy évben - általában fél évvel megyek, de mivel az utóbbi időkben nagyon keveset sminkeltem - elmúlt két hónapban szinte egyáltalán nem - úgy éreztem nem lenne fair). Aztán a második kupacban a kis kegyetlen termékeim közül kiválasztottam azokat, amiknek nincs utánpótlása, nagyon lassan fogynak, és semmi hasonlóm nincs, illetve azokat is, amiket még nem használtam eleget ahhoz, hogy eldöntsem, kellenek-e...(Tehát bontatlan termékektől nem váltam meg, és azoktól se, amikhez foghatót nem találtam.)

A számokat tekintve a legsikeresebb kategóriák a szemhéjpúderek, rúzsok és szájfények voltak...Szemhéjpúderem összesen 76 volt, beleértve a multifunkciós palettákat, és a mono termékeket is, ebből 24-et engedtem el. Rúzsok közül a 101-ből 41 darabtól búcsúztam el, ami nagyon nehéz volt, ugyanis nagyon ragaszkodom a rúzsaimhoz; szerencsére van még néhány bontatlan, így lesznek még izgalmas próbálgatásaim, de alapvetően szeretném kicsit csökkenteni még mindig a számukat (van még úgy 7, amin nagyon erősen gondolkodom, de egyelőre nem sikerült lemondanom róluk). A 14 szájfényem közül 10-nek kellett távoznia, ugyanis UTÁLOM a szájfényeket, egyedül a Rimmel Stay glossy-mat (ami a legjobb szájfény a világon), és három avon szájfényt tartottam meg - illetve még nagyon gondolkodom egy áttetsző essence szájfényen, szóval azt félretettem, még egy darabig úgyis minden nálam lesz. A többi kategóriából csak 1-2 dologtól váltam meg, tehát nem számottevő a változás, és éppen ezért nem terveztem felsorolni ezeket is...Persze, ha valakit mégis érdekel, szóljon, egy füzetben vezettem le a dolgokat, össze tudom írni.

Az arcra való termékek kupaca elég kicsike lett...A primert összesen EGYSZER használtam, de annyira nem csinált semmit, hogy elég is volt belőle - plusz egy réteg semmi a bőrömre, minek? Az alapozóminták amúgy is túl sötétek lennének az arcomra, illetve, ha beválnak se vehetném meg az alapozókat, ugyanis mind "káros" márkáktól származnak - egyébként az Yves Rocher Youthful glow alapozója életem legjobb alapozója, nekem a beige000 a színem, a minta a beige200 árnyalat...A miss sporty alapozó nem rossz, de túl...macerás...egyszerűen nem éri meg a belefektetett energiát, és alapozó világosítót, unokatesóm viszont imádja (ez a light árnyalat, az unokatesóm szolis bőrén tökéletes), szóval ezt kimondottan neki szeretném eljuttatni. A miss sporty púder ugyanígy sötét, az AVON alapozót meg nem kedvelem annyira, hogy megtartsam. A TCW, mint kiderült állatkísérletmentes, viszont megy a játszós dobozba, mert nem használok csillámos púdereket...
Mi maradt? Igazából az arcra való termékeim nagy része nem állatkísérletmentes, egy darab alapozóm maradt volna, ha mindent lepasszolok, így szinte mindent megtartottam közülük. Illetve, hogy teljesen őszinte legyek hatalmas kedvencem a Rimmel 25H púdere, valamint az Yves Rocher pirosítója és alapozója is.

A szájfények...Illetve rúzsok közül kimondottan nagy szerepe volt a szelektálásban annak, hogy mit kísérleteztek állatokon...Van 40 piros rúzsom, ebből mondjuk 5 kísérletmentes, és elég maximum további 10-et megtartani a kísérletezős márkákból is, hogy valamennyi finisht, állagot és árnyalatot lefedjenek - bár mint mondtam így is vészesen sok rúzsom van, de én már ennyiért is büszke vagyok magamra, mert vannak köztük nagy régi kedvencek (többek között életem LEGELSŐ SAJÁT rúzsa - a fekete miss sporty - is ott van már, ezt természetesen elteszem szentimentális okokból, de használni nem fogom, csak emléknek kell). És igen, ide is becsúsztak állatkísérletmentes dolgok is, leginkább a szájfények közé, mert nagyon szerettem régen az essence szájfényeket, de néhány rúzs is került oda is...
Mi maradt? Rimmel, Astor, AVON rúzsok minden mennyiségben, valamint a fentebb említett szájfények - néhány Max Factor, Maybelline és Revlon rúzs is itt maradt egyébként, de azok nincsenek sokan.

A szemrevalók...Ez egy nagyon problémás kupac volt, itt is próbáltam inkább  arra rámenni, hogy mi kísérletezős...Az összes használt AVON szemfestékemtől megváltam (van még vagy három palettám, ami tesztelésre vár), ezek jó minőségűek, a Muse (jobb szélső quad) hatalmas kedvencem, rengeteget használtam, használom, de az AVON az AVON...A szatén fekete szemfestékük egy ÁLOM...de...a Sleek palettákban van fekete, most kaptam Milani fekete szemfestéket, és akármennyire rajongok érte, utóbbi kettő kevésbé káros...A color trend illetve Butterfly szemfestékek azért mennek, mert rengeteg ezüstös-szürkés színem van, nincs szükségem rájuk...A tusok közül az egyik leégeti a kézbőröm is, így azt kidobtam, a másik kettőt csak a "játszós" dobozomig költöztettem, a színes spirálokkal együtt. Az essence mono és TCW monok pedig nem mennek véglegesen, csupán megvárják, hogy időm legyen, és áthelyezzem őket egy "palettába", az essence duot rommá törtem, nem annyira látszik a képen, mert messze van, de ezt a szemfestéket mindig elejtettem, szóval a fekete része nagyjából már nincs is - a Sleek palettám tartalmaz ilyen színeket amúgy is - így ők kísérletmentességük ellenére mennek. A szemceruzák közt vannak, amik beszáradtak, vannak, amiknek a minősége nem jön be, és vannak, amik nem elég különlegesek ahhoz, hogy nálam maradjanak (és szintén AVON). Az NYC monok és a Miss Rose paletta hatalmas szív fájdalmam, őket ugyanis ajándékba kaptam, az egyik NYC monot konkrétan TAVALY KARÁCSONYRA, a másik pedig egy emlékezetes barátnős vásárlás eredménye. Ezeket megtartom játszósnak, ugyanis nem tudok tőlük megválni, de nem akarom használni őket már - magamon. És igen; az egy color tattoo, a másik kettőt még nem használtam eleget, viszont ezt kimondottan nem kedvelem, így kiadtam az útját - Maybelline, és még csak nem is jó, itt nem elég a szín...;)
Mi maradt? A teljesség igényével: három AVON paletta, amiket még nem tudtam eleget tesztelni; a Max Factor quadom ugyanezen okból kifolyóan; a Max Factor monom, ami nagyon hasonlít a NYX hot single monomra, de előbbit sokkal jobban kedvelem; három Manhattan trio, ugyanis nagyon különleges, hasznos színeik vannak, iszonyatosan kellemes állaggal; és a két Astor palettám, amikkel nagyon nehézkesen indult a kapcsolatom, de nagyon megkedveltem őket - illetve az egyiket anya Lengyelországból hozta...Ami a szemceruzákat illeti, nem tudok ennyire konkrét lenni, az Yves Rocher szemceruzáim, és az AVON glimmerstick-ek nagy része is megmaradt. Szempillaspirálból minden maradt - túlnyomórészt szintén teszteltek.

Szóval januárban ezek a termékek távoztak a kollekciómból...Ti szoktatok szelektálni? Milyen időközönként futtok át a termékeiteken? :)
További kellemes vasárnapot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)