2017. január 30., hétfő

Januári szerzemények

Sziasztok! :)

Vége van ennek a hónapnak is (hivatalosan mondjuk még van egy napunk), így elérkezett az ideje a megszokott szerzeményes bejegyzésnek...Nagyon büszke voltam magamra, ugyanis a döntésem után semmi állatkísérleteset nem vettem - előtte igen, viszont a gyertyán kívül újra tudtam fotózni őket, így legalább képen el tudom különíteni (a gyertyát már meggyújtottam, mire újra fotózáshoz juthattam volna, a többin nem látszik az esetleges használat se, illetve voltak, amiket eleve együtt kaptam, így azok eleve nem kerültek közös képre mentes dolgokkal)...A hónapban úgy...több, mint tizenötször jártam drogérákban (túlzás nélkül...tizenöt után már nem számoltam xD), így sikerült alaposan bevásárolnom.

Mielőtt belekezdek a képes tudósításba, a képekről lemaradt dolgok jönnek, ugyanis a januárt egy elég nagy H&M bevásárlással kezdtem, amiből a ruhákat a gyenge fényviszonyoknak és fekete színüknek köszönhetően nem tudtam lefotózni. Többnyire fehérneműket vettem/vettünk, illetve egy fekete joggert, ami ELKÉPESZTŐEN meleg...Ezenkívül egy treggingnek nevezett dolog, egy jó meleg pulcsi, és egy nyári pántos felső is valamint egy rövid ujjú jött velem. Mindehhez volt egy 10%-os kuponkódom.

A H&M-nél maradva két szépségápolási termék is velem jött. A cég kozmetikumai állatkísérletmentesek, aminek nagyon örülök, ugyanis az ecsettisztító spré nagy kedvencem a márkától...Ezt újra vettem, bár az előző még másféle csomagolásban volt kapható, bár "mély" tisztításra nem alkalmas, minden használat után ráfújom az ecsetekre, áttörölgetem, így fertőtlenítve azokat, megakadályozva, hogy elzsírosítsa a por állagú termékek tetejét...Az új csomagolásban kicsit kevesebb (100ml) termék van csak, viszont külsőre nekem ez jobban tetszik, mint a nagy ormótlan fehér változat. ITT megtalálhatjátok 990 forintért. A másik egy baglyos ajakápoló, amit szerintem úgy nagyjából a nálam 15 évvel fiatalabbaknak gyártottak, viszont mivel unokatesóm (aki amúgy 30 körül van, pontos kort nem akarok írni, de nagyjából helyezzétek el hozzám képest) nagyon szereti a baglyokat, úgy gondoltuk jó poén lenne (van cica és unikornis is xD)...Aztán addig viccelődtünk, hogy úgyis szülinapja lesz, meg milyen cuki a bagoly, hogy muszáj volt nekem is venni egyet...Remek dísze a komódomnak, bár még nem bontottam ki teljesen. ITT megtaláljátok szintén 990 forintért...:)
Minden januárban leárazzák a karácsonyi ajándékcsomagokat, így 50% kedvezménnyel lehet megszerezni őket...Mi ilyenkor mindig nagy bevásárlást csinálunk, hogy legyen miből gazdálkodni az év folyamán, illetve magunk között is osztogatunk dolgokat - így jutottam valamennyi termékhez. Ez speciel egy gyönyörű kék, csipkés nivea neszeszer, amiben két ránctalanító termék volt...
...amiből a szemre valót megkaptam. A nivea q10 szemkörnyék ápolója úgy került hozzám, hogy a jelenlegit nem kedvelem, és bár kinéztem egy (egyébként vegán) gránátalmásat (a gránátalma elméletileg hatékony ráncok ellen is), ez "ingyen" volt, és a Nivea termékeiben még mindig jobban megbízok, mint a natúr kozmetikumokban, és már évek óta problémát jelentenek az idő előtti szemráncaim (ettől függetlenül megveszem a kinézettet is, ha olyan helyen járok). A dove fügés tusfürdője nagyon ígéretesnek tűnt, egy szappannal volt összecsomagolva, amit közösbe tettünk, a tusfürdőt viszont megkaptam. A playboy queen of game szettje is az enyém lett, egy tusfürdő és egy dezodor volt benne...A parfüm nem igazán lett a kedvencem, nekem nem gyere be, viszont a tusfürdő illata tetszett - gyanús, hogy picit más a kettő - igazából ezek rendszeresen elfogyó dolgok, szóval nem gond, ha van tartalék...Máskülönben a kupacról semmi se állatbarát, így ezek is azok közé a márkák közé tartoznak, amiktől búcsúznom kell majd - illetve gondolkodtam, hogy mégis visszaadom hónap végén anyának, de mivel sminkekkel szeretnék kezdeni, úgy gondoltam ez még belefér...illetve még az ajándékok visszautasítását nem vettem tervbe.
A fa pink passion dezodor a kedvenc dezodorom, még fogalmam nincs, hogy mivel tudnám pótolni...Az Yves Rocher pórusösszehúzó tisztító tonikja rendkívül jó terméknek bizonyult, 50%-os kuponnal vettem meg, az eredeti ára 1990.-; remekül tonizál, kisebbnek láttatja a pórusokat, anélkül, hogy eltömítené azokat, a gyulladásokat lehúzza, és inkább krémes-géles állaga van, nem folyékony, így a kinyerése is igazán praktikus...Ezenkívül vettem egy természetes pirosítót Rosé Clar árnyalatban, ami életem legjobb pirosítója, "halvány" (ez nálam pozitívum, mert hulla fehér bőröm van), remek az állaga, remek a tartóssága, elképesztően gyönyörű, és finom az illata...és megszűnő termék, így fél áron tudtam beszerezni, figyeljétek a kosárkákat, ha van még belőle, érdemes egy próbát tenni (akár más árnyalatokkal is). Igazából bár szomorú vagyok, hogy megszűnik, de kicsit nyugtatja a lelkemet, ugyanis az YR is kísérletezős, és így könnyebb lemondanom a pirosítójukról (január elején elfogyott a sajátom, ekkor vettem újra). Kaptam egy ajándék naptárat (most már összesen két naptáram, három határidőnaplóm, és egy telefon-laptop naptáram is van, szóval 2017 biztosan az én évem lesz), ezt az ágyam mellett tartom az éjjeli szekrényben, így ha gyorsan ellenőrizni akarom, meg tudom nézni, anélkül, hogy fel kéne kelnem, és kihorgásznom a táskából, vagy a szoba másik végéből. Ezenkívül egy ajándék karkötőt is kaptunk, apró kis Swarovski "kaviccsal", elegáns, természetes, visszafogott, nem biztos, hogy nálam marad, mert nem igazán az én stílusom...:D
Az említett Glade illatgyertya...nagyon finom illata van, bár alvásnál szörnyen zavaró, így mindig a fiókba száműzöm éjszakára - ha kint van hagyva a szoba másik felében is, megeshet, hogy az éjszaka közepén arra kelsz, hogy émelyegsz...Az ebelin olló hiánypótló volt, ugyanis valahogy minden ollómat eltöröm...iszonyatosan bénán vágok lábujjkörmöt, az esetek nagy részében bele áll az olló a lábujjamba, belevágok a lábujjamba, vagy leszúrom magam, így bizony három ollót is sikeresen eltörtem az elmúlt időszakban...A balea szerintem ártatlan márka, mint mondtam a drogériák saját márkáinál ezzel fogok menni, egy Grapefruit arctisztító kendő jött velem, amire kíváncsi leszek, mert a micelláris érzékeny bőrre való égette az arcomat...ha nem válik be nem nagy ügy, ugyanis eleve "állatbarát" arctisztítókendő a kedvencem, így ennek semmi tétje nincs...A swirled kisses vaníliás-mangós ajakápoló meg igazán finomnak tűnik, nem? :)
A facelle a rossmann saját márkája, és mint mondtam a saját márkákkal szemben a legjobbakat feltételezem...Egyébként a legtöbb női higiéniai termék gyártója tesztel állatokon, így ha kiderül, hogy a saját márkák se okék, nem tudom hova fogok fordulni...Az intimtörlőkendő nagyon olcsó volt, nagyon cuki kék, vasmacsekos csomagolásban, jó az illata, jól tisztít, kellemes érzetet hagy, bár a kendők kisebbek mint más márkák kendői - szerintem. A hastapaszra nagyon kíváncsi vagyok, mert folyton küzdök a menstruációs görcsökkel - erről szeretnék posztot is írni, mert tudom, nem én vagyok az egyetlen ilyen ember, és valamiért nagyon kevés blogon találunk a témában posztokat, ellenben a női magazinokkal, amik szerint egy gyógyszer megold mindent...Szoktam használni hastapaszt, más márkától, de így is egy doboz gyógyszer/öt nap fogyasztásom van, és amennyire tudom, a gyógyszerhasználatot is szeretném lecsökkenteni (hisz szintén állatkísérletköteles a dolog). A hastapasz egy nagyon szimpatikus, és szinte "láthatatlan" megoldás, kényelmes is, de majd a posztban bemutatom valamennyi életben tartó módszeremet (szerintem erre csak nyelvvizsga után kerül sor, mert eléggé el vagyok most maradva). Az isana dezodor szintén saját márkás, ez a vaníliás verzió, és le volt árazva, és szeretem a vaníliás dolgokat, és olyan vidám a csomagolása is...:D
Nem szoktam ilyet csinálni, de az eladóhölgy pultos javaslatát elfogadva vettem egy isana classic ajakápolót - 160 Ft volt, saját márkás termék, tehát biztonságos, és hatalmas labello fogyasztó voltam, szóval kellenek az alternatívák. Külön szimpatikus, hogy az egyik ökoteszten a "sehr gut" (nagyon jó) minősítést kapta (azt hiszem egy dezodornál már írtam erről a dologról), és a csomagolása szintén környezetbarát papírból készült...A catrice leárazáson is bevásároltam, vettem egy ultimate stay ajakrúzst a 080-as passionred árnyalatban...Imádom a Rimmel rúzsokat, viszont ha készen állok elengedni őket, mindenképp kell piros rúzs utánpótlás (egyet amúgy már elengedtem); ez az első klasszikus Catrice rúzsom (rúzsceruzám és ajaklakkom volt csak a márkától eddig), gyönyörű szatén-matt finishe van, remekül használható krémes pirosítóként is, a tartósságában még nem vagyok biztos, mert csak kipróbálni kentem fel. (A következő kísérletmentes piros rúzs kiszemeltem pedig egy Sleek, tehát készülök a szakításra.) A műszempilla...nem vagyok műszempillás...nem érzem szükségesnek, viszont tetszett a doboza (igen, nem is én lennék), és le volt árazva, és ez volt az utolsó darab (szóval biztos jó), így nem hagyhattam ott...Még nem próbáltam, de most már nyugodt vagyok, hogy ilyenem is van, és nem kell drágábban vennem, ha mégis ki akarom próbálni.
DM saját márkákra visszaugorva bevásároltam picit ott is - két egymást követő napon is bementem, anyának is kellett néhány dolog, nekem is, és nem ugyanazon a napon derült ki, de úgyis úton voltam, így belefért. Vettem egy Balea gránátalma-barackvirág tusfürdőt, amire először azt hittem, hogy limitált, mert soha se láttam (a kedvenc gyümölcsöm - kozmetikumoknál is - a gránátalma, így mindent kiszúrok, ami gránátalmás). Nem mintha lett volna szükségem egy nyolcvanezredik tusfürdőre, de gránátalmás, és...én nem tudok ott hagyni egy gránátalmás tusfürdőt, ami 260 forintba kerül...Aztán vettem egy Balea szárazsampont, a vanília illatút...ez volt a legdrágább a három közül, 550 magyar pénzbe került, viszont mivel a csaknem fekete hajam elég világos szőkére van festve, és gyakran van lenövésem (gyorsan nő a hajam, újrafesteni időbe telik, és általában sajnálom rá az  időt), úgy éreztem se a világos hajra való, se a sötét hajra valót nem fogom kedvelni, és ez vaníliás amúgy is - a syoss pótlót keresem benne...Az alverde szájvize teljesen vegán termék, általában Listerine-t használok, ami most ki fog esni, de nem hiszem, hogy ez lesz a befutó - alkoholmentes, és én általában bízok a kozmetikumokban az alkoholban, bár tudom, hogy sokaknak tiltólistás, Az utolsó dolog egy színvédő sampon, a L'oréal samponomat hivatott pótolni, gránátalma és acai kivonatot is tartalmaz, a gránátalma tartalmú samponok a festett hajjal csodákat tesznek, hatalmas kedvencem volt a Palmolive gránátalmás színezett hajra való samponja, de az szintén tiltólistás, ez pedig véletlenül teljesen vegán termék szintén - eskü nem néztem, hogy mi micsoda, alverde az kísérletmentes (múltkor leírtam, hogy miért, ha jól emlékszem), gránátalma, festett haj, sampon - ilyen egyszerűen vásárolok...ja és összesen 700 Ft volt.
Tudom mire gondoltok...Az az igazság, hogy soha nem tartottam nagy ecset bevásárlást, ez most úgy néz ki, mintha épp egy kezdő ecsetkészletet szereztem volna magamnak...De régen se csináltam ilyet, amire épp szükségem volt, azt megvettem...Most viszont két nap alatt (keddtől-csütörtökig) két termékemet is eltörtem, így egyáltalán nem maradt szemhéjpúderecsetem, a füstös szemecsetek közül pedig már majdnem tönkrement mindkettő, ami van, és a szemhéjtusecsetem is az utolsókat rúgja...A púder és pirosító ecsetem még bírja, de szeretek többet tartani belőlük, ugyanis mindig a bőrömnek megfelelő terméket szeretem használni, ennek következtében vagy minden nap nagy mosást kéne csinálnom, vagy többet tartanom az adott termékekből...És miért pont essence? A legmegbízhatóbb ecseteim a márkától vannak, akár hat évet is kibír egy-egy ecsetjük, és még olcsó is, és jól is néz ki, vannak drágább ecsetek a kollekciómban, de nem érzem úgy, hogy megérték volna, ha ez az adag elkopik, esetleg megpróbálkozok egy magasabb árkategóriával is, de igazából tökéletesen működnek ezek is...És miért nem dobom ki a majdnem törötteket? Amíg a cellux meg tudja tartani, addig minden használható - melltartó törött bántját is ragasztottam cellux segítségével, kicsit kellemetlen volt, mert szúrt és ha megmozdultam hülye hangot adott, de rajtam tartotta - és igen, én az ecseteket mindig addig használom, amíg teljesen kukássá nem válnak, mert ecsetre költeni sajnálok...Vagyis egy jó ecset csoda, és szívesen költök jó ecsetre, de most is hónapok óta tudom, hogy már csak a cellux tartja össze négy-öt ecsetemet, illetve ősszel is vagy hármat ki kellett dobnom, és mégis halogattam a megvásárlását...egyszerűen "lusta vagyok" rá, vagy nem tudom...nem szeretek ilyesmivel foglalkozni, szeretem, ha a kéznél lévő ecseteim nem törnek ketté, amíg használom őket, de megvenni őket nem...
Lista a beszerzett termékekről:
- púderecset 1100.-
- pirosítóecset 1050.-
- szempillagöndörítő 1050.-
- 3 db szemhéjpúderecset 500.- (db)
- 2 db "smokey" ecset 500.- (/db)
- satírozó ecset 550.-
- ferde tusecset 550.-

Szereztem hat tűfilcet, ezek "tavaszi szín" címszóval kerültek hozzám, bár anya szerint inkább ősziek, én ilyennek képzelem el a tavaszt - a színezős határidőnaplómhoz kellettek, ezeket a színeket hiányoltam, egyébként azóta se volt időm vele szórakozni, de jó lesz jövőre is. :)
Lett egy új fülhallgatóm, mert amit legutóbb vettünk az fél évnél többet nem bírt nálam, a táskábadobálás illetve az állandó ki-be pakolászás, és lehet a piercing se fülhallgató barát...Nekem csak az "agybadugós" jó, ugyanis az az egyetlen, amit be tudok tenni a fülembe - szintén a piercingem miatt, illetve szeretem, hogy szigeteli a külvilág zajait, így sokkal "jobban" hallani a zenét...Volt fekete is, de a piros volt közelebb, és záróra előtt mentünk be, így nem válogattam, hanem levettem azt, amelyiket elértem (a fekete magasan volt xD), és jöttem - egyébként tetszik a színe, a piros a kedvenc színem, és mint kiderült akárhova dobom le, könnyebb megtalálnom, mint a feketét. :D
Anya rendelt néhány dolgot egy oldalról - bácsikámnak névnapi ajándékot, de mivel ez a poszt hamarabb kerül ki, és félek, hogy bácsikám valahogy idekeveredik, pssssszt - és nekem is rendelt néhány kis "kacatkát"...A rózsaszín az egy száj alakú tubus kinyomó, mindig ki fog rajtam a hajfestékes tubus, egyszerűen nem bírom az összes terméket kipasszírozni belőle sehogy.
És mi a világ legmenőbb állata? A LAMANTIN! Aki látta a South Park kapcsolód epizódját minden bizonnyal tisztában van ezzel anélkül is, hogy mondanám...Illetve a lamantin hosszú, kalandos, 3K-s (kocsma-köztér-koncert) kamaszkorom jelentős része is volt, hogy miért vagy hogy, azt sajnos nem írhatom le, egyrészt mert jobb a világnak, ha nem írom le...másrészt...mert az évek folyamán már nem is emlékszem pontosan, hogy miért alakult ki, csak a létrejött okokra...De higgyétek el nekem, a lamantin király...a fenekét a bögrédbe áztatva teát varázsol a vízből...minek ide Jézus meg bor?! Tartsatok lamantint! :D
(Továbbmenve elképesztőnek találom, hogy a neve "szirén", ami olyan, mintha valami szépet takarna mindig, ha meghallgatod olyan kellemes kimondani, valami kecses dolog jut eszetekbe, és BUMMM tengeritehén, egy tohonya jószág...Plusz poénért, ha hallgattok Sirenia-t, nem fogtok tudni elvonatkoztatni attól, hogy a tengeritehénről kapták a nevüket - tudom, hogy nem, de akárhányszor meglátom a nevüket, mindig ez jut eszembe...:D)
Volt egy Manna rendelésem is, mert én nem az az ember vagyok, aki feladja egy-két rossz termék utána  márkát...Vagy csak mazochista vagyok...vagy csak hiszek a második esélyben...múltkor már leírtam, hogy mennyire szimpatikus a márka üzlet politikája, így abba most nem megyek bele megint.
Most a 100% természetes fogkrém jött velem, ami fodormentát és zsályát tartalmaz, vegán termék (yaay) és muszáj volt kipróbálnom, mert a parodontax fogkrémnek méltó utódot kell lelnem. Viszont mint kiderült ez nem lesz az...nagyon fura, gusztustalan állaga és íze van, akik abban az időben éltek, hogy a kréta nyalogatástól be tudtak lázasodni (a mai kréták már erre se jók), azok lehet azt mondanák, hogy ez ilyen volt...legalábbis nekem olyan érzete van, de mint mondtam, az én időmben a krétáktól már nem lehetett megbetegedni...
Az aloe és citromfú szappannal régóta szemeztem már, a citromfű egy jó dolog, a szappanokat kedvelem, bár a Tündérkert szappan egy katasztrófa volt, úgy gondoltam megpróbálom még egyszer - szintén vegán termék.
Az ében arctisztító szappan szintén régen kinézett darab volt, de még sose próbáltam hasonló terméket, így nincs összehasonlítási alapom se...Ez a termék is vegán.
A teafaolajat a jó öreg szalicil-alkohol kombóm leváltására szereztem be, már használgattam, és egész szépen lehúzza a "betegség kiütésemet", illetve az apró pattanásokkal is megbirkózik...(természetesen vegán, hisz semmi más nincs benne a teafaolajon kívül)
A levendula illóolaj ajándék volt, de a levendula igazi multifunkciós dolog...fertőtlenít, nyugtat, segít elaludni, segít ellazítani, jó a pattanások ellen, menstruációs görcsök ellen, láz ellen, jó az illata, jó megfázásra, nagyjából mindenre jó...és egyébként venni is akartam de végül úgy gondoltam, hogy majd legközelebb ráér...nagyon örültem neki, és valószínűleg ha elfogy még fogok venni - ez az egyetlen olyan természetes dolog, amit a kezdetektől szeretek, mindig szkeptikus vagyok, de hatalmas levendula fan, a levendulát nem lehet elrontani - annak ellenére, hogy személy szerint az illatát nem kedvelem...(szintén tiszta anyag, ergo vegán)
A jojobaolaj szintén multifunkciós csodaszerként került hozzám, bár nem tudok mit kezdeni vele...tudom, hogy hidratál, de még nem álmodtam meg, hogy ugyan melyik testrészem igényli az olajos hidratálást, illetve iszonyatosan büdös - tudtam, hogy nem lesz kellemes, de erre nem számítottam...(éés ez is vegán termék, egyéb összetevők híján)
A simogató szellő krémdeo ajándék volt, de mint fentebb írtam a dezodor pótlása lesz a legnehezebb, így nagyon izgatottan várom, hogy ez a termék mit tud...az illata jó, és szintén vegán termékről van szó.
A téli hangulat shea vaj puhább állagú, mint a natúr shea vaj, és meglepő módon sokkal kellemesebb az illata a Yamuna narancs-fahéjas testvajánál...Inkább a fahéjat érzem ki belőle, de egy kellemes narancsos citrusos illattal párosul, a hidratálása jó, szintén ajándékba kaptam a rendeléshez, és szintén vegán.
Ha belegondolok a teafaolajon kívül az ajándékoknak örülök a legjobban - vagyis a levendulaolaj az hatalmas teli találat, az illatosított shea szintén, és őszintén szólva ez a három dolog az abszolút kedvencem az egész csomagból.

Ti miket szereztetek januárban? Van bármilyen tapasztalatotok ezekkel a termékekkel? :)
(Elnézést, a bejegyzés egy részét telefonon írtam meg, így a szokásosnál több elírás fordulhat elő - azoknak, akiket néhány elpöttyintés zavar. :))
További szép napot! :)

2 megjegyzés:

  1. Hűűű, nekem a Balea sminklemosó kendő sem a Balea ajakápoló nem jött be, bár ez utóbbi egész elmegy. Kíváncsi leszek te mit mondasz rájuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kendőtől félek is...a másik nagyon rossz volt, amit próbáltam a márkától, amit most használok a niveától az is iszonyatos, szóval nagyon szerencsétlen sminkkendő időszakom van. :(
      Ajakápolót (vagyis ilyen tekerőset) meg csak magammal hordós kenegetős dolognak használom, nem a hidratálás miatt - vagyis sokkal inkább "megelőzésként", nem száraz ajkak rendbehozására. Szóval abban bízok nagyon most. :D (Meg mangó és vanília, az egyik legjobb páros, és jól néz ki, és engem nagyon könnyű ilyenekkel megvenni...meg mondjuk annyira drága se volt. xD)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)