2017. január 5., csütörtök

Decemberi szerzemények

Sziasztok! :)

A mai bejegyzés sokkal vidámabb lesz, mint az újévi köszöntőm, és én igazából ezt szánom igazi évkezdésnek - lévén, hogy ez az első érdemi poszt idén...

Szóval egyből egy pozitív felütéssel indítok: megvan az új laptopom!!! És imádom, végre egy olyan gépem van, amin normálisan tudok dolgozni, legalább 20 oldalt tudnék írni, hogy az öreg laptopomnak mi baja volt, ugyanis a hardver hibákon túl is teljesen beszámíthatatlan...A Windows 10 Home rendszer egy igazi álom az olyan szétszórt és szórakozott embereknek, mint én vagyok...Mikor megkaptam a gépet, feltelepítettem az Office-t, meg ilyenek (a 2016-os csomag valamennyi tagja egyébként iszonyatosan átláthatatlan, soha nem találok semmit), és miután mindent szinkronizáltam és az összes e-mail címemet és mindent egy helyre gyűjtöttem, kis híján szerelmet vallottam a naptárnak...Akármelyik címemről mentek el eseményt, mindent egy helyen tudok kezelni, figyelmeztet külön, és az összes e-mailem egy helyről tudom ellenőrizni, szülinapok, névnapok, külön kapcsolatgyűjtemény számokkal, címekkel, e-mail címekkel, tökéletesen összeegyeztethető a telefonommal, amit itt elmentek, az a gépen is azonnal változik, és bár elvileg a telefonom eddig is képes lett volna erre, a régi laptopom erre alkalmatlan volt sajnos...Az olyan kis finomságokról nem is beszélve, mint az sd kártyabeolvasó, az USB csatlakozók (számomra ezek mérvadóak választásnál, mert nem akarom terhelni a gépet, így többnyire külső adathordozókról dolgozok), SSD, tökéletesen működő ventilátor (halk és hűt, az én régi gépem többnyire úgy zörög, hogy az egész házban hallani, és nagyjából két óra alatt túlmelegszik annyira, hogy kikapcsoljon), iszonyatosan gyors, és van akksija....és tudom ezek apróságoknak tűnnek - talán az SSD nem - és senki nem csatlakozók és beolvasók alapján választ gépet, de az eléggé kifogásolható megjelenése ellenére is úgy érzem, hogy tökéletes gépet fogtam ki. (Egyébként egy olyan Fujitsu, amit igazából már nem is gyártanak, de most hirtelen nem tudom a típus számot, azt tudom, hogy már kettővel újították ezt a vonalat azóta, és az újaknak nem csapott a külseje, ezeket meg már csak néhány helyen lehet kapni, és szó szerint a maradékot szórják ki, de nekem speciel jobban tetszett a fent felsoroltak miatt, mint az eggyel újabb verziója...xD)

Kaptam egy saját tűzőgépet, aminek nagyon örülök, mert egyrészt így nem kell széttúrnom anyáék "dolgozó asztalát", másrészt az ő tűzőgépüket elég erőszakosan lehet csak használni, mert öreg már, ez pedig nagyon könnyen kezelhető, és van rajta kapocsvisszaszedő dolog is (anyáékén nincs). A TDK-n való részvételemért kaptam egy Paulo Coelho Barátság 2017-es határidőnaplót, ami...először is: nagyon hülye felosztása van, másodszor rajta hagyták az árat (majdnem négyezer forint), és nagyon túl van árazva, és végül tökéletesen megtestesíti a GICCS fogalmát - mind a megoldás, mind a tartalom...Egyszerűen elviselhetetlenek a Coelho idézetek, örülök, hogy valakiket motivál, engem speciel a harmadik "Létezésünk során mindig szembetaláljuk magunkat nehezen megoldható problémákkal." (A zarándoklat) mélységű megállapítás után elvesztett...El nem tudom képzelni, hogy mi az a szövegkörnyezet, amiben ennek a mondatnak bármilyen értelme van...és általában azt mondanám, hogy olvassuk el, derítsük ki, de sajnos a több mondatos idézeteknél rájöttem, hogy egyáltalán nem szimpatikus a dolog (itt az író stílusa és világnézete), és én nem fogok ilyen hülyeségekre időt pazarolni...A rajzok közt néhány nagyon jól sikerült - tudom, én nem tudnék ilyet csinálni, de nem is ez a dolgom - viszont az esetek nagy részében a szörnyen értelmes, és szakszerű, de annál is kifejezőbb jelzőt használnám rájuk: gagyik...A kedvenc részem a könyvjelző, ami egy zöld szalag. De nagyon kedves, hogy gondoltak jutalomra...

Vettem két Kallos glow hajfestéket, a szokásos Gyöngyszőke árnyalatban, kimondottan olcsó, de remek minőségű termékről van szó.
Ezenkívül a Rimmel karácsonyi csomagját is beszereztem, ami egy Wonderfull extreme black szempillaspirált és egy fekete colour precise filces szemhéjtust tartalmaz. Mindkettő bekerült a minél hamarabb kipróbálni kosárkába, nagyon kíváncsi vagyok rájuk - és igen, külön kosárban vannak azok a termékek, amiket minél hamarabb ki akarok próbálni.
Megvettem a Maybelline affinimat folyékony alapozóját is, a legvilágosabb árnyalatban, ugyanis nekem a legsötétebb volt meg, amit kevernem kell, és ez plusz egy lépés, amihez általában nincs kedvem...Egyelőre nem próbáltam ki, de mindenképp ezzel kezdem, a másikat szerintem el fogom ajándékozni.
Újravettem a CV young 2in1 púderét, ami egy pattanástalanító púder, az én színem a 10-es soft ivory, nagyon kedvelem ezt a terméket, kedvező az ára, szép az összhatás, ő is a kosárkában kötött ki. :)
Vettem egy új ceruzahegyezőt az essence-től, ugyanis az Avonost nyugdíjba kellett küldenem, és az essence hegyezője bevált...Ez most sötétzöld, bár a sötétlila jobban tetszik, mindenképp más színt akartam, hogy meg tudjam különböztetni őket - az egyiket a világosabb, a másikat a sötétebb termékeknek szánom. :)
Kaptam egy Vichy arckrém mintát, ami a tavaszi projekt része lesz - megpróbálom elhasználni az összes kis kiszerelésű arckrémemet...:)
Kaptam egy Avon nutra effects testápoló mintát (az AVON rendelésünk ajándékba ment, így azt természetesen nem mutatom meg), amire szintén kíváncsi leszek, bár elkövettem azt a hibát, hogy betettem egy dobozba, és fogalmam nincs, hogy hova tettem a dobozt - illetve, hogy melyikbe tettem.
Vettem magamnak egy Pupa ajándékcsomagot 4890 forintért...Igazából ezt még novemberben vettem, de egyfajta karácsonyi ajándék tőlem nekem szerepet szántam neki, így nem bontottam ki...A csomag tartalma egy piros neszeszer, egy pupa Vamp! szempillaspirál fekete színben, illetve három easy liner mini szemceruza, fekete, barna és bézs színekben, a vásárlásom mellé kaptam ajándékba egy arckrém mintát, amit mindenképp szeretnék kipróbálni minél hamarabb. A szempillaspirált próbáltam már, befogtam mindennapi spirálnak, igazából nem egy nagy durranás, nem rossz, de jobbra számítottam...sokkal jobbra...a hatása meh...szép az eredmény, de teljesen átlagos, a kefe megoldása se tetszik, bár izgatott voltam, mert nagyon különleges a kialakítása (vagyis nekem ez az első ilyen formájú szempillaspirálom), de engem használat közben inkább zavart csak, a csomagolása meg borzasztó...Azért nem bántam meg, hogy kipróbáltam, viszont teszt nem lesz, mert gusztustalanul néz ki, így négy használat után is a csomagolás (leghamarabb nyáron fogom megszabadítani a felesleges alapozótól és púdertől a termékeimet, de addigra már túl öreg lesz ahhoz, hogy írjak róla, és lehet már el is fogy), illetve annyira semmilyen, hogy nem hiszem, hogy megéri a bejegyzés megírásába fektetett időt és energiát (az évben sajnos két fantasztikus szempillaspirál tesztről kellett lemondanom a szemhéjam miatt, és úgy érzem, így jobb, ha ezt is kihagyom, "nem érdemli meg") - a szemceruzákat viszont ha elkezdem használni, jelentkezem, teszter alapján nagyon bejöttek. :)
Leadtam az első rendelésemet a Yamuna webshopban, és a DM-be lépve egyből meg is bántam, hogy nem rendeltem meg a végén a szőlőmagolajos szappant (amit betettem és kivettem a virtuális kosárkámból). A narancs-fahéjas testvaj (990.-) jött így velem, aminek van valami kellemetlen mellék illata, de az állaga tetszik, és igazából a hatásával sincs problémám - mondjuk eddig mindössze egyszer használtam, szóval még nem szeretnék messzemenő következtetéseket levonni. A gránátalmás ajakbalzsamot (1290.-) még nem bontottam ki egyáltalán, mert most elég sok van használatban, és nem szeretnék még egyet megkezdeni. A Téli álom szappan (750.-) viszont fantasztikus illatú, és nagyon tetszik a doboza is, és nagyon örülök, hogy megvettem. Igazából a webshopban sokkal kedvezőbbek az áraik, mint a DM-ben, és ha kifogtok egy szállítási költségmentes időszakot, szerintem sokkal jobban megéri, mint boltban venni, annál is inkább, hogy a DM-ben ezek közül a termékek közül semmi nem kapható, tehát sokkal nagyobb az online választék.
Az Yves Rocher-ban ebben a hónapban csak egy bordó rúzsceruzát vettem (2290 Ft -40%;  1375.-), és kaptam egy ajándék összecsukhatós - vagy szétnyitható? - szatyrot.
Lakkmatt blogján volt egy nyereményjáték, ahol a szerencse nekem kedvezett, így a Milani Bella gold és Bella black géles szemhéjpúdere (a leírások alapján nagyon fura állagnak ígérkezik, izgatottan várom, hogy jobban a mélyére áshassak a dolognak, egyébként ez a két árnyalat vegán is, ha valakit érdekel) volt a nyeremény, ezenkívül egy nagyon kedves kártyát is kaptam - szeretem az ilyen kártyákat/lapokat, mindig elteszem emlékbe, olyan jó érzés néhány kedves gondolatot is kapni. Szóval köszönöm még egyszer innen is! :)
Egyébként nézzetek be hozzá, utoljára azt hiszem egy tusfürdő teszt illetve egy "leárazás összegzés" került ki - nem vagyok benne biztos, minden vizsgám most van meg jövő héten, és ezt a bejegyzést is beadandó helyett írom, szóval kicsit le vagyok maradva, mert csak reggel ébredés után, amíg nem bírom rávenni magam, hogy kikeljek az ágyból szoktam a blogokat végiggörgetni, és vagy átfutom a bejegyzéseket is, vagy félreteszem későbbi elolvasásra, szóval mostanában nem igazán vagyok aktív (a Zinterneten).

Mit kaptam Karácsonyra?

Kaptam egy illatgyertyát, ami lila, tehát illik a szobámhoz - bár pont le fogom cserélni a sötétítőmet, így a díszpárnámon és gyertyáimon kívül semmi lila nem marad benne xD; egy tönkretehető könyvet (ennek egyébként anya jobban örült, mint én, mert én speciel jobb helyet is el tudnék képzelni neki, mint nálam, öreg vagyok hozzá, anya viszont tök izgatottan olvasgatta a feladatokat xD); egy pénztárcát - végre van normális pénztárcám, amiben elfér az apróm is! :D
A fa ajándékcsomagból a kedvencem a díszdoboz...A tusfürdő jó minőségű, finom illatú (használtam korábban már), a dezodort most használom, és bár az illata nem tetszik, pont nem volt kéznél dezodorom...Szóval igazából nem a termékekkel van a bajom, hanem a doboz tetszik túlságosan...Egyébként név szerint a Yogurt & Aloe vera tusfürdő, illetve a Fresh&dry zöld tea dezodorjáról van szó, ha valaki megbízható dezodorra vagy tusfürdőre vágyik, érdemes meglesni őket élőben is...:)
Az idei Karácsony a Sleek körül forgott, ami a kozmetikumokat illeti, a Müllerben sokkal jobb áron lehet beszerezni a termékeket, mint netről, bár a választék jóval kisebb, így szó szerint mindent felmarkoltam, ami a Müllerben kapható - és érdekelt...xD
Két Matte me, a Fired up és a Vino tinto is hozzám került, nagyon kíváncsi leszek rájuk, mert az Old Hollywooddal (hamarosan teszt) nem vagyok maradéktalanul elégedett - azt hiszem a színek között minőségbeli eltérés is van. Aztán a True colour rúzsok közül a csodálatos Vamp árnyalat jött velem (bár szeretnék egy pirosat is :D), amiről később vettem észre, hogy matt - vagyis elméletileg, a színminták alapján nekem ez szaténnak tűnt mindig, de rá van írva, hogy matt, és van egy remekül működő mattító alapom (hamarosan teszt), szóval nem gond...egyébként a csomagolása nagyon igényes és aranyos is, nagyon meglepődtem, hogy milyen kicsi a termék, bár a kiszerelése normál (3,5 g). A pirosítók közül sajnos csak a Rose gold árnyalatot leltem meg - vagy hatot kinéztem - viszont ennek is örülök, lassan fel is avatom, a csomagolását már nagyon szeretem...És végül az utolsó palettát is beszereztem, az Au Naturel árnyalatot, nekem ez a hetedik palettám a márkától, részemről viszont teljes a kollekció...az állandó szortiment összes releváns árnyalatát birtoklom már...És most épp egy másik természetes palettát tesztelgetek, szóval egyelőre szegényke bontatlan maradt, és élesben leghamarabb februárban fogom elővenni szerintem...általában nem szeretem az ilyen színeket, ritkán is nyúlok értük, de a Regal nevezetű árnyalat nagyon megtetszett (általában úgy vásároltam Sleek palettákat, hogy 1-2 árnyalatért vettem meg a palettát - nem viccelek, például a V2 a Maple árnyalat miatt jött velem csak, aztán ahogy kipróbáltam a színeket, szépen beleszerettem az egész palettába, és mostanra azt hiszem a készlet pótolhatatlan darabjaként tudnám jellemezni).
A végére hagytam a legizgalmasabbat: N-től idén egy kis Milka kosárkát kaptam, amiben két tábla csoki, egy szelet (bar - nem tudom, hogy darabon kívül hogy szokták magyarul nevezni a nem táblás csokikat), és két doboz bonbon van; ezenkívül egy édes, fehér mini Törley pezsgő is van - nem beszélve arról, hogy a kosárka nagyon jó...
Kaptam egy Yamuna "Élményfürdő szappankülönlegességek" csomagot, amiben öt darab 33 grammos szappan található (Narancs-fahéj, Levendula, Olíva, Mandulamag, Körömvirág)...Ez azért vicces mert én is egy Yamuna radírozós szappant (is) vettem neki ajándékba, tehát nem elég, hogy mindketten "ugyanazt" adtuk egymásnak, még a márka is stimmel...Egyébként nagyon örülök neki, mostanában nagyon ráálltam a szappan témára, és általában vele beszélem ki a szappan-újdonságaimat, szóval igazán jó ötlet volt...a mandulamagossal fogom kezdeni, mert elejtettem (a képen látszó "kosz" az igazából szappandarabka) és eltört...nem is én lennék...xD

Nos ezek lennének az én szeptemberi zsákmányaim, ti miket szereztetek? Miket kaptatok Karácsonyra? Hogy telik az első munkahét? :)

4 megjegyzés:

  1. Azok a szappanok. Imádom őket, illetve a bőröm annyira nem, csak néha, de veszett jó illatuk van.
    Karácsonyra nem kaptam sok mindent, de van benne rendesen szépségápolási cucc. :D
    Az első munkahetem meg fárasztó, de bele kell rázódni. Igazság szerint, azt hittük, lazíthatunk még a héten, de nem. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha sajnálom, hogy te az ilyesmit nem osztod meg, úgy szeretem mások ajándékait is nézegetni...:D

      Ihj...kitartást akkor! :)
      (Valamennyi ismerősöm félve ment vissza a melóba, hogy mi fog rájuk várni, mekkora kavarodások lesznek...szóval átérzem.)

      Törlés
  2. A laptopodhoz gratulálok! Olyan gusztán írtad le, hogy szinte én is akarok venni egy újat. Még a Windows 10 is olyan jól hangzik, de az egyetemi gépemen az van, és nem találom rajta a helyem, de nem csak én. Idézzem az előadó asszisztenst: "Ha a windows-ot se tudjátok használni, akkor hogy fogunk haladni?" :D

    Amúgy hegyező tesók lettünk, buli. :D A másik hegyezőm nekem a régi kollekciós sötét lila. Egy húron pendülünk totál. :D

    Kíváncsi leszek majd az Au Naturel-ről mit gondolsz, én személy szerint utálom szegényt. Ha nem lennék tróger befotózni, már pénzé is tettem volna. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se rajongtam érte, mikor először megláttam, hogy Win10-zel jön, én is a semmi nincs meg gonddal küzdöttem...De annyi fantasztikus funkciója van, hogy túl tudok lendülni olyan apróságokon hogy nem lelek valamit - direkt ezért tettem a keresőmezőt a start menü mellé, így nem fog ki rajtam. :P :D

      Pacsi, faragó-tesó! :D
      Milyen vicces, hogy pont "egyforma" hegyezőket fogtunk ki. :D

      Én is kíváncsi leszek rá, mindenhol azt hallom, hogy a felső sor teljesen használhatatlan, de egyelőre pozitívan állok hozzá...Amit most használgatok Astort, annál csak jobb lehet úgyis - erről fogok is írni, csak sose vagyok "fényes" időben itthon (északi ablak, elég kevés fény jut be, főleg ebben a ködös, téli időben).

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)