2017. január 1., vasárnap

Boldog új évet!

Sziasztok! :)

Szeretnék boldog új évet kívánni minden kedves idetévedt látogatónak, remélem mindenki mindent meg tud valósítani, amit eltervezett erre az évre! :)

Túléltük 2016-ot is...nehéz volt...Rengeteg tehetséges ember hagyott itt bennünket az év folyamán - már-már röhejes, hogy mennyi zenész, színész, író ment el...Egy elég erős fél éven vagyok túl, bár nem igazán indult jól se...A költözés is nehézkes volt, még mindig életveszélyes körülmények közt élünk (barátnőm négykézláb mert csak feljönni az emeletre, de amúgy biztonságos az a lépcső), a környékkel se sikerült megbarátkoznom...aztán nyáron elpusztult két hónap különbséggel Marilyn és Brian...az egyetemi fél évemet leginkább a katasztrófa szóval tudnám jellemezni...
Maga a Szilveszter jó volt mondjuk, barátnőmmel nyuggerpartit rendeztünk, aminek a lényege az volt, hogy bébiszitteljük a nyulat, akiről nem tudtuk, hogy mennyire kedveli a tűzijátékot...Egyébként bátor nyuszi, kíváncsian forgolódott és kereste a hangok forrását, szóval lehet felesleges is volt aggódni érte...
forrás: https://www.facebook.com/DoodleTimeSarah/

Akárhogy is, határozottan pozitívan álltam az új évhez, nem hiszek az új év új én dolgokban - tanulóként nekem az év szeptemberben kezdődik, nem januárban, immár 15 éve - szóval igazából csak ugyanazzal a lendülettel kezdtem, amivel az új heteket szoktam, amikor tudom, hogy végre túl leszek már néhány határidőn...Fél hétkor sikerült elaludnom (holnap meg fél hétkor kelhetek xD), 11-ig aludtam, ez bőven elég volt, amúgy is ennyit szoktam aludni, csak kicsit korábban, mert reggel órám van, így az első nap se indult rosszul...
...aztán Kisszaros úgy döntött, hogy nincs is jobb alkalom valami újat megkóstolni, mint az új év első napja, hiszen mikor próbálna ki az ember valami izgalmas ízt, ha nem újév első napján? Ő is igazi ínyencfalatot talált magának reggelire (a kiöntött magok, nyúlkaja, zöldségek, és széna közt): a papucsomat...Szóval a következő hetem szintén a stresszel teli várakozás lesz, hogy vajon sikerül-e átjutni rajta a műanyagdarabnak, vagy megakad valahol, és ő lesz a második nyulam, amit a bélgyulladás elvisz...
Szóval remekül kezdődik ez az év is...az ismételten egymásra halmozódott határidőkről nem is beszélve...

Szóval a roppant pozitív gondolattal búcsúzok tőletek: túl fogjuk élni 2017-et is! :D

4 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)