2016. november 2., szerda

Októberi zsákmányok

Sziasztok!

Újabb hónap, újabb zsákmányok...szinte pillanatok alatt elrepült az októberem, és még mindig nem értem magam utol...Sőt, egyre jobban lemaradtam. Viszont kifejlesztettem egy új spórolási módszert, amit megpróbálok még az évben alkalmazni (röviden: amennyi értékben elhasználok sminket, csak annyi pénzt költhetek rájuk - kivétel azoknál a termékeknél, amikből eleve csak egy-egy van, és utánpótlást akarok, pl szemöldökceruza, ezesetben az utánpótlás akármennyi lehet, hisz nem halmoztam fel dolgokat). Egyelőre csak tesztfázisban van az elméletem, ugyanis így Karácsonyi időszak előtt ilyesmit bevállalni - nálam - mindenképp bukás lenne, hisz ilyenkor annyi szép dolgot adnak ki, és engem annyira könnyű elbűvölni egy-egy ígéretes termékkel...Ez a gondolat egyébként először a Glamour-napok után fogalmazódott meg bennem, hogy így tudnék talán spórolni, ugyanis (bár nem lett vészes kupacom), úgy érzem lassan nem kéne több sminktermék - paradoxon, nyilván kéne, de szeretném praktikusabbá tenni a készletemet, és tényleg csak azokat a dolgokat elrendezni, amiket használok szívesen, szóval még vár rám egy nagyobb szelektálás is, ahol kegyetlennek kell lennem...és mivel tudom, hogy nem tudok kegyetlen lenni (hogy lehetnék szigorú ezekkel a csodás kis dolgokkal, amik annyi örömet okoznak/okoztak nekem mindig?), létre fogok hozni egy vendégdobozt...A még jó termékeket, amikre én már nem tartok igényt a kollekciómban, mert nem használtam már fél éve (igen, rémesen sok termékem van, de mivel állandó forgásban tartom őket, a legtöbb dolog rendesen használva van) beleteszem, és elteszem biztonságos helyre - ha valamelyik vendégem meg sminkelni akar, onnan kérdés nélkül válogathat magára, ugyanis iszonyatosan irritál, ha turkálnak a sminkcuccaim között, ha kell valami, kérjék el, de ne nyúlkáljanak a dolgaim közt..főleg, hogy a sminktermékeimmel annyira "intim" a kapcsolatom, mint a fehérneműimmel például (oké, elég hülye példa, de ha betegen valaki használja a sminked, sanszos, hogy később fertőzést kapsz a használatánál, és igyekszem ügyelni a termékek higiéniájára)...a vendégdobozban széttúrhatnak bármit, azért lesz. :D

Ami a zsákmányokat illeti: ruhákról nem lesz kép, mert a kamerám ismételten önálló életbe kezdett, és most elég depressziós szegényke, és a hattyú halálánál tart - több, mint hat éves, szóval igazán hálás vagyok, hogy egyáltalán bekapcsol még...xD
Vettünk két melegítő alsót, hozzáillő felsőkkel, két pár leggingset (sima, fekete - és milyen érdekes, hogy párnak mondják...xD), egy giga fekete körsálat, egy bordó sálat (amit kardigánként is lehet használni :D), néhány pár új csizmát, és bár ez nem ruha, egy új fürdőlepedőt is kaptam.
És a Pamela Mann harisnya, amit muszáj volt lefotóznom...4000 Ft-ról volt leárazva 2000-re, és nagyon régóta vágytam egy pókhálós neccharisnyára - tetszettek a pókhálósak is, de imádom a harisnyákat, és gyakran hordok necc/csipke harisnyát "sima" harisnyákon, így bármilyen színű pókhálós harisnyám lehet attól függően, hogy milyen színt veszek alá! Na meg valljuk be, rajtam egy hordásnál többet nem bírnak a harisnyák, és egy neccharisnyát még én se tudok tönkretenni...:D
Anyáék voltak Lengyelországban/Szlovákiában, és hoztak egy "befőttbögrét" (hivatalos nevén Smoothie bögre? fogalmam nincs), illetve egy hóemberes mézeskalácsot, amelyik túlzásba vitte a napozást...Ezenkívül kaptam Smartiest, amit Szlovákiában tök máshogy (Lentilky) hívnak (ez valamiért meglepett...vagyis nem tudtam eldönteni, hogy mi a fura a csomagoláson, aztán rájöttem, hogy a név az...xD), illetve "Mekis kecsapot" - Magyarországon miért nem árulnak a Tescoban? Az utóbbi időkben nem találtam normális kecsapot sehol, mindnek fura íze volt, vagy drága volt ÉS fura ízű...ez viszont jó, szóval amíg el nem fogy nem lesz kecsap-gondom - kezeket fel, ki válogatós még kecsapban? :D
A szokásos Ebelin vattakorongok is velem jöttek, a gyógyszertári alkoholom is, a Kallos Glow ezüstszőke hajfestéke (ami az új kedvencem, sokkal jobb, mint amit eddig használtam, majd írok róla, ha nem felejtem el, most elég sok teszthez valót lefotózgattam már :D), a Listerin citrusos szájvize (romlott csavarhúzó íze van...undorító...többet nem veszek ilyet xD), négydarabos Stabilo szövegkiemelő (amiből sose elég :D), és egy adag újabb elem, ugyanis a fényképezőm négyesével eszi őket, és az aksikat nem szereti, és már az se mindegy milyen elemet teszek bele...xD

Ez a Glamour-kupacom...A képről hogy, hogy nem...lemaradt egy dolog...méghozzá a legfontosabb dolog...valószínűleg annak köszönhető, hogy már használatba vettem, és fotózásnál elfelejtettem a kupacra tenni, de sikerült megszereznem a kinézett RIMMEL KATE MOSS ajakrúzst a 15 éves évfordulós kollekcióból az 53, Retro Red árnyalatban...Nagyon szégyellem, hogy pont ez maradt le, hiszen a megjelenése óta vadászok rá, és MINDENHOL csak üres polcok vártak, most pedig 1200 forint helyett 600 forintért megszereztem, és még annyira se voltam képes, hogy lefotózzam...A csomagolása elképesztő, a színe is elképesztő, és tényleg érthetetlen, hogy hogy hagyhattam ki pont egy rúzst...na ennyire vagyok szétesve...hónapokig vadászok valamire, aztán amikor megszerzem fél áron, még elfelejtem megörökíteni is...áh...borzasztó vagyok - ezért a következő héten csak azt a rúzst fogom viselni, akkor talán megbocsájt nekem (ha nem, akkor is, olyan gyönyörű!)...xD 
Újravettem a L'oréal kombinált bőrre való micellás vizét - az enyém már elfogyott, azóta már el is kezdtem használni - szépen leszedi a sminket, nem irritál, remek termék. 840 Ft volt.
A nivea creme soft tusolóhabja is beesett valahogy a kosárba - REJTÉLY :D - már majdnem az egészet elhasználtam, és elképesztő ez a termék! Új szintre emelte a tusolás élményét - eleve nem hittem, hogy a tusolás lehet egy élmény, imádom! Ezt a blokkot már nem találtam meg, de eredeti ára 995 Ft a Müllerben, és ebből jött le a végösszegi kupon.
Két palettát is vettem, az egyik az Astor eye artist palettája a 200, style is eternal árnyalatban, ez 3000 Ft helyett volt 1500, és nagyon megkedveltem - annak ellenére, hogy a minősége nem a legjobb, és (spoiler veszély) a highlighter része UNDORÍTÓ! Róla hamarosan írok, ugyanis azóta minden nap ezt használom, valami nagyon megfogott benne, így lassan megérik a tesztre. A másik egy alverde quad, ez a Dark temptation árnyalat, ami gyönyörű zöld színeket tartalmaz (tudom, hogy a képen nem látszik, de higgyétek el nekem), és 1500 forint helyett 750 volt. A másik árnyalatot is nagyon kedvelem, ezért ruháztam be erre is. :)
Aztán a Sleek matte me folyékony rúzsai közül az Old Hollywood jött velem, ami 1995 Ft a Müllerben, és ebből lejött a végösszegi kupon még, szóval igazán jó árban volt...Erről a termékről MOST nem szeretnék semmit írni, ugyanis már hordtam jó párszor azóta, és már úton van a teszt is - de a színbe szerelmes vagyok! :D
A Maybelline masterprecise curvy filces szemhéjtust még megjelenésekor kinéztem, de úgy gondoltam, nem akarok 2000 forintot kiadni érte, így most 1000 forintért vettem meg, ez a mindennapi tusom azóta, mert nagyon lusta vagyok a zselés szemhájtusokkal szórakozni reggelente, inkább tovább alszok nagyon egyszerű a használata, jó a tartóssága, intenzív a színe, és könnyen használható. Plusz pontért: perforálva kerül az üzletek polcaira, így biztosan tudhatod, hogy érintetlen a darabod, nem érnek szürkés-kékes félig beszáradt meglepetések! :)
Ha már Maybelline, a colossal cat eyes spirál is velem jött, nagyon régóta szemezek vele, viszont rengeteg spirálom van, így sose vettem meg...most is csak azért, mert le van fóliázva (biztosan bontatlan), és volt rá 40% kedvezményem...Egyébként ez a sima fekete verzió, és nagyon kíváncsi leszek már rá is! :D
A szokásos essence szemöldökceruzákból kettőt is vettem (black árnyalat), ugyanis az új faragómmal csak nagyon veszteségesen lehet mindent megfaragni, így a termékeim sokkal gyorsabban elfogynak...és 25%-kal olcsóbban még mindig jobb, mint teljes áron - bár elég olcsó termék amúgy is, 550 Ft csak.
A Sleek eau lala liner noir árnyalatából is vettem még egyet, ugyanis a sajátom áldozatul esett a faragómnak...Nem tudom mi történt, vagy hogyan, de szó szerint szarrá tört...de nem csak a belseje, a fa része is szétment...El fogom használni, ha máshogy nem összetörve tusként ecsettel, ugyanis imádom, de gondoltam beruházok egy még egyben lévőre is - mindenképp újravettem volna amúgy is, szóval ilyen szempontból nem volt "plusz költség", de erre jobban fogok vigyázni már! 1890 forintból jött le a 20%.
Az Yves Rocherban is vásároltam egy kicsikét. Vettem még egy géles szemceruzát (ezúttal a 11-es, Bambou jött velem, ami csodálatos zöld szín), és ha így haladok, szépen lassan az egész kollekció hozzám vándorol - még az ezüsttel is szemezek, ezek a szemcerkák elképesztőek! Illetve vettem egy ajakkontúrt is, ami a Mauve Boisé nevet viseli, és csodálatos mályvás szín! Törzsvásárlói kártyát is és Glamour kupont is használtam rájuk, 40% jött le mindkettőből, és kaptunk egy ajándék tusfürdőt, amit én anyának adtam.
Két pirosító maradt a végére, az egyik a Max Factor creme puff pirosítója, ami 4400 helyett 2200 forint volt csak, ez a nude mauve árnyalat, tehát a legvilágosabb - nehéz döntés volt, négy színt is kinéztem. A másik pedig a L'oréal pirosítója sandalwood pink árnyalatban - egyébként ebből kétféle csomagolással is volt kitéve, az egyik gömbölyű, a másik ez a négyzet, nem tudom mi a különbség, az összetevők egyeztek - ezt már nagyon régóta nézegettem teszterek alapján, viszont 4400 magyar pénzet nem adtam volna érte, 2200-ért egészen jónak érzem, aztán majd kiderül, hogy hosszú távon mennyire van meg az arcommal. :)

Ezek azok a termékek, amiket "hozattam" magamnak.
A Maybelline Fit me korrektorok 10-es, és 15-ös árnyalatban (a 10-es a sötétebb, és már ki is próbáltam, de mint kiderült, most épp túl sötét nekem szem alá, nem szeretem az ilyen számozásokat, mindig összezavarnak), az egyik a Városból jött 900 forintért (köszönöm unokatesómnak még egyszer, hogy utána járt! <3), a másik pedig Lengyelországból, anyáékkal (akiknek szintén köszönöm, hogy levadászták a hiányzó árnyalatot!). 
Az Astor eyeartist paletta szintén Lengyelországból jött, egyrészt, mert ott olcsóbb, mint itthon, másrészt, mert itthon sehol se láttam...Végig jártam minden drogériát (na jó, nem mindent az egész városban kettőt hagytam ki összesen...tehát csak két Müllert, négy DM-et, és három Rossmannt kutattam át érte xD), és mégse leltem...Őszintén szólva erre csak azért vágytam nagyon, mert természetes matt színeket kerestem, és ez tűnt minőségre a legjobbnak - azóta még sajnos nem használtam élesben, ugyanis nem igazán voltam sehol, de nagyon várom már, hogy felavathassam.

Szóval ezek az én októberi szerzeményeim! Ti miket vettetek mostanában? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat zsákmányoltál ismét! :)
    Csak egy kérdés: honnan tudod, milyen ízű a romlott csavarhúzó? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem volt hozzá "szerencsém" személyesen, de pont ilyennek képzelem el - hogy a vodka meg tud-e romlani, nem tudom, de hogy az alkoholos poshadt narancslé ilyen ízű, abban teljesen biztos vagyok, akkor is, ha nem kóstolom meg külön. xD :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)