2016. november 30., szerda

Novemberi vásárlások - avagy hova lett az ösztöndíjam*?

*úgy több, mint két hónapnyi

Sziasztok!

A mai bejegyzésben a novemberi zsákmányaimat szeretném megmutatni nektek, amiket használok, azokról természetesen rövid véleményeket is láthattok majd...éés tapsot kérek, mindössze három darab - azaz DARAB - sminkterméket sikerült csak vennem...szóval ilyen szempontból büszke vagyok magamra, a többiről meg...hát...a többiről ne beszéljünk! :D
(Halk megjegyzés, nagyon szemezek a Yamuna gránátalmás ajakbalzsamával - valamiért kevés gránátalmás ajakbalzsamot gyártanak - szóval ha valaki tudja a titkát, hogy melyik drogériában lelem meg, jelezze mindenképp - nem fogok egy egész darab ajakbalzsamért rendelést leadni! :D)

A hátteret ne figyeljétek, ha mégis kiszúrtátok: attól, hogy nincs rekkenő hőség figyeljetek a napi folyadék bevitelre - tuti senkinek nem tűnik fel, ha nem írom le...:D
A nivea termékeket egy ajándékcsomagból válogattam ki, mert anyával mindig termék megosztunk, ha akció van (az ő bőre nagyon érzékeny, és szörnyen kreatívan válogatja az ajándékokat össze annak ellenére is mindig, hogy általában levadászom a fele cuccot, amit szerzett xD), vagy ha új szépségápolási cuccok kerülnek hozzánk...volt még benne tusfürdő, ugyanolyanom van nekem is, nivea krém, amiből szintén van elég itthon, de a Nivea soft krém nagyon régóta piszkálta a fantáziámat, így lecsaptam rá...Még nem próbáltam, egyelőre testápoló túladagolásom van, de ha elfogy a klasszikusom, szerintem ezt fogom befogni itthoni mindenesnek. Az invisible black&white clare golyós dezodort azért vettem el, mert a dezodor az egyetlen dolog, amiből nem tartogatok egy rakatot itthon, így TÉNYLEG szükségem volt rá, bár a nivea dezodorokkal nem vagyok jóban sose, ez "ingyen" volt (vagyis minek vennék újat, amikor anya ezt ideadja nekem?), szóval gondoltam miért ne...Hát nem csalódtam, az izzadást nem gátolja, MINDENT összefog (láthatatlan, mi?), bár az illata kellemes és igazából nagyon gyorsan "beszívódik" a bőrbe, nem javaslom...se ezt, se a nivea dezodorokat (csak az évben három iszonyatos nivea deom volt - ajándékba kaptam illetve pixibag-ből). A kakaóvajas testápolót igazából azért vettem csak el, mert be van dugulva az orrom, és nem tudtam megszagolni, és félretettem magamnak, hogy majd ha meggyógyulok megszagolom, és ha nem tetszik, elajándékozzuk - azóta se gyógyultam meg, de a nivea testápolókat szeretem minőségre, szóval ha nektek van szaglásotok, és tetszik az illata, megérhet egy próbát...:)
Az Yves Rochert kétszer is meglátogattam, ez a miskolci kupac...Volt törzsvásárlói kuponom, ezért muszáj volt vásárolnom, hogy megszerezzem a kulcstartó macit, és a táskát (ami lemaradt a képről, mert nem illett a koncepcióba, bocsi), mindkettőt ajándéknak szántam...hát a maci nálam marad, mert annyira puha és cuki, hogy nem tudok megválni tőle - borzasztó vagyok, tudom...A kétfázisú szemfestéklemosó megváltozott, jelenleg is ilyenem van, új csomagolást, és kiszerelést kaptak, így megvettem a nagyobb kiszerelést, az enyém már csak félig van...megbízható termék, leszedi a sminket, és bár az olajos lemosókat nem szeretem ezzel semmi bajom nincs, nem zavaró az állaga se. Vattakorong mániásként természetesen nem hagyhattam ki a vattanégyzetet se...Nagyon jó minőségű, puha anyagból készült, az elvarratlansága miatt mondjuk félő, hogy szétfoszlik, ahogy az ember kiveszi, de a ráöntött terméket nem szívja magába, nem foszlik, nem pereg a vatta belőle (a nivea vattakoronggal jártam úgy, hogy tele voltam darabkákkal sminklemosás után), és a formájának köszönhetően én például sokkal kényelmesebben tudom használni a problémás részek (szemzug, orrom sarka) elérésére. Az YR pirosítóm az egyik legjobb dolog, ami velem történt eddigi sminkes életem folyamán, így gondoltam kipróbálom az újat is...gyönyörű őszi színt, a Rose Hortensia-t választottam, ez egy mályvásabb árnyalat - aztán úgy döntöttem, hogy mielőtt kibontom elhasználom a mostanit, szóval nem használtam még ezt a terméket, teszter alapján tetszett...DE azt már most tudom, hogy ez a 3 g termék édeskevés ennyi pénzért...meg eleve, pirosítóból legalább 4,5 kell szerintem, 3 az egy szemhéjpúder mono...
Végül a Catrice HD alapozója (light beige) illetve folyékony camouflage korrektora (porcellain) is velem jött összecsomagolva 2300 forintért a Rossmannból...Az alapozóra kíváncsi leszek, a korrektor már megvan nekem, így rendszeresen használom, és csak javasolni tudom, minden szempontból remek szem alá...még be szeretném szerezni az eggyel világosabb árnyalatot is, de az csak Müllerben kapható, az pedig túlságosan kiesik nekem - illetve előző hónapban három új korrektorom lett, szóval most igazán nem kéne még költenem rá.
Vettünk egy 2017-es táskábadobós határidőnaplót, mert bár gyönyörű a színezős, a súlya és mérete - és az ára - nem teszi lehetővé, hogy magammal hordjam...
A LUSH Bubblegum ajakradír 2500 Ft volt, és 25 g terméket tartalmaz, ami szerintem nagyon megérte...Eredetileg a TBS ajakradírért indultam, csak aztán útba esett valahogy egy Lush márkabolt, és régóta ki akartam próbálni ezt az ajakradírt, szóval inkább ezt választottam...Nagyon jól radíroz, elég kevés is elég belőle, így elég kiadós adagot szerzünk a pénzünkért, nagyon jó illata van, bár nekem az íze annyira nem tetszik - vagyis nem rossz, és jó, hogy ehető, mert sokkal egyszerűbb megszabadulni a szánkon lévő ragacsos cucctól, ha lenyalogathatjuk . Állatkísérletmentes, és vegán, az alján pedig egy matrica van, hogy ki készítette, ami szerintem nagyon aranyos dolog...
Második Yves Rocher utamon (Budapesten, természetesen Lush üzlet nincs itt, és ha már ott volt az Yves Rocher is, kihasználtam a lehetőséget) két limitált kiadású kézkrém jött velem. Az egyik a mandula-áfonya, a másik a kakaós-körte...mindenképp Karácsonyi vadászatot akartam tartani, de a harmadik illat szerintem egyezik a tavalyival, és tavaly onnan pont lett ajakápolóm, így abból nem érdekelt semmi...Ezeket még nem próbáltam, de az esetek nagy részében kedvelem a márka termékeit, így bízok ezekben is...Ajándékba kaptunk két arckrém mintát, egyiket anyának adtam, ha már meghívott a kézkrémekre - nem biztos, hogy bírni fogja a bőre, de ha igen, szerintem odaadom a múltkori mintámat is, hogy használja egészséggel, én el tudok lenni nem természetes arckrémekkel is, viszont hogy neki valami beváljon ritka...
A szokásos Kallos glow hajfesték is velem jött, Gyöngyszőke árnyalatban, nagyon jó, és következő hajfestésnél meg is örökítem az eredményt, csak most éppen fodrászra szorulok, mert - nem tudom finoman megfogalmazni a fejemen lévő állapotokat, bocsánat xD - szóval nem szeretném még mutogatni ezt a hajat...Egyébként remek festék, nagyon szép a színe, tartós, nem szárítja a hajamat se, nem töredezik vagy hullik tőle a hajam, és nagyon olcsó is, bárkinek javaslom a Kallos festékeket, rengeteg hajfestékkel volt már dolgom, de a Kallos a kedvencem - a tökéletes vörös árnyalatomat csak ők gyártották (hiányzik a vörös haj), a fekete hajfestékük is verhetetlen volt (pedig több márkával is próbálkoztam - hiányzik a fekete haj is), és szőkében is ők a legjobbak számomra (nem szeretem a festett szőkét, hajszínezőkért bármit). 

Ezen a képen szörnyen profi módon a bal alsó sarokban megpillanthatjátok a fényképezőgépem pántját, mert feltöltés után vettem csak észre, és eddigre már rég jól elpakoltam mindent a képről - így most már nem csak engem fog zavarni, hogy belelóg, hanem titeket is, szívesen...Szóval idén nem Joy-napoztam (novemberben xD), de a The Body Shop oldaláról rendeltem, mert vonzott a kedvezmény...Nagyon kemény vagyok, és kicsit se "forevörölónba" vettem magamnak két Karácsonyi ajándék csomagot...N azt mondta nem gáz, ő is szokott ilyet, ezzel igazolta is a tettemet...Az első csomag a Merry Kiss-mas varázspálca/csodapálca, amiben öt darab ajakvaj található...és hivatalosan is elnyerte a világ legimádnivalóbb és a világ legcukibb ajakápolója címet...Nyalóka formájú dobozkában epres, görögdinnyés, málnás, passiógyümölcsös valamint mandarinos termékek rejtőznek, én nagyon kedvelem a TBS ajakvajakat, nekem az epres van meg, szeretem használni, szóval szeretettel fogom elhasználni ezeket is (külön tetszik, hogy a csomagolásuk nem a tipikus TBS csomagolás) - na meg...milyen aranyos már...nem bírok betelni vele! 4290 forintért nektek is lehet ilyen cuki szettetek - ha szerencsétek van, leltek egy rokont, aki szerint nem túl sok pénz kidobni ajakápolókra...A második csomag egy testvaj csomag, az idei limitált kiadások testvajait tartalmazza...imádom a testvajakat...5490 forintért három 50 ml testvajat meg pláne nem fogok kihagyni...A csomagolás nagyon aranyos egyébként itt is, fel lehet akasztani a fára is akár, szóval hogyha valakit szeretnétek meglepni vele, igazán ötletesen elrejthető az ajándékok között. A vanília-chai testvajból mintát is kaptam, és őszintén szólva konyhai katasztrófa szaga van (mint korábban is írtam), a minőség remek, mint mindig, de az illat nekem nagyon fura rajtam, ettől függetlenül megtartom, mert imádom az állagát - viszont figyelmeztetek mindenkit: levegőt alig kaptam, és iszonyat erős illata volt így is a terméknek, szóval óvatosan vele! A fűszeres almás dolog érdekes, az erdei gyümis pedig szerintem nagyon hasonlít a tavalyi deres áfonyára...szóval...majd meglátjuk milyen lesz...Egy drops of light arckrém mintát valamint az oils of life szérum mintát is ajándékba kaptam - utóbbiból van itthon egy kis kiszerelésű, és nagyon kedvelem, előbbivel még nem találkoztam. Vettem egy abszintos kézfertőtlenítőt, mert szerintem minden kézfertőtlenítőnek alkohol illata van, és kíváncsi voltam, hogy az abszintosnak milyen illata lesz akkor - alkohol, meglepetéééés, de kézfertőtlenítőből sose elég, szóval nem bántam meg. Az epres kézkrém az abszolút impulzus választás volt...az eper a kedvenc gyümölcsöm, a TBS kézkrémek a kedvenc kézápolóim, így elég egyértelmű volt, hogy nem hagyhatom ki a 20% engedményemmel (szemezek az epres testvajjal is, de most elég testápoló termékem van itthon, szóval majd jövőre :))...
Mivel a shea testradírt nem leltem online - pedig azért indultam, mivel a világ legjobb testradírját leltem meg benne, a férfias illata ellenére IMÁDOM - a mangósra esett a választásom, ez az illatvonal az egyik kedvencem a márkától, gondoltam a minőséget nem befolyásolja. Aztán a Városban útba esett egy márkabolt, és gondoltam benézek, hogy van-e véletlenül shea testradír...és volt, szóval a törzsvásárlói pontjaimat beváltva (nem bízok bennük, nem jók a tapasztalataim, amint tudtam váltani, váltottam :D) négyezer forintért megvettem azt is...megújult a csomagolása, illetve a kiszerelése is, valószínűleg ezért nem leltem neten se...Az új kiszerelés 250 ml terméket rejt magában, míg a régi 200-at, illetve nem a megszokott tégelyben kapjuk, hanem egy testesebb tégelyben szűkített kupak résszel. Nekem a régi csomagolás jobban tetszett, de mivel több terméket adtak, később kell csak vadásznom rá - annyi testradírom van, hogy szerintem még jövő év végéig is kibírja...egyébként talán ez a tégelyes megoldás testradíroknál nem túl jó ötlet, mert belemegy a víz, és olvadásnak indulnak a cukor szemcsék, sokkal praktikusabbnak tartanék egy tubust hozzá (tudom, van sima tubusos testradír is), de szeretem a terméket, szóval bővel belefér ez is...:)
És végül a Manna rendelésem...a Manna az a márka, ami nagyjából mindent magában foglal, amit szívesen támogatok/támogatnék...DEEE...sajnos nem szeretem a natúrkozmetikumokat, próbálok nyitott lenni, de mivel a bőröm kicsit se érzékeny, sose éreztem szükségesnek a natúr termékeket, és az esetek nagy részében inkább ártottak, mint segítettek, szóval továbbra se lettem rajongójuk...Sajnálatos módon igazi Mannagrincs lettem, még fogok próbálkozni, mert van még pár termék, ami szimpatikus, de eddig bármennyire szívesen támogatnám a céget, nem pozitívak a tapasztalataim - persze kap még egy esélyt a későbbiekben, mert nem akarom elfogadni, hogy valami, ami ennyire "jó" ennyire nem jó nekem...Vettem egy vanília ajakbalzsamot, ami SEMMIT nem ér 1290 forintért...sajnálom...az illata se tetszik, az állaga is nagyon fura (vagyis viaszos, de nekem kényelmetlen használni), a kiszáradt ajkakat egyáltalán nem hidratálja, maximum megelőzésre jó, de sötét matt rúzs rajongóként ilyen időben ez a termék nekem semmit se ért, sőt a gondosan őrizgetett puha ajkaim ronccsá száradtak...tavasszal jó lesz, meg nyáron - sötét matt rúzs rajongóként ilyenkor is szükségem van hidratálásra - de most semmiképp nem vált be...Kaptam ajándékba két shea vajat, az egyik natúr, a másik levendula és teafaolaj illatú, és tudom, mindenki azt hiszi - hát legalábbis én azt hittem - hogy a shea vajat nem lehet elrontani...DE...el lehet...100% natúr, meg minden, nagyon örülök neki, a shea vaj hidratál, minden szipiszupi...azt leszámítva, hogy a nagyjából hullákénak megfelelő kézhőmérsékletemre nem hajlandó megolvadni a termék...szóval SZÓ SZERINT nem tudom használni, mert nem bírom megolvasztani annyira, hogy kenhető legyen...(a Yamunában többek között parfüm is van, de megolvad a kezem közt legalább, szóval hiába szidtam, ennél még mindig jobb). Illetve utóbbiról mikor lecsavartam a kupakot megcsapott az erős gyógynövény szag, szerintem még az orrom is kidugult...Számomra még az is újdonság volt, hogy nem szeretem a gyógynövény illatot, ugyanis a gyógyteák illatát imádom, szeretem a növény illatot, viszont ezt leginkább büdösként tudnám definiálni...Rendeltem kakaóvajat is, hogy spóroljak nem a tégelyes verziót (ez 2490 jó magyar pénz volt), és milyen jól tettem, imádom ezt a terméket...kicsit szenvedős az "adagolása", de spóroltam négyszáz forintot, szóval megérte, remekül hidratál, rendbe tette az ajakbalzsam által cserbenhagyott ajkaimat, fantasztikus az illata, kitűnően használható, száraz bőrűeknek azt hiszem még ennél is csodálatosabb termék - kombinált bőrűként pl arcomra nem kenném...Illetve kaptam ajándékba egy Tündérkert szappant, ami...szintén büdös...jó, tudom, velem van a baj, mindenki imádja a terméket, más esetben tovább passzolnám szó nélkül, de tekintve a doboz sikerét, megtartom, ugyanis csak jókat hallottam a szappanaikról, és őszintén bízok benne, hogy jó lesz - kedves Manna, kérlek ne hagyj cserben, annyira szeretnélek szeretni...

Tehát...ide lett a pénzem ebben a hónapban...sminkek terén büszke vagyok magamra, a többi...hát a többiről ne beszéljünk, de már nagyon várom, hogy mindennek a mélyére ássak...:)
Ti miket vettetek az elmúlt időszakban? Van olyan Manna termék, amit nagyon szerettek? 
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)