2016. szeptember 30., péntek

Szeptemberi szerzemények

Sziasztok!

A mai bejegyzésben a szeptemberi vásárlások eredményeit láthatjátok...Meglepően sok dolog összegyűlt, bár valószínűleg azért csodálkoztam így rá a dolgokat, mert a legtöbb mindenhez kedvezményesen sikerült hozzájutnom..Amik nem lesznek itt, az néhány harisnya, egy sima leggings, a nyúl, a szeptemberi pixibag, a DM kedvencek doboz illetve a gift swap ajándékaim...Szóval sűrű hónap volt, nem is húzom tovább az időt!
Jean-Paul Sartre ~ A lét és a semmi -> Kiadótól rendeltem, összesen 4600 forint volt a postaköltséggel együtt (kereken 1000 g a súlya), pont a szövegolvasó előtt érkezett meg...Egyébként kivettem volna könyvtárból, de mivel alapmű: egy, több órán is szükségem lesz rá, és így nem kötnek a határidők, könnyebb a saját; és kettő, másoknak is szüksége van rá, nehéz meglelni kivehető darabot, amikor mindenkinek kell...
Roman Ingarden ~ Az irodalmi műalkotás -> Az egyetem egyik legnehezebb része előkeríteni a könyveket, amikből dolgozni kell...a könyvtáros konkrétan elküldött, hogy ne is keressem náluk, így az antikvarium.hu-n fogtam meg ezt...1640 Ft volt, de legalább kaptam érte pontokat...
Voltaire ~ Candide -> Emlékszem annak idején mennyit szenvedtem ezzel a könyvvel, vagyis a nyelvezetével...de vannak dolgok, amik idővel csak jobbak lesznek...ilyen Candide is...úgy három olvasás után eldöntöttem, hogy kell egy saját (Orwell Állatfarmját, Voltaire Candide-ját illetve Stephen King Állattemetőjét akárhányszor újra tudom olvasni...xD). Aztán beváltottam a korábban szerzett pontjaimat, így teljesen ingyen szereztem meg ezt a példányt - várom, hogy újra találkozhassak vele, egyelőre nem úgy néz ki időben a dolog...
Solohov ~ Csendes Don (I-II-III-IV) -> Ajándékba kaptam őket, de azt hiszem ez a legrosszabb könyvválasztás eddig...Az orosz irodalom nagyon nem a szívem csücske, a történelmies/történelmi dolgokat szintén nem kedvelem...Viszont ajándék lónak ne nézd a fogát, az első öt oldalt el fogom azért olvasni - aztán lehet megtetszik (ilyen ez a Candide-i optimizmus). :D

És most térjünk át a szépségápolásra...
A Queen of darkness magyarországi élete nagyon rövidre sikeredett, ugyanis itt nincs igény alternatív sminkekre/ruhákra, illetve, ha lenne se igazán megfizethető a német színvonal magyar keresetből...Szóval a végkiárusításon bevásároltam, minden Stargazer terméket megvettem, amivel eddig csak szemeztem - 50% kedvezmény jött le, egyébként lehet még leltek valamit online. (1490 forintos postaköltséggel hozták ki a csomagomat amúgy.)
Tartós hajszínező (pitch black, rouge, tropical green) -> A feketéhez és a vöröshöz kétlem, hogy sok magyarázat szorulna...kedvenc színeim, de ha megint átfestem tartósan a hajamat, akkor megint kínszenvedés lesz beszőkülnöm, hogy hajszínezőzhessek...A zöld viszont fene nagy szerencse! Kettőt akartam venni, viszont azt írta folyamatosan, hogy elfogyott...de kiderült, hogy még egy volt, és azt be is tette a kosaramba, csak nem sikerült a "másikat" is betenni, ezért hibaüzenetet kaptam...Kicsit sajnálom, hogy csak egyet sikerült szereznem, mert nagyon megkedveltem a terméket, és a Makeup plaza (bár megbízhatóak ők is) elég drága...1080 forintos darabáron jöttek velem egyébként.
Porpúder (fehér) és kőpúder (fehér) -> Nem tudtam választani melyiket szeretném jobban, így jött mindkettő...Még nem próbáltam, de feltett szándékom alapozó világosításra használni, illetve sok esetben a fehér még passzol is a színemhez (csak az alapozók túl sötétek), szóval kíváncsi voltam rájuk na...A porpúder 695 forint volt, a kőpúder pedig 795 forint volt.
Pro foundation (white) -> Krémes fehér alapozó, alapozó világosításra...Úgy emlékszem előző hónapban is vettem egyet, de bevált, és gyorsan vettem még 695 forintért utánpótlást...Elég lassan fogynak, de a hozzám hasonló világos bőrűeknek az egyik legjobb barátja tud lenni egy krémes fehér alapozó...:)
Mono szemhéjpúder (deep red) -> Piros szemfestéket találni nagyon nehéz...és mivel le volt értékelve 795 forintra, gondoltam ezt most megveszem...Egyébként feltett szándékom megnézni, hogy tudok-e pirosítót keverni belőle esetleg, illetve szemfestékként is szeretnék vele kezdeni valamit...Az enyémen fehéres foltok vannak, amit majd orvoslok, de egyébként leragasztva érkezett a termék, szóval nem tudom mi lelte...
Szemhéjstift (red) -> Akik régóta itt vannak, vagy véletlenül pont találkoztunk korábban, azok tudhatják, hogy ebből megvan a fekete...Életem egyik legjobb terméke volt, csak faragásnál - géles állagából kifolyóan - elég sok termék veszett oda (illetve én külön tégelyben tartottam őket), viszont maga az állaga jó, az enyémben is van még, jól dolgozható, jó minőségű, tartós, és alapként is remekül funkcionál...695 forint volt leárazva. :)
Kuponoztam egyet az Yves Rocher-ban is, illetve SOS Rossmannlátogatáson is voltam...sajnos anya kidobta a blokkot, így nem tudom pontosan mi mennyibe került...
2in1 micellás víz -> Két egyforma termék vásárlása esetén az egyiket ingyen kapod, így vettem két darab 390 ml-es tisztítót...Ezeket a termékeket szemkörnyékre nem javaslom, viszont a pattanások ellen nagyon hatékonyan fellép, én tonik helyett szoktam használni, és bár minimálisan szárít, huzamosabb használat után egy általánosan szebb bőrképet kap az ember - már csak sminklemosó micellás vizem nincs...:)
Kabuki ecset (?) -> A hivatalos megnevezése papír alapján nem az, viszont ez volt odaírva mellé, így fogalmam nincs mi ez az ecset, viszont 20% kedvezménnyel jutottam hozzá, és első néhány próbára kimondottan jó minőségűnek tűnik. :)
Szemhéjtus (zöld - nincs nálam, nem tudom megnézni a pontos megnevezést) -> 40% jött le belőle, nagyon szép színe volt, szilikonos ecsete, egész tartósnak tűnt, bár nem annyira, mint a géles ceruzáik, de azért határozottan tetszetős eredményt produkált...Sajnos ezt még élőben nem próbáltam, ugyanis a felújítás miatt egy neszeszerből dolgozok, amibe nem fért bele túl sok termék, így első sorban az alap dolgok kerültek bele.
essence illatosított körömreszelő -> Előtte volt egy a pixibagben is...viszont Lívia nagyon felkészült minden helyzetben...Egyik boltban éreztem, hogy furán fáj az ujjam, rendesen zsibbadt, mintha folyamatosan szúrná valami tompa dolog (biztos ismeritek az érzést), odanéztem...és le volt szakadva a körmöm...Én nem tudom hogy nem tűnt fel, hogy a körmöm nagy része nem csak letört, de húsig felszakadt ÉS leesett...de sajnos a sarkánál maradt egy kis hegyes rész, amit le akartam reszelni, hogy ne akadjak mindenbe...és sajnos nem volt nálam reszelő...Mert mindig van nálam, de amikor a körmöm szökésnek indul, akkor nincs...Szóval vettünk egyet, ez volt a legolcsóbb, 350 forintba került...(És egyébként a körmöm jól van, már nő vissza, nem is érzékeny már annyira. :))
Voltam akció vadászaton is, illetve az Avonnál is bevásároltam kicsit - és ez még a visszafogott kupac...:D
Catrice mono szemhéjpúder (I wear my plum glasses at night ÉS Oops...Nude did it again) -> Szerettem volna egy szép matt bőrszínt, de az ember nem mindig azt kapja, amit szeretne vagyis gyenge az akaratom és elcsábultam két tök más árnyalatra végül nem vettem...A leárazott kosárból horgásztam, de sajnos már csak érintettek voltak, hiába kerestem annyi ideig...A mályvásat már használtam, nagyon szép szín, nagyon szépen együtt működik a legtöbb árnyalattal, bár nyolc órát nem bír ki...A nude még nem került rám, de elég ígéretes eldolgozó színnek tűnik, még akkor is, ha nem matt...és nem bőr...Szóval kíváncsi leszek rá! Egyébként 699.- akcióban jöttek velem. :)
Gel shine körömlakk (pined perfection) -> Két új árnyalat is nagyon tetszett, de ehhez hasonló színem még nem volt (pedig elég nagy a körömlakk kollekcióm, és sajnos ritkán van időm lakkozni, szerintem lassan átfutok rajtuk, hogy kicsit jobban képben legyek, bár most nem tudom hol a doboz, amiben tartom őket), a minőségét szeretem ezeknek a termékeknek, szóval kíváncsian várom, hogy rajtam hogy fog teljesíteni...:D
Testpermet (szeder&vanília ÉS áfonya&fahéj) -> Szerintem az áfonyásból már volt egy régebben, de nem vagyok benne biztos...Leginkább téli illatoknak szánom, bár most elég sok testpermetem van, ugyanis megint elkezdtem parfümöt használni...
Yamuna 100% shea vaj -> És én leszek a problémás vásárló...hogy lehet száz százalék valami, amiben van parfüm ÉS tartósítószerek? Értem én, hogy a natúr jelzőt megkapta, de azért nehogy már száz százalékos legyen - arról nem is beszélve, hogy nem tetszik az illata se, kellemetlen...Egyébként egy kényszer vegán (vegán a rokona, akinél lakik) ismerősöm ajánlotta a borzasztó szemállapotomra...Nem tudom mi lett a bal szememmel, de a szemhéjam felső részétől a szemöldökömig hámlik, be van dagadva, piros és ég...Igazából sminkre gyanakodtam, de mivel csak az egyik szemem, és SEMMI újat nem használtam ezt ki is lőttem...Aztán arra gondoltam, hogy valami megcsíphetett, mert viszket is, de annak két és fél hónap alatt meg kellett volna gyógyulnia...Szóval nem tudom mi baja, de 1200 forintért vettem rá natúr-vegán-magyar-fogyatékoscsomagolt (ismerjétek meg pár szóban a Yamuna márkát, egyébként nagyon szimpatikus) valamit, azt vagy segít, vagy muszáj lesz bőrgyógyászhoz mennem...Egyébként a hatékonyságát nem tudom, az állaga borzasztó (mint a shea vajé...könnyen olvad, de nagyon kemény), a csomagolás masszív, és mást még nem tudok róla mondani...:)

Szóval ezek az én szeptemberi szerzeményeim...Ti miket vettetek mostanában?
További szép napot! :)

2 megjegyzés:

  1. De rég olvastam Solohovot! o.o
    Mondjuk Sartre se mostani emlék. :)
    Láthattad nálam, én általában könyveket veszek. De azért pottyant a kosárba sportcipő, túramellény, egy fekete póló, nadrág... meg tegnap két karkötő és egy nyaklánc.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, igen...a könyveket láttam...de tudod: nincs olyan, hogy túl sok könyv! ;)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)