2016. szeptember 20., kedd

Őszi gift swap

Sziasztok! :)

Immár nem tudom hanyadszorra kerül megszervezésre Rami jóvoltából ez a dolog, viszont nekem ez az első, hogy részt tudtam benne venni. Egyébként nagyon tetszett a kezdeményezés, és mindig kíváncsian nézegettem, a határidőket, és vártam a lehetőséget, hogy én is részt vehessek, de valami sose volt jó...egészen eddig...:D
A dolog lényege dióhéjban, hogy a jelentkezők között kisorsolnak egy sorrendet, és a soron következőnek X pénzért (most épp 2000 forintért) ajándékcsomagot állítanak össze, illetve postázzák azt (ehhez kell a határidő), aztán adott napon mindenki elkészíti a kapott csomagjáról a videót, vagy bejegyzést...Persze blog nélkül is lehetett jelentkezni. :)
A dobozkámat Audreytól kaptam, és ezeket a termékeket rejtette...Nagyon izgalmas ajándékokat kaptam. :)
Volt benne egy üdvözlőkártya, egy kedves kis üzenettel. :)
Volt benne egy mitesszer eltávolító tapasz, amire nagyon kíváncsi leszek, bár most pont nem kínoznak az undok orrszörnyek, de gyakran gyűlik meg a bajom velük...:D
Aztán volt egy arcmaszk, amiiiit igazából nem sikerült értelmeznem, hogy mire való, vagy miért jó, de majd kipróbálom, és kiderül, a kis ábrák elég ígéretesek rajta. :D
Két fogfehérítő tapasz, amikre szintén nagyon kíváncsi vagyok, magamtól nem szoktam ilyesmi dolgokat nézegetni - vagyis szoktam, de semmi komoly szándék, csak nézelődök - szóval egészen izgatott vagyok, hogy működnek-e, vagy sem...:D
A szépségápolásra is gondolt Audrey...
Egy Herbamedicus levendulás gyógyfürdő cucc, ami egyszerre lazítja és frissíti a fáradt testet...Most sajnos nincs kádunk, de ha lesz, mindenképp kipróbálom, bízok a levendula gyógyhatásában, kíváncsi leszek rá - az illata nagyon finom, ennél többet nem tudok róla mondani még.
A Naturland kézápoló balzsam körömvirág kivonattal egy zsírosabb, extra hidratáló, kellemes illatú kézkrém. Ezt már kipróbáltam, kicsit lassan szívódik be, és őszre nekem picit sok, de biztos vagyok benne, hogy télen (vagy kézpakolásként) remek társam lesz. :)
A Catrice szempillaspirál nevét nem tudom leírni, mert a billentyűzetem nem tartalmazza a megfelelő karaktereket - vagy legalábbis én nem tudom, hogy tudnám előcsalni őket - viszont egy dúsító szempillaspirálról van szó, és ki is készítettem már magamnak, hogy minél hamarabb kipróbáljam, és ne felejtődjön el, hogy ilyenem is van. (Hajlamos vagyok mindent eltüntetni, jobb, ha szem előtt tartom a kicsikét! :D)
És egy kis egyéb is került a csomagba...
A King's crown alma-datolya-füge (?) teája nagyon ígéretesnek hangzik, nagyon szeretek teázni, és igazán különleges ízkombinációnak tűnik így első olvasásra.
A Dufti illatos gyertya pedig nagyon jól néz ki, pont illik a szobámhoz a színe is, és nagyon finom az illata is, már meg is leltem a tökéletes helyet számára...bár majdnem biztos vagyok benne, hogy sose lesz meggyújtva, mert sajnálnám. :)

Szóval ez lett volna az én csomagocskám, még egyszer köszönöm Audreynak az ajándékokat, és Raminak, hogy megszervezte ezt az ajándékozósdit! :)

A többiek bejegyzését itt találhatjátok meg (feltéve, hogy a blogger is úgy akarja, mostanában megint nem akar együtt működni):

4 megjegyzés:

  1. Jó dolgok érkeztek neked. A nem beauty cuccokat ellopkodnám belőle. Valamiért a teát és a gyertyát vinném. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért...ekkora távot megtenni egy teáért meg egy gyertyáért lehet sok lenne...főleg, hogy a Rossmann közelebb van. :D
      De ezt leszámítva megértem, én is nagyon szeretek teázni is és szép gyertyákat gyűjteni is - bár nekem sosincs szívem meggyújtani őket, csak vannak és szaglászom néha.:D

      Törlés
  2. köszönöm, hogy részt vettél te is :)
    Szuper ajándékokat kaptál, mindennek örülnék belőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig a lehetőséget! Még végig se kattintgattam a többieken, szóval lesz esti olvasnivalóm. :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)