2016. szeptember 28., szerda

Elfogytak IX.

Sziasztok!

Ma dupla adagnyi sminkszeméttel jöttem nektek...Mikor az első tízesem összegyűlt, sajnos nem volt lehetőségem megírni ezt a bejegyzést, ugyanis még az átmeneti lakásban laktunk (január környékén már esedékes volt ez a poszt), így úgy gondoltam bevárom a következő kupacot is...Elég vegyes kupac lesz, lesznek elfogyott, illetve használhatatlanná vált/megromlott termékek is, illetve mielőtt berendezem az új lakóhelyüket a sminkjeimnek szelektálom a romlott/törött dolgokat, és azokat is ilyen posztban fogom bemutatni...Egyébként a project pan se felejtődött el, szorgalmasan jegyzetelem magamnak, csupán a posztok megosztásával vagyok elmaradva, de az összegzőt mindenképp hozom év végén...:)
  1. Catrice made to stay inside eye automata szemceruza -> Ez valami iszonyatos termék volt, nem hogy vízvonalon nem maradt meg, sehol...karcolt, nem volt intenzív, és egyik bontásnál egyben kiesett az egész bele...akkor úgy döntöttem, hogy nem szenvedek a megszerelésével, inkább megválok tőle - bár az aljában lévő faragót azért kedvelem, azt elteszem...(teszt)
  2. essence szemöldökceruza (black) -> Nem ez az első belőle, amit elhasználtam, nem kiemelkedő, de olcsó, így mindig újraveszem...a kis fésűt megtartom.
  3. essence all about matt púder -> Nem ez az első ebből se, az előzőnek rommá tört a csomagolása, ez viszont egyben kibírta, amíg elhasználtam...Nagyon kedvelem ezt a terméket (jobban bevált, mint a Catrice áttetsző púdere), szóval ha elfogynak az itthoni átlátszóim, biztosan újraveszem majd. A csomagolásának a minősége nagyon nem jó, ezért nem tartom meg a dobozt.
  4. RdeL young mono pirosító (tender rose) -> Ez a termék nem volt rossz, olcsó volt, és annyit ért, amennyibe került...A kókusz illat nem tetszett, a csomagolás sem a legjobb minőségű, de azért kedveltem. Nem hiszem, hogy újraveszem. (teszt)
  5. Avon luxe alapozó minta (porcelain) -> Maga a termék állaga nem volt rossz, viszont ahhoz képest, hogy legvilágosabb árnyalat, iszonyatosan elütött a bőrömtől...Egyébként tartós volt, és tényleg jó minőségű termékről van szó, de javaslom megvétel előtt próbáljátok ki a tesztert...:)
  6. essence ajakceruza (transparent) -> Szeretem az áttetsző ajakkontúrokat, ezt is szerettem...az egyetlen bajom az volt vele, hogy faragni kellett, én meg automata párti vagyok...egyébként ezt a terméket már kivonták, úgy tudom.
  7. avon magix kasmírpuhaságú alapozó (ivory) -> A világ legjobb alapozója...Sose használtam még ehhez hasonlót, sajnos évek óta nem gyártják, de az illata, a fedése, az állaga, ahogy igazodott a bőrömhöz a színe, a tartóssága, a végeredmény, mindent imádtam...Ha még gyártanák, újra venném. :)
  8. essence stays on and on and on szempillaspirál -> Nagyon kedveltem ezt a terméket, nagyon tartós volt, vízálló is, szép természetes pillákat csinált, de meleg vízzel is el lehetett távolítani...Ez a második, amit elhasználtam belőle, úgy tudom évekkel ezelőtt megszüntették még, nagyon kedveltem, szintén újravenném, ha még lenne.
  9. maybelline great lash blackest black szempillaspirál -> Ezt a terméket csak azért vettem meg, mert klasszikus, én meg kíváncsi voltam...Nagyon megkedveltem, bár leginkább átlagos termékként tudnám jellemezni...Valószínűleg nem veszem újra, mert rengeteg spirál vár még rám, de jó szívvel javaslom akárkinek, aki természetesebb pillákra vágyik - az én szempilláim festék nélkül is majdnem teljesen feketék, szőke/világos pillákon nem tudom milyen, nekem természetes hatású volt. (teszt)
  10. essence whoom boom (LE) színváltó szájfény (muse marilyn) -> Kék volt felkenéskor, utána pinkké változott...kevés szájfényt kedveltem annyira, mint ezt, mi sem bizonyítja jobban, minthogy a szájfényeim jelentős részét elajándékoztam...Sajnos az utóbbi időkben herpeszt okozott, szóval eljött az ideje, hogy búcsút intsek neki. :)
  11. max factor ajakápoló folyékony rúzshoz -> Ez sose működött igazán, az újakat se kedvelem, de ennek már szaga is van, szóval elbúcsúzom tőle is.
  12. essence XXXL shine szájfény (rock on) -> Egyik első szájfényem (az elsőtől szívtelenül megváltam, de az még nem volt romlott), lila korszakomban vettem, ami azt jelenti, hogy nyolc éve nálam van...Igen, nyolc éve...emlékszem, nagyon szerettem ezt a terméket, és mindent, ami lila, és kicsit szomorú visszaemlékezni, hogy nyolc évvel ezelőtt én már sminkeket gyűjtögettem...amúgy is folyton öregnek érzem magam, de így...Valószínűleg megtartom valamelyik szekrény aljában csak az emlékek miatt.
  13. avon ideal flawless kőpúder (fair) -> Szintén nem ez az első termékem, de most nem emlékszem, hogy ez a második, vagy harmadik amit elhasználtam belőle...Egyik kedvenc púderem, elég jó fedése van (nálam ez fontos), kellemes állaga, tartós is, szép összképet ad...Elég sok púderem van most, de ha nem lelek jobbat (eddig nem leltem), újra fogom venni majd.
  14. avon wild things (LE) szemhéjtus (zebra black) -> Ez nem volt egy nagy minőség, elég gyorsan használhatatlan állagúvá vált, bebüdösödött és elkezdett fehéredni a termék is benne...Szóval mehet a kukába - illetve egyelőre elteszem, mert bár nem volt a kedvencem az ecsete, azt hiszem tudnék vele dolgozni...viszont most épp nincs időm ecseteket mosogatni, majd a spirálokkal együtt megcsinálom.
  15. essence smokey eyes set (show off) -> Kamaszkoromban rengeteget használtam ezt a terméket, igazán szerettem...A szemhéjpúder része majdnem elfogyott, ezért azt kiszedtem belőle, és eltettem külön kis palettába, viszont a krémes/géles része sajnos teljesen használhatatlanná gumisodott...Van még egy feketém belőle, így annyira nem fáj érte a szívem, hogy megválok tőle...dee nagyon jó emlékek fűznek hozzá, illetve a kis ecset/aplikátor dolgot eltettem belőle, mert nem volt annyira borzasztó...
  16. essence stay all day szemfesték (rock chic ÉS magic must go on) -> Három ilyen termékem volt, végigpróbálgattam az összest - már mikrón, keverésen mindenen túl vannak, és sajnos ettől a kettőtől meg kell válnom...Vicces, mert amit megtartok, azt vettem legelőször...Mint láthatjátok elég sokat használtam belőlük, nagyon jó minőségűek voltak, romlásuk előtt jobban működtek rajtam, mint a Color tattook (khmm, maybelline)...A lilán nagyon sokat vacilláltam, hogy kell vagy nem, végül nagy lelki vívódások árán megvettem, így nagyon sajnálom, hogy nem tudtam elhasználni az egészet...Jó szolgálatot tettek, szívesen használnám még őket tovább is, ha tehetném, de már sehogy nem tudtam életet lehelni beléjük.
  17. essence color&go körömlakk (régi - no doubt) -> Ebből van utánpótlásom is, a világ legjobb taupe körömlakkja, azóta se leltem ehhez hasonlót, szóval ha láttok ilyen árnyalatot, szóljatok, mert nagyon szeretnék újat venni (5 ml lakk elég gyorsan el fog fogyni, nem hiszem, hogy sokáig bírja az utánpótlásom majd). Egyébként a látszat ellenére ezt mind az utolsó cseppjéig elhasználtam, csak megfogta az üvegfalat a festék, ezért néz ki úgy, mintha még tele lenne.
  18. TCW körömlakk -> A márka, amivel sminkelésem kezdetén mindig megajándékoztam...iszonyatos minőség...dee a mennyiség jó volt jó áron...Szerettem ezt a körömlakkot, nagyon kevés maradt benne, viszont ami benne maradt teljesen beszáradt...
  19. miss sporty repedezős körömlakk (fekete) -> Régen sokat festettem körmöt, most már nincs rá időm, szerettem új dolgokat kipróbálni, és ez volt a kedvenc fekete repedezős lakkom...Van egy másik márkájú még, de az sehogy nem akar működni...Egyébként ez teljesen elfogyott, pedig a végén már fogóval (igen, a szerszámmal) kellett lefeszegetnem róla a kupakot...Nem tudom, hogy gyártják-e még, de mivel nem igazán van időm lakkozni, illetve annyira nem is érdekel már a téma (szégyen xD), nem hiszem, hogy újraveszem...Ami itthon van még, az életem végéig elég lesz valószínűleg, ha mégse, akkor meg ehhez fogok visszatérni...:)
Szóval ezeket használtam el a legutóbbi ilyen bejegyzésem óta...Ti miket használtatok el mostanában sminkfronton?
Kellemes estét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi!:D
      Az egyszerhasználatosrúzselvem ellenére nagyon jó érzés néha a kupac szemét, ugyanis az azt jelenti, hogy szerettem annyira őket, hogy elhasználjam őket (és nem untam rájuk menet közben)...és mindig jó érzés ilyen termékeket találni - csak azt sajnálom, hogy a nagy részüket már évek óta nem gyártják. :/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)