2016. szeptember 4., vasárnap

Augusztusi szerzemények

Sziasztok!

A mai bejegyzésben az augusztusban vásárolt dolgokat szeretném megmutatni, igazából elég nagy kupacnyi terméket sikerült összevásárolnom a hónapban...Mindig ámulattal olvasom a "Back to school" bejegyzéseket, zsákmányolásokat ilyenkor, és mindig elgondolkodom "én vagyok az egyetlen, aki soha nem vásárol sulira?"...Nem szoktam rákészülni az évkezdésre, ha valami kell, megveszem év közben is, az esetek nagy részében "vissza a suliba" felkiáltással mindig csak új sminket veszek, mert az felvidít...Illetve ha valami jó kis papírírószert találok, akkor biztosan megveszem...június elején is akár...Szóval az ilyesmi nekem mindig kimarad, de nagyon szeretem másoknál olvasgatni - és holnap kezdődik az iskola.
Első körben megszeretnék emlékezni azokról a dolgokról, amiket nem fényképeztem le...Vettünk egy cipőt a Deichmannban, mert egyáltalán nincs csizmám...az előző tél konkrétan három csizmám életét követelte, szóval téli csizmát is kéne venni, de most még csak egy átmeneti telitalpú bokacsizmát vettünk, nagyon kényelmes és csinos, de sajnos nem sikerült lefotóznom rendesen, mivel fekete, de EZ az. Aztán a H&M oldaláról rendeltünk egy vékony anyagú hosszú ujjút, aminek elég fura formája van lefényképezve, ezért inkább kitöröltem a képet, illetve ugyaninnen egy "hasitasit" is választottam (közismert nevén: övtáska). Ezeken kívül pedig vettünk néhány fehérneműt még...
Megőrültem? Nem...vagyis lehet...De lehet akkor lettem volna őrült, ha ott hagyom őket a boltban...750 forintos darabáron lehet hozzájuk jutni a Rossmannban (szept. 9.-ig - nem tudom új helyes írás alapján hogy van, nézzétek el nekem). Szóval vettem három parodontax fogkrémet, ez volt az utolsó három és én a zöldet szeretem a legjobban közülük, szóval azt hiszem igazán jó vásár volt.
Egy sötétkék tűfilc, egy adag gézlapocska és egy új bérlettartó tok.
Ki az aki megvesz tíz csomag betétet, hogy összegyűjtse az összes betéttartót? ÉN! És mit keres ez a blogon? Na jó ennyire ne szaladjunk előre...Először is nagyon szimpatikus az üzenet, amit közvetítenek, ugyanis az állandó felelj meg a nehéz napokon helyett (minden reklám arra épül, hogy ugyanolyan nap, mint a többi, sportolj, dolgozz, nem tudom mit csinálj - és erről eszembe jut a sör reklám, amiben a férfiak dolga nagyon nehéz...remélem a feministák darabokra szedték már a reklám alkotóját, mert az a reklám még szerintem is botrányos xD) végre valaki azt mondja, hogy semmi baj nincs, ha mindenkit utálsz, bizonytalan vagy, meg akarsz enni egy tábla csokit ültőhelyedben, mindenkivel megesik...ez olyan megnyugtató...És azért mutatom meg őket, mert én általában tönkreteszek dolgokat - nagyjából mindent képes vagyok eltörni - és rájöttem, hogy betétes dobozban kozmetikumot tartani nem rossz dolog, ugyanis a házipaletta készítés nem boszorkányság...Vagyis van egy betétes dobozom, fém, ha a törött csomagolásból kiszedem a pan-t, mágnest ragasztok rá, akkor saját palettát tudok létre hozni (egyébként van most is ilyen palettám, egy régebbi dobozból)...Szóval mókás egyedi kombinációjú sminkpalettád lehet (igen, képes voltam megvenni tíz csomag betétet azért, hogy legyen öt különböző sminkpaletta alapanyagom, ne ítélkezzetek, csak ha még sose költöttetek értelmetlen dolgokra egy forintot se)...:D
Egy határidőnapló, ami szeptembertől jövő év decemberig jó...Én határidőnapló nélkül teljesen elveszett lennék...ugyanis két dolgot nem tudok megjegyezni: számokat, és neveket...Azért erre esett a választásom, mert mindig is utáltam színezni...sose volt türelmem...mindig megrajzoltam a körvonalakat, aztán otthagytam kiszínezetlenül...állatoknál el tudtam játszani, hogy azért nincs kiszínezve, mert fehér...de a napom, a fám, a házam, a bokrom, a vizem, a felhőm, mindenem albínó volt...És most valamiért úgy döntöttem, hogy nekem ez kell...Egyébként négy órán keresztül színeztem valamelyik nap - ahelyett, hogy a TDK dolgozatomat írnám - szóval tényleg leköt...Az ára egyébként 3192 Ft volt, az eredeti ára pedig 3990.-.
Vettem még két fehér (white) és egy rózsaszín (baby pink) hajszínezőt a Stargazer márkától, darabját 1512 magyar pénzért. És persze megint kaptam lufit, meg szatyrot.
Az Yves Rocher-ban bizonyos vásárlás felett ajándék ételhordozó dobozokat lehetett kapni (mikrózható, fagyasztható, gépben mosható), és én pont vágytam ételhordóra, szóval mindenképp be szerettem volna vásárolni - teljesen elsiklottam a tény felett, hogy ajándék ajakápoló is járt, mint láthatjátok mindkettőt megkaptam...Egyébként kétszeri vásárlás eredményét láthatjátok itt, ugyanis két különböző kupont is felhasználtunk. A micellás víz a hidratáló verzió, 390 ml-es kiszerelésben, és az eredeti 3250 forintból lejött 30% (egyébként két másik fajta micellás vizüket kedveltem, szóval gondoltam ezt is kipróbálom). A két energizáló tusfürdő pedig mangós-korianderes és málnás mentás. Az egyik teljes áron (590.-) a másik pedig ingyen (egy kuponakció keretein belül, vettünk több mindent is még, ezek csak azok a dolgok, amiket megtartottam) jött velem.
Összecsomagolva vettem a Rimmel lasting finish 25H primerét és alapozóját (100-as ivory árnyalatban, mert az én színem a 103-as, csak mindig elfelejtem, mire odaérek, szóval most mindhárom Rimmel alapozóm túl sötét), még egyiket se próbáltam, de kíváncsian várom milyen lesz. 699 forintért leértékelve vettem a Catrice kétvégű ecsetét, sajnos a csomagolását eltüntettem, szóval nem tudom, hogy mi a pontos megnevezése. A Kallos gyöngyszőke hajfestéke nagyon régóta kívánságlistás volt, pontosan ilyen szőke akartam lenni mindig - bár a képen elég sárgás a valóságban egy teljesen világos árnyalat. A Schwarzkopf piros hajszínezője nagyon nem vált be, ITT olvashattok róla bővebben. A Wilkinson két illetve három pengés borotvái pedig akciósak voltak, és én mindig akkor veszek borotvát, amikor akciós - ez a két kedvencem egyébként, sose hagytak cserben.
Felvásároltam a Balea idei limitált kollekcióját, a sampon kivételével, de a nevek, csomagolások és az illatok ismét nagyon tetszetősek...Az Abenteuer-lust tusfürdőt már használom, de első szaglás után legszívesebben megittam volna, olyan frissítő illata van. A Luftig Leicht dezodort nem kezdtem még el használni, ugyanis pont előtte kezdtem meg egy új dezodort, de az ice tea illat nagyon vonzónak tűnik már ígyis. A Frische Kick borotvahabot is nagyon várom már, de az igazság az, hogy többnyire elfelejtek habot használni, így elég lassan fogy az enyém. A Zauberhaft kézkrém nagyon finom illatú, és bár nyáron egyáltalán nem krémezek, azt hiszem ősszel fogyásnak fognak indulni az enyéim - meg leginkább nem tudtam ellenállni neki. A Liebestoll szappant szintén használjuk, imádom az illatát, ha tehetném egész nap kezet mosnék vele, és mivel nem is szárít, megtehetném...:)
A Balea kézgél olcsó volt, én meg kézfertőtlenítőre vágytam, praktikus lesz magammal hordani szerintem, és nem zavaró az illata se. Az essence leárazásokon is BEVÁSÁROLTAM: vettem egy pirosítót (silky touch blush, adorable árnyalat) 350 forintért, bár nem igazán volt szükségem rá, van egy hasonló árnyalatom, és az utánpótlást ennyiért nem akartam kihagyni. A Dove pisztáciás tusfürdője még lehet kézmosóként végzi, egyelőre nem tudtam eldönteni, hogy szeretem-e az illatát, vagy nem. A Dove uborkás dezodort viszont már elkezdtem használni, és már régebben is használtam, szóval biztosan tudom, hogy nagyon jól teljesít - viszont az illatát nem igazán kedvelem magamon.
A maybelline spider effect spirálját amikor megláttam, rögtön beleszerettem, ugyanis a keféje hasonlít a L'oréal sculpt spiráljához (amiről bár még nem írtam tesztet, nagyon kedvelem). Az eredeti ára 2000 forint lenne, de én jó időzítéssel (le volt értékelve) és DM kártyával (-50% kupon) mindössze 850 forintot fizettem érte, ami azért elég jó ár...A Dove gránátalmás tusfürdőjét nagyon szeretem, van egy nagy kiszerelésűm is - és ilyenkor elgondolkodom, hogy akik tusfürdőt ajándékoznak, azok szerint büdösek vagyunk? Mind a két tusfürdő ajándék volt a hónapban...Az utolsó termék pedig a szokásos ebelin vattakorong 140 darabos kiszerelésben, háromszáz forintra volt leértékelve.

Ezeket szereztem augusztusban, ti miket vettetek?
Kellemes vasárnapot! :)

4 megjegyzés:

  1. A sörös reklámtól én is kivagyok :S Meglátom és agyf.sz.
    A naplóval én is szemezem,de nem tudom mennyi benne a hely. Ma megnézem könyves valami könyves boltban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amikor először láttam, nem hittem el, hogy ilyen van és hagyják leadni ÉS valakik szerint így el lehet adni valamit...

      A naplóban egy napra két és fél centi jut magasságra, a könyv teljes széltében. Bár azt hiszem ezzel nem lettél nagyon kisegítve, jobb ha megnézed élőben, hogy Neked ennyi elég lesz-e. :)

      Törlés
  2. Hű, mennyi jó cucc! A Parodontax fogkrémet most látom először más blogon, azt hittem egyedül én vagyok olyan elvetemült, hogy szeressem :D Szerintem amúgy nagyon jó termék, csupa növényi összetevő, az ízét pedig meg lehet szokni. Persze akinek hiányzik a mentolosság annak nem ezt ajánlom, de mi férjemmel szeretjük, és szintén a zöldre szavazunk :)
    Persze a többi dolog is nagyon jó, a fehér hajfestékre kifejezetten kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint írtam: még pár napig "óccsó" a Rossmannban, szóval lehet érdemes bevásárolni belőle! :D

      A fehérre meg én is, annál is inkább, hogy szőkeére festés után világos türkiz maradt a hajam a zöldtől, és hogy mennyire fogja azt elfedni.:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)