2016. augusztus 9., kedd

Júliusi zsákmányok

Sziasztok!

Ismét elrepült egy hónap, éés ismét nem voltam hatékony - kicsit se, blog szempontjából, sajnálom. Rengeteg érdekes dolog történt az utóbbi időkben...A már régebben említett káros kapcsolatok közül rengetegtől megváltam, nagyon sokat szelektáltam az ismerőseim közül, és egy általános pozitívabb világszemléletet erőltettem magamra...többnyire sikeresen...Aztán egy nagyon kedves ismerősöm, akivel három éve nem beszéltem (és egészen addig a pillanatig, amíg rám nem írt három év után, meggyőződésem volt, hogy nagyon utál) előkerült, mint egy ajándék a sok lezárt kapcsolatért - volt köztük nehezebb is, ami még mindig üldöz, illetve azt hiszem N-nek is volt némi szerepe az előkerülősdiben, de összességében nagyon örülök, hogy itt van...megint (bár most ez a dolog se áll jól éppen)...Aztán a szakirányosdi továbbra se oldódott meg, el vagyok maradva a TDK-val is azt hiszem...ééééés kiderült, hogy a nyulunk nyomorék...vagyis nem tudja a hátsó lábát mozgatni, csak vonszolja maga után, a wc-be rendszeresen én segítem be, és ki belőle, szóval a nagy boldogságba egy elég erős kis lelkitörés is társult...Egy iszonyatosan imádni való, szeretetéhes, simitűrő nyusziról van szó, és szó szerint rosszul vagyok, ha rá kell néznem...és ezt nem lehet "elmagyarázni" neki, jön, bököd, hogy simogassam, tartja a fülét, a lábát, mikor hol van kedve...de egyszerűen úgy áll a lába, hogy...nekem is fáj...és mint említettem, használni se tudja...(Egyébként a problémája az, hogy el van szivacsosodva a combcsontja, és a medencecsontjának a jobb oldala, és ebből következik, hogy a másik lába túl nagy terhelésnek van kitéve, így azzal se igazán tudja megtartani magát, és még továbbmenve ez a dolog gerincproblémákhoz is vezet...és ő meg boldog, és szeretetéhes, és nem is tud róla, hogy mennyi stresszt hozott a családba - mi meg nem tudunk neki nemet mondani, olyan édes...)
Szóval...most éppen utol kéne érnem magamat, és összeszednem valahogy, mert úgy érzem, minden csúszik ki a kezemből - persze ez nem olyan dolog, amit tudok irányítani, ha meg tudnám gyógyítani a drágát, már megtettem volna - viszont úgy érzem nagyon elengedtem magam.

Viszont, ami inkább idetartozik, a hónapra több posztot is terveztem - és remélem visszatér a blogocskám a hasznos, pénztárcakímélő funkciójába, ami miatt eleve indult...Nagyon remélem legalábbis, hogy több rendeznivaló nem jön, mert még szegény nyulat se tudom hova tenni...
És egyből egy rendetlen blogger vallomással jövök: a H&M rendelést nem fotóztam le, mert többnyire fehérneműket rendeltem...Azonkívül jó néhány érdekes dolgot szereztem, legtöbbjüket bőven használgattam is, és tudok róluk már most kisebb összefoglalókat írni. :)

Rendeltem a Queen of Darkness webshopból néhány Stargazer terméket, ugyanis sokkal olcsóbbak, mint a makeup plaza oldalán...Nem akarok negatív reklámot, nagyon megbízható utóbbi is, de innen olcsóbban lehet beszerezni őket (a szállítási költség is kevesebb), ezért döntöttem emellett...Kaptam egy piros-fekete lufit, és egy szürke-fekete szatyorkát a rendelésem mellé ajándékba. Egyébként kuponnal 20% lejött mindenből, illetve most van egy kupon, amivel 30% lejön, szóval rendelek még fehér hajszínezőt is (nem könnyű hajfestékkel platinaszőkét varázsolni a majdnem feketéből, és az elmúlt pár napban elég erősen hullani is kezdett a hajam, és bár kicsi a valószínűsége, hogy a hajfestéktől - lévén, hogy egy éve ezt használom - azért nem akarok megkopaszodni teljesen...).
A Stargazer fehér alapozója már régóta kívánság listás volt, ugyanis lehetetlen normális színű alapozót lelni magamra, minden túl sötét...és ezen csak a hófehér alapozó segíthet (ami télen valószínűleg tökéletesen passzolna az eredeti bőrömhöz)...
Aztán rendeltem két tartós hajszínezőt, a Tropical green árnyalatban...Mert...13 éves korom óta zöld hajat akarok...tudjátok milyen ez a kamaszkor...És igen, a piercingek mellett a zöld haj iránti vágyódásomat se nőttem ki, szóval nagyon örülök, hogy az enyém lett...Erről majd írok bővebben, de iszonyatosan elégedett vagyok vele, a próbafestés brutál jól bírta, még mikor átfestettük szőkével, akkor is pasztell türkizként megmaradt, nem tűnt el, elképesztő színe van, egyáltalán nem csalódtam benne...a héten pedig (N szabadságon lesz) végre átvarázsoljuk a hajamat szép színűvé - ha minden jól megy. :)

Gyuri bácsi cickafark teakeveréke (nők teája) egy utolsó kétségbeesett próbálkozásom a menstruációs görcsök enyhítésére...Nem hiszem, hogy sokat írtam volna róla (bár őszintén szólva tervben van, hogy fogok, csak még nem vagyok benne biztos, hogy milyen tematikára építsem azt a bejegyzést), de iszonyatosan nehéz elmulasztani a görcseimet...Ha egész nap fájdalomcsillapítót eszek is képes annyira begörcsölni a hasam, hogy nem érzem a végtagjaimat, és hát...ez nem egy kellemes dolog...Majdnem mindent próbáltam már az enyhítésére (kivéve a fogamzás gátlót, mert vannak fenntartásaim a hormontartalmú gyógyszerekkel szemben), és amúgy is szeretem a gyógyteákat, szóval ártani nem használ alapon vettünk egy csomaggal...Egyébként INNEN ti is meg tudjátok rendelni, illetve utána tudtok nézni, hogy melyik tea mire való, ha bíztok a gyógyteákban, akkor szerintem mindenképp érdemes szétnézni. :)
A 20 darabos stabilo színes tűfilc azért jött velem, mert a nagy depressziómban eldöntöttem, hogy a következő határidőnaplóm felnőtt színezős lesz...Mindig is utáltam színezni...mindig csak körvonalakat rajzoltam, és nem volt türelmem kitölteni őket...De most valamiért rám jött, illetve nagyon szeretem a tűfilceket - régen volt egy giga kiszerelésű, abból már csak a sárga maradt meg - szeretek velük írni is, kijelölni is, és akciós volt a Müllerben, így kellett ez is...
A listerine total care 6 az egyben a kedvenc szájvizem, és mivel az enyém elfogyott, kellett egy új...Sajnos most nem volt nagyobb kiszerelésben, ezért jött velünk ez...
A lila paradontax (mert én mindig a színük alapján különböztetem meg a fogkrémeket) újdonságként volt kipakolva, én meg amúgy is ilyet használok, szóval gondoltam kipróbálom az új színt...Iszonyatos...a rossz íz mentollal párosul, iszonyatosan csípi az ínyemet, és van egy édes utóíze...és egyáltalán nem érzem frissnek utána a számat, szóval nem hinném, hogy újraveszem...szó szerint kellemetlen a fogmosás vele.
A signal white now glossy chic fogkrém minta a Cosmopolitan újsághoz volt...és...én egyáltalán nem szeretem a női magazinokat...régen (tinédzserkorom hajnalán) imádtam a magazinokat, bár egyik sztár se érdekelt, akikről írtak, megnéztük barátnőmmel, hogy melyik sztárpasi házasodna velünk meg, milyen parfüm illik hozzánk, együtt nevettünk a horoszkópon, teszteltük, hogy milyen színű és állagú szar passzol hozzánk a csillagjegyünk alapján cserélgettük az ajándékokat, meg minden...Aztán...rájöttem, hogy drága szórakozás, és mivel egy értelmes cikk se volt bennük - sőt az idő előrehaladtával egyre kevésbé voltak értelmesek az eleve értelmetlen cikkek is - leszoktam róla...Most viszont valamiért a sparban nézelődve úgy éreztem, hogy nekem kell egy női magazin...nem tudom miért...teljesen szét van esve az életem...női magazint vettem...magamtól...eljött a világ vége...mi a halál van velem...LÍVIA SZEDD ÖSSZE MAGAD! Szóval a lényeg az, hogy valamiért úgy éreztem nekem kell egy magazin, és a Cosmopolitan koktélt szeretem és ezt a fogkrémet ismerem a pixibagből, és ezt is szeretem, ezért megvettem...Semmi értelme nem volt, de jól esett...Maga a fogkrém egyébként első használat után is láthatóan fehérebbé teszi a fogakat, nagyon jól habzik, kevés is elég belőle, friss érzetet hagy maga után, csak nekem nem elég mentolos az íze.
A két aquella nedves kéztörlő kendő táskába dobálós alapdarab, a képek alapján finom illatban, ezért jött belőle kettő is.
Az Yves Rocher ragyogó fiatalság alapozó a betelt törzsvásárlóim miatt jött velem. A 000 beige árnyalat és a 100 beige árnyalat közt vacilláltam, ugyanis utóbbi a nyári színem, előbbi pedig a kopottabb árnyalatom, és bár anya és apa azt mondta a 100-ast vegyem (bár szerintem már csak megunták, hogy felettem állnak, és még nem döntöttem mindig - Budapesten voltunk, nem tudtak csak úgy otthagyni a boltban), végül úgy döntöttem, hogy a világosabbat veszem meg télre. Egyébként mostanában kicsit túl sok alapozóm van, de ezt még ki se bontottam, először mindenképp felhasználom azokat, amik meg vannak kezdve (és jók a téli színemre).
Az adidas 6 az 1-ben dezodort azért vettem meg, mert az én dezodorom már majdnem teljesen elfogyott, és olyat nem lehet kapni a DM-ben - igen, ilyen nagyon izgalmas útja volt hozzám - korábban már használtam ezt egyébként, és nem volt rossz, de utána mindenképp vissza szeretnék térni a már megszokott Fa pink passion-re. :)
Az Alverde quad az akciós kosárkában árválkodott egymagában, ezért gondoltam meglesem közelebbről is...Tökéletesen érintetlen volt, 750 Ft-ra leárazva, és nagyon tetszettek a színei - az utóbbi időkben nagyon sok lila sminktermékem kezd megint lenni, pedig nem igazán használom a lilát...Így hát annak ellenére betettem a kosárba, hogy nem szeretem se a natúr kozmetikumokat, se az alverde termékeket...Viszont pozitívan csalódtam benne...Egész kellemes eredményt lehet elérni vele, szépek a színek, finom az illata, és ezt az árat igazán megérte - teljes árat nem adtam volna érte. (És halk megjegyzés, imádom a csomagolását, annyira szeretem az alverde zöldet...:))

Tehát ezeket vettem előző hónapban, ti miket vettetek mostanában?
Hogy telt a július? Nyaraltatok valamerre? :)
További szép napot! :)

2 megjegyzés:

  1. Klassz dolgokat szereztél be! :)
    Nem írom le külön miket vettem, van róla posztom.
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/07/summer-haul-h-zara-pink-panda-balea-stb.html

    Balcsin voltunk pár napot, sajnos én is meg a barátom is nyáron dolgozunk a legtöbbet, így nehéz megoldani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglesem. :)

      Örülök, hogy kicsit ki tudtatok kapcsolódni a sok munka mellett is. :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)