2016. augusztus 30., kedd

Hajszínezők

Sziasztok!

A mai bejegyzésben két hajszínezőről szeretnék írni nektek...először külön akartam megírni a posztot, de aztán úgy döntöttem, hogy inkább egybe írom a kettőt - bár a képeket külön készítettem el, semmi gond...A mai poszt két főszereplője a Schwarzkopf Live color XXL HD ultra brights 092, red árnyalatú hajszínezője, amit drogériákból szerezhettek be, a másik pedig a Stargazer Tropical green hajszínezője, amit tudtommal csak online tudtok beszerezni...
csodás szemöldök, csodás kép - valaki lusta volt reggel normálisan sminkelni
Ez vagyok én, a hajtőnél szőkén maradt hajammal...Igen, tudom, hogy úgy néz ki, mintha kopaszodnék, a babahajaimat valahogy megfogta a piros, a hajtövemet pedig nem...Szóval probléma egy: foltosan fedett a piros hajszínező, de élőben nem annyira feltűnő...Aztán maradjunk a pirosnál, ha már belelendültem: a szín szép intenzív, bár hozzá kell tennem, hogy egy évig szőkültem, hogy hajszínezőt használhassak, így ez a minimum...fél óráig hagytam a hajamon, és igazából egészen elégedett voltam vele...az első hajmosásig...Első hajmosás után néhol narancssárgára, néhol rózsaszínre kopott, ami már nagyon nem volt szimpatikus...Második hajmosásnál pedig konkrétan a hajtövemet leszámítva beszőkült az egész piros rész...Szóval lényegében két hajmosás után szőkévé vált a frufrum, ami nem néz túl jól ki...Azt gondolom kicsit drága a tartósságához képest...de azért jöjjön néhány kép róla, hogy nézett ki frissen (kopott képet nem is csináltam, teljesen világos szőke, nyoma nem maradt a pirosnak).
Vakuval készült a kép, a szemfülesek észrevehetik, hogy néhol a hajtövem itt is kikívánkozik, illetve, hogy nem egészen egységes a szín. 
Lámpafénynél csak a szöszös hajamat lehet kiszúrni, meg talán a végein is látszik, hogy kicsit narancsosabb, mint lennie kéne... 
Természetes fénynél egész szép az eredmény, bár itt is látszik azért, hogy nem mindenhol fogott be, illetve a töveim kilógnak...Egyébként azért tűnik ennyire kuszának a hajam, mert a (rejtőzködő) hajpánttal hátra toltam - fontos, hogy az ember otthon is jól nézzen ki :P - és így is előre lógott, mert úgy gondolta, hogy önálló életet akar élni és nem az én akaratomnak megfelelően állni, egyébként ez elég gyakori probléma fésülködésnél is.

Aztán jöjjön a Stargazer festék...csodásan befogott, bár ahol sötétebb szőke volt az alap hajszín (azért a csaknem fekete hajamat nem mindenhol sikerült teljesen kivilágosítani), ott inkább zöldes árnyalatú volt, ahol világosabb szőke voltam, ott pedig inkább kékes...Egyébként nagyon tetszett az eredmény, teljesen beleszerettem ebbe a színbe...Bár kopik (majd mutatok képet), nagyon intenzív még mindig a színe, pedig már elég régóta rajtam van...Miután a próbafestést átfestettük szőkével, utána is halvány türkiz maradt a hajam, szóval tényleg nagyon ragaszkodó termék.
 Lámpafénynél engem leginkább a mocsári szörny színére emlékeztet, de itt látszik, hogy hol zöldesebb, és hol kékesebb - tehát hol voltam világosabb illetve sötétebb szőke.
 Vakunál - nagyon ügyesen beleárnyékoltam magamnak - a kék talán erőteljesebben kibontakozott.
 Természetes fényben: itt látszik igazán, hogy milyen színt adott a termék...Az alsó részem sötétebb szőke volt, a felső rész meg extra hamvas...És halk megjegyzés: ilyen a hajam, amikor épp nincs kivasalva, ezek az én természetes hullámaim, és esküszöm meg voltam fésülködve...
Itt pedig árnyékban: őszintén szólva ezt a képet csak azért fotóztam le, mert itt (szerintem) nagyon szépen egymásba simul a két szín és nem ütnek el annyira egymástól, mint az előző képen...
Ezen a képen pedig természetes fényben három héttel a hajszínezés után látható a hajam, általában heti három-négyszer mosok hajat, szóval 9-10 (11?) mosásra tippelném...Ennyit kopott az előbbiekhez képest. Illetve átesett egy szőke festésen is - bekentük az egész hajam, bár a hajfesték a hajtöveimmel se igazán bírt el, de azért nem hittem, hogy bekékíti a zöldemet...:D

Összességében: a Schwarzkopf termék nagyon csúnyán leszerepelt, nem is tudom, hogy mit gondoltam, mikor megvettem, viszont a Stargazer termékébe teljesen beleszerettem, és bár most még van pár érdekes színem tőlük (pontosabban babarózsaszínem és fehérem), elég valószínűnek tartom, hogy veszek még ilyet és pirosat is belőle, mert nagyon meggyőző a minősége...Illetve tetszik ez a színpárosítás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)